Srbija je oaza za polovna kola koja su škartirana u Nemačkoj i drugde. Vlast pokušava da subvencijama podstakne kupovinu novijih kola, ali je pitanje koliko je to realno kad su novčanici istanjeni.
Samo uz subvencije od 10000 eu i zabranom uvoza starijih vozila od 2015 sve ostalo je suplja Napredna laza! Ko ce da kupi sa prosecnom platom od 40 do 65 hiljada bilo sta...?! Budimo objektivni!
imam plinasa i naravno zafrkancija vec 20god sa dodatnim troskovima od drzave, umesto da imam povoljnosti zbog uticaja na ekologiju, nisu pametni za narod vec za sopstvenu proviziju
Opet iz komentara izbija ljubomora ovih sto nisu imali dovoljno para da kupe dizelase nego uvek, ali uvek,jeftiniju varijantu-benzinca...koji nemilosrdno ulje sagorevaju.
Tugo sirotinjo...
DA da, resis zagadjenje tako sto das pare za otkup starih dizelasa kako bi ti vlasnici kupili novije dizelase koje ce odrzavati samo kad nece da upale ili kad im otpadne tocak na autoputu.
Veci bi efekat bio da im se oduzmu vozila, da novac i pokloni vaucher za taksi koji bi vazio za 200 voznji.
..на овај начин. Имам плату 1000€, али радим сам и скоро ништа ми не остаје. За неки озбиљнији ауто би требао да доплатим око 13 хиљада, значи кредит! Данас, кад не знаш шта ће бити сутра узимати кредит за ауто! Лудило. Возићу још дуги мегана кеца, 2003!
Konačno jedan naslov koji ne ulepšava stvarnost. Ne, auto nije pravo,auto nije obavezan, auto je obaveza. Ptimera radi, oni najgori ,, žuti" su ograničavali starost vozila iz uvoza na 6 godina, danas je moguće uvesti 20 godina staru krntiju.
Значи југићи и стојадини ће и даље да праше улицама и избацују смрад спаљеног уља?
Иначе субвенција владе је нереална ако се погледа да је стандард људи који возе еуро 3 аутомобиле мали и да они и са тих 2100е не би имали за неки еуро 6 аутомобил. Рачунајте да вам треба још неких 3500е за неки мањи ауто еуро 6.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Da li Srbija može da se reši krntija na dizel?
Autor: DW
Info
•25.02.2023.
•19:41
Komentari 22
Novosađanin
R
HM
Ljubiša
Joca
Tugo sirotinjo...
Iznogoud
25.02.2023 • 19:48
Ja koji vozim punoletnog pasata dizelaša:
Whaaaaat?
Ali “jaaako” voliš svoju decu…
gradjaninX
Veci bi efekat bio da im se oduzmu vozila, da novac i pokloni vaucher za taksi koji bi vazio za 200 voznji.
Map
Zolika
Синиша
Savica
Dejan
Vozač
:/
Nije svaki stari auto za staro gvozdje, ali stari auto trazi ulaganje.
Map
Dragiša
Комша
Иначе субвенција владе је нереална ако се погледа да је стандард људи који возе еуро 3 аутомобиле мали и да они и са тих 2100е не би имали за неки еуро 6 аутомобил. Рачунајте да вам треба још неких 3500е за неки мањи ауто еуро 6.
Mr. No
Ns
Miki
Pa
Gospodin Popara
Whaaaaat?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H