Autor: 021.rs

Info
06.03.2023.
12:01 > 11:43
Ministarka zdravlja dr Danica Grujičić smatra da bi kazne za kršenje zabrane pušenja u ugostiteljskim objektima trebalo da budu čak milion dinara.

Komentari 101

  • Badi Kaunt

    11.04.2023 20:23
    Zabrana pusenje
    Smatram da je zabrana pusenja neophodna. Kada je hladno, roditelji sa malom decom ponekad žele da im kupe sok ili kolač u kafiću, ali ta mala deca se onda izlažu ogromnim oblakom dima. Kao da nam napolju vazduh nije dovoljno zagadjen, trujemo se i unutra.
  • Jelena

    25.03.2023 16:23
    visina kazne
    Pozdrav svima,
    Sjano je da je ova tema konačno došla na red i u Srbiji. To se moglo dogoditi ponovo samo kada je na vlasti barem jedna osoba kojoj je stalo. Želim joj da izdrži.
    Ja sam napustila zemlju zbog dima. Vratila sam se po završenom školovanju u inostranstvu i posle dve godine čistog vazduha, nisam mogla da se opet naviknem na trovanje i sav bezobrazluk i bahatost pušača u Beogradu.
    Iako bih rado da svi, plaćaju visoke kazne, VISOKE KAZNE IMAJU MANJE EFEKTA.
    Visoke kazne se ređe određuju - češće se ignorišu pekršaji, a i veća je korupcija tj.podmićivanje, da se takva kazna ne bi platila.
    5x200.000 je takođe milion.
    Pozdrav
  • Sok

    16.03.2023 17:11
    Zabrana
    Moj predlog je da se zabrani i prodaja alkohola u ugostiteljskim objektima znamo koliko je on štetan zajedno sa konzumacijom cigareta .Takođe bi zabranio i uživo muziku ne plačaju porez a probijaju bubne opne!
  • Zabrana

    11.03.2023 04:08
    Kod zdravlja nema kompromisa
  • Mila

    10.03.2023 17:16
    Zabranite to vec jednom. Nema tu vise rasprave. Zna se koliko su pusaci bezobrazni i moraju da plate za to
  • Pusac

    10.03.2023 16:35
    Pusenje nije tako stetno. A kome smeta nek ne izlazi iz kuce
  • Mrmot

    10.03.2023 14:56
    Zabranite i na javnim mestima! I tu jako smeta. Ne mogu da idem iza nekog ko pusi, sav smrad ide na mene, a dodje cak i od onih preko puta. Oseti ko ima ostra cula. Neka puse u svojoj kuci, ali sa zatvorenim prozorima
  • njdhfg

    10.03.2023 14:40
    Lazu pusenje je zdravo ja se mnogo bolje osecam
  • Proleter

    10.03.2023 09:43
    Naraavno
    Da je duvan štetan ali niko nije ubio, silovao, potukao se napravio saobraćajni udes itd zbog duvana nego zbog alkohola.Hvala!
  • Hardi

    10.03.2023 07:24
    Šta ste se uzrujali, pušićete napolju i na privatnim slavljima. Kao da je smak sveta jer više neće moći da se puši u kafiću ili kafani
  • L

    10.03.2023 01:11
    DA
    Zabraniti sto pre! Nema vise odlaganja. Sve vise se pusi. Presli su svaku granicu. Mora im neko stati na put
  • M

    09.03.2023 23:03
    Zabrana naravno
    Sto pre da se zabrani. Ne moze vise da se odlaze! Sad je krajnje vreme. I jos doktori treba da ih lece kad dobiju kancer?! Ja ih ne bi lecila
  • Razum

    09.03.2023 21:20
    ZABRANA
    Obavezno zabraniti. Ne sme vise da se odlaze. Sve se vise pusi. Ljudi su skroz poludeli! Uskoro da se zabrani i prodaja cigareta!
  • jaaaaao

    09.03.2023 19:15
    Bez para nista
    jutros kardiolog priča o preventivnimpregledima. Kao mi nećemo da idemo na vreme. Svai se pregled zavrsi kod spec u domu zdravlja.Kakav je to pregled kad sa 66 god ne uspes nijednom da dodjes na red za UZ srca a pijes lekove za srce i pritisak na osnovu nalaza pregleda koji si sam morao da platis (kod najjeftnijeg ) i za koji lekar internista kaze da nije star ako nije stariji od 15 g ??????????????????????????
    Zar za 66 g života ne sleduje ni jedna UZ?I kad pozli i pritisak dodje na 200/100 sleduje ti ekg i amin svatovi.

    Ministarka nadigla dzevu . oni iznutra nemaju sliku pravu.Nagledala se zla od duvana . Ipak mislim ko hoce da se truje neka se truje u odvojenom prostoru ev da plati deo lecenja bolesti uzrokovanih duvanom ako je pušač.
  • savche

    09.03.2023 16:10
    Trošak
    Kad pušača ne zanima ni vlastito ni tuđe zdravlje, ni zajednički zdravstveni fond, neka se upita zašto popuši bar jednog mercedesa tokom života.
    Inače, upališ auto, zažvališ auspuh i eto uživanja a jeftinije i otrovnije od cigareta.
    Besplatno: čekaš da komšija pali auto, samo pazi kad krene u rikverc - oftaćeš bevz vzuba.
  • Izbegla iz EU

    09.03.2023 16:03
    Ne nasedajte
    Danas vam zabrane pušenje, sutra će da određuju deci kojim danima jedu slatkiše, prekosutra će vam oduzeti dete jer je nacrtalo scenu iz igrice na času likovnog a oni optužili roditelje za zlostavljanje.(Ovo se stvarno desilo). Naučno je dokazano da usamljenost i depresija utiče lošije na zdravlje nego pušenje, a oni hoće da smanje druženje i odlaske u kafane!
  • Jovica

    09.03.2023 12:53
    Sloboda
    Vratiti pod hitno pušenje u kancelarijama, autobusima, avionima, autobusima, a ne da tajno puše po bolnicama kao šugavi.
  • need for speed

    09.03.2023 08:46
    Za ALI...
    Ja sam ZA. ALI da se zabrani prodaja a ne samo konzumiranje i cigareta i ALKOHOLA! Ako ćemo zdravo onda ZDRAVO!
  • Daca

    09.03.2023 07:37
    Zdravstvo
    Toliko ima propusta u zdravstvu a ona se bavi pušenjem u zatvorenom prostoru....trebalo bi da naredi skidanje maski u zdravstvu i da prestanu da nas zamajavaju nebitnim stvarima .....
  • Vera

    08.03.2023 11:21
    Danici bi bolje bilo da se bavi problemima pacijenata od toga da jedva mogu doći do specijaliste i laboratorijskih analiza, kofupcije i ...
  • Marko

    08.03.2023 10:27
    Gazda kauboj
    @Tom
    A kad Hill kaze da je vreme da se uklone barikade, namesnik ce ih ukloniti kao sto je to bio slucaj i na KiM.
  • Saša

    08.03.2023 09:17
    Filter
    Šta se nepušači sekiraju, dim u kafićima je bezopasan, isfiltrirali smo ga mi kroz pluća. :)
    Ja
    06.03.2023 • 18:55
    Ovo kao ja da sam napisao, isto.
    Ništa nam neće faliti da izađemo ispred, kad već nismo karakteri da ostavimo. Ali ćemo smanjiti sigurno, kao što smo smanjili i dobrovoljnim izlaskom na terasu.
  • bogi

    08.03.2023 01:35
    lazu da pusenje ubija, moj ujak od 85 godina cigare iz usta ne vadi

    ps ovo je naravno sarkazam
  • Nemanja

    07.03.2023 20:23
    Kompromis
    Chain smoker sam, glasao sam za kompromis (odvojenu prostoriju/deo), mada od toga nema ništa, a ako i bude uvedeno, radije ću da duvanim ispred lokala. Razlog je jednostavan: velika većina "ugostiteljskih objekata" kod nas su prčvarnice, dovoljno neprijatno se osećam kad se zadesim u nekom od njih, hvata me klaustrofobija i neprijatnost nepostojanja ličnog prostora. A oni koji nisu prčvarnice su "koncept" koji prave veštačke gužve od svoje ekipe da deluju in i popularno, sardina party. Da me neko još smešta u neki "staklenac", hvala ali ne hvala, za ušteđene pare takvog "ugođaja" ću da uzmem stejk, flajku Džeka i da dimim Clan kod kuće do mile volje...
    BTW, u izlazak u kafanu/klub/restoran se uglavnom ide da bi se uživalo u porocima - kafa, alkohol, nereproduktivni sex, pa i duvan...iskreno bih voleo da se otvore neki "tobacco barovi" gde imaš u ponudi kvalitetne i egzotične duvane, pa ko voli nek’ izvoli
  • Boro iz Pobede

    07.03.2023 17:21
    I Vesara nevera
    To je kao da pitate da li ste za Vidica ili Dzajica! Niko normalan nema nikakvu dilemu.
  • Lucifer

    07.03.2023 10:58
    Najbolje vino, suze pušača - berba 2023.
  • Sale NS

    07.03.2023 09:59
    Kombinacija pravila?
    Meni smeta duvanski dim, odmah da kažem. Međutim, pravilo koje kod nas postoji da u ISTOM lokalu levi deo predviđa prostor za pušače, a desni za nepušače, je potpuna budalaština jer se dim od "onih" oseti svuda. Lično bih predložio da se svaki restoran opredeli da li je pušenje dozvoljeno ili nije u celom restoranu (samo jedno od ova dva), te da se to obeleži odgovarajućim znakom ispred restorana. Nedavno sam bio na Zapadu gde jednostavno NEMA PUŠENJA u restoranima, svi ga duvaju napolju, smrzvajau se ali izdrže, a nama unutra miriše lepa hrana i parfemi.
  • Gavril

    07.03.2023 09:33
    Znaju li pušači u Srbiji da je pušenje kategorizovano kao bolest u Srbiji i svugde u svetu? Bolest zavisnosti i predstavlja jedan od zdravstvenih faktora rizika, za infarkt ili moždani udar na primer. Koliko lud moraš biti da platiš 400 dinara da bi udisao bilo kakav dim? Ako ne možete sami da se rešite zavisnosti, potražite stručnu pomoć. Znaju li pušači u Srbiji da u Londonu ne da ne možete da pušite u zatvorenom prostoru, nego ne smete da pušite čak ni na ulici osim na tačno obeleženim mestima? Znate li da u Meksiku ne smete da pušite čak ni na javnoj plaži? Mislite o svom zdravlju i čuvajte ga dok ga imate. Dobro zdravlje svima!
  • Plaćač poreza

    07.03.2023 09:23
    Znaju li pušači koliko oni i njihove cigare smrde? Ne znaju jer im je čulo mirisa zbog te bolesti zavisnosti oslabljeno. A one elektronske dimne naprave smrde kao go. no. Stida i obzira nemaju.
  • Nenad

    07.03.2023 08:36
    Pusenje
    Komentari I anketa su namesteni.Pa vise se trujetr od prljavog vazduha, vode, hrane....Jeste li vi normalni? Ovo je pocetak ogranicavamja svega.Kako ne razumete.Ogranicavace vam I hranu I vodu.....Ovde vlada kolektivna sizofrenija.
  • Mare

    07.03.2023 07:55
    Pa zar kafana i ne služi za to?? Alkohol i duvan. Imaju i razne pesme na tu temu. Kafana bez dima, pesma bez boema.... Neka zabrane svuda al nek dozvole u kafanama. Ovo je kao kad bi zabranili kockanje u kockarnicama ili čitanje u bibliotekama...
  • Bolens

    07.03.2023 07:11
    Hemicar
    To za skolu necu komentaristi, meni je nebitno. Vi mora da u izdahu izbacujete samo ruzine latice.
  • Rada

    07.03.2023 06:51
    Mada
    Koliko znam taj zakon postoji. A vlasnik lokala bira hoce li biti pusacki ili ne pusacki lokal. Ugoliko izaberu pusacki tada placaju vise poreza! Dakle..sve je vec tu. To sto gazde biraju da su lokali pusacki verovatno imaju debeo razlog. Pusaci vise trose!
  • The Lalosh

    06.03.2023 20:45
    @Joska
    Turska?
    Kažeš:
    Kad se u Turskoj uvede ovakva zabrana onda je treba uvesti i u Srbiji

    Fala bogu, skoro 15 godina je u Turskoj zabranjeno pušenje u ugostiteljskim objektima.
    Šta da ti kažem...
    Čitaj, putuj, obrazuj se... Manje se druži sa ekipom iz kafane. :)
  • JJ

    06.03.2023 19:23
    Zerotwentyone
    Strastveni sam pusac,i apsolutno sam za sve zabrane u zatvorenim lokalima! Kome se pusi izadji lepo napolje. A odeca i pluca ce vam biti cistiji :)
  • Hemičar

    06.03.2023 19:04
    @Bolens
    Nema potrebe da čitam gospodine. To što vi izbacujete da bi drugi potom udisali nije samo vodena para. Da ste samo osnovnu školu kompletirali toliko biste znali.
  • Ja

    06.03.2023 18:55
    Pusac
    Pusac sam 30+ godina.
    U pocetku nisam pusio u kuci zbog male dece. Posle sam se navikao, kad zelim da zapalim izadjem na terasu, to mi je skroz ok, nikog ne gusim. Gosti kada dodju slobodno, njihov izbor, jest da posle satima luftiramo. Isto tako postujem sve kad negde odem. Iako sam pusac posle nekog restorana perem kosu, garderobu, jer i meni smeta taj smrad. Jbg, zaavisnost
  • Marta

    06.03.2023 18:48
    O Bogo moj!
    Da, ok je zabraniti cigarete (pri tom nisam pusac), ali zato obavezno svi da pocnemo da duvamo, jer znate to je zdravo, konoplja se uopste ne prska pesticidima i uopste ne izaziva zavisnost. I svi da pijemo alkohol do besvesti, jer to ne izaziva zavisnost i cirozu jetre, a da i bas prija svim ljudima u vas okolini. LICEMERJE!
  • Eon

    06.03.2023 18:33
    Može, ali...
    U Srbiji nije problem donošenje zakona, već njihovo sprovođenje. Predsednik države svakodnevno krši ustav, mnogi se čude tome, ali se ništa ne menja. Kako onda kontrolisati zakon o zabrani pušenja ili bilo šta drugo? Inače pušenje treba zabraniti na način koji je odavno primenjen u mnogim zemljama i koji funkcioniše.
  • DunjA

    06.03.2023 18:27
    Zabraniti rak
    Dozvoljava se danas bezobzirnost i bahatost i naziva se slobodom. Naravno da necu da ugrozavam sebe zarad necijeg hedonizma. Treba konacno stati na put ovoj vrlo stetnoj navici.
  • bananarama

    06.03.2023 18:07
    Pogledajte samo lokale, restorane u Promenadi i po drugim velikim tržnim centrima. U svima je zabranjeno pušenje jer se nalaze u tržnim centrima a opet svi dupke puni, jede se, pije se, nema slobodnog mesta i niko se ne ne buni što je pušenje zabranjeno i svi ti lokali odlično rade i zarađuju. A garant su barem 50% gostiju stravstveni pušači i gle čuda, uspevaju da tamo borave i po dva, tri sata a da uopšte ne izađu na terasu ili van tržnog centra da bi zapalili cigaru i povukli dim. Tako će biti i u svim drugim lokalima ako se pušenje bude zabranilo svuda.
    Inače, postoje države gde pored škole ili vrtića možeš da prođeš sa cigarom u ustima ili da tu stojiš i pušiš. Moraš da pređeš na suprotnu stranu ulice. Negde ne smeš da zapališ cigaru nigde u krugu oko bolnice, u bolničkom dvorištu, na parking. Tačno je označeno koje površine katastarski pripadaju bolnicama, domovima zdravlja, staračkim domovima i obrao si bostan ako tu zapališ cigaretu. Veća je kazna nego kada kolima prođeš na crveno svetlo na semaforu.
    Negde ne smeš ni na balkonu sopstvenog stana zapaliti cigaru jer dim ide na gore i smeta komšiji iznad ako su mu vrata njegovog balkona otvorena.
    Negde nećeš uspeti prodati auto ako je u njemu pušeno, niko neće želeti da ga uzme ili će ti drastično oboriti cenu.
  • sramite se

    06.03.2023 18:04
    Evo vam narode ,pa se glodjite oko duvana. A,ostala zagadjenja i koja imate i u svom stanu, na ulicu kada izadjete…to nije problem.
    A,osiromašeni uranijum? Za to ste zaboravili ili dim od cigare vam ide direktno u nos, oduzima vam slobodu:) ponašanja,pa uplićete i decu kako njima smeta dim cigara!!!
    Mislite na decu? Pa,mislite šta jedu(čips i ostale gluposti), šta piju(kolu,šveps, nikako domaći sok), šta gledaju(samo im puštajte pink i fejzbuk,instegram)…igraju igrice:)
    Deca vam jedu po restoranima i izlaze u kafiće? Mala deca???
    Nemate kući šta da jedete,pijete…
    Treba vas prijaviti socijalnoj službi jer vodite bebe uveče u grad i smetaju vam ljudi koji puše,a ne smeta vam zagadjen vazduh i drveće sto se seče?!

    Ministarka radi li svoj posao?Organizuje li rad lekara ili sedi negde i puši cigarete, pa joj palo na pamet kako bi bilo da spomene ovo, malo medju narod neka se glodju.
  • Sovra

    06.03.2023 17:49
    Dokoni
    Sto odu 3 puta mesečno na kafu su protiv. Meni sve jedno. Gazde što rade na granici rentabilnosti neka kupe katanac.
  • Bolens

    06.03.2023 17:35
    Hemicar
    Citaj nesto, to vec postoji. Kad bih hteo da patentiram uhapsili bi me.
  • DekiDetos

    06.03.2023 17:21
    Kakav napad sns botova da podrze zakon svoje partije. Bravo
  • Nataša

    06.03.2023 16:34
    Sloboda iznad svega
    NE naravno.
  • HM

    06.03.2023 16:15
    U inostranstvu sam neko vreme. Prava je milina otići gde god, u restoran, bar, klub, a da pritom ne udišete duvanski dim, da po dolasku kući ne morate sav veš baciti na pranje. Imam poznanike strastvene pušače, njima je sasvim normalno da moraju izaći napolje kako bi popušili cigaretu. Takođe, u većini stambenih zgrada pušenje je zabranjeno. Pušači se okupljaju ispred zgrade, ali na definisanom rastojanju, ne mogu biti tik do ulaza. Jasno se vidi da su zidovi zgrada svežiji/čistiji nego tamo gde je pušenje dozvoljeno.
  • Vidoje

    06.03.2023 16:14
    Bahatost
    Imali smo goste iz inostranstva koji su svi bili pušači ali uopšte nisu bili oduševljeni što se puši u restoranima i izlazili su ispred restorana da puše da ne bi smetali nama nepušačima koji sedimo za istim stolom. Ima i naših pušača koji ne misle samo o sebi ali nažalost u malom broju.
  • ...

    06.03.2023 16:00
    Zabrana. Nikakvi kompromisi.
    Zašto?. Zato što su ZAPOSLENI u tim objektima isto tako pušači ili nepušači.
    Šta onda, da konobari pušači služe goste pušače??? Ili?
  • Stvarno

    06.03.2023 15:50
    Dokle vise ?!
    Dokle vise na ovu temu ?
    Svuda u svetu je ovo najnormalnije vec 20 godina, zasto tolika buka vise kod nas. Ako svi mogu da izadju napolje i zapale cigaru, dokle cemo mi biti najpametniji i odbijati to isto.
  • Prioritet

    06.03.2023 15:40
    A šta ćemo sa zagađenim vazduhom?
    U kafane i kafiće ne moramo ići, nije od životnog značaja, može se bez toga. A i dalje se ljudima gura pod nos baš taj "problem", da se ne bi uhvatili u koštac sa pravim problemom što se zagađenja vazduja tiče i učinili nešto da to reše, poprave.
    Moramo disati u stanovima, koje nekad ne smemo provetriti jer je spoljni vazduh toksičan.
    Moramo se kretati ulicama, a šta tada udišemo? Otrove.
    To je prioritet za rešavanje, hitno.
  • Hemičar

    06.03.2023 15:37
    @Bolens
    Poštovani, vodena para nema miris niti ukus. Patentirajte što pre tu vašu "vodenu paru".
  • Pusac

    06.03.2023 15:32
    Pusac
    Sve u redu, hajde za zabranimo jer dim nepusacima smeta. Dragi nepusaci, i meni smeta sto neki od vas loze karton, plastiku, gumu i otpad, pa se davim u dimu cele zime. Smeta mi sto neki od vas voze drndave dizelase, pa kad god stisnete gas nista se ne vidi od oblaka crnog dima. Smeta mi sto neki od vas bacaju smece pored kante, sto istovaraju sut pored puta, sto prazne septicke u reke...
    Hajde da zabranimo pusenje jer vama ja smetam, ali hajde da zabranimo i sve ono sto smeta svima nama i truje nas, nebitno da li smo pusaci ili ne.
  • KingSRB

    06.03.2023 15:30
    Ha...ha....ha......
  • @Pera-ISTINA

    06.03.2023 15:26
    @PERA-Istina
    Dobar je taj zakon koji vec postoji da u jednom restoranu mora biti 30% prostora za nepusace ha ha ha,to je isto kao kada bi 30% u bazenu bilo prostora za one koji ne piske i ne kake u bazenu.
    Super su te glave koje su takav zakon donele a i oni koji ga podrzavaju kao zakon koji stiti nepusace.
    Bravooo
  • Student

    06.03.2023 15:20
    Ja bih voleo da se zabrani i u baštama lokala, zato što su stolovi postavljeni preblizu i oseća se dim sa susednih stolova ili makar da se podeli na pušački i nepušački deo.
    Zabrana u zatvorenom će sigurno biti izglasana,
    to više ne može da se odlaže.
  • Tja

    06.03.2023 15:10
    @Sima

    Tako je, "nedavno" je zabranjeno da se puši i u zgradama na terasama. U stanovima je već bilo kada sam došao. Neki su izlazili po terasama požarnih stepenica, ali i to je zabranjeno, samo ispred zgrade na obeleženom mestu. Razlog za to su bili i česte nesreće i požari izazvani time, što poprilično ozbiljno shvataju u Sibirskim krajevima. Svakako, ne mislim da je potpuna zabrana rešenje ta išta, samo uređivanje i naplata ozbiljnih taksi. Pa ne samo za cigarete, nego i za ostale luksuze tipa alkohol, kafa, pa i restoransku hranu, svako malo neko nekog otruje, prebije, ubije. Trebalo bi i legalizovati lake droge i oporezovati i kontrolisati. Jedino tako se može nešto kontrolisati i smanjiti korupcija i kriminal. "Ratovanje" je žešće sr..je i samo će dovesti do još većih problema.
  • Новосађанин

    06.03.2023 15:10
    За забрану
    Пушачи на апаратима...

    Било би смешно да није истинито.
  • Zaključak

    06.03.2023 15:09
    Bravo za najboljeg manipulatora na svetu!

    U nedelji kada je niti de fakto niti de jure već definitvno prodao Kosmet zbog koga nas crveno-crna kožno-crnomantijaška bagra zamajava, unazađuje, žrtvuje i upropaštava već 35 godina dok se oni besomučno bogate i postaju nova elitu- on je našao temu koja će većini stanovništva odvratiti pažnju i od prodaje Kosmeta i od smene tužiteljki nakon hapšenja u EPS-u.

    Pogledajte samo broj i količinu komentara i žučne rasprave.

    Eto, šta su ovom napaćenom narodu prioriteti.

    Onda i treba da nestanemo.
  • Tja

    06.03.2023 14:56
    @Miki

    Sa tim se slažem, meni je smetalo i dok sam džamio da jedem u prostoriji u kojoj se puši. Smeta mi i smrad, i tamo gde se jede treba zabraniti. Međutim i dalje sam za uređivanje nego za zabrane. Proveo sam neko vreme u Rusiji u kojoj je zabranjeno pušenje sad i u stanovima, bar u Sibiru. Kod njih, kao kod nas, funckioniše jedno vreme, pa kad im više ne dolazi inspekcija onda ponovo puste. Neki se snalaze tako što prijave šiša bar. Diskoteke su jedino imale posebno odvojene prostorije za pušače. Što se tiče smrada, i dalje se usmrdiš na hranu, alkohol i znoj, tako da od toga nema bega. Ali bar nije zadimljen ceo lokal. Svakako, ovom društvu zabrane ne pomažu da postanu normalno, nego mogućnost da shvate da se sve može urediti bez pompe i linča, qli je za to potrebna i normalna država koja ne bulazni i ne koristi populizam da loži budale da mašu odmah vilama i bakljama.
  • Algebra

    06.03.2023 14:29
    Prvo goruće probleme rešiti
    Treba ostaviti kako jeste, ne uvoditi nikakve zabrane. Mi smo jedna nesrećna i siromašna zemlja, ljudima je to vrsta izduvnog ventila. Kada nam standard bude kao Švajcarski, kad budemo iskorenili nepotizam, korupciju, belu kugu, zagađen vazduh, vodu i hranu, možemo se usredsrediti na uvođenje drakonskih zakona za pušače.P.S.Nisam pušač.
  • V

    06.03.2023 14:28
    Za zabranu pušenja!
    Jedva čekam, ovo sada je jezivo, bukvalno ne mogu da odem nigde a da ne kašljem narednih nedelju dana. Stvari sve odmah operem u mašini i pola njih smrdi na dim i posle pranja.
    Ćerka ima 12 godina prošle nedelje došla sa drugaricinog rodjendana, smrdi na duvanski dim. Užas.
  • Tja

    06.03.2023 14:24
    @Nikola

    E o ovom talibanizmu govorim. Lik spominje rak, ali nekako uspešno zaboravi da kaže koji su to uzročnici i posebno, da pita kada ćemo ukinuti sve što ga izaziva, kao recimo sve starije od euro 6 ili fabrike koje ne uvode standarde jer ih država pušta da zagađuju? Aha, to mora, to je obavezno, bez toga ne možemo. I sad ja treba da verujem da je ovo sve jer se kao oni brinu. Slušaj bolidu, moja žena je dobila rak srca i jedva se izvukla, ljubim ruke celom KCV što su spasli. Nije ga dobila od kafane i zbog toga da li se u njima puši ili ne, nego od svega ostalog u ovoj zagađenoj plemenskoj zajednici. Ja ako ga dobijem, verovatno ću popasti jer me iznerviraju ovakvi maloumnici.
  • Dasp

    06.03.2023 14:23
    NE, pušenju u objektima sa hra
    Zabraniti pušenje u objektima koji služe hranu!
  • www

    06.03.2023 14:22
    Zabrana, bez ikakve diskusije! Odvojena mesta, princip izbora - sve je to besmisleno! Svima isto! A uvek može da se izađe na cigaretu. Eno, svi Parižani sede po zimi napolju, u baštama kafića, ogrnuli se ćebetom i puše. Ko hoće da puši, nek se smrzava. Sa dugim iskustvom u turizmu odgovorno tvrdim: prihod restorana od turista bi se drastično povećao kad bi pušenje bilo zabranjeno. Ovako, samo uđu, udahnu smrad i izađu. A strani turisti troše više novca u restoranima nego domaći gosti.
  • Sima

    06.03.2023 14:18
    @morski lav
    Grešiš, to je kao kad bi zabranio sex u restoranu ili kafiću!
    Ups, to je već zabranjeno, ondak ništa...
    Za prvosrbijance:
    U Rusiji zabrana je na snazi već 15 godina!
  • Hedonista

    06.03.2023 14:15
    Dosta je bilo
    Svet, Evropa pa i mi smo deo stalne i nadolazece represije. Zabrane, kaznjavanja, uterivanje straha, teorije zavere, slaba volja, pasivnost, dezorjentisanost, anksioznost, fobije...
    Imali da se nesto moze, da je dozvoljeno?
  • Ka

    06.03.2023 14:15
    Srbija je druga zemlja u svetu po broju umrlih od raka pluća u svetu. Dosta stradaju i pasivni pušači. Koliko god da sam za slobodu izbora,kod nekih stvari ne treba kompromis.
  • Tja

    06.03.2023 14:14
    Protiv sam zabrana, a za uvođenje standarda koji kafić mora da obezbedi da bi uopšte radio, ne samo u vezi pušenja. Protiv sam i ministarke i protiv svega što ova vlast radi jer im ne verujem, niti verujem da se brinu o našem zdravlju. Ne verujem ni u iskrene namere ljudi. Pošto znamo kakvo smo talibansko i korumpirano društvo, ne verujem bilo kakvoj moći u njihovim rukama. Pošto vidim i da su se botovi uključili u sve ovo, uverava me da je u pitanju opet neko muljanje. Sve se može urediti, ali se ništa ne uređuje po pitanju zdravlja i čistoće, pa tako ne vidim ni da će ovo bolje proći. Kao što se ne uređuje i ne uvodi standard koji bi sprečio mnogo ozbiljnija zagađenja prouzrokovana automobilima ili fabrikama, degenima koji bacaju smeće u reke. Siguran da će se nastaviti po starom i muljati preko veza, tako da je moj konačan odgovor - ne verujem vam ništa jer znam da ste pogani i bez cigara.
  • Miki

    06.03.2023 14:11
    Ako ce neko da pusi nek pusi koliko god zeli dok ne ugrozava druge sa svojim pusenjem a u zatvorenom prostoru itekako ugrozava.

    Najgore mi je kad, recimo, u restoranu hocu da uzivam u hrani, njenom ukusu i mirisu a ja ustvari gutam miris duvana jer je gospodja za stolom pored, nakon zdranja odlucila da zapali jednu jer jelte prija nakon jela. A to da li taj dim smeta nekom drugom dok jede, meni kao odraslom ili mom detetu koji sedi pored i indirektno "pusi" istu tu cigaru tu gospodju uopste ne zanima, ona ima potrebu da zapali i bole je.

    E zbog toga treba zabraniti cigare u zatvorenom jer dim iz cigare ugrozava zdravlje svih oko tebe, ti ako neces da vodis racuna o zdravlju neko drugi hoce i nemas pravo da mu ga ugrozavas samo zato da zadovoljis svoje potrebe.
  • Cojle

    06.03.2023 14:10
    Cojle
    Nisam iskreno! Akoi bas kao toliko smeta ima drugih mesta gde se nepusi! Videla zaba konj se potkiva pa i ona digla nogu! Kada budemo u EU onda i da sprovodimo takve zakone jer oni dobijaju nadoknadu stete...a ovde i to malo ima dati otmu! Ajte bre vise od pola ljudi nam poludelo od sekiracija i besparice kao i ja medju njima i sada lupetamo o nekoj zabrani...a vecina botova ovde neodlazi nigde! Svasta...
  • Jozo

    06.03.2023 13:58
    Pitanje
    Sta ces u kafani ako ne pijes ne pusis...?
  • Đuro Strugar

    06.03.2023 13:57
    Da li će konzument cigara, meni koji nisam konzumet nikotinskih proizvoda da plati deterdžent i prašak za veš svaki put kada se vratim iz lokala nadimljenih cigaretskim dimom?
    Naravno da treba da se zabrani, izađite malo dalje iz svoje prćije, prestanite da gledate šta vam AV govori, prošetajte se samo do severnih suseda Mađara o pogledajte kako su oni uredili, pa nema nigde dozvole za konzumiranje nikotinskih proizvoda (ni cigarete, ni elektronske cigarete) u ugostiteljskim objektima.
    Kazne zaposlenim u javnim institucijama, pogotovo u obrazovnim institucijama gde se konzumira cigarete blizu obrazovne ustanove su ogromne.
    Mora da se pređe ulica i bude minimum 5m od obrazovne institucije.
    Nije teško biti fin.
  • DarthVader

    06.03.2023 13:56
    Potpuna zabrana
    Vrlo jednostavno zabraniti potpuno pusnje. Ko zeli da pusi izadje van lokala, obavi svoje i vrati se u lokal. Tako funkcionise u ostatku normalnog sveta i ni jedan lokal nije propao.
  • Bolens

    06.03.2023 13:56
    E cig
    E cogarete koje koriszim ispustaju vodenu paru. Zasto ih zabraniti?
  • Pera Doroslovacki

    06.03.2023 13:51
    3N
    Zabrana naravno !!!!
  • dule

    06.03.2023 13:49
    Ajde nek ministarka rešava probleme koje treba da rešava, recimo zapanjujući nedostatak medicinskog kadra. A ovo oko pušenja tek potom.
  • Rade

    06.03.2023 13:43
    Naravno da treba da se uvede bunice se bahati ljudi kao i za vezivanje pojasa pa kad ih lupis po džepu shvate vrlo brzo da se oni tu ništa nepitaju .
  • pa

    06.03.2023 13:41
    ja sam nepusac i ne vozim automobil, smetaju mi pusaci, vozaci i svako ko radi u industriji jer direktno utice na pogorsanje mog zdravlja
  • Joska

    06.03.2023 13:32
    Kompromis
    Kad se u Turskoj uvede ovakva zabrana onda je treba uvesti i u Srbiji
    Ovo je tekovina koju su nam oni doneli i podarili pa se sa njima i treba ravnati, a ne sa Evropljanima.
  • Boki

    06.03.2023 13:31
    Kafane su i izmisljene da se u njima pije i pusi,a kome smeta ne mora ici u kafanu neka ide u p.m.
  • E

    06.03.2023 13:30
    pa dosadila mi popularizacija ove teme i gomila komentara na istu koji odslikavaju tako popularnu rigidnost, netoleranciju, umišljenost, "želju" i glumatanje da se ugledamo na Evropu i sl. Zabranili pušenje ili ne , svejedno, ostacete i dalje u svojim mentalnim kavezima.
  • Сеновић

    06.03.2023 13:28
    Што не забраните производњу дувана.
  • Baki

    06.03.2023 13:27
    Za zabranu pušenja
    Ako su mogli italijani,ovisnici o espresu i duvanu davne 2005 te godine da zabrane pušenje i da sve prođe kulturno i normalno bez ikakve pompe,možemo i mi..Neki dan sam bio u Sarajevu i zaprepastilo me je pušenje u tržnim centrima.Izglasajte i sprovedite više taj zakon,čemu tolike ankete i taktiziranja.Ovo nema nikakve veze sa politikom nego je direktno vezano za zdravlje nacije..
  • morski lav

    06.03.2023 13:17
    Zabrana
    ovo nema smisla, ja sam nepušač, smeta mi dim. Ali zabraniti u restoranu pušenje je isto kao zabraniti sex između 4 zida. Glupost.
  • Dati izbor

    06.03.2023 13:17
    Mogu da biram
    Dati izbor, kafić ili restoran se opredeli da li je pušački ili ne. Pa biraj, ako hoćeš ideš u pušački kafić ili restoran, ako nećeš tvoj izbor idi u drugi gde se ne puši. Ne pušim ali mi ne smeta sat vremena u kafiću gde drugi puše a klimatizacija je ok. Pa ne sedim ceo dan u kafiću.....a potouna zabrana nije ok. Još malo neće smeti ni u kući da se puši...
  • Svetlana NS

    06.03.2023 13:13
    Evropska Srbija?
    U Evropi odavno važi zabrana pušenja u zatvorenom prostoru, u hotelima, kafićima, pa nisu zamrle te delatnosti. Jedino u kafanama ne bih uvodila zabrane, kafana je kafana.
  • Mila

    06.03.2023 13:12
    Ne, jer se tako korišćenje duvana neće sprečiti.
  • Mića

    06.03.2023 13:08
    Mića
    Kao pušač nisam za zabranu već da se Ugostitelji opredele za pušačke i nepušačke objekte! Sve ostalo je uredu da se nepuši na radnom mestu i javnim ustanovama! Ili zabraniti prodaju cigareta i time duvan kvalifikovati kao narkotik ali onda i alkohol isto tako zabraniti!!!
  • tom

    06.03.2023 13:06
    cigareta
    65 % su za za a kad bude izglasan Zakon ondaaaa Srbi idu na Barikade .
  • Nikola

    06.03.2023 13:05
    Naravno da sam za
    Nema kompromisa, prvi smo po kanceru pluca. Kako pusaci, tako i nepusaci. Ako to nije dovoljan razlog, onda ne znam sta je.
  • NS

    06.03.2023 13:02
    Imam puno rodbine i prijatelja koji zive u inostranstvu. Kada dodju u Srbiju, vecina njih ne zeli da odlazi u restorane, iskljucivo iz razloga tog, sto se u restoranima pusi. Podrzavam zabranu i verujem da ce svima biti lepse i bolje na javnim mestima bez dima i smrada cigare. Pusaci uvek imaju opciju da ostanu u svoja 4 zida i da puse do mile volje, trujuci sebe a ne decu i ljude oko sebe.
  • bzzz

    06.03.2023 12:58
    ne
    ali da se dozvoli da se pusi i marijana...
  • Pera

    06.03.2023 12:52
    Istina
    Zakon vec postoji, restorani su u obavezi da imaju 30% nepusackih stolova, do prostorija u kojima se proizvodi obrok.
    Ugostitelji najvise postuju zakon.
    Najmanje ga postuju drzavni sluzbenici u bolnicama, policijskim stanicama,sudovima itd. Tako da Dano prvo svoje dvoriste ocisti pa drugima trn u oku gledaj
  • Shimmy

    06.03.2023 12:35
    lenjost naroda
    interesantni su rezultati, pogotovo sto sa druge strane svaki nepusacki kafic u centru je morao da se prebaci na pusacki zbog profita i odrzivosti
  • DR

    06.03.2023 12:33
    Naravno je potreno kada bi ti koji puše shvatili da je to zbog njih zakon i njihovog zdravlja bili bi pametniji.
    A svakog bi pušača odveo da vidi ljude koji imaju rak pluća kako jedva idu ali se ne odriču cigareta. Sada će naravno to je moj jedini lukzus i uživanje u životu komentari.
    Takođe pogledajte bilo koji kafić gde god da odete vratim se kao da sam u pušnici. Sedite u delu gde je zabranjeno pušenje a dim bez problema dođe isto kao da si u pušačkom delu.
    Evo kod nas u firmi stoji zabranjeno pušenje a gazda se plaši radnika i svi puše. Dođem svaki dan nadimljen a kome prijaviti ????
  • misa

    06.03.2023 12:21
    Kakav kompromis bre, taj dim uvek dodje u nepusacki deo.
  • Profa

    06.03.2023 12:17
    Pušenje u kafanama
    Dosta više terora nad pušačima. Svaka izopačenost dobija pažnju i sažaljenje javnosti; svaka životinja ima organizaciju koja je čuva od istrebljenja; svaka druga zavisnost nailazi na toleranciju. Jedino su pušači izbačeni na ulicu. U kafićima zabrana, u kafanama NE. Kafana je institucija koja bez duvanskog dima gubi deo identiteta!
    PS Nepušač sam, ali mi je žao ljudi.
  • Telep

    06.03.2023 12:12
    Ekstra porez
    Treba ponuditi i 4-tu opciju:
    4. Ekstra-porez (50% na svaki prodati artikal) ugostiteljskim objekitma u kojima je dozvoljeno pušenje.

    To bi lokale u kojima nije doizvolujeno pušenje učinilo konkurentnijim, dok bi i pušači i nepšušači imali gde da izlaze.
  • Jovan

    06.03.2023 12:12
    Nema kompromisa, kompromis je da vi sedite kuci i trujete svoju decu, dosta se trovali nasu.
  • Zaključak

    06.03.2023 12:09
    Ja sam za zabranu svakodnevnog kršenja Ustava!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna