Litijum uskoro nece biti potreban za izradu baterija a inace dzaba i litijum kada nece biti dovoljno elektricne energije za te stvari koje bi se merile milijardama za izradu punionica ondnosno punilica na svakom parkingu, svi vide buducnost, wow elektricni automobili, a sta i kako puniti te baterije ko te pita, drugo ni to nije bas ekoloski ako cemo iskreno jer sta sa tim baterijama kada istekne njihov vek, pa mi ne vodimo racuna ni o obicnim beterijama, samo bacis u djubre ko te pita, bile neke kutije po prodavnicama sada ni toga nema bas smo pametni i napredni. Ziveli
Elektro automobili su veliki problem za običan svet ali i za turizam , privredu i ekologiju. Idemo redom, putovanje sa elektro automobilom je problem zbog male autonomije / značajno se smanjuje ako se vozi po makadamu i zemljanom putu/, put do Grčke trajaće duplo duže a za dalje destinacije se mora uzeti prenoćište. Zamislite jednu beogradsku ulicu ili ulicu ma kog grada u Srbiji, gde i kako instalirati punjače, to su investicije u stotinama milijatrdi za svaku zemlju. Znači turizam zamire a transport drumski takođe, povećava se vreme transporta roba što direktno utiče na cene proizvoda i usluga. Zamislite trasnspot kontejnera i roba od 30 tona po šleperu. Znači bolesni mozgovi plasniraju nešto što je suludo. A tek punjenje 1000 autobusa u Beogradu, odakle ta silna struja. Znači bolest mozgaaa. Da bi dobili toliko struje, ne pomažu alternativni izvori energije!
Litijum će biti kao blue ray disc ili betamax kaseta, pojaviće se nešto bolje… mene više brine što prave automobile koji traju koliko i garancija… umesto da naprave automobil koji traje 40-50 godina kakve su i pravili 70-80tih oni prave kola koja traju 5 godina… umesto jednog automobila moraš da kupiš 7-8-9-10… i gde je tu ekologija…
@Plaćač poreza
"Nećete otvoriti nikakav rudnik litijuma u Srbiji. Kraj priče."
Kamo sreće da mi to domaćinski radimo, ovako nas niko ništa neće pitati a sprečiti bez PRAVE smene vlasti ne možemo. Savo Manojlović i ostale šarene laže su samo potrošnja i to malo energije u građana što postoji.
Видимо колико је велика потражња за литијумом. Обзиром да су Американци (Елон Маска) највећи произвођачи електричних аутомобила, реално је да они по сваку цену желе и да буду власници налазишта литијума у целом свету.
Што се тиче Србије, уколико кровни председник Вучић не буде имао снаге да покрене вађење литијума за 2% ренте, Америка је већ разрадила метод решења тог проблема: Увођење санкција и стезање каиша народу Србије.
Радије ће Бајден и Маск одустати од Косова, него од српског Литијума.
Izvanredan clanak starog vuka novinarstva - nit' pristrasan, nit' ravnodusan, naprotiv edukativan i proaktivan, posebno za "eko politicare". Kada smo vec kod vukova, bojim se da je jedan vucic ipak bio u pravu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Moda elektromobila dramatično povećava potražnju za litijumom
Živan Lazić
zivanlaz@gmail.com
Info
•15.02.2023.
•09:30 > 09:11
Komentari 10
Balkan
Predrag
Dudarim II
Petar PP
"Nećete otvoriti nikakav rudnik litijuma u Srbiji. Kraj priče."
Kamo sreće da mi to domaćinski radimo, ovako nas niko ništa neće pitati a sprečiti bez PRAVE smene vlasti ne možemo. Savo Manojlović i ostale šarene laže su samo potrošnja i to malo energije u građana što postoji.
Мунгос
Што се тиче Србије, уколико кровни председник Вучић не буде имао снаге да покрене вађење литијума за 2% ренте, Америка је већ разрадила метод решења тог проблема: Увођење санкција и стезање каиша народу Србије.
Радије ће Бајден и Маск одустати од Косова, него од српског Литијума.
Djuka
Anonimus
Robot
pobogu
Plaćač poreza
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H