Svi direktori i rukovodstvo svih javnih preduzeća u Srbiji su političari i članovi SNS,SPS i sva ta preduzeća posluju u minusu. Srbijagas, putevi Srbije, EPS,Železnice Srbije, Telekom Srbija. Sav taj minus koji naprave nesposobni i korumpirani političari plaća narod preko poreza, umanjenih plata i penzija, visokih cena, izmišljenih stavki na računima.
Sad vam je malo jasno zasto je ona placena bagra radila na Sodrosu, sve zarad samorasta topole i vrbe a iza dogadjaja se mnogo krupnije stvari rade, brayan dobio kesovinu i pronadje nege jeftine bezglave srbe koji bi nesto da menjaju ! Ovo ogovaranje poskupljenja ce da traje do Nedelje i sve ista prica do daljnjeg
1000 ljudi zaposleno na naplatnim rampama... Hiljadu ljudi koji udišu čađ 8 sati svakog dana.Mnogo čađi, jel vozila najviše zagađuju kod ubrzanja.I mnogo azbesta od kočionih pločica, jer pre ubrzanja svi koče. Jel neko stvarno misli da je to u redu?
Годишња вињета за путничко возило тежине до 3,5 тона у Словенији кошта 110 евра. А да не говоримо о уштедама зато што немају раднике у наплатним кућицама. Идемо даље. Годишња вињета у Румунији кошта 28 евра, у Мађарској око 120 евра, а у Словачкој 60 евра.
"Više javno tužilaštvo u Valjevu podnelo je optužnicu protiv vršioca dužnosti direktora Javnog preduzeća (JP) "Putevi Srbije" Zorana Drobnjaka i izvršnog direktora održavanja puteva u tom preduzeću Zorana Stojisavljevića, zbog saobraćajne nesreće u kojoj su 2017. godine poginule dve osobe, a jedna je bila povređena."
"Javno preduzeće „Putevi Srbije” obračunalo je i isplatilo neto zaradu v. d. direktoru Zoranu Drobnjaku za 2021. godinu, u iznosu većem od propisane maksimalne zarade u javnom sektoru za 194.000, objavila je juče Državna revizorska institucija."
Tokom 2008. godine tada novi direktor državnog preduzeća „Putevi Srbije“ Zoran Drobnjak u medijima je govorio o rekordnim dugovima ove kompanije – koji su iznosili oko 320 miliona evra i nastali su, kako je tvrdio, ranijih godina.
Dok su „Putevi Srbije“ grcali u dugovima, sa novopečenim direktorom bilo je drugačije.
"Drobnjak je u aprilu 2007. godine otvorio bankovni račun u Švajcarskoj, a već krajem iste godine Vlada predvođena Demokratskom strankom (DS) postavila ga je da vodi „Puteve Srbije“. Sredinom 2008. godine na ovom računu u švajcarskoj banci „Credit Suisse“ imao je nešto više od pola miliona franaka (više od 300.000 evra), otkriva KRIK u projektu „Švajcarske tajne“. "
"Tužilac za organizovani kriminal Miljko Radisavljević izjavio je Tanjugu da je danas uhapšen bivši direktor JP "Putevi Srbije" Branko Jocić, kao i njegova majka Radmila i još tri osobe zbog sumnje da su zloupotrebili sredstva"
"U Putevima Srbije od oko 1.500 zaposlenih oko 1.000 radi na naplati putarine i to su ogromni troškovi."
Ma da, majke mi, kao i u svim ostalim javnim preduzećima!
Oduvek, ali ODUVEK je bila tuča za rad na naplati i oduvek, i u doba sankcija, su oni kupovali stanove i skupe automobile.
Sinoć kolona na autoputu od Feketića do Siriga. Službeno. I sa blinkerima, i bez blinkera. Kao da voze sve ministre od 2000.do danas...
Utakmicu u Topoli obezbeđivala DVA policajca...
Vlada Srbije ce pojesti sva povecanja plata koje je bilo do sad i to u troduplom iznosu i povecati inflaciju ne kako oni kazu 16% nego mozda i 60 do 70%
jos kada bi uveli rampe gde se ne mora usporavati na 40km/h, nego da se samo moze proci bez kocenja, bilo bi idealno za smanjenje guzvi!
I da, potreban je veci popust (hrvati 22%), da bi se zaista brzo osetio efekat
"U Putevima Srbije od oko 1.500 zaposlenih oko 1.000 radi na naplati putarine i to su ogromni troškovi. Osim toga, korišćenjem uređaja izbegavaju se ogromne gužve. Za one koji često koriste auto-put to je velika olakšica, jer će osim bržeg prolaska imati i uštedu", smatra profesor."
Pa vi uvedite vinjete pa neče biti 1500 zaposlenih sa ogromnim troškovima, u CH godišnja vinjeta je 40chf...
Pozdravljam odluku da vozači sa TAG-om plaćaju manje, jer je potreba za radnom snage pružaoca usluge smanjena.
Bitno je napomenuti da je ovo davno prevaziđen načina naplate. Mnoge države su uvele vinjete i moguće ih je kupiti online, međutim i to je zastareo model. Da ne navodimo primer Nemačke gde se korištenje drumske infrastrukture vozačima putničkih automobila maltene nigde ništa ne naplaćuje, jer to mi nećemo dočekati. Slično je i u Danakoj. Možemo navesti primere Švedske i Norveške, recimo, jer oni imaju najbolji sistem naplate putarine. Bez vinjeta, bez zaustavljanja, samo prolaz. Kamera snimi i račun stiže kući. I to je to. Jednostavno.
Ali, ne. Izgleda kao da je nama fetish da čekamo. Još od Slobe kada smo čekali jogurt i mleko. Pa smo čekali lekare, a i sada ih čekamo, sve institucije čekamo itd. I tako čekamo i na autoputu.
Narod koji je dao Teslu, Pupina i Milankovića, više ne ume ni da prepiše. I onda nam je Vučić kriv. A nismo krivi mi koji na lokalu glasamo za žali Bože, iako znamo sve najgrđe o njima. Limanci su jedini izuzetak. I to ne samo u Novom Sadu. Tak'i smo, na žalost.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Svi detalji vezani za putarine u Srbiji: Poskupeće od 1. aprila, neće biti iste za sve vozače
Autor: Euronews Srbija
Info
•25.03.2023.
•08:45 > 08:45
Komentari 16
zilekvx
Plaćač poreza
Kiki
Sprdnja!
Dejan
Džabe glupima
Куп је битан
zztop
Da se podsetimo!
"Javno preduzeće „Putevi Srbije” obračunalo je i isplatilo neto zaradu v. d. direktoru Zoranu Drobnjaku za 2021. godinu, u iznosu većem od propisane maksimalne zarade u javnom sektoru za 194.000, objavila je juče Državna revizorska institucija."
Tokom 2008. godine tada novi direktor državnog preduzeća „Putevi Srbije“ Zoran Drobnjak u medijima je govorio o rekordnim dugovima ove kompanije – koji su iznosili oko 320 miliona evra i nastali su, kako je tvrdio, ranijih godina.
Dok su „Putevi Srbije“ grcali u dugovima, sa novopečenim direktorom bilo je drugačije.
"Drobnjak je u aprilu 2007. godine otvorio bankovni račun u Švajcarskoj, a već krajem iste godine Vlada predvođena Demokratskom strankom (DS) postavila ga je da vodi „Puteve Srbije“. Sredinom 2008. godine na ovom računu u švajcarskoj banci „Credit Suisse“ imao je nešto više od pola miliona franaka (više od 300.000 evra), otkriva KRIK u projektu „Švajcarske tajne“. "
"Tužilac za organizovani kriminal Miljko Radisavljević izjavio je Tanjugu da je danas uhapšen bivši direktor JP "Putevi Srbije" Branko Jocić, kao i njegova majka Radmila i još tri osobe zbog sumnje da su zloupotrebili sredstva"
Smešni ste...
Zamajavanje naroda
Ma da, majke mi, kao i u svim ostalim javnim preduzećima!
Oduvek, ali ODUVEK je bila tuča za rad na naplati i oduvek, i u doba sankcija, su oni kupovali stanove i skupe automobile.
K1996
Utakmicu u Topoli obezbeđivala DVA policajca...
Khm
Map
neko iz susedstva
I da, potreban je veci popust (hrvati 22%), da bi se zaista brzo osetio efekat
SMile
Pa vi uvedite vinjete pa neče biti 1500 zaposlenih sa ogromnim troškovima, u CH godišnja vinjeta je 40chf...
EvoOvako
Bitno je napomenuti da je ovo davno prevaziđen načina naplate. Mnoge države su uvele vinjete i moguće ih je kupiti online, međutim i to je zastareo model. Da ne navodimo primer Nemačke gde se korištenje drumske infrastrukture vozačima putničkih automobila maltene nigde ništa ne naplaćuje, jer to mi nećemo dočekati. Slično je i u Danakoj. Možemo navesti primere Švedske i Norveške, recimo, jer oni imaju najbolji sistem naplate putarine. Bez vinjeta, bez zaustavljanja, samo prolaz. Kamera snimi i račun stiže kući. I to je to. Jednostavno.
Ali, ne. Izgleda kao da je nama fetish da čekamo. Još od Slobe kada smo čekali jogurt i mleko. Pa smo čekali lekare, a i sada ih čekamo, sve institucije čekamo itd. I tako čekamo i na autoputu.
Narod koji je dao Teslu, Pupina i Milankovića, više ne ume ni da prepiše. I onda nam je Vučić kriv. A nismo krivi mi koji na lokalu glasamo za žali Bože, iako znamo sve najgrđe o njima. Limanci su jedini izuzetak. I to ne samo u Novom Sadu. Tak'i smo, na žalost.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H