Autor: N1

Info
01.03.2023.
06:55 > 06:55
Evropski predlog za normalizaciju odnosa Beograda i Prištine loš je po Srbe na Kosovu, odnosno "definitivno nema ništa dobro za njih" i dovešće do iseljavanja i preostalih Srba sa Kosova.
  • Čika

    04.03.2023 08:14
    Budi popo čovek
    Neki bi rekli da je situacija bezizlazna - nema čarobnog štapića koji bi omogućio da bude i vuk sit i ovce na broju. Citiraću velikog Duška Radovića: "Ako ne vidite izlaz iz ove situacije - promenite situaciju, ima i situacija sa izlazima!" Znam sve (sasvim opravdane) razloge zašto Plan ne treba prihvatiti, ali ne znam, nisam to čuo ni od jednog zagovornika nepotpisivanja, šta ćemo sa makar milion i po Albanaca koji bi se volšebno predomislili i odlučili da žive u Srbiji sa svetinjama. Tu mi nešto nije realno.
  • Vazd

    02.03.2023 11:00
    Tibi
    @Nemanja
    Vazi matori,
    Moja nacionalost je Frizider i zelim da me od sada tako svi oslovljavate.
    Mislim, nacionalost se bira, to nije ono sta su ti otac i majka (obicno po ocevoj liniji), vec sta pozelis, budes.
    Tako je izvesni Gosn. Nemanja Jugosloven/Vojvodjanin, tako je izabrao.
    Ja sam izabrao da budem Frizider.
    Jel ima i jos neko da je izabrao svoju nacionalnost?
    P.S. Mi Frizideri imamo istoriju dugu par hiljada godina, ljudi konstatno pokusavaju da hlade hranu, tako da i nasi preci su to radili, nacionalisti Frizideri su cak i u starom Rimu postojali!
    A mozes li nas uputiti u neku istoriju nacionalnih Vojvodjana, da se i mi koji ne znamo, poducimo malo istorije koju ne znamo? :)
  • iber

    02.03.2023 03:16
    @Građanin Toša

    Utesno je videti da u danasnja vremena nekulture i niskih kriterijuma neko poznaje prave, rekao bih klasicne vrednosti.
    : )
  • pajo patak

    01.03.2023 17:40
    šta to mrače ova gospoda
    a dobro znaju: skoro trideset i pet godina niko ne sme da vas bije.
  • pajo patak

    01.03.2023 17:38
    @bela
    izvini, ali mađarima je lako u Vojvodini, ali teško u severnoj srbiji.
  • Zare

    01.03.2023 15:07
    Slobodan Milosevic i srpski talibani pod nazivom JUL su jahali ceo srpski narod zahvaljujuci vasim sigurnim glasovima sa Kosova e sada je doslo vreme za naplatu. Jos uvek mi je muka kada se setim onih dup#eglavaca sa Slobinim slikama kako igraju po raznim trgovima. Tada je izgubljeno Kosovo, ne danas.
  • Nemanja

    01.03.2023 15:03
    @Vazd

    Jugosloven, Vojvođanin. Ali i da kažeš Marsovac nisi mnogo pogrešio, ništa vam više nismo 'braća' od njih.
  • Vazd

    01.03.2023 14:44
    Tibi
    @Nemanja

    Koga nas?

    Sta si ti, Marsovac?
  • Nemanja

    01.03.2023 14:26
    @Vazd

    Naprotiv, jedino vas je SFRJ uljudila, ali pošto vam to nije bilo po volji sad se do nestanka valjajte u blatu.
  • Trt

    01.03.2023 13:46
    @Mićo

    Ali jeste sve od '91-e naovamo pa sad kusate šta ste sebi skuvali.
  • Ha

    01.03.2023 13:27
    @Mićo
    Ali smo izgubili sve ratove devedesetih....
    Kada dobiješ rat širiš se, kad izgubiš skupljaš se, nema tu velike filozofije.
  • Vazd

    01.03.2023 13:22
    Tibi
    Pobedili smo WWI 1918., ali WWII 1945. smo debelo izgubili, rezultat tog poraza (jedan od rezultata) je i ovo sa Kosovom.
    Srpska monarhisticka misao, Srbije kao samostalne, zapadno-orjentisane demokratske monarhije, Srbije kao nacionalne drzave, koja obuhvata vecinu Srba i vecinu svojih "istorijskih" zemalja, e ta misao, od dolaska komunista, vise ne postoji.
    A ovo danas, to su samo repovi i ostaci, nemamo pravo na explicitnu misao, da npr. kao Bugari ne damo Makedoncima da svoj jezik zovu makedonski, a da pri tom taj jezik NIJE bugarski (nije identican bugarskom) ili da kao Hrvati slavimo Bleiburg, da Milovci u Crnoj Gori proglase crnogorski jezik i alternativnu istoriju i slicno, mi to ne smemo, jer sta god da kazemo ili pomislimo, osuda stize odmah, bas zbog nase retardirane spoljne politike.
    Ko god da je na vlasti, da li Vulinizacija, da li Tadic, Pera, Djoka ili neko peti, isto nam se "vata", potpisuj to i teraj dalje, aj da ne guramo vise taj "sizifov kamen" uzbrdo, vezi konja gde ti gazda kaze, a gazde su ti sa zapada, kakvi god da su...
  • Mićo

    01.03.2023 12:53
    @Zna li neko
    Mađari su izgubili svetski rat, mi nismo.
  • Novosađanin

    01.03.2023 12:34
    @momciloNS
    Da, drecali su se. I danas se drece. I danas kad odeš u Budimpeštu, svaki drugi izlog ima ponosno istaknutu kartu "istorijske Mađarske".

    Ono kad nisi promolio nos sa Klise a lupetaš o Budimpešti...
  • /

    01.03.2023 12:21
    /
    @istorija...
    rumuni su raselili svo stanovnistvo uz granicu a doveli neke svoje rumunske krajisnike.
    poznato, zar ne?

    nedavno su dopustili raseljenima da se vrate ali samo kao podstanare.
  • Ha

    01.03.2023 11:59
    @Vladan
    M ima i bolju opciju! Neka pređe u katoličanstvo i koristi sve beneficije!
  • Ha

    01.03.2023 11:49
    @Istorija ne počinje
    ni sa krajem balkanskih ratova, ni prvog svjetskog rata... Gde je danas Severna Makedonija ili Baranja? Nakon ovih ratova su bile deo Srbije kao i Kosmet.....
    Istom logikom i Turska može da traži Srbiju kao svoju teritoriju. Da se razumemo Kosmet je Srbija, ali stupidno je pozivanje na istoriju. Možda smo mogli 1918 da imamo Srbiju do Karlobaga,Ogulina,Karlovca i Virovitice ali nismo.
  • Deni

    01.03.2023 11:29
    momciloNS 01.03.2023 • 10:31
    Grof Ištvan Tisa, tadašnji premijer Mađarske je bio jedini vodeći političar u Austro-Ugarskoj, koji je protivio proglašenje rata protiv Srbije. Nisu mađari izazvali Prvi svetski rat, to je mnogo kompleksnije od toga.
  • Sve neke velike drž

    01.03.2023 11:22
    A niko ni za šta
    momciloNS
    01.03.2023 • 10:31

    Jugoslavija je država Južnih Slovena, ne samo Srba. Tako mogu i drugi narodi da svojataju naše teritorije. Državu Južnih Slovena su nam dale velike sile, a kasnije možeš reći i uzele. Jedno ne ide bez drugog. Znači nismo dovoljno bili normalni da je sačuvamo, što se redovno vidi ovde u komentarima poput tvojeg, koji samo priča o Srbima. Kada se priča o Jugoslaviji.

    Veliko mađarisanje po Budimpešti je njihovo lupetanje, ali verovatno i gurano od elite koja vodi državu. Tako se narodu daje neka nada, umesto da budu skoncentrisani na sadašnjost. Što smo mi videli kod Šešeljevog "Karlobag-Karlovac-Virovitica"... Kao i u drugim državama sveta.

    Jer njihov plan neće ostvariti više nikada. Jedino su zbog zapada malo organizovaniji i bogatiji, inače ne bi imali ništa.
    Ako žele da ga ostvare, moraće sami, a za to očigledno nisu sposobni.
  • wtf

    01.03.2023 11:12
    @ Istorija ne počinje
    01.03.2023 • 10:22
    '45e
    Zna Li Neko
    01.03.2023 • 07:10
    Da li su i Madjari ovoliko drecali, kada su ostajali bez Vojvodine?
    Vojvodstvo srpsko i tamiški Banat je ono što se danas naziva Vojvodinom. Nema ništa mađarsko tu. Ili su Mađari pravili Manstire po Fruškoj Gori pre pola milenijuma?

    Gradili su i madjari jos. Pogledaj na primer Araču. Glupo je izjaviti da tu nema nista madjarsko.
  • Srbokosovar

    01.03.2023 11:09
    Ajmo svi koji su za Kosovo a ne zive na Kosovu i nemaju prijavljeno prebivaliste na teritoriji AP KiM - tisina tamo!
  • Vladan

    01.03.2023 11:07
    @M

    Pazi ako te to toliko muči uvek imaš opciju da se vratiš kući.
  • Građanin Toša

    01.03.2023 10:51
    @iber
    Jeste, viteže od Kisele Štrudle!
  • Neli

    01.03.2023 10:50
    Skupo se placa
    Politika '90 ih, kad su mnogi klicali slobi i njegovoj sviti koja i dan danas po zemlji Srbiji kolo vodi. Skupo je placen i slobin "dogovor" oko Krajine pa je sve preko ledja naroda proslo. Pa vi glasajte ili nemojte izlaziti da glasate, ima jos delova zemlje Srbije za prodaju...
  • momciloNS

    01.03.2023 10:31
    @Zna Li Neko
    01.03.2023 • 07:10
    Da li su i Madjari ovoliko drecali, kada su ostajali bez Vojvodine?

    Da, drecali su se. I danas se drece. I danas kad odeš u Budimpeštu, svaki drugi izlog ima ponosno istaknutu kartu "istorijske Mađarske". I nisu ostali samo bez Vojvodine. Isto kao što nisu Srbi ostali samo bez Kosova. Posle Trianona 31% Mađara je ostalo van Mađarske. Približno isto je posle Jugoslavije ostalo Srba van Srbije. Ali danas je nemoguće videti kartu "istorijske" Srbije bilo gde. I da, Mađari su ostali bez zemalja pošto je Mađarska izazvala Svetski rad. A Srbi su ostali bez svojih zemalja jer su neki drugi odlučili da idu i da će poneti i deo koji možda i nije njihov.
  • Đoka

    01.03.2023 10:22
    Dosta!
    Prekinite već jednom s tim Kosovom koje služi samo za pljačku vođstva i zaglupljivanje naroda. Ono je izgubljeno što pokazuju granice i međunarodna zajednica.
  • Istorija ne počinje

    01.03.2023 10:22
    '45e
    Zna Li Neko
    01.03.2023 • 07:10
    Da li su i Madjari ovoliko drecali, kada su ostajali bez Vojvodine?
    Vojvodstvo srpsko i tamiški Banat je ono što se danas naziva Vojvodinom. Nema ništa mađarsko tu. Ili su Mađari pravili Manstire po Fruškoj Gori pre pola milenijuma?
  • Kosovar

    01.03.2023 10:21
    Znalo se,čim je pio vino,vođa sa Ramom,da je sve gotovo ..otićiće i on i prijatelji Rama i Kurti,ali ode i Kosovo!
  • v

    01.03.2023 10:12
    trgovac
    Pa naravno. Prodao je Kosovo, prodao je Jadar, pa ispunjava sve zahteve Zapada, vladace jos godinama ovom nesrecnom Srbijom.
  • Objektivan

    01.03.2023 10:03
    Zanimljivo je da se ovi "proevropski" opozicionari protive bilo kakvom sporazumu i sad glume patriote. Uglavnom, samo da se kontrira Vucicu, bez ikakvog predloga ili objektivnosti. Mi smo okruzeni NATO clanicama i zato mogu da nas ekonomski uniste sankcijama, jos jace nego pre 3 decenije. Realno, Kosovo je izgubljeno odavno, samo niko nema petlju da to javno kaze. Najposteniji bi bio referendum, pa neka se demokratski odluci, a bez kasnije kritike vlasti, vlast da postupi samo po volji naroda.
  • "Oprosti ima Oce

    01.03.2023 09:54
    Ne znaju
    Sta rade" :(
  • Лиманац

    01.03.2023 09:51
    Нема предаје!
    Цео Космет део Србије!
  • wtf

    01.03.2023 09:38
    @Pera Doroslovacki
    01.03.2023 • 08:58
    3N
    Prvo TAJNI dokument na uvid skupsitini i poslanicima.Pretvorio se u neprijatelja drzave i naroda.Zasto krije taj papir i zasto ga proglasava TAJNIM i jos ga neda nikom na uvid a duzan je ?!!!

    Vidi se da ni sam ne znas sta lupetas. Dokument je javan, moze se procitati na sajtu EU.
  • dosta

    01.03.2023 09:36
    @Zna Li Neko
    01.03.2023 • 07:10
    Da li su i Madjari ovoliko drecali, kada su ostajali bez Vojvodine?

    Nisu. I nisu ostali samo bez Vojvodine. Ostali su bez vise od 2/3 svoje terotorije, a ne 12% kao sto je Kosovo. Van granica Mađarske je ostalo preko 3 miliona madjara, a ne 100.000 kao sto ima srba na Kosovu. Samo Rumunija je dobila vecu teritoriju nego sto je Madjarska ostala sa teritorijom. Madjari su bili svesni da su izgubili rat i da se takvim komadanjem cini velika nepravda, ali realnost je jedno a zelje nesto drugo. Ovi sad pricaju o ubijanju vola za kilo mesa, ali sta cemo sa vise od 6,5 miliona ljudi u Srbiji, jel treba oni da budu taoci pogresne politike i 100.000 srba koji zive na Kosovu? Manite me te price. U Cikagu zivi vise srba nego na Kosovu.
  • M

    01.03.2023 09:20
    Bela
    Da, mislim da vam je lako. Imate svoje skole, soje crkve, na poslu pricate svojim jezikom, imate svoje verske praznike, svu slobodu. U opstinama na severu drzave poput Sente, Ade ili Kanjize ce vam se u prodavnici prvo obratiti na madjarskom jeziku, a tek onda na srpskom. A za svaki verski praznik prodjete bolje od “vecinskog stanovnistva” jer po zakonu koristite sve benefite pravoslavnih praznika, a isto to dobijete i za katolicke.
  • Бранислав

    01.03.2023 09:13
    ...једино ко може да спречи предају Косова су Бог и Русија..цитираћу Светог Петра Цетињског "моли се Богу и држ се Русије"...
  • iber

    01.03.2023 09:11
    @Građanin Toša

    Da li je tvoj komentar inspirisan izvesnim stripom?
  • Pera Doroslovacki

    01.03.2023 08:58
    3N
    Prvo TAJNI dokument na uvid skupsitini i poslanicima.Pretvorio se u neprijatelja drzave i naroda.Zasto krije taj papir i zasto ga proglasava TAJNIM i jos ga neda nikom na uvid a duzan je ?!!!
  • Паја

    01.03.2023 08:55
    Наравно да коље кад није његов во.
  • Slanina

    01.03.2023 08:50
    Po broju aktiviranih botova vidimo da Vucic zeli da prizna Kosovo, samo jos malo mora da skuva zabu i to je to.
  • Zare

    01.03.2023 08:47
    Isto tako bi se moglo reci da bi neko dao vola za kilo mesa a drugo, Evropa moze garantovati normalan zivot svakom gradjaninu pa i Srbima na Kosovu u kome ima mesta za oba naroda a ako niste spremni da zivite sa Albancima nego bi ste da ih proterate, samo ne znam kako jer oni cije zastave ste kacili su pukli, morate vi u Srbiju.
  • dz0

    01.03.2023 08:14
    ma ne, pregovori su kad dobiješ nešto, članstvo u EU npr a ne šipak
  • Zaključak

    01.03.2023 08:06
    Fućka se Njemu za Srbe sa Kosmeta isto kao i za Srbe iz Hrvatske.
    Svi vi (i mi!) smo Njemu samo roba za trgovanje.
    On na vlasti je JEDINO važno.
  • Marky

    01.03.2023 08:05
    "...jer će se prištinska strana truditi da od svih ingerencija koje bi trebalo da budu u srpskim rukama stvori praznu ljušturu. Ove formulacije jesu zabrinjavajuće, ono što je isto karakteristično za ovaj sporazum je da se najmanje bavi ljudima"

    Po opisu nisam siguran da li se priča o institucijama na Kosovu ili u Srbiji, jer su i naše takođe prazne ljušture. Iz perspektive svakodnevice ako spojimo njihove prazne ljušture i naše prazne ljušture dobijemo lep mozaik. ¯\_(ツ)_/¯
  • Сеновић

    01.03.2023 08:03
    Издала је СПЦ са синодом и патријархом, издала је САНУ која нема ни једног Србина из Србије, што ме би издао и овај из Чипурића. Србин из Србије на ово не би никада пристао.
  • Saša

