Autor: Politika

Info
31.01.2023.
08:16
Vožnja pod dejstvom alkohola sa više od 1,2 promila u krvi, odbijanje alko-testa, vožnja bez vozačke dozvole - samo su neki sa spiska od 18 saobraćajnih prekršaja zbog kojih će se oduzimati vozilo.
  • Dragan

    26.02.2024 13:32
    Vozaci
    Dali ćete oduzimaju i deci bogataša koji su najgori koji sve probleme rešavaju parama i kod teških prekršaja ja vam neverujem iz dosadašnje prakse
  • Kole

    01.02.2023 14:10
    /
    Pa nije hitna pomoc i vatrogasi vozilo pod pratnjom, vidi se da nisi polagao za vozacku ako jesi treba sutra da ti je uzmu i vrate te na polaganje.
  • Vlada

    01.02.2023 10:13
    Evo hrpe minusa na jednostavnu činjenicu da ne možeš da ideš pravo desnom trakom ako nije predviđena za to. Ma nego šta nego treba da vam oduzimaju vozila da ne ugrožavate ljude koji razumeju i poštuju propise.
  • Godfri

    01.02.2023 07:46
    Ovo me ne dotiče, jer u životu nisam niti ću napraviti saobraćajni prekršaj poput navedenih. Umeriš se u vožnji, adrenalin ostaviš za sportove, i nema ko šta da ti oduzima. Najpre, nema koga da nosiš na duši. Opusti se narode, sve je dobro dok smo dobri :)
  • Сеновић

    01.02.2023 00:41
    Доколичари смишљају пакости
  • Nezaboravko

    31.01.2023 14:57
    Samo pitam
    A hoće li i Zoranu Babiću koji je pre tačno 4 godine usmrtio majku četvoro dece oduzeti auto?
  • Joca

    31.01.2023 14:32
    Nepotrebno komplikovanje i uvođenje nečega što liči na Koreju (onu lošu Koreju).

    Decenijske zatvorske kazne bez mogućnosti pomilovanja bi savršeno odradile posao.
  • Vlada

    31.01.2023 13:59
    @Gvozden

    Ovo drugo što si naveo važi samo za slučajeve gde je desna traka i za desno i za pravo, a takvih raskrsnica u Novom Sadu nema baš mnogo. Ako nije tako obeleženo, onda "sine" ti nisi nikakav uslov nego si pogrešno stao i blokiraš saobraćaj.
  • Lala

    31.01.2023 13:21
    Ta nemojte kasti?!
    Ovo će, u većini članova, biti usvojeno "na sveto nikad".
    Moguće su drastične novčane, čak i zatvorske kazne ali oduzimanje (čitaj otimanje) vozila - ne.
    TO NE POSTOJI U CIVILIZOVANIM ZEMLJAMA!
  • Dule

    31.01.2023 13:13
    Pozajmiti svojinu
    Zabranjeno je pozajmljivali automobil.rentakar ukinuti........
  • purgen

    31.01.2023 13:09
    Nešto nema na listi vožnje bez partijske knjižice.
  • MiRa

    31.01.2023 13:02
    dupli standardi
    Zakon podrzavam, ali bojim se da pravila nece vaziti za sve...Ovi sa "skupim kolima" (da ih ne nazovem drugacije) nece biti kaznjavani kao i do sada, a oni su najbahatiji.
  • vladaNS

    31.01.2023 12:51
    ?
    Nisam za varijantu oduzimanja imovine, malo vuče na otimačinu, ali sam za drakonske kazne isključivo upućivanjem na dugogodišnju robiju, bez izuzetka, bez mogućnosti izricanja blage kazne i petljanja čuvenog apelacionog suda. Za gore pomenute učinjene idiotluke jedino je dugogodišnji zatvor i obavezan rad adekvatna kazna. Pozdrav iz Vojvodine
  • Gvozden

    31.01.2023 12:39
    Sve veci je trend da se zaobilazi auto Koji stoji ispred tebe a imas zelenu strelicu(uslov) da skrenes desno.... Samo kod Nas u Srbiji to I'ma I jako me to nervira! Ili kad stanes u desnu traku ides pravo a majmun Ili majmunka iza tebe legne na sirenu jer misli da on I'ma prednost ako skrece desno... Sinovi imate uslov a uslov znaci da mozete da skrenete ako ispred vas nemate auto Ili da propustite pesaka Koji je stupio na kolovoz!!
  • Rale

    31.01.2023 12:14
    Ovde pesaci nisu bitni
    Nista prekrsaj nad pesakom ili biciklistom, gazi samo...
  • /

    31.01.2023 12:01
    /
    jutros u 7.00 jedna glupaca je dovezla dete u nikola tesle skolu na ulaz u subotickoj ulici.
    dete joj je izaslo na vrata sa leve strane.
    vozac iza je na vreme stao.

    zar ne bi i toj 'majci' trebalo oduzeti vozilo... i dete posto nije u stanju da brine o njemu
  • /

    31.01.2023 11:54
    /
    vozila pod pratnjom?
    tu vas znaci svrbi. zasto nije neoropustanje i nedavanja prvenstva vatrogasnim i kolima hitne pomoci.
    za ostale se slazem
  • Mile

    31.01.2023 11:46
    Na stranu sto svi prekrsaji moraju biti sankcionisani, kako ce tacno izgledati ovo oduzimanje? Ako neko na primer vozi rent a car, da li mu oduzimaju vozilo? Ako neko vozi firmin auto, ako vozi auto koji se vodi na drugo fizicko lice.... kako ce ovo oduzimanje tacno izgledati u bilo kom slucaju gde neko napravi prekrsaj u vozilu koje nije njegova svojina?
  • Mićo

    31.01.2023 11:40
    /
    Ove zakone kao da je dete pisalo.
  • Pera

    31.01.2023 11:40
    Otimanje privatne svojine je koliko znam protivustavno I pretstavlja krivicno delo. Svaki gradjanin ima pravo da brani svim sredstvima svoju stecenu imovinu. Sobzirom da se pokazalo da su policajci produzena ruka kriminalaca ljudi imaju pravo da se odbrane.
  • Kole

    31.01.2023 11:28
    Pazi ovo

    17. Preticanje kolone pod pratnjom;
    18. Nepropuštanje vozila pod pratnjom.

    Sve ostalo podrzavam al ovo pa Kuluviju su propustali, ko sve ne vozi pod crveno plavom rotacijom od ministara do predsednika mesnih zajednica. Svaka susa ima pratnju.

  • Liman

    31.01.2023 11:05
    Severna koreja
    Znaci za par godina ce samo povlasceni voziti automobile
  • Kaca Telep

    31.01.2023 11:02
    Problem je selektivno sprovodjenje zakona, slazem se sa @EvoOvako
  • Pax

    31.01.2023 11:02
    Oduzimanje auta
    Ma da li su ovi što smišljaju zakone malo normalni ,čuj oni da oduzmu auto nekome kao da su im oni kupili ,voleo bi da vidim ko bi mi oduzeo auto, zapalio bih ga najstrašnije doduše ja se trudim da ne pravim prekršaje ali treba kazniti vozača po džepu i zatvor ako treba to se slažem ali ovo to je idiotluk mora da su izašli s Napredne akademije .Na zapadu to ne rade ovo odavno nije pravna država pa se svaki idiot donosi koje kakve zakone .
  • Ćoravi Desk

    31.01.2023 11:00
    A je l to važi i za one što prolete kroz naplatnu rampu, ili samo za mene sa autom kome uskoro slavimo punoletstvo?
    Pitam za kolegu?
    Oduzimanje imovine zbog prekoračenja brzine, pa da li je ovde neko kompletni idiot?
    Mada državu nam vodi lik koji je uveo ekstra poreze na mobilne svojevremeno...
  • The Lalosh

    31.01.2023 10:55
    Samo jedno pitanje...
    ... za ove što se ne slažu:
    Koju od ovih 18 tačaka redovno praktikujete pa vam smeta ova drastična mera?

    Kada god sam napravio prekršaj platio sam kaznu. Pošteno.
    Nikada, ali nikada me ni jedan policajac nije zaustavio i hteo da naplati kaznu ako nisam bio kriv.
  • Građanin Toša

    31.01.2023 10:40
    Nije mi jasno kako je moguće da je većina komentatora toliko zatucana da ne shvata da oduzimanjem vozačke dozvole i izricanjem zabrane upravljanja vozilom x kategorije na y meseci sud u praksi ne sprečava počinioca da svejedno sedne za volan, i to je fakat. Time se NIŠTA ne postiže. Zato sam za uvođenje oduzimanja vozila ali se bojim da će to biti zloupotrebljavano i da će biti primenjivano selektivno tj. da se taj zakon neće odnositi na direktore raznih JP i JKP, kao ni na tajkune,lokalne moćnike i stranačke funkcionere,već isključivo na nas obične građane.
  • Mile

    31.01.2023 10:36
    Žmigavci
    A da krenu u kažnjavanje nepoštovanja naj elementarnije stvari u saobraćaju. Ne davanje žmigavca prilikom prestrojavanja ili skretanja...simboličnih 5000din, pa onda sve ostalo.
  • Koviljka

    31.01.2023 10:36
    Poznato za kojih 18-est prekrš
    Pitam se... pitam se, pitam a ko li će da kazni korumpiran u sudstvu, Vladi, policiji i mnogim drugima na svim nivoima i u svim institucijama...
  • pišanje po sirotinji

    31.01.2023 10:34
    Znači onima koji imaju dva ili više automobila, biće oduzet samo taj jedan, pa već isti dan mogu da sednu u drugi?
  • Vlada

    31.01.2023 10:31
    Barem polovina ovih "prekršaja" bi trebalo da budu okarakterisana kao krivična dela. I da, da se oduzima sredstvo izvršenja istih.
  • Dule

    31.01.2023 10:17
    Znaci ministar sporta ide pod pratnjom sa sve upaljenim blinkerima jel zuri na otvaranje fiskulturne sale to se ne sme propustiti mora da zuri da ga slikaju za novine i meni oduzmu auto ako po njihovoj proceni ja se nisam dovoljno brzo sklonio kada su oni sa 200 na sat hoce da prolete pored mene..Kakve veze sa bezbednoscu saobracaja ima preticanje kolone pod pratnjom ili "nepropustanje" kolone pod pratnjom.Pa kod nas 500 ljudi ima pratnju na auto putu svakih 5 min neko te obidje sa pratnjom..Cela komisija koja je pravila predlog zakona za mene je izgubila legitimitet sa ovim predlogom.Ovim su rekli ovako mi je jako bojimo politicara i moramo njih da zastitimo jel ako ministarka kulture hoce da vas obidje i vi se odma ne sklonite ode vam auto.Sledece je da cemo morati da kleknemo kada vidimo vozilo pod pratnjom.Zasto trpis ovo narode Srbije zasto??Pa sve sto treba da uradimo je da 10 dana sednemo svi kuci i videli bi kako se sve menja.Nema doktora,nema hleba,nema prevoza,nema struje,nema nicega.I posle 10 dana da vidim sta ce vlast da radi??Samo sednemo kuci i to je to nista drugo ne treba da radimo.Ovo je nasa drzava mi odlucujemo o svemu ali toga vecina nije svesna.
  • Misa

    31.01.2023 09:59
    Misa
    Obzirom koliko je Policija korumpirana mnogi kojima će biti otet auto moraće plaćati novi otkup o vožnji istih bolje da napišem!!! Ni jedan auto nike kriv već onaj ko upravlja njime!!! Ovim će samo povećati haos umesto da drakonski kazne pocinioca zatvorom i time bi se vrlo brzo zaustavilo ovo ludilo u saobraćaju! Sa ovim se ne slažem kao i vecina!
  • НН

    31.01.2023 09:58
    Тачка 16.
    Сваки дан, пешачки прелаз на кеју код апотеке Јанковић.
    Мало, мало па неки кретен заобилази возаче који су стали на пешачком.
    Ништа се не дешава само кад је патрола у близини.
    Мислим да и ту треба семафор.
  • EvoOvako

    31.01.2023 09:58
    Selektivno sprovođenje zakona
    Nije problem u visini kazni, već je problem u selektivnom kažnjavanju.
    Na prvoj godini prava se uči da potencijalnog prekršioca zakona od prekršaja ne odvraća veličina kazne, već izvesnost da će biti kažnjen.
    Dakle, "boraniji" će biti oduzimana vozila, a razni Darkići Lazići i ostali će moći kako hoće.
  • Mr.M

    31.01.2023 09:52
    Prvi sam za oštro kažnjavanje ali ako bude selektivno kažnjavanje kao do sada onda Zakon ostaje mrtvo slovo na papiru
  • mrva

    31.01.2023 09:50
    Ovi još sugerišu da se izmeni zakon u pogledu trajnog oduzimanja vozila! Pa zašto ne pređete i na oduzimanje ostale imovine, recimo kuće, placa, stana, itd..!? Jeziva glupost koja brka različite stvari. Znači neko ko je pun ko brod njega praktično ova kazna neće dotaći dok sirotinja treba da crkne. Drugo ovo otvara takav prostor za korupciju da je to strašno, policajci koji su dotičnog uhvatili u takvom prekršaju sada će se ladno nagađati sa prekršiocem za hiljade eura... Gde je zdravorazumska kaznena politika, oduzimanje dozvole, zatvorske kazne, javni rad i drugo? Zar ne postoji ni jedan drugi način da se ljudi dovedu u red nego da im se otima imovina!?
  • Zare

    31.01.2023 09:49
    Nebrini sine, tata ce ti kupiti drugi auto, jos veci!
  • Plaćač poreza

    31.01.2023 09:42
    Većinu ovih prekršaja prave baš ta vozila pod pratnjom, kao kad su onomad vozila iz Vulinove pratnje izazvali udes na Zlatiboru kada su mladom vozaču uništili auto a on pukom srećom ostao živ, a kada je policija došla na lice mesta napisala je oštećenom momku kaznu.
  • Srele

    31.01.2023 09:40
    Ima smisla
    Ovde se govori o privremenom oduzimanju i nekim slučajevima i trajnom oduzimanju vozila. Činjenica je da je automobil lična svojina, ali ako se neko naliže alkohola i sedne za volan, bude kažnjen i nakon toga ponovo to uradi onda se slažem da mu se treba oduzeti vozilo.
  • Gaženje po Ustavu

    31.01.2023 09:37
    Sa protivustavnog otimanja stanova prelaze na protivustavno oduzimanje vozila.
    Šta će oduzimati pijanim ili drogiranim pešacima? I oni su učesnici u saobraćaju.
  • Neki

    31.01.2023 09:35
    Ovo pod 16.
    16. Preticanje ili obilaženje vozila koje se zaustavlja ili se zaustavilo radi propuštanja pešaka na pešačkom prelazu;

    Ovo neki koji imaju vozačku dozvolu ni ne znaju.
    Kao vozač sam morao jednom u novosadskog sajma (kad još nije bilo semafora kod škole) preseći jednog idiota koji je dolazio desnom trakom, koji ne zna za ovo pravilo da ne bi pregazio dva mlađa osnovnoškolca i još sam mogao popiti batine ili metak.
    Instruktor me davne 1988 naučio tom pravilu tako da je komentarisao da bi on to zakonski tumačio kao pokušaj ubistva (što i jeste, recimo neki džip stane na pešačkom a u traci pored niži auto dolazi i ne staje, koji nema dobar pregled, pešak se odjednom pojavi iza džipa a ovaj što ne zna to pravilo juri čovek nasilno, ja sam veći ja sam jači).
  • Zanimljivo

    31.01.2023 09:27
    Opaaa, za preticanje vozila pod pratnjom. Neki smo jednaki, a neki smo jednakiji. A ovome kliče rulja u raspalim dizlo leševima, sanjajući da će i oni jednog dana biti u tom vozilu pod pratnjom
  • super

    31.01.2023 09:26
    bar deo znamo
    A jel poznato i za koje modele vozila, platne razrede i cije sinove nista od ovoga i dalje nece vaziti?
  • Sms

    31.01.2023 09:22
    Ns
    Naši ljudi misle da je vožnja pod uticajem alkohola, brza vožnja i dodavanje gasa u naseljima, vožnja tatinih malih sinova na prednjem sedištu ili u krilu, sve to i mnogo štošta drugo odraz uobražene svemoći pojedinaca koji se tako ponašaju i u drugim oblastima života.
    Za ove orekršaje treba oduzimati vozilo kada se učine prvi put, jer jedino tako može biti delotvorno. Čekanje da neko ponovi prekršaj je samo izbegavanje da neko odgovara za već učinjeno.
    Evo neka ta Agencija ili taj Komitet naprave analizu i objave koliko bi pod tim uslovima bilo oduzeto vozila za proteklih 5 godina. Verujem ni jedno.
    Dakle sve promene zakona se samo fingiraju i pokušava se ostaviti utisak da se nešto radi, a u suštini ostaje sve isto.
  • Rada

    31.01.2023 09:22
    Molim objasnjenje
    U cemu je razlika izmedju tacaka 3 i 4, tj. da li je tacka 3 potrebna ako postoji tacka 4?
  • El

    31.01.2023 09:13
    Slažem se da ko vozi pijan treba da bude NAJSTROŽE kažnjen !!!
    Ali ovim će samo poskupeti mito kod korumpirane saobraćajne policije !!!
    P.S.
    Stavke17. i 18. treba da glase
    17. Preticanje kolone pod pratnjom crne škode superb sa zastavom Srbije
    18. Nepropuštanje vozila pod pratnjom crne škode superb sa zastavom Srbije
    Znaš kada će da prodje ovaj zakon što ste smislili ? Nikad, a možda ni tad
  • Mario

    31.01.2023 09:01
    Ovo je sve OK
    Ovo je sve OK, običan svet traži ovakve mere još odavno. Samo, mi priželjkujemo otimanje BMWa i drugih besnih automobila, a zašto imam osećaj da će se zaplenjivati mahom Renoi iz 2009., Citroeni iz 2004. i možda poneki Jugić običnim građanima kojima se otela retka greška umesto bahatim psihopatama kojima je životni poziv da ugrožavaju druge na putevima?
  • Gost 6666

    31.01.2023 09:00
    Komentar
    Naravno sirotinja ce da obere zelen bostan a dipovi i ostala luksuzna vozila .......sirotinja I bogu si teska
  • Radoje

    31.01.2023 09:00
    Treba menjati sistem i u sistemu traziti uzrok svih ovih problema u saobracaju a i sire.Sve je trulo i dotrajalo , a ove mere ...
  • Musaši

    31.01.2023 09:00
    Kako je moguće preteći kolonu pod pratnjom, kad cela kolona nasilnički vozi?
    Za njih ne važe pravila u saobraćaju.
  • Liman

    31.01.2023 08:57
    Sve ok, ali da saobraćajna policija ne služi samo da vaćari na nekim mestima gde je zarada sigurna, već da radi na preventivi, edukaciji, da je bude svuda i da proverava kako se saobraćaj odvija. I da zakon važi za sve jednako, a ne prema tome ko ti je mama i tata. Mislim da je svima jasno o čemu pišem. Ako nemaju dovoljno ljudi, čime pravdaju nerad, neka prekomanduju žandarmeriju, nje i tako ima previše.
  • trump2024

    31.01.2023 08:55
    bravo
    tako i treba, ja bi im oduzeo dozvolu i 10 godina robije za sve jednu tacku.
    Ali, uvek jedno veliko ALI, da se to ne primenjuje selektivno.
  • Map

    31.01.2023 08:44
    No pasaran, menjati i vlast i sve njene policijske poltrone
  • H

    31.01.2023 08:40
    H
    Ovo je zaista preglupo! Oteti auto ako ste pijani....valjda treba drakonski kazniti vozaca!
  • Ja se kopcam

    31.01.2023 08:38
    na leđa
    Vozačku dozvolu da, ako treba i trajno, vozilo ne. Ništa promeniti nećete sem što se otvara mogućnost za raznorazne malverzacije...
  • Zemlja čudesa

    31.01.2023 08:33
    Malo će tih automobila biti oduzeto... Uglavnom te prekršaje prave oni koji ne dobijaju ni kazne za to jer imaju pokriće od sekte, tate, mame... Verovatno će se uskoro ispostaviti da je to i protivustavno, te da se ne uklapa u EU zakonodavstvo.
  • w/e

    31.01.2023 08:30
    lol
    Damir Okanovic, pravnik koji se i dalje predstavlja kao strucnjak za saobracaj.

    Ukratko receno, tezimo ka ukidanju privatne svojine. Da se podsetimo gde zavrse oduzeta vozila? U voznom parku raznih komandira, udbasa i slicno. Sta se trenutno desava sa oduzetim vozilima dok se ceka okoncanje desetogodisnjih sudskih postupaka? Gube na vrednosti, ne odrzavaju se i zavrse na otpadu posle oslobadjajuce presude, pa se zbog toga opet godinama tuzite sa drzavom, ne bi li posle 15 godina isterali pravdu i dobili svoj novac, koji je dotle zarobljen u vozilu.

    Umesto da se radi na ogranicenju prava policije koja ih vec sada previse zloupotrebljava, dozvoljava im se da svojevoljno otimaju privatnu imovinu.

    Vec vidim naslove tipa: "Uzecete mi auto samo preko mene mrtvog." Ne znam cemu toliko insistiranje na otimanju privatne svojine. Zar im nije dosta sto otimaju bukvalno sve cega se dotaknu?
  • Yugo45

    31.01.2023 08:28
    Hit&Run
    A za nepružanje pomoći i udaljavanje sa mesta nesreće ništa?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna