Ne napadam, samo vidim šta se desilo sa turskom gradnjom...nažalost...tuga.
A Nemci se voze skelom i zimi i leti i ništa im ne fali.
U nemačkoj se ne krade kao kod nas ili u Turskoj, za 5 godina sam video više automobila od preko 50 hiljada eura u Novom Sadu i Beogradu nego u dobrom delu Nemačke (30 gradova i gradića uključujići i najveće i najbogatije).
Eto, samo sam hteo da ukažem da postoji rešenje, puno jeftinije ali kod nas vlast voli mega projekte jer mogu mega da drpe.
PS
Ta skela u Nemačkoj radi od 1965 godine, koristio je vikendom za izlete. Vozi non stop, ljudima se ne isplati da idu okolo 50km preko mosta kod Mainz-a.
Skelu sam pomenuo zbog rešavanja problema uzvodno od Novog Sada.
Istina, već postoje, lično par puta koristio Banoštor-Begeč i to autom, bojao se za život, kao da je iz ko to tamo peva samo na vodi. B.Palanka -Neštin se može rešiti tako. A i ove postojeće skele bi se mogle malo modernizovati, posebno prilazi. Potrbna strategija razvoja saobraćaja na tim deonicama.
Pa ne svodi se uopšte na isto. Protiv ovog mosta se bunimo i mi Novosađani i zalažemo se upravo za most kod Begeča, zato ti je ta priča o "novosadizaciji" u najmanju ruku glupava.
Nekih 25km južno od Mainz-a u Nemačkoj radi skela i to dobro. Može i autobuse i teške kamione prevoziti, 35m dužine.
Eto lepog rešenja umesto kinesko turskih mostova za stotine miliona eura.
Koga zanima kako izgleda:
https://www.rheinfaehre-nierstein.de/
Novosadizacija ili bosanizacija, svodi se na isto jer od B. Palnake na levoj i Neština na desnoj strani Dunava, nema mosta sve do Novog Sada nego samo skele: Banoštor-Begeč i Beočin-Futog!
Ako turci prave ćupriju preko save,kao što su pravljene zgrade u Istočnoj Turskoj gde je bio zemljotres,dugo će i trajati.
A da li se sa naše strane pravi i novi moderan granični prelaz jao BiH ili će bude ono ruglo?
A ti nebi bio alergičan na novosadizaciju da ti dete ne može u školu iz Neština u B. Palanku, jer iako je od nje na par kilometara vazdušnom linijom, mora do prvog mosta da ide do Novog Sad, gde ima tri mosta, a biće još tri, jer da bi se prešao most kod Ilioka mora se ući u šengen zonu?
Bio bih mnogo sretniji da se pravi most kod Čelareva nego da se sav taj saobraćaj usmeri na Novi Sad. Od te "Novosadizacije" ne može više ulica da se pređe. Ako pitaš Novosađane, svaki će ti reći isto.
@Sremac što je još gore nema ni 2 km od mosta Slobode tu do Šodroša ima najviše 1 km. SNS mislioci prave most pored mosta. Umesto da most baš prave tu kod Čelareva kao što kažeš, ili može i obilaznica oko NS pa da most bude između Futoga i Begeča, i tu je bliže svima onima iz zapadne Bačke i Srema da pređu most, nego da idu u Novi Sad da bi prešli Dunav. Jeste ima u B.Palanci most preko Dunava ali je neupotrebljiv, jer sa druge strane je Hrvatska granica i tu ne može da se pređe
Umesto da se nakon Kuzmina nastavi put severno ka Viziću i između Neština i Suseka premosti Dunav kod Čelareva izgradnjom mosta, sav saobrćaj se navlači na Novi Sad i tu gradi most kojim se ulazi na Bulevar Evrope da se rastereti most Slobode dva kilometra nizvodno...
Slika i prilika ravnomernog ekonomskog razvoja ili novosadizacije?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO: Pogledajte dokle se stiglo sa izgradnjom mosta preko Save kod Sremske Rače
Autor: eKapija
Info
•13.02.2023.
•08:16
Komentari 15
Zoran
Bauštelac
A Nemci se voze skelom i zimi i leti i ništa im ne fali.
U nemačkoj se ne krade kao kod nas ili u Turskoj, za 5 godina sam video više automobila od preko 50 hiljada eura u Novom Sadu i Beogradu nego u dobrom delu Nemačke (30 gradova i gradića uključujići i najveće i najbogatije).
Eto, samo sam hteo da ukažem da postoji rešenje, puno jeftinije ali kod nas vlast voli mega projekte jer mogu mega da drpe.
PS
Ta skela u Nemačkoj radi od 1965 godine, koristio je vikendom za izlete. Vozi non stop, ljudima se ne isplati da idu okolo 50km preko mosta kod Mainz-a.
@Baustelac
Bauštelac
Istina, već postoje, lično par puta koristio Banoštor-Begeč i to autom, bojao se za život, kao da je iz ko to tamo peva samo na vodi. B.Palanka -Neštin se može rešiti tako. A i ove postojeće skele bi se mogle malo modernizovati, posebno prilazi. Potrbna strategija razvoja saobraćaja na tim deonicama.
Trt
Bauštelac
Eto lepog rešenja umesto kinesko turskih mostova za stotine miliona eura.
Koga zanima kako izgleda:
https://www.rheinfaehre-nierstein.de/
@Trt
Bojan
Obrati se nekim "Sremcima" koji navijaju za most preko Šodroša da bi grad bio bliže njihovim divljim naseljima.
Stohadin
A da li se sa naše strane pravi i novi moderan granični prelaz jao BiH ili će bude ono ruglo?
@@Sremac
Novosađan
Trt
Pokušaji izgradnje mosta na Bulevaru Evrope nisu novosadizacija nego bosanizacija.
@Sremac
@Sremac
Sremac
Slika i prilika ravnomernog ekonomskog razvoja ili novosadizacije?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H