Autor: FoNet

Info
10.02.2023.
19:57
Šef ruske diplomatije Sergej Lavrov izjavio je da Moskva vodi borbu sličnu sukobima protiv francuskog cara Napoleona i nacističkog diktatora Adolfa Hitlera.
  • Nik

    11.02.2023 19:53
    @ Zemlja čudesa
    ’Ajde ti to lepo objasni Ukrajincima zašto moraju da ginu svaki dan.
  • samosvesni građanin

    11.02.2023 13:17
    Zemlja čudesa
    10.02.2023 • 23:40
    @samosvesni građanin
    "Pa ne možete večito da proširujete svoje teritorije,jednom će i tome doći kraj."

    ’Ajde ti to lepo objasni Amerikancima koji su pokrivajući se propagandnim prevarama porobili Irak i Libiju (u zadnje vreme) zbog nafte, a pre toga kolonizovali države Južne Amerike, oteli Meksiku 1/3 teritorije i istrebili minimalno 10 miliona starosedelaca SAD. Da ne nabrajam sve, potrajalo bi.

    Slažem se,naravno i radujem se ako na situaciju ne gledamo crno-belo,jer narodski rečeno ista su to g***a i jedni i drugi i jednima i drugima je bitan isključivo interes i ja osuđujem napad na Irak i Libiju i na sve druge države koje je napala Amerika,ali me strašno iritira ovo bolesno rusofilstvo u Srbiji i te glupe priče o nekakvom bratstvu i slovenskim narodima,jer nemojmo se praviti blesavi,upravo je raspad Jugoslavije nastao uz blagoslov Rusa.A, Rusi su takođe mnoge države kolinizovali i stavili pod svoju komandu,ne zato što su slovenski narodi i što ih vole nego zbog prokletih teritorija,jer kakve etničke veze Rusi imaju sa Azijatima i sa Mongolima ako znamo da su Rusi slovenski narod ?
  • Robot

    11.02.2023 10:58
    Ko je čitao basnu o jagnjetu i vuku, taj zna.
  • boger

    11.02.2023 10:54
    Naravno, Srbija je kriva
    Sada je jasno zašto ruski emisari redovno dolaze ovamo: po proizvode Jovanjice. Konzumirajući ih zaborave da je Rusija izgubila hladni rat i da je to najbolje što joj se ikada dogodilo. Kratak period slobode koji je usledio nije iskorišćen za blagodet ruskog naroda nego za bogaćenje KGB kvazielite i pripreme za nastavak srljanja u propast. Do sada bi povukli ceo svet sa sobom da su iole sposobniji.
  • Grof Sekereshi

    11.02.2023 09:41
    Scenario, Rusi pocnu ozbiljnije da gube u ratu, isceniraju napad na samu Rusiju, recimo na Kaliningrad, za odmazdu roknu 4-5 nuklearnih bombi (iznad Poljske i Nemacke). Prethodno obaveste F/UK i USA koje imaju isto takvo oruzje (a ne Nato) a otvore sve silose koje imaju da pokazu da ce ici do kraja. Da li ce F ili UK rizikovati? Nece. Da li ce USA rizikovati? Nece.

    Lupice dodatne sankcije Rusiji? Mozda, sa ostacima EU koja bi se raspala posle bombardovanja.

    Ali daleko verovatnoje je da ce se ovaj rat kotrljati jos godinu-dve, onda doci do nekog mira i da ce Zapad rovariti protiv Rusije i dalje, buniti etnicke zajednice, potstrekivati na otcepljenje i naoruzavati a onda optuzivati rusko rukovodstvo na represiju, vec vidjeno u SFRJ, na Kosovu, Siriji, sa Ujgurima i Hong Kongom u Kini. E onda ce doci do rokanja i upotrebe nuklearnog naoruzanja, recimo Rusi sravne neku pobunu u srednjoj Aziji, a onda verovatno i dalje po svetu jer ce svi hteti da imaju svoje nuklearno otuzje
  • ogi

    11.02.2023 09:08
    nemojte se saliti
    pobedili su i Napoleona i Hitlera a nisu imali atomske bombe, sada ce to biti mnogo lakse ukoliko ih napadne NATO, uz to imaju i saveznike nas i kineza jedna i po milijarde.
  • vorval

    10.02.2023 23:45
    @ grof
    Rusiju treba braniti isključivo od Rusa - niko drugi njoj ne gadi tako puno i tako redovno.
  • Zemlja čudesa

    10.02.2023 23:40
    @samosvesni građanin
    "Pa ne možete večito da proširujete svoje teritorije,jednom će i tome doći kraj."

    ’Ajde ti to lepo objasni Amerikancima koji su pokrivajući se propagandnim prevarama porobili Irak i Libiju (u zadnje vreme) zbog nafte, a pre toga kolonizovali države Južne Amerike, oteli Meksiku 1/3 teritorije i istrebili minimalno 10 miliona starosedelaca SAD. Da ne nabrajam sve, potrajalo bi.
  • zztop

    10.02.2023 22:56
    Bit će : putine kupi tu čergu i marš u užu rusiju...
  • Grof Sekereshi

    10.02.2023 22:47
    I jedno zapazanje, zasto jos u ovom ratu nije "otkrivena" upotreba ruskoh hemijskog oruzja iako su Ukrajinci na pocetku rata optuzivali Ruse za koriscenje istog? Jednostavno, zato sto bi NATO kao svetski mirotvorac morao da vojno reaguje ili bi izgubio svaki kredibilitet a Rusija ipak nije Libija ili Sirija da im ne bi uzvratila. Zato je Ukrajincima zapreceno da prestanu sa tom pricom jer su neki zapadni mediji preneli tu izmisljotinu, i gle od tad niko nije spominjao hemijsko oruzje. Mada se sve cesce spominje nuklerano,
  • Grof Sekereshi

    10.02.2023 22:21
    @V
    Vise lici na Krimski rat koji su izgubili i koji je bio jedan od uzroka komunisticke revolucije. Zanimljivo da je poslednje pribeziste Bele garde bila bas Ukrajna. Sad jedino u Sibir da begaju.
    ********************
    Krimski rat se desavao 1853-1856 i nema nikakve direktne posledice na Oktobarsku revoluciju koja se desila 62 godine kasnije. Na Oktobarsku revoluciju su uticali katastrofalni gubitci u I sv.ratu.

    Rusija zbog svog opstanka ne sme da izgubi u ovom ratu, ako izgubi raskomadace je sto u sustini i jeste cilj americke politike vec decenijama a UK/Fr/D vec vekovima. Bojim se da ce ovo mozda ode u nuklearnu eskalaciju, tj. da ce prvi put posle USA neko drugi (Rusija) preci "nuklearni prag". Izrokaju Rusi par bombi po Zapadnoj Evropi, izrokaju Amerikanci (pod maskom NATO-a) par po njima i ostane status quo do sledeceg rokanja koje moze biti totalno. Naravno, bolje je da to uopste ne dozivimo, mogli bi da prezivimo da Rusije nema ali mozda ne bi preziveli nuklearni rat.
  • Grof Sekereshi

    10.02.2023 22:10
    @vorval
    Malo pa malo u zapadnim medijima osvane tekst o tome sto Lavrov prica. Sad to vec nije mogucnost nego se pise o tome na koji nacin treba podeliti Rusiju i sta kome treba da pripadne. A jos pre 30 godina se Madlen Olbrajt negde izlanula kako je sasvim nepravedno da samo Rusija ima sva prava na Sibir. I istina je da zadnjih 250 godina Rusija vodi rat protiv zapadnih zemalja, Napoleona, pa Francusko-Enleske koalicije 1856 na Krimu, 1918 i 1941, a evo NATO im je 2013 dosao pod prozor iako je Gorbacov/Jeljcin dobio neka obecanja americkih predsednika.

    I sta je trebao Putin da uradi? Isto sto i Jeljcin '90-tih?

    https://foreignpolicy.com/2023/01/07/russia-ukraine-putin-collapse-disintegration-civil-war-empire/
    https://www.atlanticcouncil.org/blogs/ukrainealert/putins-russian-empire-is-collapsing-like-its-soviet-predecessor/
    https://cepa.org/article/russias-collapse-good-news-for-everyone/
    https://www.jutarnji.hr/vijesti/svijet/ovo-je-mozda-jedini-nacin-za-unistavanje-ruskog-imperijalizma-to-smo-trebali-napraviti-90-ih-15206283

  • Zare

    10.02.2023 22:01
    S tom razlikom sto je Putin losa kopija Napoleona i Hitlera.
  • pera kalenić

    10.02.2023 21:39
    Samo što sada nemaju zapadne saveznike da odrade još jedan D-day i otvore im zapadni front kao pomoć kao i da im šalju namirnice i vojnu pomoć preko Murmanska kao što su činili posle početka operacije Barbarossa.
  • samosvesni građanin

    10.02.2023 21:04
    Da,da Moskva vodi borbu ali na tuđoj teritoriji,isto kao i Hitler što je vodio osvajačke ratove.Pa ne možete večito da proširujete svoje teritorije,jednom će i tome doći kraj.
  • Ajme Nama

    10.02.2023 20:44
    "Odlučili su da se oslone na iskustva Napoleona i Hitlera, otvoreno utvrđujući kao cilj brisanje ili maksimalno slabljenje Rusije",
    Ajde! Ma šta mi reče. Oni odlučili, a vi upali u Ukrajinu i zverski je rasturate. Napali kao Hitler, bez obajve rata.
    Neće Rusija oslabiti zato što su oni odlučili, nego zato što je botoksirani psihopata umislio da je Napoleon.
  • Istorija učiteljica?

    10.02.2023 20:44
    Ma ja se slažem, Putinov režim vodi identičnu borbu kao Hitler i Napoleon. Osvajačku. Tako će se i završiti.
  • Sava

    10.02.2023 20:27
    Vise lici na Krimski rat koji su izgubili i koji je bio jedan od uzroka komunisticke revolucije. Zanimljivo da je poslednje pribeziste Bele garde bila bas Ukrajna. Sad jedino u Sibir da begaju.
  • Nik

    10.02.2023 20:26
    I ovaj je totalno poludeo. Kakav Napoleon, kakav Hitler? Pa oni su napali Rusiju, a sada je Rusija agresor, napala je Ukrajinu. Nije to bilo jako davno, svega pre godinu dana. Nismo to još zaboravili. Ako nije ludilo, onda je pokušaj da se ta činjenica gurne u drugi plan, pričom o globalnom nadgornjavanju. Pitajte ljude u Ukrajini, koji stradavaju svaki dan, da li razmišljaju o tome kao o globalnom sukobu ili proklinju Putina i Rusiju što su im do sada ubili pet stotina dece i ogroman broj odraslih.
  • vorval

    10.02.2023 20:04
    Agresor bezuspešno glumi žrtvu

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna