Koliko pruga se moglo remontovati umesto nepotrebne "sokolozacije" od Beograda do Subotice. Voz koji ide preko 100 na sat bi bio i prihvatljiviji način prevoza od "Sokola" da je željeznička stanica u Bg-u ostala na starom mestu!
Koliko će pruga biti razmontirano, a koliko se moglo obnoviti za iste pare? Vodite računa da je željeznica primarno teretni a ne putnički saobraćaj i da ima veliki značaj za privredu.
Ali glavno da imamo prugu za slikanje i hvalisanje vođe.
Železnica, EPS i inače JKP sistem napet do granica pucanja (pitanje je vremena!) i šta sve već još? Na sve svakodnevni novi krediti (zaduživanje). Nekad beše “dužan ko Grčka“, a sada „ko Srbija“.
Nije li to nemoguća misija za jednog ekonomskog tigra kome svi, pa i Nemačka „zavidi“?
Da sve polako pripremaju da čak i železnicu privatizuju oni blízki AV, živi bili pa videli i to za neke sitne pare, samo da se završi ova pruga do Budimpešte, zna se ko će biti vlasnik svega toga. Mada ako budemo pametni i sklonimo ih sa vlasti, doći će neko drugi.
1. ili se nešto više vozi
2.ili neko namerno isklizava iz ko zna kojih razloga
3.ili neko prugu onesposobljava
kako bi inace iznenda bilo toliko slučajeva
4.sem ako se više ne prećutkuje već se obelodanjuje
5. ili su vremenske prilike takve da lakše dolazi do isklizavanja
(zar leti ne isklizava više kad su vrućine ?)što i nije logično
Kradite manje, pa će biti više novca za remont. I druge države imaju pruge pa ih održavaju kako treba, kako to da samo u zemljama ogrezlim u korupciju i bezvlašće to nije moguće izvesti?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Pet iskliznuća vozova za dva meseca: Srpskim železnicama potreban generalni remont
Autor: Euronews Srbija
Info
•11.02.2023.
•21:47
Komentari 12
zgađen
Ha
Koliko će pruga biti razmontirano, a koliko se moglo obnoviti za iste pare? Vodite računa da je željeznica primarno teretni a ne putnički saobraćaj i da ima veliki značaj za privredu.
Ali glavno da imamo prugu za slikanje i hvalisanje vođe.
Cocco
Nije li to nemoguća misija za jednog ekonomskog tigra kome svi, pa i Nemačka „zavidi“?
Nenad
Siguran sam
ijučejebilostaro
2.ili neko namerno isklizava iz ko zna kojih razloga
3.ili neko prugu onesposobljava
kako bi inace iznenda bilo toliko slučajeva
4.sem ako se više ne prećutkuje već se obelodanjuje
5. ili su vremenske prilike takve da lakše dolazi do isklizavanja
(zar leti ne isklizava više kad su vrućine ?)što i nije logično
Ns
Stevica
...
zztop
Realista
mill
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H