Citam na 5/10 komentara pise UVESTI VINJETE i slicno.
Ljudi, vinjeta je IZUZETNO NEPRAVEDAN NACIN naplate putarine, iz razloga sto placate isto da li koristili 5 ili 5000 km autoputa. U Madjarskoj da li isli samo 30 km do Kecskemeta ili skroz do Nickelsdorfa, platite isto, dakle zaista nepravedno.
Za one koji ne znaju, postoji i mesecna karta (poput vinjete) za nase puteve, za II red vozila (automobili) je oko 9000 dinara i to je vinjeta u prevodu, beskonacno koriscenje autoputa u svim smerovima.
I da, mi smo sirotinja u glavi, put preko Banstola OPTERECEN kolima tablica IN i ST, svi idu tu, a niko ne koristi autoput, skupo im 100 dinara putarine, prosto to je u glavi, a ne u novcaniku...
A ovo MAXIMALNO PODRZAVAM za kamione, to je bezobrazluk, imas autoput, sta ces opet na magistrali, ako nemas racun da vozis, menjaj posao i prodaj kamion, surovo ali nazalost istinito.
"Aleksandar
07.02.2023 • 11:54
Ovi ne znaju više kako pare da uzmu, pa pribegavaju suludim rešenjima. Čemu se uopšte registracija plaća..."
Plaćanje registracije Aleksandre, ti ne daje pravo da sa 20t razvaljuješ seoski put ili juriš kroz visoko naseljena područja cisternom jer bi da uštediš na putarini.
Ako postoji auto put a kamioni idu magistralnim putevima obavezno uvesti naplatu u tom slučaju magistralni put da se naplaćuje isto kao i auto put ili čak skuplje.
Uvesti naplatu za prolaz kroz nacionalni park FRUSKA GORA koji je ujedno i najstariji kamioni su porusili bukvalno IRIG danonocno tandrcu kroz naselje ulecu ljudima u dvorista u zgradu su uleteli u park nekoliko puta bilo je i fatalnih ishoda. Mereno je da dnevno prodje 16000 vozila vise od polovine kamioni dokle vise.
Da. Hajde da im povećamo naplatu korišćenja i autoputa i magistrala pa onda ih neće koristiti - jedino da lete.
Ono sto je sigurno je da treba zabraniti magistralne puteve ako ima autoput. A isto tako obavezno zabraniti obilazenje drugog kamiona ako prilikom obilaženja ide ispod 120kmh.
Na autoputu kad vozim 130kmh, gledam koji nesretnik će da me ubije ili stera sa puta kad bez ikakvog nagoveštaja krene da obilazi.
Zasto bi nesto bilo jednostavno kad moze komplikovano. Tender, studija, rampe sistem itd. Samo slep nece da vidi jednostavno i logicno resenje, kamioni pri registraciji plate godisnju vinjetu i problem resen. Ali tako ne moze da se klepa lova i da se ugradjuju burazeri.
И да се појача контрола паркирања теретних возила по паркинзима по граду који су намењени искључиво за путничка возила. По закону ако неко има фирму за превоз мора да им свој обезбеђени паркинг, а не да као код мене у кварту имамо лика који је за 3 године од једног, сада стигао до петог комбија паркираног тамо где му није место. Дивља земља!
Pogledajte naplatu putarine u skandinavskim državama. Švedska je, recimo, skoro cela besplatna osim gradova Geteborga i Štokholma, ali Norveška - ubija. Danska je besplatna osim trajekta i mostova. U Norveškoj se tuneli, mostovi trajekti papreno naplaćuju, kao i putarina.
Ali, zaustavljanja bez.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
"Kamioni uništavaju magistralne puteve": Da li je naplata putarine na putevima nižeg reda rešenje?
Autor: Euronews Srbija
Info
•07.02.2023.
•08:37 > 11:08
Komentari 17
Djuradj
To je pravi naslov, napravite puteve kako treba i nema problema oko naplate, a ne da se vozimo ko na reliju.
Peron
a
Vazd
Ljudi, vinjeta je IZUZETNO NEPRAVEDAN NACIN naplate putarine, iz razloga sto placate isto da li koristili 5 ili 5000 km autoputa. U Madjarskoj da li isli samo 30 km do Kecskemeta ili skroz do Nickelsdorfa, platite isto, dakle zaista nepravedno.
Za one koji ne znaju, postoji i mesecna karta (poput vinjete) za nase puteve, za II red vozila (automobili) je oko 9000 dinara i to je vinjeta u prevodu, beskonacno koriscenje autoputa u svim smerovima.
I da, mi smo sirotinja u glavi, put preko Banstola OPTERECEN kolima tablica IN i ST, svi idu tu, a niko ne koristi autoput, skupo im 100 dinara putarine, prosto to je u glavi, a ne u novcaniku...
A ovo MAXIMALNO PODRZAVAM za kamione, to je bezobrazluk, imas autoput, sta ces opet na magistrali, ako nemas racun da vozis, menjaj posao i prodaj kamion, surovo ali nazalost istinito.
Bojan
07.02.2023 • 11:54
Ovi ne znaju više kako pare da uzmu, pa pribegavaju suludim rešenjima. Čemu se uopšte registracija plaća..."
Plaćanje registracije Aleksandre, ti ne daje pravo da sa 20t razvaljuješ seoski put ili juriš kroz visoko naseljena područja cisternom jer bi da uštediš na putarini.
Spiridon Kopicl
Mika
Zokins
Irizanin
Aleksandar
Zebra
Ono sto je sigurno je da treba zabraniti magistralne puteve ako ima autoput. A isto tako obavezno zabraniti obilazenje drugog kamiona ako prilikom obilaženja ide ispod 120kmh.
Na autoputu kad vozim 130kmh, gledam koji nesretnik će da me ubije ili stera sa puta kad bez ikakvog nagoveštaja krene da obilazi.
Gagisa
Ha
Комша
Razum
EvoOvako
Ali, zaustavljanja bez.
Neko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H