Glupo je porediti poskupljenja hrane i svega ostalog...hrana da poskupi i 1000% moramo jesti, znaci moramo kupovati kako tako, sve ostalo ne moramo! Ako mozemo kupovati stvari, od kojih nam ne zavisi zivot, po svaku cenu, onda ne treba ni da se zalimo.
Srbija je oduvek bila deponija kada su polovna vozila u pitanju, ali ponuda zaista nikada nije bila grđa. Cene su najblaže rečeno nebulozne.
Čak i vozilima koja mesecima stoje na oglasima trgovci podižu cenu „jer je sve poskupelo“.
U realnosti su spremni te krševe prodati daleko ispod oglašenih cena, samo ako se pojavi neko ko ih želi.
Sve što se uvozi preko za ovdašnje placeve se kupuje bukvalno „na kilo“ i najgora vozila i dalje završavaju ovde.
Kvalitetan polovan automobil iz uvoza može se obezbediti samo u individualnoj varijanti, ali dobar polovan auto je skup i preko.
Treba sačekati barem još ovu godinu, jer bizarnije od ovoga teško da može da bude.
Sve je poskupelo u prodavnicama, od 25% pa i do 100%, od prehrambenih proizvoda, preko bele tehnike, nekretnina, rečju sve, pa i polovni frižideri, veš mašine, a takođe i novi i polovni automobili!
To se zove inflacija i nema potrebe pisati novinski članak za svaki proizvod i svaku starudiju posebno, u ovom slučaju o polovnim automobilima!!! Nema tu nikakve zarade i nikakve vesti...
Ja sam u petak isao da gledam nove automobile. Imam stari, 12 godina, i kao ajde da kupim novi - ne razumem se u aute, sto znaci da ako se nesto pokvari, gotov sam...Dakle, krenuo ja, Honda, Tojota. Jedni kazu moze od avgusta, drugi kazu moze od avgusta ako ces beli, a ako ces u boji, onda sledece godine. I to ce mozda dobiti koji komad, a moda i nece. I to sve po paprenim cenama. Cak ne znaju ni po kojoj ceni ce se prodavati. I vidi se i promenjen odnos prodavaca...Kada sam ja kupovao svoj auto pre 12 godina, oni su za mnom trcali i nudili popuste da kupim. Sad jedva da ustanu kad dodjem u salon...Nemaju sta da mi ponude. Onda sam ja shvatio da nije vreme za kupovinu, posto je ponuda nikakva, a potraznja velika(ili normalna), i to sve dovodi do nenormalnih cena. A ja necu da budem taj koji ce da ispravlja svojim novcem probleme svetske ekonomije. Tako da nista od auta. Vozicu ovog sto imam dok se ne raspadne...
Ne bi se bas reklo ili bolje da se ne usudjuju da poskupljuju. Jer ako pratite oglase videcete da neki automobili se mesecima prodaju i na kraju vlasnici odustanu od prodaje i nastave da ga voze, eventualno neko proda jer je spustio za 20, 30%. Mnogi ni ne zele da zovu za auto koji je dugo na oglasi jer se vode time da valja prodao bi se vec. Dok placevi i ovako krsine prodaju. Garantuju kilomtrazu za vozila do 4 god. starosti a to je 150.000+ km. A onda pored neki auto star 12 god 165.000km "presao".
Polovnih automobila jeste taj iz teksta - nedostatak novih automobila, odnosno smanjena proizvodnja novih automobila.
To je jedan od problema. Drugi problem je što je država pooštrila carinjenje automobila pre dve godine. Tada su mnogi izašli iz tog posla.
Mada, sve to ne bi bio problem da je standard veći i da ljudi imaju više novca.
A Srbi, baš kao i mnogi drugi, vole da ih se laže, pa prolaze priče da ga je "vozila baka do pijace", a prema EU parlamentu na teritoriji EU je 50% automobila sa vraćenom kilometražom. Samo države koje imaju javno dostupne registre vozila su sigurne po tom pitanju - recimo Engleska i Norveška. Tamo možete proveriti automobil bez većih problema, dok u Italiji, Nemačkoj itd. to ne možete. To prevaranti koriste, pa vraćaju kilometražu nenormalno. Kod nas sva vozila u oglasima imaju sličnu kilometražu.
Uostalom, uzmite model na našim sajtovima i poredite kilometražu i cenu. U EU se jako teško može kupiti dobar automobil koji nije mnogo prešao za dobru cenu. Ali, kod nas - gle čuda, može. A zašto? Pa zbog vraćanja kilometraže.
Da se razumemo, državama EU to paše, jer se rešavaju otpada. Da je kod nas, kojim slučajem, viši standard, ljudi ne bi kupovali te "tacne", "kante" i "šerpe". Sada su srećni kada im neki prevarant složi priču i proda automobil sa vraćenom kilometražom. Na žalost. Daleko smo od uređenih sistema kakvi su u Skandinaviji ili BENELUX-u.
Ljudi iz Srbije misle da je plata od 120 hiljada dinara velika plata. Ne znam kako da vam kažem da nije. To što smo mi navikli da nemamo, nezdravo se hranimo, presipamo iz šupljeg u prazno, kupujemo jeftine stvari, nije stvar mentaliteta nego su nas nesposobni političari ubedili da tako mora.
Prosečna plata: 500€
Prosečna kirija: 300€
Hrana: iste cene kao i u Nemačkoj
Polovnjaci: 30-40% skuplji nego u Nemačkoj
Nekretnine: skuplje nego u Španiji i Portugaliji
Lista je poduža, bitno je da se niko ne buni, jer kada smo mogli da radimo 90tih za 1 marku, ima još prostora da se potone dublje...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Polovnjaci poskupeli 25 odsto, a cene će i dalje da rastu: Kupuje samo ko mora
Autor: Euronews Srbija
Info
•21.02.2023.
•10:50
Komentari 17
Milos
Sosa
Robot
Ahab
Čak i vozilima koja mesecima stoje na oglasima trgovci podižu cenu „jer je sve poskupelo“.
U realnosti su spremni te krševe prodati daleko ispod oglašenih cena, samo ako se pojavi neko ko ih želi.
Sve što se uvozi preko za ovdašnje placeve se kupuje bukvalno „na kilo“ i najgora vozila i dalje završavaju ovde.
Kvalitetan polovan automobil iz uvoza može se obezbediti samo u individualnoj varijanti, ali dobar polovan auto je skup i preko.
Treba sačekati barem još ovu godinu, jer bizarnije od ovoga teško da može da bude.
ns ja
To se zove inflacija i nema potrebe pisati novinski članak za svaki proizvod i svaku starudiju posebno, u ovom slučaju o polovnim automobilima!!! Nema tu nikakve zarade i nikakve vesti...
Vozač
Petar
Dr. No
EvoOvako
To je jedan od problema. Drugi problem je što je država pooštrila carinjenje automobila pre dve godine. Tada su mnogi izašli iz tog posla.
Mada, sve to ne bi bio problem da je standard veći i da ljudi imaju više novca.
A Srbi, baš kao i mnogi drugi, vole da ih se laže, pa prolaze priče da ga je "vozila baka do pijace", a prema EU parlamentu na teritoriji EU je 50% automobila sa vraćenom kilometražom. Samo države koje imaju javno dostupne registre vozila su sigurne po tom pitanju - recimo Engleska i Norveška. Tamo možete proveriti automobil bez većih problema, dok u Italiji, Nemačkoj itd. to ne možete. To prevaranti koriste, pa vraćaju kilometražu nenormalno. Kod nas sva vozila u oglasima imaju sličnu kilometražu.
Uostalom, uzmite model na našim sajtovima i poredite kilometražu i cenu. U EU se jako teško može kupiti dobar automobil koji nije mnogo prešao za dobru cenu. Ali, kod nas - gle čuda, može. A zašto? Pa zbog vraćanja kilometraže.
Da se razumemo, državama EU to paše, jer se rešavaju otpada. Da je kod nas, kojim slučajem, viši standard, ljudi ne bi kupovali te "tacne", "kante" i "šerpe". Sada su srećni kada im neki prevarant složi priču i proda automobil sa vraćenom kilometražom. Na žalost. Daleko smo od uređenih sistema kakvi su u Skandinaviji ili BENELUX-u.
MiRa
Gavril
NS boy
Iija
Zamenik zamenika
Deki
ex chapman
budite vi srecni sto nije hladno kao u Svedskoj pa da morate jos i na grejanje da trosite pola plate :D
Srpski standard
Prosečna kirija: 300€
Hrana: iste cene kao i u Nemačkoj
Polovnjaci: 30-40% skuplji nego u Nemačkoj
Nekretnine: skuplje nego u Španiji i Portugaliji
Lista je poduža, bitno je da se niko ne buni, jer kada smo mogli da radimo 90tih za 1 marku, ima još prostora da se potone dublje...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H