A sve pod okriljem ,,akciznih dobara,, ! Ova ekipa upravlja sa narodm sa raznim uredbama,mini zakonima a sa Ustavom se igraju i mlataraju tom svescicom kad treba zabavljati narod u skupstini !
Sirotinji nameti, a bogatašima subvencije za kupovinu hibridnih i električnih automobila. Cena registracije bogatašima na takva vozila mnigostruko umanjena, a na krševe sirotinje često veća od vrednosti vozila! Tako na primer za hibridni A7 od 3000 kubika koji košta 100.000 evra, bogataš dobio subvenciju 8.000 evra i plaća registraciju 20.000 dinara. Sirotinja za auto star 30 godina od 2.200 kubika koji vredi 1.000 evra, plaća registraciju 100.000 dinara.
Jeste,tako je,uaaaa,oni su krivi,ko oni,pa ne znamo,vlada je odlucila, bez odgovornosti, u ime naroda, haha... Muzu vas vec 8 deceniju a vi i dalje glasate za njih jer su oni kao za neku jaku srbiju ! Ojacali su vam rogovi ?
Uz previsoku cenu tu su i dodatni nameti za vlasnike vozila na TNG. Svakih pet godina se mora raditi reatest (oko 5-6.000 din.), a na deset godina se menja i boca za gas (više od 100€) kada se baca besprekorno ispravna i ugrađuje nova. Gubljenje vremena kod majstora i na fakultetu se podrazumeva. Početna investicija je oko 500€, a tu je i trošak zamene dizni (cca 80€) između 50 i 80 hiljada km tako da nije veliko čudo što ljudi izbegavaju gas.
Pre dve decnije nije bio potreban atest boce na svakih par godina, atest celog sistema svake godine i td. Ovi troskovi su postali veliki za ljude koji pokusavaju da ustede na gorivu. Onda je i mnogo boca postalo zabranjeno za koriscenje pa je svima nametnut i trosak zamene istih. Sve kad se sabere, voznja na gas odavno nije tako jeftina. Poslednji koji su vozili na gas su taksisti. Dosta njih i sada vozi na gas jer se njima i dalje isplati.
I na kraju, ljudi koju su ugradili gas pre 20 godina u vozilo sigurno imaju vecih problema sa vozilima od cene autogasa. To su jako matora vozila.
Konačno neko da se pozabavi i ovom temom. Konstantno se priča o zagađenju, subvencionišu se elekto vozila, čuda luda, a ono što može mometalno da se uradi je ovo rešenje sa TNG. Šta se čeka? Treba tu još dodati i reateste, na svakih 5 godina,novi trošak. čemu to? Ranije je bilo na 10 godina i mogao si da reatestiraš bocu, a sada nakon 10 godina mora nova boca čitaj to trenutnim cenama , cirka 270 e novog troška. Sve ovo odbija nove potrošače.
Ja sam vozio na plin 25 godina i uz redovno održavanje nikada nisam imao ni jedan problem sa tim sistemom. E sad postoji problem sa "plinom", on je mešavina propana i butana a propan se dobija kod proizvodnje benzina kao nus produkt (to su one baklje na rafinerijama koje ga sagorevaju jer ne znaju šta će sa njim). Znači bez proizvodnje benzina nema ni propana a bez propana nema vožnje na plin. Kada bi sutra svi prešli na vožnju na plin jednostavno ga ne bi bilo dovoljno a benzin bi postao "nus produkt". Zato se cenom ograničava njegova upotreba.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Auto-gas čistiji od ostalih goriva, ali mu država ne ograničava cenu: Akcize uvećane čak 169 odsto
Autor: Politika
Info
•27.03.2023.
•10:48
Komentari 14
Dejan
Realista
kuzman iz karlovaca
sada trazim novi posao ,zahvaljujuci "brizi" o ekologiji
Zamenik zamenika
tng prava prica
Boki
NezavisniVojvodjanin
Dejan
Zemlja čudesa
gradjaninX
I na kraju, ljudi koju su ugradili gas pre 20 godina u vozilo sigurno imaju vecih problema sa vozilima od cene autogasa. To su jako matora vozila.
bane
Milan NS
Laloš
Комша
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H