    01.03.2023 07:53
    Jezik
    Ovi sns ovci što se javljaju što pre da nauče turski i albanski da ih šefovi razumeju
  • bela

    01.03.2023 07:47
    Da li mislite da je Mađarima lako u Vojvodini
  • B

    01.03.2023 07:34
    V
    Ovaj narod je sluđen izmanipuliran denacionalizovan dekultiviziran opljackan porobljen okupiran iseljen raseljen ODROĐEN sa najgorom poltronsko uslužnicko mafijaskoj vlasti od 2000te do danas. KiM i nas narod i svetinje crkve manastiri, rudnici elektrane jezera šume se samo vojskom i policijom mogu staviti u zastitu Srbije....a to ce biti moguce samo u slucaju TOTALNOG rata RUSIJE I NATO pakta tjst Amerike koji je vec POCEO
  • mitar sokolović

    01.03.2023 07:34
    Marko Jakšić, iz Kosovske Mitrovice... Verujem da se on bori za svoje i sebe, 500km je daleko od mene, i sankcije Srbiji bi prihvatio, samo da se izbori za svoje, ali ja ne želim sankcije, ne zelim vise da i dalje, a vec preko 30 godina, plivam u kosovskom problemu, i dobro mi je da se vec jednom prihvati to sto je ponudjeno kao i realnost da je Kosovo izgubljeno. Porbornik sam toga da svi koji misle drugačije, a žele da se izbore za nešto, recimo u ovom slučaju za Kosovo, neka idu tamo i neka se bore, a ne sedeći u skupštinama i patriotski pišući na online portalima. Vidim da se mnogi bore upravo tako: sede ovde, bore se za tamo, u Evropu neće.
  • Zebra

    01.03.2023 07:31
    Da li iko može da navede šta je to Vučić uradio za dobrobit našeg naroda kako u Srbiji tako i na Kosovu?
  • Roza

    01.03.2023 07:23
    Lazov
    Kako mozes da lazes tako i nerealno pricas. Znas ti dobro ko je sta stetno potpisao pre Vucica, dakle od 2000.-e do 2012.-e god. E kad budes to shvatio a shvatio si sigurno, nego lazes sam sebe jer si mrzitelj Vucica, samo uporedi sta su oni obecavali srpskom narodu na Kosovu i sta su im uopste pomogali i u cemu, glavlm bez obzira pobegli u susednu zemlju kad je proglasavano nezavisno Kosovo, navedi njihova imena kao i to da bi za 1 gr.mesa zaklali vola. Znas ti ko vam je izdajnik iz vasih srpskih redova sa Kosova koji su uz Kurtija a stanove u BG.
  • Penzos

    01.03.2023 07:19
    ???
    Milosevicev plan davne 97 godine je bio da se svi manastiri, kamen po kamen presele u Srbiju. Vec je meni bilo sve jasno !
  • Građanin Toša

    01.03.2023 07:17
    "Da li Vučić kolje vola za kilo mesa?"
    Mora tako. Vo mu drugačije ne bi dao mesa.
  • Eon

    01.03.2023 07:15
    Mnogo hteo, mnogo započeo
    Skoro svima je jasno da je vođa priznao Kosovo. Mnogo se trudio i vrludao i na kraju ništa dobro nije postigao. To nije ništa neočekivano jer je problem prevazišao njegove skromne sposobnosti.
  • rale

    01.03.2023 07:13
    Svi koji misle da i jedan političar na vlasti radi nešto za velike ideale i opštu korist, najbolje da odu u šumu i žive sa pticama. Vučić je od vlasti obogatio sebe i sve svoje kumove za deset generacija, napravio sebi naselje usred Beograda za pranje para, ima armiju navijača koji uteruju strah po Srbiji, zapošljavaju se po javnim preduzećima da botuju i izvlače pare iz firmi, probao da organizuje najveću fabriku marihuane u Evropi kako bi je posle verovatno legalizovao i imao monopol. Toliko skandala i bahaćenja po manjim mestima gde svako zna lokalnog SNS biznismena koji izvlači pare za stranku. I lista dalje nema kraja, čitavi tomovi knjiga da se napišu o tome...
  • Zna Li Neko

    01.03.2023 07:10
    Da li su i Madjari ovoliko drecali, kada su ostajali bez Vojvodine?
  • kad

    01.03.2023 06:59
    kod
    pomisliš nema glupljeg jakšić se javi da oponira ...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna