Autor: N1

Info
01.03.2023.
17:28 > 18:12
Glavni urednik "Komotinipressa" Nikolaos Arvanites rekao je da je mogući razlog današnje železničke nesreće sistemska greška u upravljanju signalizacijom.
  • Marino Idrizovic

    01.03.2023 21:53
    Svaki vlak da ima modul GPS GSM radio frekvencije kad su na istom tiru da se zaustave cim se priblize jedan drugom. To je tako jednostavno i funkcionalno ali ne Siemens i dalje gura releje iz 1968 godine i preprodaje u novim kutijama za milione eura sistem koji je zastario. Train logistic 1969 pa TRS 1978 itd. Sve na relejima. u 2023 koriste mehanicke releje. Sigurnost? Zao ne. Kvare se kao i sve drugo. I space shuttle je pao vise puta zbog patenata iz 1960 godina
  • Mila

    01.03.2023 18:50
    Privatizacija železnice je uvek katastrofa! Britanci su tako totalno upropastili svoju železnicu.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna