Vlada Srbije usvojila je sredinom decembra Program zaštite vazduha u Srbiji od 2022. do 2030. godine, a među merama su se našli i finansijski podsticaji za zamenu najstarijih dizel vozila novijim.
Vazda se kretalo od pozadi, linijom manjeg otpora, preko naroda.
Elem, zašto se ne pominju dizelaši sa euro 4 i 5 normama? Ako je već to nekakva norma, šta nas briga dal je dizel ili benzin? Idiot koji je došao do zaključka da mu sad ne odgovara norma za dizele neka plati svoju lošu procenu iz svog džepa.
A koliko godina se to može još terati po drumovima okolnih zemalja?
Vozim bmw 318d diesel. 2006 godište. Upravo ga kupio za 5500 evra a nedavno je uvezen. Srbija je uzela za carinu a ništa nije rekla za ovo. Dali ovo znači da ću ja morati predati auto i dobiti 2100 evra jer ako je tako ja napustam ovu kriminalnu državu i odričem se drzavljanstva!
Dobio sam vozilo iz inostranstva na poklon staro 20 godina dizel. Dok sam dobio saobraćajnu tj. poplaćao sve dažbine državi i isti registrovao izašlo me 1700 eura. Auto je 1600 kubika. O čemu mi onda pričamo.
Imam auto 2001 dizel,primanja 62 hiljade i od cega da placam,Vucicevog dilera auta?! Gluposti i navlakusa za lakoverne,tako se to neradi ako zaista,zelis da se ratosiljas,polovnih auta! Racun da bi novo,auto kostalo ne vise od 15 hiljada eura,drzava mora da svakog,gradjanina pomogne 50% dok ostale rate nesmeju,biti manje od 5 godina! Tek tada,ima nekog smisla i racunice,sve ostalo sam gore napisao! Hvala!
Ima i boljih resenja ali srbistan je uvek isao na kartu prevare ka narodu ! Jednostavno da stave plin 120din, benzin 125 a dizel 200din, sve bi samo od sebe odradilo, al ne mere, srbistan hoce i carinu, pe de ve, akcize,ateste ( na kirilici koji vaze samo u srbistanu) ! Jedino resenje su razni hybridi, EV i mozda vodonik,al nece av dati vodonik,vidite kojom brzinom grade autopunjace,da nije stranaca ne bi ni to malo instalirali ! Hipoteticki, ,,dobijete 2,1 soma eura,, i auto na otpadu ? Da kako da ne, nece to ici na potounu reciklazu nego ponovo u trgovinu sa rezervnim delovima !!
globe sa dodatnih 27.000 svakih 10 god i
6,500 svakih 5 god i promenom saobraćajne
pri svakoj zameni rasplinjača ili rezervoara 4.000 ,
a gorivo je JEDINO ekološko (nema čestica, nitrata,fosfata).
Kada padaju cene dizelu i benzinu za po 10 din
TNG-u padnu za 0,5 din zaista stimulativno za
trošenje ekološkog goriva, a svuda u Evropi imate
maksimalne olakšice i na registraciji (jednom u 2 god)
i na osiguranju.
Vidi se da SnS zemare imaju smisla za biznis
ali po našim leđima.
Po trenutnim cenama malo je dizelasa koji zagadjuju (dakle u voznom su stanju) a koji ne vrede kao polovni vise od 2000e. Sada ces ti nekog ko iz besa vozi kola od 2000-3000e da motivises sa 2000 da kupi auto od minimum 15000 i takvih ce kazu biti preko 100.000. Ali setih se sada, kod nas vec 15 godina vladaju majstori ovakvih splacina, ok, moze
A ko uopste nema kola, nego ide peske, biciklom i javnim prevozom jel ima neki podsticaj u okviru ovog Programa zastite vazduha u Srbiji? Ovde uvek sve kontra. Ko ne placa na kraju mu se oprosti dug, sto tezi kriminal to kraca kazna i to sa nanogicom kod kuce dok jede pizzu i igra Sony PS, ko zagadjuje dobije kintu.
Benzinci su veci zagadjivaci id dizela,al sta vredi to neukom srbinu odbjasnjavati. Niste se zapitali,odakle nastaju kisele kise,koje eto niko sad ni ne spominje ! Naseli ste na dizelgejt aferu i guli, svi vodeci proizvodjaci i dalje stancuju dizel agregate, renoj ce cak napravio nov 1,7 cdi ! Ne palite se u prazno,nema od ovog nista !!!
Dozvoljavaju da se narod greje na gume , prerađeno ulje i kojekakvo đubre a ovamo se kao brinu za ekologiju . U nemačkoj je zabranjena prodaja drva koja ne odleže godinu dana il se ne osuše u sušarama . Kod nas vlada bezakonje pa lože sve šta im padne pod ruku
Dobiješ 2.100 eur, ali uz uslov da sledeći kupiš od dilera koji radi za AV.
E videćemo cene tih dilera, ima sledeći auto da košta ko Sv. Petra kajgana.
Država je prvo niskom carinom omogućavala korisnicima da za 1.200- 1.500 evra kupe pet, šest godina stari auto, a sada im subencioniše više od 2.000 evra da prodaju krntiju u kupe opet polovno ali nešto mlađe vozilo. kategorija izrazito povlašćenih ljudi.
Pa normalno da je kod nas jos uvek euro 3 norma kad sva javna preduzeca voze krseve (jsgp, parking servis, cistoca, zelenilo....). Ne znas koji vise dimi. Danas ispred mene na semaforu krece gradski autobus - u oblak crnog dima ubavio 3 pesaka koja su stojala na ostrvu na pesackom.... katastrofa.
Ja sam prešao sa euro 3 atmo benzinjare na nov euro 6 turbodiessel manje zagađuje i manje se čuje. Traktor znači da si imao 20 gosina star krš, verovatno vagen i da si ga veoma loše održavao.
Država je lepo propisala parametre koji svaki auto mora da ispuni prilikom tehničkog pregleda da bi mogao da se registruje. Problem prvi je što biračko telo siromašno i vozi veliki broj krševa koji ne bi prošli tehnički, a drugi problem je što se krađa katalizatora i PDF filtera toliko rasprostranila, jer je država nesposobna da se sa takvom pojavom, pa je onda najlakše takav propis odložiti. A mi normalni građani kad idu iza tavkog krša jurcam ne bili bio ispred njega jer od otrvnog dima em ne vidim, em hoću da umrem. Zato ovu vest doživljavam kao pesak u oči. Da vidimo kako se kao naša Vlada brine o vazduhu i našem zdravlju. Čak su i one bilborde u Novom Sadu zabranili. Pa za naše dobro je to. Zašto da se ne nerviramo i vidimo gde živimo. Za našu decu samo najbolje
Pa čemu služe merenja co2 na registraciji vozila , ili im naplatiti više za zagađenje ili ih isključiti iz saobraćaja...umesto toga 2500 e na izvolte , manemoj...
Znači mi koji nikad nismo imali auto ( da li tako najbolje štitimo vazduh?), kupovaćemo automobile trovačima ? Mogu li ja da dobijem 2.500 eura kao nagradu što "štitim" vazduh?
Прешао сам пре три године на атмосферског бензинац са турбо дизела. Не вуче у међу убрзањима као дизелаш, али цене делова и поправки су вишеструко мање. А и не чује се као да возим трактор. Иначе те старе дизеле које држава узме боље да пошаљу негде у Африку где се и даље траже такви дизели.
Smesno. Bolje vi nama dajte platu od 2000eur koliko je minimalac u Australiji pa cemo mi sami kupiti bolji auto i onda nam ne treba vas podsticaj ako mozemo te pare zaraditi za jedan mesec
Evo pogodbe
Subvencija za dizel krš a kosovo albancima :D
Opaa, kakvo kosovo, za 2000e po glavi dizelaša, srbin će potpisati do leskovca da se pripoji kosovu :D
Priče za malu decu.Da stvarno hoćete nešto da uradite po pitanju kvaliteta vazduha postavili bi mobilne ekipe za merenje izduvnih gasova i svako vozilo koje je van normativa isključivali iz saobraćaja i uzimali saobraćajnu.Ovako frajer dotera na tehnički "ispravan" tamić od 30 leta kojem komarci pišu peticiju zbog smrada i za dve-tri crvene sve je ok i onda ovaj sledećih godinu dana može da guši sve oko sebe.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Država će davati 2.100 evra po automobilu za zamenu starih dizelaša
Autor: Biznis.rs
Info
•26.01.2023.
•13:10
Komentari 42
Đolence
Elem, zašto se ne pominju dizelaši sa euro 4 i 5 normama? Ako je već to nekakva norma, šta nas briga dal je dizel ili benzin? Idiot koji je došao do zaključka da mu sad ne odgovara norma za dizele neka plati svoju lošu procenu iz svog džepa.
A koliko godina se to može još terati po drumovima okolnih zemalja?
Mare
Zoki
@Dejan
Miki
Velibor
Dejan
9
6,500 svakih 5 god i promenom saobraćajne
pri svakoj zameni rasplinjača ili rezervoara 4.000 ,
a gorivo je JEDINO ekološko (nema čestica, nitrata,fosfata).
Kada padaju cene dizelu i benzinu za po 10 din
TNG-u padnu za 0,5 din zaista stimulativno za
trošenje ekološkog goriva, a svuda u Evropi imate
maksimalne olakšice i na registraciji (jednom u 2 god)
i na osiguranju.
Vidi se da SnS zemare imaju smisla za biznis
ali po našim leđima.
Marko
Toma
/
sve kontra
Robot
Dejan
Gnjurac
Paja
Zovem se Stevo
E videćemo cene tih dilera, ima sledeći auto da košta ko Sv. Petra kajgana.
Gružan
lily
@Мики
Ja sam prešao sa euro 3 atmo benzinjare na nov euro 6 turbodiessel manje zagađuje i manje se čuje. "
kako manje zagadjuje kad dizel izbacuje azot nitrid koji je veoma otrovan a benzin ne?
Nidzis
Eto gde smo, iza svih drzava u regionu po standardu.
Btw. Uvedite proveru izduvnih gasova na tehnickom, pa ce se bar neki krsevi skloniti sa ulice.
Anonimus
A
Jova
Deki
Mile
Ajde
Goran
Bananamen
Problem br2: profitirace autoplacevi jer ce dobiti 2000 za svaki krs koji su uvezli za manje para
Problem br3: za te pare ste mogli ugraditi filtere na elektrane i fabrike
Problem br4: nije reseno zagadjenje spaljivanjem njiva i lozenjem drva i uglja u domacinatvima. U malim gradovima je vazduh prepun dima nocu
Problem br5: kako se sprecava zloubotreba podele novca odredjenim ljudima?
bzzz
Нс бој
zztop
Map
sojer
Мики
Milisav
Amerikanac
Dejan021
Zzzi
Subvencija za dizel krš a kosovo albancima :D
Opaa, kakvo kosovo, za 2000e po glavi dizelaša, srbin će potpisati do leskovca da se pripoji kosovu :D
Lopovska posla
Рајко
hvala
Jovan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H