Glavni urednik "Komotinipressa" Nikolaos Arvanites rekao je da je mogući razlog današnje železničke nesreće sistemska greška u upravljanju signalizacijom.
Svaki vlak da ima modul GPS GSM radio frekvencije kad su na istom tiru da se zaustave cim se priblize jedan drugom. To je tako jednostavno i funkcionalno ali ne Siemens i dalje gura releje iz 1968 godine i preprodaje u novim kutijama za milione eura sistem koji je zastario. Train logistic 1969 pa TRS 1978 itd. Sve na relejima. u 2023 koriste mehanicke releje. Sigurnost? Zao ne. Kvare se kao i sve drugo. I space shuttle je pao vise puta zbog patenata iz 1960 godina
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Grčki novinar: Zvaničan razlog železničke nesreće ljudska greška, ali suština je loša privatizacija
Autor: N1
Info
•01.03.2023.
•17:28 > 18:12
Komentari 2
Marino Idrizovic
Mila
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H