Ne treba uvoditi porez. Treba uvesti polisu osiguranja , kao osiguranje
automobila za štetu trećem licu. Zašto da grad iz budžeta plaća ujede pasa? Nek plati osguravajuća kuća. Visina premije prema riziku, koliko je pas opasan
Za početak neka odgajivači registruju firme, prijavljuju prihode i neka plaćaju porez na ogromne prihode koje ostvaraju. Pa kad država njih oporezuje, može slobodno i nas ostale vlasnike pasa.
A nama koji ih udomljavamo i sklanjamo sa ulice dupli porez.
Vidi, nebi trebalo svi koji izuste AV da plaćaju reket, samo ovi na dve noge. Al ti bar dobiju sendvič, a šta će moje čupavo stvorenje dobiti?
Jedan gradonacelnik okupljenoj masi onecava da ce pse po gradu kastrirsti.Na to ce jedna gospodja dati primedbu ; kakvo kastriranje treba im zube povaditi.Gradonacelnik joj odgovori. gospodjo to je nehumano prema nasim ljubimcima,ne dolazi u obzif.Opet se javi oma gospodja,: ja imam argumente da pobijem basu humanost.Gradonacelnik: koji su to argumento gospodjo voleo bi da ih znam.Pa evo ovi Gos. hradonacelnice ne ce oni nas ...... bec ce nas zubima ujedati
Dok su ljudi bili ljudi a psi kerovi,ljudi dobrocinitelji pomagali su svoju rasu a kerovima se znalo mesto u dvoristu uz hranu koja je preticala posle rucka.Sada se sve izmenulo ma gore te dobrocinitelji ne prepoznaju ljude u ljudima te prihvatise da budu dobrocinitelji za pse.Istina je da psi hove da ujedu,ali se u ujedanje upistili i ljudi,pa se medjusobno vise ujedaju nego kerovi.
Dotični predlagač je u svom elementu. Navikao da uzima harač za izložbe pasa, pa šta bi drugo i predložio nego kako građanima dodatno izvući novac iz džepa. Sledeći predlog bi mogao biti da se uvede porez na vazduh, da bi budalama ostalo više.
Pas nije luksuz da bi se uvodio poseban porez. Pas je izraz ljudske empatije, koja je nažalost nepoznata velikoj većini građana ovog, nekada davno, pristojnog grada. Logika ovog pametnjakovića je na nivou IQ ispod 50, kad kaže kako su psi čipovani pa će se utvrditi ko je vlasnik koji je izbacio psa na ulicu jer ne može platiti porez. Neće niko izbaciti zbog poreza, ali mnogi divni ljudi u ovoj jadnoj osiromašenoj zemlji neće u budućnosti udomljavati pse i brinuti se o njima. A to neće dovesto do nestanka pasa iz ovog grada, već će se još više namnožiti i lutati ulicama bez kontrole. To što je su komentari puni ostrašćenosti zlih duša nije ništa čudno, najmanje tri decenije života iza nas pokazuju u kakvom okruženju živimo. Možda bi trebalo prestati čuditi se i tome što je društvo preplavljeno bezmozgovićima. Pametan čovek ne generalizuje stvari, jer ako bi tako radili onda bi i sve roditelje smatrali zlotvorima, jer, eto, ima mnogo maloletnih kriminalaca, pa i ubica. Sasvim sigurno je da postoje neodgovorni vlasnici pasa i prema njima je potrebno preduzimati adekvatne mere. I jesam za to da se uvede obuka za buduće vlasnike pasa i dobijanje dozvole, to bi imalo smisla. Ideje o represijama se motaju po glavama zlih ljudi.
Sve su to napušteni psi tvojih komšija. Niko ne diže dreku protiv držanja pasa u stanovima više od divljaka koji ih zapuste u dvorištima pa ih izbace na ulicu kad im više ne trebaju.
...nešto pametnije odavno nisam čuo. Živeti se više ne može od naleta malogradjanštine, kupuju pse a onda kad im dosade ostavljaju na nasipu Telep- Adice- Futog na tom potezu ima nekoliko desetina napuštenih kuca. Novoprdošli "gradjani" da bi bili u trendu kupuju pse, neretko krvoločne rase i naravno šetaju bez povodca a o korpi da ne pričam. Ne možete nigde maknuti a da psećih izmeta nema po zelenim povrsinama,ispred ulaza, parkinzima......dosta više...
Koliko mi zadovoljstvo pruža što ću ovoj rupi da zakinem još jednu dažbinu... A sad kad sam saznao kakva đubrad žive oko mene, prestajem i da skupljam za svojim psom, pa je i kupovina kesica stvar prošlosti!
E, da i ja kažem neku na ovu temu.
"Penzionerka" bi npr. mogla da nabavi psa, pa bi imala manje vremena da se bavi onima koji su prešli tridesetu, a nemaju decu.
Treba da se uvede porez na decu! Zgrade su nam pune dečjih kolica, trotineta i ostalih čuda koja stoje po hodnicima, kao i razbacanog i izgaženog smokija, kokica, prosutog soka i otopljenog sladoleda.
Ta ista dečurlija (kad malo porastu) bacaju okolo smeće, vrište, prljaju zgradu, vrše nuždu gde stignu, prave žurke, pripremaju se da postanu članovi "navijačkih" grupa i sl.
Obožavam decu, onu koja su lepo vaspitana, tj. koju lepo vaspitavaju lepo vaspitani roditelji. Volim i onu koja nisu lepo vaspitana, jer nije imao ko da ih vaspita. Volim životinje. To kako će se one ponašati, zavisi od vlasnika. Kad su im vlasnici nevaspitani roditelji ranije pomenute nevaspitane dečurlije, to ume da bude problem.
Kod nas u zgradi odrasli pas ne dresiran živi u trosobnom stanu,vlasnik ga obiđe tri puta,izvede,hrani kaže da čuva stan.Kad neko prođe hodnikom laje ko lud,igrališta za pse puste.A ljudi napustili mace,ptice,akvarijume koje su nekad bile hit.Samo male pse u gradu.U nekim stranim gradivima vlasnici imaju prah koji neutrališe miris i osuši izmet.
Teško da će pas da obavi nuždu u hodniku jer su veoma čiste životinje,to Vam je verovatno vlaga ušla u zidove stare zgrade.
Gospodine,da li znate šta je sve problem u našoj zemlji i na šta je sve potrebno uvesti plaćanje poreza?
Pr.pola ugostiteljskih objekata u naseljenim mestima ne plaća porez,a maltretiraju narod sa glasnom muzikom i dodatnim glupostima,petarde i vatrometi se prodaju na svakom ćošku maloletnoj deci.Ako ste vozač vidite verovatno kako se samo otvori prozor i izbaci kesa sa smećem,pale se njive,bacaju jadni štenci,radnje rade ne prijavljene,truju nas fabrike......Mnogo problema ima koji treba da se reše.
Kako sam čuo za predlog Kinološkog saveza Srbije (Mahmud al Dagistani, generalni sekretar)
odmah mi je palo na pamet nekoliko pitanja: ko, kako, kada, s kim, s čim i zbog čega.
Odgovor je uslijedio vrlo brzo.
Zašto ne uvedu porez na gluposti i budale!!!
Jer naša narodna poslovica kaže:
"Gljive i budale niko nije sadio, same niču kada za to dođe pogodno vrijeme!"
Kada će mo se opametiti, "Sunce izlazi na istoku, a zalazi na zapadu!"
"Lara
11.04.2023 • 15:39
Zgrada se lako očisti,ali vaše zle duše ništa ne može da očisti.
Trebalo bi zgrade očistiti od grafita koje su ljudi ispisali i unakazili im izgled.
Koliko li slobodnog vremena u svom životu imate kad zagledate ćoškove zgrada i nalazite urin i izmet pasa?
Koliko su zapravo "ljudi" nezadovoljni svojim životima."
Zašto zle duše? Jer ne žele da žive u zapišanim i uneređenim hodnicima? Jer ukazuju na to da vlasnici pasa imaju odgovornost kako prema psu tako i prema drugima? Manite me relativizacije teme. Porez na pse, edukacija vlasnika, kažnjavanje prekršaja, o tome se ovde radi gospođo.
Svečano izjavljujem,
Ukoliko se ovaj porez usvoji i ukoliko mi ga naplate za psa kog imam, nabaviću još jednog. Čisto da ovim zlotvorima koji dominiraju u komentarima još malko "ulepšam" inače "divan" život.
E, da, sadašnji pas mi je Staford, drugi će biti Pitbul, čisto da u praksi uporedim razliku između te dve rase :)
Zgrada se lako očisti,ali vaše zle duše ništa ne može da očisti.
Trebalo bi zgrade očistiti od grafita koje su ljudi ispisali i unakazili im izgled.
Koliko li slobodnog vremena u svom životu imate kad zagledate ćoškove zgrada i nalazite urin i izmet pasa?
Koliko su zapravo "ljudi" nezadovoljni svojim životima.
Verujem da postoje i pristojni ljudi koji u Novom Sadu imaju pse kao ljubimce ali ih jos nisam sreo i upoznao. Svi vlasnici pasa u mojoj zgradi su bahati i bezobzirni, svi odreda pustaju ljubimce na decije igraliste, ne skupljaju izmet a neki ostavljaju psa zakljucanog u stanu po ceo dan i on zalosno zavija. Da dodam da ne ciste nered za svojim psom koji napravi. Komsinica kada dodje sa posla, pas se toliko raduje ili ne moze da doceka pa ispiski stepeniste, komsinica to nikada nije obrisala. Bacaju granule po hodniku i liftu i onda ostaje ono sto pas nije pojeo. Druga komsinica kada je hladno cetka psa kod postanskih sanducica i ne pocisti za sobom. Ponekad moramo da stavimo mokru krpu na otirac koliko ima dlaka u hodniku i pored toga sto spremacica redovno cisti zgradu. Pa jos kada je kisovit dan, komsija pusti psa da skace na mene sa blatnjavim sapama a ja krenuo na posao. Ne postuju druge a umislili su da su njihovi psi i oni najvazniji i da svi moramo da trpimo njih, nered koji prave i ruzno ponasanje.
Slazem se..pa od tih para kreciti zapisane zgrade,ulaze...sa svi zgrada curi mokraca,jedan pas bar pet zgrada...videcemo sta ce to biti na leto.Ulazi su nam crni od mokrace psece...glas za ideju,bravo
A ne vidite koliko je opušaka od cigareta i smeća ljudskog pored vaše zgrade?
Samo zlo prosipate na nedužne životinje.Čovek pali,ubija,baca smeće,krade,urinira na svakom ćošku i to niko ne komentariše nego udara na predivna bića koja ne mogu da se brane.
Nebuloza ... ok porez na psa ali onda i porez na budale .. a sta je sa psima koji spasavaju zivote i koji pomazu deci i odraslimau problemu ??? E jadnici jadni ..ajmo graditi stadione, spomenike bez cene i cilja .. mafijo smradovi .. oporezujte 20 puta prodaju petardi pa id toga finansirajte azile za napustene zivotinje..
Uvesti porez roditeljima koji brinu o svojoj deci, a od tih novaca sagraditi prihvatilišta za nezbrinutu decu - da li je tako, Mahmude? Neverovatno kakve budale odlučuju o bilo čemu...
Odlican predlog,pored poreza uvesti ga i kao clana domacinstva.
Muka mi je od govana i upisanih fasada od kerova za to uvesti i obavezne kazne za vlasnika.
Jos jedan dokaz samo pogresnih ljudi na pogresnim mestima..! Koja glupost i nepromisljenost! Samo teror, strah, namet! Mozda se doticnom presipa,ali vecina zivi tesko,pa sad jos im otimajte za gluposti! Postoji novac gradskog budzeta za zbrinjavanje i azile! Nemojte izmisljati vecito neke namete i to na stetu zivotinja!
Da komunalna policija radi svoj posao i kažnjava osobe koje ne počiste izmet od svog ljubimca,ne bi se razmišljalo o porezu. Svi vi koji kritikujete vlasnike pasa pođite prvo od sebe koliko ste puta urinirali na ulici,bacili papir,opušak od cigarete....
Gospodin Dagistani ne razmislja o tome da ce ti vlasnici koji bi inace izbacili cipovanog psa, jer treba da plate, istog verovatno uspavali, opet da ne bi platili porez. Ili ga se resili na neki tako heziv nacin. On malo zaboravlja u kojoj zemlji zivi!
Prva stvar, pitanje za psihologe i ostale stručnjake: Molim vas objasnite učestalu potrebu ljudi da dele svoj mali, zatvoreni prostor sa životinjama. Nekim ljudima ne prija miris životinja, a nekima baš odgovara. Molim obrazložite.
Druga stvar, Pitanje za službenike nekog reda i zakona: Zašto su besni tipovi koji šetaju opasne pasmine bez brnjice i povoca tako česta pojava? To su Džiberi.
Ništa gluplje od pametna čoveka u mom selu ima oko 500 pasa nijedan čipovan šetaju od kuće do kuće narod jedva živi ono što pretekne od ručka da kučićima a ovaj oće porez ispada da ćemo za sve što imamo oporezivati bruka i sramota
Takođe i skupština grada da donese zakon da se na računu za informatiku naplaćuje mesečno po 1000 dinara za svakog psa koji živi u stanu i da se oformi služba koja će skupljati izmet pasa čiji su vlasnici pretvorili ovaj grad u kanalizaciju. Ceo grad smrdi zbog vlasnika pasa, naročito leti. Pogledajte ćošak bilo koje zgrade i fasade zgrada pri zemlji/trotoaru. Sve izurinirano i urnisano od strane vlasnika koji to dozvoljavaju psima. Neka vam pas vrši nuždu u stanu a ne po gradskim ulicama, grad ne služi za to .Stan i stambena zgrada nisu mesto za život psa.
Kad kazem psi, mislim na sve rase i velicine pasa, a ne na te male histericne sto se nosaju po torbicama! Dodji u Svajcarsku, Italiju, Francusku pa da vidis kako je!
Власници паса би морали претходно добити дозволу за држање паса,
а на основу позитивног мишљења лекара и социјалног радника, иначе ништа се неће променити на боље у будуће. Пас је потенцијално опасан за околину код неодговорног власника, а таквих доста има, на жалост, и то се у нормалним земљама строго регулише, за разлику од нас где сваке негеље неког изуједају ,,добри,, кучићи,, како их њихови газде зову !
Većina (ne svi) vlasnika pasa i sebe i druge obmanjuju kako vole životinje. Ako se uvede porez i budu naplaćivale kazne onima koji ne čiste za svojim psima, napuniće se ulice lutalicama, azili za pse biće tesni a na kraju će uspavljivati te jadne životinje. Pojedinci napuštaju i zapostavljaju rodjenu decu, ne plaćaju alimentacije - zamislite šta će tek sa psima? Društvu na staranje?
"Zbog mnogo obaveza sve teže nalaziv vremena za lov, svoj najdraži hobi. U lov ne idem tako često kao ranije. Ne lovim visoke divljači, već zečeve ili fazane. Omiljena lovišta su mi ona oko Mokrina, Elemira, Zmajeva, Natalinaca, Valjeva..." Ovo su reci Dagistanija. U statutu Kinoloskog saveza Srbije trebalo bi da pise da niko ko iz hobija ubija zivotinje ne moze da bude funkcioner istog. A ovaj bivsi visoki funkcioner JUL-a bas to cini. Takodje, vecina vlasnika odgajivacnica pasa zna kako se sticu titule i priznanja na nasim izlozbama. Dok njihovi psi na inostranim izlozbama osvajaju pregrst medalja i pehare, mnogi ovde jedva i da prodju...mozda bi finansijska inspekcija mogla i da proceslja rad KSS...a naravno, ne sumnjam da je ovo jos jedan od nacina da se puni budzet Srbije. Zar obavezno cipovanje (sto podrzavam) nije vec svojevrstan porez? I voleo bih da gospodin Dagistani objavi gde su to oni iz Kinoloskog saveza izgradili azile za pse? Ali su zato azurni kada treba pse iz privatnih azila izvoziti u Svajcarsku, Austriju, Nemacku... Predlazem da se potom uvede i porez na drzanje papagaja, golubova, akvarijumskih ribica, hrcaka, macaka, zeceva...
I da se uvede porez ako živite kao samci, bez dece... Plus ako osim osnovnih namirnica, kupujete i ostale, kafa, slatko itd. Ako imate više od jednog para cipela, isto dodatni porez.
Na šta ćete se jos setiti da uvedete porez?
Još nije dovoljno novca za "Nacionalne stadione" pa ce mo morati placati porez za pse, mačke, papagaje...i sve čega se sete nadlezni da nam unište i ivo malo radosti sto nam pružaju kucni ljubimci, kad vec ne mogu oni koji bi trebalo, a to su oni koji nam konstantno unistavaju život...!!!
Podrzavam! Neodgovorni vlasnici pustaju po parkovima na Novom naselju da vrse nuzdu gde stignu a tu se deca igraju. Dzabe im grad izgradio posebne terene za pse.
Mi smo narod dno dna!
Umesto poreza, efikasno naplaćivati kazne za nekorišćenje povoca i korpe i ostavljanje izmeta iza svog ljubimca. I onda taj novac upotrebiti za navedene svrhe. Da se jednom podvuče razlika između onih koji poštuju zakon i vode računa o drugim članovima zajednice, i onih koji to ne rade.
Кад се када већ напунила од примене одредби закона о забрани пушења, сад и ово треба применити. Сви закони ЕУ треба да важе у Србији, а најпре о висини минималних примања неке од развијенијих држава ЕУ, као и закон социјалне политике рецимо Швајцарске или Немачке. Кад ти закони буди усвојени и примењени, рокајте и остале. До тада оно, паљба. Хехе
Joj kako je sladak ovaj na slici, obozavam ridje pse sa ridjom dlakom , ali bravo za predlog , nego nesto treba uraditi i da prostite sa kenjanjem pasa svugde i na svakom mestu, najbolje bi bilo uvesti da oni to rade iskljucivo u svojoj kuci kod vlasnika , ako se ima u vidu da se psi ciste 4 puta godisnje od parazita a kenjaju u ogromnim kolicina ta govna se sasuse , dune vetar , u parkovima su uglavnom deca sa roditeljima , sta sve i cega se sve ne naudisu deca ali i svi ostali prolaznici , tu su osuseni paraziti koji se razvijaju u organizmu kada se udahnu . Ako i ne postoji tako resenje sto se tice stolice kod pasa , da nema vise napolju kenjanja , nigde u svetu, sta fali da se uvede kod nas , prvi bi smo bili koji su to izmilsili , lepo isto kao i ljudi , pa sta bi bilo da svi ljudi idu ne kenjanje u prakove , a tek sto zapisavaju po tri puta dnevno svakog dana godinama jedno te isto mesto , gledam zapisavaju obavezno svi psi iz zgrade nosece stubove nase zgrade , pa to ima jednog dana samo da se srusi .
Apsolutna podrška za inicijativu! Ova mera će stati za vrat neodgovornim vlasnicima pasa čije životinje predstavljaju opasnost za sve. Uz ovo predlažem i poštravanje kazni za vođenje bez povodca i korpe i kada vlasnik ne počisti za psom. Te kazne primenjivati bez izuzetaka i pisati na licu mesta. Za to, prosto, nema opravdanja. Novac od poreza usmeriti na azile, isplate odšteta za ujede (za šta obavezno da odgovara vlasnik), uređenje parkova za pse, čišćenje izmeta itd. Sledeći korak bi bio dovesti u red nelegalne odgajivačnice i poyatvarati ih a onaj krajnji korak je zabrana držanja opasnih rasa i svih pasa dobijenih njihovom ukrštanjem, ili progresivno oporezivanje jer nije isto držati pekinezera i pit bula. Drago mi je da je ova tema konačno sazrela za raspravu.
Kako ste poskakali za pse, a za placanje grejanja u oktobru kad ste se smrzavali - cutali i cvokotali! Pa vam onda jos digli i cenu tog istog jadnog grejanja, sad ce i struju, hrana do neba.... Ali da, ako se uvede porez na pse onda ce vam biti odmah lepsi zivot!? Pa haha haha koji ste vi bolesnici!
Meni je deda pričao da je pre rata (1941) bio uveden porez na životinje. Znamo šta je bilo, otišla i država i životinje. Ako hoćete da smanjite priliv pasa na ulice ili u azil, onda uvedite besplatnu sterilizaciju ženki. Što se tiče čipovanja, dosta njih nije čipovano jer i to košta. Imam psa i sve što mu treba to mu i priuštim. To je u proseku 100€ mesečno. To zadovoljstvo košta.
Podrska predlogu! Dosta je bilo gazenja po izmetu i straha da li ce neki miroljubivi pas da nasrne na mene (a ako i nasrne prokazace me keroljupci ovde zlim covekom kao i ono dete od 4 godine sto su ga izujedali pre neki dan!).
Neka gospoda iz veterinarske i finansijske inspekcije prvo zatvore i kazne hiljade nelegalnih odgajivačnica. Po nekim mojim saznjanima ima ih preko 3000 u Srbiji.
Ženke izrabljuju dok ne umru konstantnim parenjem i štenjenjem radi profita, drže ih u prepravljenim svincima i drugim neuslovnim objektima, te krše i KZ član 269 stav 2 i 3, za koje je zaprečena zatvorska i novčana kazna, a krše i Zakon o dobrobiti životinja i pritop nelegalno posluju i ne plaćaju porez, dakle bave se organizovanim kriminalom. O izvozu u inostranstvo da ne pričam. Sa bugarskim kupljenim pasošima liferuju životinje na zapad. To zna svako ko se bavi zaštitom životinja.
Kada ne bi bilo njih, ne bi bilo ni toliko pasa izbačenih na ulicu.
Četvoro dece, dva usvojena psa, dve usvojene mace.
Sterilisani i čipovani žive u slozi u velikom dvorištu. Redovno ih vakcinišemo, čistimo od parazita i brinemo o njima, oni su deo naše porodice.
Nije lepo kada pišete da nam treba dece umesto ljubimaca, može i jedno i drugo. Usvojili smo napuštene životinje, pružili smo im dom i tako pomogli njima. Naša deca su uz njih naućila šta znači biti odgovoran za drugo biće i kao što se danas odriču nekih sitnica da bismo mogli iz kućnog budžeta da odvojimo za životinju, tako će sutra pomoći drugom ljudkom biću u potrebi.
Podržavam plaćanje poreza ali želim i transparentnost u trošenju tog novca, neko je lepo napisao da treba urediti parkove, javni prevoz i institucije tako da svi budu pet friendly, uvesti službu koja zbrinjava napuštene životinje i kažnjava nesavesne vlasnike.
1.oporezovati sve autobuse ooji idu na mitinge ekološkom taksom.jer zagađuju vazduh u gradovima u koje dolaze.
2.svakom učesniku mitinga naplatiti komunalnu taksu jer on piški i kaki u tuđem gradu.
3.taksa svakom ko dodje na miting jer drugi njime upravlja ,pravi gužvu i zagađuje prostor.
4.senviče praviti od bajatog hleba i salame sa kratkim rokom trajanja.
5.....
Apsolutna podrska! Besmislen je otpor vlasnika pasa po komentarima! Ogromna vecina gradjana je za kazne i red sa Tim zivotinjama a glas naroda je svetinja! U ostalom u EU koju toliko volimo i citiramo ovaj haos nikada nebi dozvolila! Samo uvesti njihove zakone za kucne ljubimce i sve se divisions u red za manje od mesec dana! Isceznuce “ljubav prema pains u minuti”!!! Hvala I pod hitno..
A poseban porez za ove što raznožavaju i prodaju kučiće .Godišnje se u Srbiji prijavi 100.000 novih kučića x 100 eur prosek po kučetu pa računajte , za kučićare to je samo biznis a većina kučiće kupuje i šeta misleći da su Nobles ako šetaju pudlaje.
Uvesti dozvole za držanje kućnih ljubimaca koji se izvode na ulicu u šetnju . Vlasnike slati na obuku gde će učiti mesec dana kako se čisti g.-mno s lopatom . Kad nauče i dobiju sertifikat tek onda mogu da izvode ljubimca u šetnju. Samu obuku im naplatiti ko i vozački 1000 EUR.
Oporezujte sve vlasnike pasa sa po 100 EUR godišnje a držanje opasnih rasa sa po 500 EUR. Taj novac koristite za troškove čišćenja ulica od fekalija i troškove isplate zbog ujeda pasa . Pooštrite kazne za nesavesne vlasnike koji šetaju pse bez korpi i koji ne čiste za svojim psom.
Puna podrška za ovakav predlog. Lično volim životinje ali ne može mene u zgradi u sopstvenom stanu da maltretira neka životinja nekog nadobudnog gazde jer je ne izvodi u šetnju ili je ostavlja samu dok je na poslu ili se ona jadna budi noću zbog kojekakvih zvukova koji dopiru od spolja.....znači samo po džepu i rešen problem, pa vi razmažene gazde držite razmažene pse slobodno!!!
Mozda nije tema ali veoma blisko temi.Provera veeeeelikog broja "odgajivacnica"koji "stancuju" male kuce sa svakim teranjem.Mnogo "odgajivaca"ima i po nekoliko razlicitih rasa pa vi samo pomnozite.Nigde ih ne mozete pronaci kao odgajivacnice a cene su nenormalne.Neki se igraju, ukrstajuci razne rase ,to su mesanci a ne psi koji se prodaju po 500 e i vise ili manje para.Ima li pomoci za te neduzne bebe koje dolaze na svet zbog vlasnika kojima nije nikada dovoljno para a time muce i iscrpljuju kuje koje kasnije prodaju jeftinije.Da li se po tom pitanju nesto moze uciniti.Hoce li oni biti nadzirani i kaznjavani?
Nepravde na sve strane.
Ovakav porez je postojao za vreme vladavine Milošević - Šešelj i nije primenjivan.
Šešeljev politički sin se setio toga i eto predloga.
Imaju samo jedan cilj......uzeti narodu što više novaca pa onda iz budžetske rezerve finansirati fudbal kojeg gledaju SAMO huligani.
Gospodine niste orginalni,jos pedesetih godina 20 veka u ovoj drzavi su se placali porezi na drzanje pasa,mi imali tri psa ,sve uredno izmirivali,kome su te pare isle nemam pojma.Onaj ko voli pse platice i sada,ali vi dajte predlog da se radi ne edukaciji gradjana ove zemlje,da se malo prosvetle,pa ce i problema biti manje.
Nazalost... Ja podrzavam predlog volim zivotinje ali sve vise i vise je lutalica koji su u stvari izbaceni od strane vlasnika bilo kada im dosade ili kad pocnu komsije da se zale. :(
I jako mi smeta to sto malte ne imamo vise pasa u koji zive u zgradama nego dece. A, o "minskim" poljima necu ni da pocinjem, ne smem za zakoracim na travu zbog bezobrazluka vlasnika. Mozda sa takvom odlukom se malo popravi situacija. Zalosno ali se situacija izmakla kontroli.
Drzave koje imaju porez na pse, zaradu od poreza koriste na ciscenje i opremljivanje parkova za pse, dopustaju voznju pasa javnim prevozom, ulaz u prodavnice, restorane, muzeje, imaju policiju koja reaguje na zlostavljanje zivotinja i slicno.
Drugim recima, ako cete da trazite pare, onda omogucite i uslugu, posto ce inace, kao sto kod nas uvek biva, te pare otici nekom kumu u dzep. Kad bih imao ovakve mogucnosti, drage volje bih placao koliko god treba da se plati.
"..Uvesti porez na pse.."
- Da dopunim predlog - samo na one opasne po okolinu.
- I to proporcionalno (kao za kola) - što je veći pas, to je veći i porez.
@ Ana
10.04.2023 • 11:02
Za porez nisam ali za vodu po članu jesam i za održavanje zgrade jer pas je član domaćinstva, to je odavno trebalo uraditi.
Ima smisla to što kažeš ali ima i ali...
Onaj ko im psa već plaća održavanje zgrade. Šta ako taj sa psom nema druge članove domaćinstva? Plaća za njih dvoje održavanje isto kao i ono domaćinstvo gde ih je, recimo, četvoro.
Neki roditelji pet dana nedeljno dovode decu kod svojih roditelja na čuvanje jer moraju da idu na posao i nemaju drugo rešenje. Komšija babe i dede koji nema unuke može da bude revoltiran jer ta deca prljaju zgradu, koriste vodu, prave buku. Da li ih prijaviti kao člana tog domaćinstva? I tako u nedogled.
Ili potrošnja vode. Koliko pas mesečno popije vode? Ko god šta misli i napisao NIJE tačno da pas treba stalno da se kupa. Kome je stalo do njegovog psa i ima i malo razuma neće kupati psa više od jednom mesečno. Ima to svoje razloge, googlajte malo da ne moram o tome da se raspisujem.
Postoji i problem oko toga da li pas može biti član domaćinstva po zakonu. Da li onda ima pravo glasa?
Off topic.
Zašto toliko drvlja i kamenja na Komunalnu policiju? Koliko sam ja video rade oni svoj posao ali ih ne vidite. Nemaju oni rotaciju, sirene... itd. Zašto ne pišu kazne? Jednostavno, neprijatno im je jer su te kazne veoma visoke i znaju da ih ljudi ne mogu tako lako platiti. U nekoliko navrata sam ih video oko škole i vrtića na Novom naselju kako opominju ljude zbog pasa koji nisu na povocu.
Sto kazes jedan dole ne budu li uveli porez na pse jedino da ostali ubace po magarca,konja,kokosku ili ovcu u stanu da bi drzava naterala da uvede porez ovima sa psima.Nema druge.Klin se klinom izbija.
Kad ih pitaju"Pa kako to cuvas magarca i konja i kokoske i ovce u stanu" odgovorices" Pa i to je domaca zivotinja isto kao i pas i ja volim zivotinje isto kao sto ovaj voli pse tako i ja volim magarce,konje,kokoske i ovce da cuvam".
Svako ubaciti po magarca i konja u stanu da bi se ovi sa psima naucili nekim stvarima u zivotu.Drugacije ne moze za narod u Srbiji.
Ako je pas čipovan to ne pomaže u otkrivanju da li su štenci koji su izbačeni na ulicu nečiji, a njih ne čipuju nego ih izbaciju.
Samo ako su psi, a posebno ženke sterilisane, to je jedini garant da se neće pariti.
Znači uz čipovanje i obabezna kastracija/sterilizacija.
Bez toga ovo nema smisla.
I ja sam za uvođenje poreza i većih kazni za vlasnike koji ih šetaju a ne pokupe ostatke za njima pa kad izvedem decu u park da trče, moram posle da ribam g..na sa patikica zbog njih!
Koliko ja vidim to sve sada može i kod nas. Ja sam putovala vozom i preko puta mene je bila devojka sa maltezerom lepo vaspitanim, bio u svojoj korpi. Niko nije pravio pitanje oko toga a i dozvoljeno je. Za gradski ne znam ali za linijski taxi do BG znam da može, isto sam sedela do krznatog saputnika i ulepšao mi je put. Takođe u mnoge kafiće primaju pse, tako da ne razumem o čemu pričate. Takođe ima mnogo nevaspitanih i bezobraznih vlasnika koji ne skupljaju za psom. I to kao po pravilu, što veći i opasniji pas to bahatiji vlasnik. E oni su problem.
Samo prepisati resenje sa zapada. Porez na nesterilisanog psa (odgajivac), 1000 evra godisnje. Ukoliko pas pobegne ili ne postoji potvrda veterinara o uginucu, porez se placa najmanje jos 10 godina od poslednjeg pregleda kod veterinara . Porez za ljubimce u zavisnosti od velicine od 100 do 300 evra godisnje ako su sterilisani, za vece pse porez da bude i veci. Popust od 50% na porez ako je pas u dvoristu. Ukoliko je pas radni i ne nalazi se u naseljenom mestu, porez simbolican ili ga nema ako se redovno pregleda kod veterinara.
Obavezno uvesti porez na držanje pasa u stambenim zgradama i to minimum 2000evra pa tim parama finansirati nekoga ko će čistati za nesavesnim vlasnicima pasa koji ne čiste za svojim ljubimcima
Pretpostavljam da je motiv za ovakvu izjavu novac i to što je neko ko donosi odluke i upravlja budžetskim sredstvima poručio da nema sredstava za savez jer država plaća odštete od ujeda, zbrinjavanje pasa, dotira udruženja za zaštitu životinja.
Zbrinjavanje napuštenih pasa i životinja ne treba da bude tema samo za vlasnike pasa koji su već izloženi dodatnim troškovima zbog ljubimaca koje drže, uključujući i one najsiromašnije. Obaveza zbrinjavanja i udomljavanja napuštenih životinja (ne samo pasa) je obaveza čitavog društva i ako bi neko trebao da bude svestan toga, to je čovek koji živi od životinja.
Ima tema kojima bi Kinološki savez trebao da se bavi i koje ih mnogo direktnije dotiču: disciplinovanje sudija i takmičara na kinološkim takmičenjima, registracija odgajivača, poboljšanje uslova za izvoz i takmičenja, dostupnost kurseva za obuku i socijalizaciju pasa, lista je dugačka.
Zasto komunalna policija nije naplatila bukvalno ni jednu kaznu za setanje psa bez korpe a i bez povodca..Ako ja kao vozac automobila ili motora moram da vezem pojas ,idem na tehmicki,registrujem vozilo,nosim kacigu i platim veliku kaznu ako to ne radim..Zasto se samo vlasnicima pasa gleda kroz prste??Kako to da komunalna policija izuzetno kaznjava nepropisno parkiranje a skoro nikako pse i problematiku oko pasa..Isto tako ne rade nista ni po pitanju divljih deponija,kucnog reda i sl..Njihov posao se sveo na naplatu parking kazni i vijanje baba koje prodaju cvece pored pijace.
Mi smo drzava koja ne može da primenjuje zakone Svajcarske npr. Mi smo po standardu najbliskiji nesrećnoj Moldaviji. Ne mozete pruzati najgore uslove svom stanovnistvu, a nametati obaveze kao da smo Emirati. Kad budemo imali izobilje koje imaju civilizovane zemlje, ja sam za, da se uvedu sve ove dažbine. Ovako, sve će opet ići u privatne dzepove.
Ali u zemljama gde se placa porez za psa, omoguceno je da se sa psom komotno putuje autobusima, vozovima, zicarama, naravno uz placeni kartu po decjoj tarifi. Omoguceno je i da po vecini radnji i restoranima ide sa vaspitanim psima. Omogucene su kese za skupljanje za psom, na svakom koraku kao i kante za otpad! Ovde bi trebalo uvesti i porez za nevaspitanu decurliju i bahate roditelje!
Za lecenje kucnog ljubimca se veterinaru plati po 100-200-300e, zasto ne bi platili i porez od 1000 ili 2000 din. Ne placate vodu za čišćenje stana jer ljubimac ipak trazi neku higijenu u stanu ili bar placajte 1/2 člana domaćinstva za svog ljubimca. Ajde sad paljba po meni :-)
Kuckari ne mesajte ostale teme sa porezom na drzanje psa, porez treba uvesti i to ne mali i da bede razlika za grad i seli te ko drzi psa u stanu a ko u dvoristu u boksu i kucici
Da se u svakoj višeporodičnoj stambenoj zajednici zabrane držanje životinja. Takvi objekti su pravljeni za ljude, ako neko voli da drži životinje u svom domu, onda je njemu mesto u individualnoj kući sa prostorom predviđenom i za životinju.
Ne trebaju ostali stanari da ispaštaju zbog ljubavi komšije prema životinji, ljubav jednih prema drugima (mislim ljudi) ne treba da bude selektivna, već kolektivna, zato se i zove kolektivno stanovanje.
Gospodin je zapitao novinara: "Zašto komunalni milicajci ne kažnjavaju vlasnike koji bez zaštitne korpe i povoca šetaju ljubimce i izneo stav da bi takvi vlasnici trebalo da se kažnjavaju."
A zasto se zvanicno ispred udruzenja ciji je predsednik nije obratio miliciji pa trazio objasnjenje???????????
Potpuno jasno uvesti porez da bi funkcioneri iz Kinoloski savez mogli da se bolje baškare.
Prvo porez na kućne ljubimce koji žive u stanu, ko živi u kući ne treba da plaća porez na ljubimce jer to ima smisla. Ovi što muče životinje po stanovima treba sankcionisati nekim porezom. Posle toga nastaviti sa porezima za bicikliste, trotinetaše, i matore neudate i neoženjene.
Da se u svakoj višeporodičnoj stambenoj zajednici zabrane držanje životinja. Takvi objekti su pravljeni za ljude, ako neko voli da drži životinje u svom domu, onda je njemu mesto u individualnoj kući sa prostorom predviđenom i za životinju.
Ne trebaju ostali stanari da ispaštaju zbog ljubavi komšije prema životinji, ljubav jednih prema drugima (mislim ljudi) ne treba da bude selektivna, već kolektivna, zato se i zove kolektivno stanovanje.
Sto obozavam ovakve clanke, pa kad krenu dusebriznici da kometarisu, shvatim koliko ljudi jedva ceka komsiji crkne krava
A ne kometarisu kolilo je ova drzava jadna ako zeli ovakav porez da uvede i ako je ovo nacin da se napuni kasa...
I ne komentarisu kako nas ovi nazadnjacki skalavci sistematski pljackaju i unistavaju
Naravno sva navodna briga za pse svodi se na novac (hrana, vakcine, sterolizacija, veterinar ....) sta je sa ostalim životinjama sto se za njih ne brinu..
Treba ponovo uvesti sintere i lovce, i ostaviti ljude o pse da žive na miru ...
Najlakše je večito, večito, večito smišljati kako nekao izvući još novca iz džepa ljudi, uvek sa dobrim opravdanjem, za to ne treba puno mozga, imam i ja ideje za nekih 57 raznih poreza, i to opravadanih.
Ali treba imati mozda i prvo rešiti goruće probleme, zdravstvo, školstvo, ali se to ne radi, jer tu treba ulaganja a nema nameta, ugrađivanja, procenata, izvlačenja para, poreza.
"Zapitao je i zašto komunalni milicajci ne kažnjavaju vlasnike koji bez zaštitne korpe i povoca šetaju ljubimce i izneo stav da bi takvi vlasnici trebalo da se kažnjavaju."
Zašto bi, nisu "ušli" u komunalnu policiju da bi radili, već da bi "otpadali", misliš da je nekoj "ribi", komunalnoj policajki, stalo da vija nekog sa keretinom na šetalištu da mu naplaćuje kasznu, kada može da sedi u kafiću i "tipka" Viber sa prijateljicama?
Vise mi muka i od kerova i od vlasnika istih. Ovaj covek je potpuno u pravu. Ja bih trazio i da se za svakog psa u zgradi upise stanu kao dodatni clan domacinstva. Zasto? Zato sto sve koristi kao i ostali stanari, a jos ima i privilegije. Razumem kada neko voli zivotinje pa ih cuva iz ljubavi. Ovo je sada postalo pomodarstvo. Uradite ovo sto sam predlozio pa cete videti koliko tu ima stvarne ljubavi.
Iskreno i treba uvesti, ali na one sto drze pse u stanovima. Pas je da se ne lazemo velika obaveza i ako je covjek koji ga drzi normalan, on mu je i clan porodice. Kao takav, on trosi kao i svi clanovi domacinstva (u ovom slucaju zgrada), i vodu i energente. Tu je jos i odrzavanje zgrade, jer jelte, pas zivi u istoj, i kao svi ostali, haba i prlja zajednicke prostorije. Shodno tim, treba da bude uracunat u plavi racun.
Koliko je poreza platio isti taj Kinoloski savez koji ubira silne milione ?Doticni gospodin je predsednik Kinoloskog saveza vise od 30 godina. Koliko je placena nova zgrada Kiinoloskog saveza i izgradnja ?Kako se trose sretstva ? molim organe da provere imovinu doticnog gospdina i njegovog sina i da li mogu da opravdaju steceno bogatstvo ??? Porez treba da se plati i treba poci od sebe.
Najlakše je udarati poreze, pa će redovno plaćati ovi koji stvarno vole životinje i koji se danas brinu po svim pravilima o njima, a ovi što su bili bahati i na životinje gledaju kao igračke će i dalje da imaju prođu, jer su članovi partija, jer im je pašenoga mali zaposlen u poreskoj, pa nije registrovan njihov pas i tako dalje...
Ljudi, hajde da krenemo reformu kompletnog naroda?
Kako se to radi? Obrazovanjem.
Hajde da uradimo da u obrazovnom sistemu rade ljudi koji treba da rade, koji su lepo plaćeni za to i koji imaju mogućnosti da rade normalno, a ne da im se preti sa rečima "znaš li ti ko je moj tata" ili slično...
Kada se od vrtića krene sa edukacijom o ekologiji, edukacijom o saobraćaju, kulturi, da se uči ples, da se uči kako se prelazi ulica, zaštita na internetu, kada se bude učilo kako se plaća porez, kako se ne krade, kako je vera tu da širi ljubav, a ne mržnju među ljudima, kako se poštuju 10 Božijih zapovesti kroz moralna načela, a ne kada zgrešiš, pop ti oprosti sa uplatom za parohiju od 10.000€ i ti si sada veći vernik od svih ostalih... kada se bude učilo a se poštuju stariji... Tako za 10 godina izgradimo generaciju kvalitetnih ljudi koji će nastaviti da gradi i čuva ono što ima, a ne da optužujemo Nemce što su porušili Beograd 6. aprila bombardovanjem, a ne smeta nam što ova vlast ruži i uništava mnogo više Beograd nego sva bombardovanja zajedno...
Da čuvamo našu Drinu, Savu, Dunav... naše reke, planine... našu prirodu...
na sve samozive, bez dece, koji svojom voljom, da zive bez obaveza, upropastavaju drzavu, smanjuju natalitet, ne radjaju radnike, seljake i vojnike, no samo vise po turistickim agencijama, kupuju najluksuznije automobile na sajmu i po treci - cetvrti stan. Od njih nema nista, samo trose vazduh. A porez uvesti onima, koji nisu udomili i sterilisali, bar jednog kucnog ljubimca, jer se jedino na taj nacin, moze smanjiti populacija zivotinja na ulici. Taj covek je na celu kinoloskog saveza, on je sramota, treba ga momentalno smeniti.
Prvo neka uvedu porez na ekstraprofitere, buržuje, stanove silne...pa onda neka pričaju o kucnim ljubimcima! E državo maćeho samo udri po poštenom narodu!
Pod hitno uvesti test za život u gradu. Ne mora da bude mnogo pitanja, ali jedno obavezno da bude "da li mislite da je držanje psa i magarca u stanu isto"?
Hajde prvo da država počne da radi sve po propisu po pitanju građevine, broja zaposlenih u javnim ustanovama (od kojih jedan dobar broj nikada nije ni došao na posao)..., pa će onda biti para i za azile za pse i sve ostalo. Ljudi, malo Vas skreću sa "glavne teme".
I šta dobijate kada svi vlasnici pasa budu platili porez, kakva je korist osim eventualno finansijske? Zar mislite da i pored plaćenog poreza neće biti ekscesnih situacija sa neodgovornim vlasnicima, da ti isti psi neće nekontrolisano nasrtati na decu, prolaznike, bicikliste.....Zar ne mislite da bi bilo bolje edukovati vlasnike pasa, kroz rad kinoloških druptava, da se povede briga da su svi zaista cepjeni i čipovani. Šta je zakonodavac dobio od povećanja kazni u saobraćaju. NIšta spektakularno, i dalje moroni divljaju po putevima, voze pijani i uduvani. A ovaj čovek iz KSS bolje da kaže kolike takse Savez uzima po svakom štenetu, koliko su sudijske dnevnice, kolike takse plaćaju ovi pravi odgaivači, javio se neko ko je devastirao Srpsku kinologiju, sistematski, prilagođavajući se i menjajuči dres posle svaki izbora. Pozdrav iz Vojvodine
Ova izjava je dovoljna da se zauvek povučeš iz sveta pasa.
Razumem što oni koji nemaju pse ne razumeju problematiku pa im se ovakva ideja čini privlačna, ali da neko iz sveta kinologa ovako nešto priželjkuje (osim ako nije trbuhozborac drugih) i pravda uz argument "koliko novca bi se ovako moglo skupiti" je za ne poverovati.
Problem su bahati vlasnici. Mojoj deci vec drugu loptu buše komšijski psi, i neće ni da ti kupe novu, a kamoli da im padne na pamet da taj pas sutra može isto tako i ujesti to neko dete. Kada se zove komunalna ko zna da li ikada dođu. A sve stariji ljudi pa ni da se svadjaš sa njima posle ti ispadnes negativac i na nerviras se a njih bas briga. Bahatost na vrhuncu, kucno vaspitanje u blatu.
Kao da nema dovoljno napustenih pasa na ulicama. Ovo naravno nece uticati na nasilnike koji toliko maltretiraju svoje pse da postanu ekstremno agresivni i kidisu na sve, vec ce najvise pogoditi ljude koji udomljavaju i hrane pse da ne bi skapavali na ulici.
Uvesti porez za pse i obavezno nosenje brnjice za SVAKU vrstu pasa. Komunalna da pocne da radi svoj posao i naplacuje kazne pa vidis kako bi cistili, pun grad pseceg izmeta deca vise ne mogu ni da zagaze, a kamoli da se igraju na travi.
Na svakom Portalu sam sigurno po desetak puta to predlagao,porez za vlasničke pse.Ali tim novcem treba finansirati azile za pse gde bi se humano držali.Sklonimo sve pse bez vlasnika sa ulica.
Pod hitno,porez na Pse i drakonske kazne za povodce i korpe,napadi da budu Krivicno delo,Vlasnika,cescenje izmeta za njima,drzanje u neadekvatnim uslovima,lavezi,uznemiravanje,cviljenje....sve po dzepu i nista vise ni manje!
Za porez nisam siguran ali strožije kontroliati trgovinu pasa i mnogo strožije kažnjavati neodgovorne. Ako pas cele noći nešto kopa iznad mene i komšija kaže pa to je pas, šta ću mu ja?? Kad sve to traje mesecima, onda se to mora sankcionisati. Prema psu ili prema komšiji.
A sta cemo sa trovanjem pasa i bacanjem otrova po celom gradu?ko to treba da kontrolise,istrazuje,kaznjava,naplacuje..komunalni milicajci?ko ce tim ljudima da zabrani da slobodno setaju jer su opasni?...
"Od tog novca bi se, prema njegovim rečima, finansirali azili za pse." sigurno, svi pričaju uradićemo ovo, uradićemo ono, a u stvarnosti daj škodicu, te daj seminar od nedelju dana na Kopaoniku, poslovni put u Pariz...
Lagano se zaboravlja da kada neko donese odluku da živi u stanu sa životinjom ukinuo je pravo svom komšiji na slobodu izbora... zajedničke prostorije (hodnih, lift... su isto deo životnog prostora)
Živim u zgradi gde 90% stanova drži neku životinju. Hodnici su svakodnevno ... da ne kažem šta... nikom od vrlih ljubitelja životinja nije palo na pamet da predloži da plaćaju više za održavanje.
Desetine hiljada komada izmeta se svakodnevno ostavlja pored ulaza zgrada i na i pored trotoara. Sram Vas bilo sve!
Nemam psa i ne planiram da ga nabavili, a postoji i drugo rešenje...
Ili možda da ne iz****te svakog vlasnika psa, kao i uvek što neko nevin ima problema, ajde da rešite one koji su problematični, stavite mnogo veće kazne i rešite jednom tako taj problem.
Taj ko je bio problematičan ovo vaše mu neće značiti mnogo.
odgajivacnicama.Prodao si psa bez fiskalnog racuna odmah u zatvoru ides a svi psi ti se oduzimaju.
Vlasnike sajtova za kupoprodaju pasa strpati u zatvore takodje koji dozvoljavaju prodaju pasa koji nisu registrovani u poreskoj upravi.
Porez na pse tretirati u istom rangu kao porez na nosenje oruzja.
Imas rok 30 dana da platis,31 og dana nisi platio porez pas ti oduzima,32 og dana dolazi izvrsitelj na vratima blokada penzije ili blokada plate u narednih 12 meseci dok se porez ne isplati plus sudski troskovi.
Ako nisi penzioner i ne radis iznos poreza zameniti kaznom zatvora 1000 dinara po danu .
Pa da vidis kako ce da mu stavi brnjicu kad ga izvede u setnji i da cisti za njim samo da mu ne bi bila blokirana plata ili penzija.
Sta god pitas kuckare u Srbiji odgovaraju ti " Pa ti ne volis zivotinje..."
Plati porez pokazi da si platio porez pa kad platis porez na psa pricaj o ljubavi prema zivotinjama.
Tom logikom je li mogu da ja ubacim svinju ili kokoske u stanu da cuvam?Je li to domaca zivotinja?Jeste.Je li mogu da ubacim ovce u stanu da cuvam?Mogu.Kako?Volim zivotinje.Isto kao sto ti volis pse.Je li mogu da ubacim magarca u stanu ili konja da cuvam?Mogu?Kako?Pa je li to domaca zivotinja isto kao i pas?
Ovaj očigledno ne živi u Srbiji.
Žašto se psi vode bez zaštitne korpe?
Zato što milicija ne radi svoj posao.
Žašto ne rade svoj posao?
Zato što im se može, prvorođeni tako rekao.
Svaka čast dotičnom gospodinu na izjavi. Porez, veće kazne, redovna kontrola na ulici (povodac i korpa), azili za lutalice (od novca za porez na pse)...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Generalni sekretar Kinološkog saveza: Uvesti porez na pse
Autor: Tanjug, Politika
Info
•10.04.2023.
•09:41
Komentari 163
Mali Perica
automobila za štetu trećem licu. Zašto da grad iz budžeta plaća ujede pasa? Nek plati osguravajuća kuća. Visina premije prema riziku, koliko je pas opasan
Mirko
F.O.!
Kera sam i sam
Al Nasrrach
Prvo oporezovati
Hvi
Moja pokojna baba bi te pitala na koju stranu se ti kopčaš? I pljunula preko ramena.
Ivana Divac
Fantom iz opere
Vidi, nebi trebalo svi koji izuste AV da plaćaju reket, samo ovi na dve noge. Al ti bar dobiju sendvič, a šta će moje čupavo stvorenje dobiti?
Imre
Imre
Neko
Pas nije luksuz da bi se uvodio poseban porez. Pas je izraz ljudske empatije, koja je nažalost nepoznata velikoj većini građana ovog, nekada davno, pristojnog grada. Logika ovog pametnjakovića je na nivou IQ ispod 50, kad kaže kako su psi čipovani pa će se utvrditi ko je vlasnik koji je izbacio psa na ulicu jer ne može platiti porez. Neće niko izbaciti zbog poreza, ali mnogi divni ljudi u ovoj jadnoj osiromašenoj zemlji neće u budućnosti udomljavati pse i brinuti se o njima. A to neće dovesto do nestanka pasa iz ovog grada, već će se još više namnožiti i lutati ulicama bez kontrole. To što je su komentari puni ostrašćenosti zlih duša nije ništa čudno, najmanje tri decenije života iza nas pokazuju u kakvom okruženju živimo. Možda bi trebalo prestati čuditi se i tome što je društvo preplavljeno bezmozgovićima. Pametan čovek ne generalizuje stvari, jer ako bi tako radili onda bi i sve roditelje smatrali zlotvorima, jer, eto, ima mnogo maloletnih kriminalaca, pa i ubica. Sasvim sigurno je da postoje neodgovorni vlasnici pasa i prema njima je potrebno preduzimati adekvatne mere. I jesam za to da se uvede obuka za buduće vlasnike pasa i dobijanje dozvole, to bi imalo smisla. Ideje o represijama se motaju po glavama zlih ljudi.
Vlada
Sve su to napušteni psi tvojih komšija. Niko ne diže dreku protiv držanja pasa u stanovima više od divljaka koji ih zapuste u dvorištima pa ih izbace na ulicu kad im više ne trebaju.
B
Bolek
Hikica
KirkaYU
"Penzionerka" bi npr. mogla da nabavi psa, pa bi imala manje vremena da se bavi onima koji su prešli tridesetu, a nemaju decu.
Treba da se uvede porez na decu! Zgrade su nam pune dečjih kolica, trotineta i ostalih čuda koja stoje po hodnicima, kao i razbacanog i izgaženog smokija, kokica, prosutog soka i otopljenog sladoleda.
Ta ista dečurlija (kad malo porastu) bacaju okolo smeće, vrište, prljaju zgradu, vrše nuždu gde stignu, prave žurke, pripremaju se da postanu članovi "navijačkih" grupa i sl.
Obožavam decu, onu koja su lepo vaspitana, tj. koju lepo vaspitavaju lepo vaspitani roditelji. Volim i onu koja nisu lepo vaspitana, jer nije imao ko da ih vaspita. Volim životinje. To kako će se one ponašati, zavisi od vlasnika. Kad su im vlasnici nevaspitani roditelji ranije pomenute nevaspitane dečurlije, to ume da bude problem.
Pera Doroslovački
Dragan
Teodosije III
Budimir
Gospodine,da li znate šta je sve problem u našoj zemlji i na šta je sve potrebno uvesti plaćanje poreza?
Pr.pola ugostiteljskih objekata u naseljenim mestima ne plaća porez,a maltretiraju narod sa glasnom muzikom i dodatnim glupostima,petarde i vatrometi se prodaju na svakom ćošku maloletnoj deci.Ako ste vozač vidite verovatno kako se samo otvori prozor i izbaci kesa sa smećem,pale se njive,bacaju jadni štenci,radnje rade ne prijavljene,truju nas fabrike......Mnogo problema ima koji treba da se reše.
Teodosije III
A psi?
Pa i oni žive u kući!
Goran
odmah mi je palo na pamet nekoliko pitanja: ko, kako, kada, s kim, s čim i zbog čega.
Odgovor je uslijedio vrlo brzo.
Zašto ne uvedu porez na gluposti i budale!!!
Jer naša narodna poslovica kaže:
"Gljive i budale niko nije sadio, same niču kada za to dođe pogodno vrijeme!"
Kada će mo se opametiti, "Sunce izlazi na istoku, a zalazi na zapadu!"
Filip
Ciga
Nije sporno da su psi divna bića i više od toga, ali njihovi vlasnici nisu. Neće porez biti psima, nego vlasnicima.
ok
Novosacki gari
11.04.2023 • 15:39
Zgrada se lako očisti,ali vaše zle duše ništa ne može da očisti.
Trebalo bi zgrade očistiti od grafita koje su ljudi ispisali i unakazili im izgled.
Koliko li slobodnog vremena u svom životu imate kad zagledate ćoškove zgrada i nalazite urin i izmet pasa?
Koliko su zapravo "ljudi" nezadovoljni svojim životima."
Zašto zle duše? Jer ne žele da žive u zapišanim i uneređenim hodnicima? Jer ukazuju na to da vlasnici pasa imaju odgovornost kako prema psu tako i prema drugima? Manite me relativizacije teme. Porez na pse, edukacija vlasnika, kažnjavanje prekršaja, o tome se ovde radi gospođo.
Nemanja
Ukoliko se ovaj porez usvoji i ukoliko mi ga naplate za psa kog imam, nabaviću još jednog. Čisto da ovim zlotvorima koji dominiraju u komentarima još malko "ulepšam" inače "divan" život.
E, da, sadašnji pas mi je Staford, drugi će biti Pitbul, čisto da u praksi uporedim razliku između te dve rase :)
Lara
Trebalo bi zgrade očistiti od grafita koje su ljudi ispisali i unakazili im izgled.
Koliko li slobodnog vremena u svom životu imate kad zagledate ćoškove zgrada i nalazite urin i izmet pasa?
Koliko su zapravo "ljudi" nezadovoljni svojim životima.
?
@Vladan
Ralle
Lara
Samo zlo prosipate na nedužne životinje.Čovek pali,ubija,baca smeće,krade,urinira na svakom ćošku i to niko ne komentariše nego udara na predivna bića koja ne mogu da se brane.
Vladan
Ajde ovako: vi tražite tu zabranu, a mi ćemo da tražimo zabranu držanja vas primitivaca u stambenim zajednicama. Šta misliš ko će da istera svoje?
Dodjos
LIMAN 1,2,3,4
Teodosije III
Realista
Dragica
Muka mi je od govana i upisanih fasada od kerova za to uvesti i obavezne kazne za vlasnika.
Mile
Mina
Grbavica
Dobri
Bezelbub
Nonković
Marta
.
Druga stvar, Pitanje za službenike nekog reda i zakona: Zašto su besni tipovi koji šetaju opasne pasmine bez brnjice i povoca tako česta pojava? To su Džiberi.
Mirko
Vanjka
miki
Darkoni
Bluesbaba
Петар
а на основу позитивног мишљења лекара и социјалног радника, иначе ништа се неће променити на боље у будуће. Пас је потенцијално опасан за околину код неодговорног власника, а таквих доста има, на жалост, и то се у нормалним земљама строго регулише, за разлику од нас где сваке негеље неког изуједају ,,добри,, кучићи,, како их њихови газде зову !
Auuu Auuu
Dragan
Ime
BGD 011
Proleće
Dragana
Još nije dovoljno novca za "Nacionalne stadione" pa ce mo morati placati porez za pse, mačke, papagaje...i sve čega se sete nadlezni da nam unište i ivo malo radosti sto nam pružaju kucni ljubimci, kad vec ne mogu oni koji bi trebalo, a to su oni koji nam konstantno unistavaju život...!!!
Sooze
AjTi
Miki
Mi smo narod dno dna!
Predlog
Reintje
Viktorija
Глас Разума
Cicka
ns
Blue
Dragan
Ns
Riba smrdi od glave
Ženke izrabljuju dok ne umru konstantnim parenjem i štenjenjem radi profita, drže ih u prepravljenim svincima i drugim neuslovnim objektima, te krše i KZ član 269 stav 2 i 3, za koje je zaprečena zatvorska i novčana kazna, a krše i Zakon o dobrobiti životinja i pritop nelegalno posluju i ne plaćaju porez, dakle bave se organizovanim kriminalom. O izvozu u inostranstvo da ne pričam. Sa bugarskim kupljenim pasošima liferuju životinje na zapad. To zna svako ko se bavi zaštitom životinja.
Kada ne bi bilo njih, ne bi bilo ni toliko pasa izbačenih na ulicu.
Porez na kriminal
Ko ce da placa porez na radjanje huligana i kriminalaca.
AjTi
Sterilisani i čipovani žive u slozi u velikom dvorištu. Redovno ih vakcinišemo, čistimo od parazita i brinemo o njima, oni su deo naše porodice.
Nije lepo kada pišete da nam treba dece umesto ljubimaca, može i jedno i drugo. Usvojili smo napuštene životinje, pružili smo im dom i tako pomogli njima. Naša deca su uz njih naućila šta znači biti odgovoran za drugo biće i kao što se danas odriču nekih sitnica da bismo mogli iz kućnog budžeta da odvojimo za životinju, tako će sutra pomoći drugom ljudkom biću u potrebi.
Podržavam plaćanje poreza ali želim i transparentnost u trošenju tog novca, neko je lepo napisao da treba urediti parkove, javni prevoz i institucije tako da svi budu pet friendly, uvesti službu koja zbrinjava napuštene životinje i kažnjava nesavesne vlasnike.
Cane Liman
2.svakom učesniku mitinga naplatiti komunalnu taksu jer on piški i kaki u tuđem gradu.
3.taksa svakom ko dodje na miting jer drugi njime upravlja ,pravi gužvu i zagađuje prostor.
4.senviče praviti od bajatog hleba i salame sa kratkim rokom trajanja.
5.....
@Maki De
Milovan
Ilija
Miloš
Bili
Panta
Bejb
Bilja
mile
.
Nepravde na sve strane.
Nenad
Šešeljev politički sin se setio toga i eto predloga.
Imaju samo jedan cilj......uzeti narodu što više novaca pa onda iz budžetske rezerve finansirati fudbal kojeg gledaju SAMO huligani.
Jana
LoKaLnO TaNdRkAlO
I jako mi smeta to sto malte ne imamo vise pasa u koji zive u zgradama nego dece. A, o "minskim" poljima necu ni da pocinjem, ne smem za zakoracim na travu zbog bezobrazluka vlasnika. Mozda sa takvom odlukom se malo popravi situacija. Zalosno ali se situacija izmakla kontroli.
Krilo
Drugim recima, ako cete da trazite pare, onda omogucite i uslugu, posto ce inace, kao sto kod nas uvek biva, te pare otici nekom kumu u dzep. Kad bih imao ovakve mogucnosti, drage volje bih placao koliko god treba da se plati.
Sima S.
- Da dopunim predlog - samo na one opasne po okolinu.
- I to proporcionalno (kao za kola) - što je veći pas, to je veći i porez.
Penzionerka
Hvi
10.04.2023 • 11:02
Za porez nisam ali za vodu po članu jesam i za održavanje zgrade jer pas je član domaćinstva, to je odavno trebalo uraditi.
Ima smisla to što kažeš ali ima i ali...
Onaj ko im psa već plaća održavanje zgrade. Šta ako taj sa psom nema druge članove domaćinstva? Plaća za njih dvoje održavanje isto kao i ono domaćinstvo gde ih je, recimo, četvoro.
Neki roditelji pet dana nedeljno dovode decu kod svojih roditelja na čuvanje jer moraju da idu na posao i nemaju drugo rešenje. Komšija babe i dede koji nema unuke može da bude revoltiran jer ta deca prljaju zgradu, koriste vodu, prave buku. Da li ih prijaviti kao člana tog domaćinstva? I tako u nedogled.
Ili potrošnja vode. Koliko pas mesečno popije vode? Ko god šta misli i napisao NIJE tačno da pas treba stalno da se kupa. Kome je stalo do njegovog psa i ima i malo razuma neće kupati psa više od jednom mesečno. Ima to svoje razloge, googlajte malo da ne moram o tome da se raspisujem.
Postoji i problem oko toga da li pas može biti član domaćinstva po zakonu. Da li onda ima pravo glasa?
Off topic.
Zašto toliko drvlja i kamenja na Komunalnu policiju? Koliko sam ja video rade oni svoj posao ali ih ne vidite. Nemaju oni rotaciju, sirene... itd. Zašto ne pišu kazne? Jednostavno, neprijatno im je jer su te kazne veoma visoke i znaju da ih ljudi ne mogu tako lako platiti. U nekoliko navrata sam ih video oko škole i vrtića na Novom naselju kako opominju ljude zbog pasa koji nisu na povocu.
Maki DE
Kad ih pitaju"Pa kako to cuvas magarca i konja i kokoske i ovce u stanu" odgovorices" Pa i to je domaca zivotinja isto kao i pas i ja volim zivotinje isto kao sto ovaj voli pse tako i ja volim magarce,konje,kokoske i ovce da cuvam".
Svako ubaciti po magarca i konja u stanu da bi se ovi sa psima naucili nekim stvarima u zivotu.Drugacije ne moze za narod u Srbiji.
Stoka se stokom vaspitava.Ne ljudima.
nebuloza
Samo ako su psi, a posebno ženke sterilisane, to je jedini garant da se neće pariti.
Znači uz čipovanje i obabezna kastracija/sterilizacija.
Bez toga ovo nema smisla.
Bane
Paja patak
Nana
Pera
Milan
Marko T
Zbrinjavanje napuštenih pasa i životinja ne treba da bude tema samo za vlasnike pasa koji su već izloženi dodatnim troškovima zbog ljubimaca koje drže, uključujući i one najsiromašnije. Obaveza zbrinjavanja i udomljavanja napuštenih životinja (ne samo pasa) je obaveza čitavog društva i ako bi neko trebao da bude svestan toga, to je čovek koji živi od životinja.
Ima tema kojima bi Kinološki savez trebao da se bavi i koje ih mnogo direktnije dotiču: disciplinovanje sudija i takmičara na kinološkim takmičenjima, registracija odgajivača, poboljšanje uslova za izvoz i takmičenja, dostupnost kurseva za obuku i socijalizaciju pasa, lista je dugačka.
Dule
Znamo se
Лиманац
Bluesbaba
/
stalno preskacete temu koji profil ljudi drzi opasne pse
mile
Gradjanin
Куп је битан
Map
Mr. X
Dirali ste me u sve, drzavu mi unistili, sve institucije ukinuli, svu prirodu unistavate i sad i u ono malo srece sto mi je ostalo hocete da cackate!!
Gotovi ste!!!
Dragan
Lili
Ljubazni komšija
Ne trebaju ostali stanari da ispaštaju zbog ljubavi komšije prema životinji, ljubav jednih prema drugima (mislim ljudi) ne treba da bude selektivna, već kolektivna, zato se i zove kolektivno stanovanje.
Zoki
A zasto se zvanicno ispred udruzenja ciji je predsednik nije obratio miliciji pa trazio objasnjenje???????????
Potpuno jasno uvesti porez da bi funkcioneri iz Kinoloski savez mogli da se bolje baškare.
Obrad
Rade
Ljubazni komšija
Ne trebaju ostali stanari da ispaštaju zbog ljubavi komšije prema životinji, ljubav jednih prema drugima (mislim ljudi) ne treba da bude selektivna, već kolektivna, zato se i zove kolektivno stanovanje.
Liman
A ne kometarisu kolilo je ova drzava jadna ako zeli ovakav porez da uvede i ako je ovo nacin da se napuni kasa...
I ne komentarisu kako nas ovi nazadnjacki skalavci sistematski pljackaju i unistavaju
Miki
Treba ponovo uvesti sintere i lovce, i ostaviti ljude o pse da žive na miru ...
Krle
Najlakše je večito, večito, večito smišljati kako nekao izvući još novca iz džepa ljudi, uvek sa dobrim opravdanjem, za to ne treba puno mozga, imam i ja ideje za nekih 57 raznih poreza, i to opravadanih.
Ali treba imati mozda i prvo rešiti goruće probleme, zdravstvo, školstvo, ali se to ne radi, jer tu treba ulaganja a nema nameta, ugrađivanja, procenata, izvlačenja para, poreza.
"Zapitao je i zašto komunalni milicajci ne kažnjavaju vlasnike koji bez zaštitne korpe i povoca šetaju ljubimce i izneo stav da bi takvi vlasnici trebalo da se kažnjavaju."
Zašto bi, nisu "ušli" u komunalnu policiju da bi radili, već da bi "otpadali", misliš da je nekoj "ribi", komunalnoj policajki, stalo da vija nekog sa keretinom na šetalištu da mu naplaćuje kasznu, kada može da sedi u kafiću i "tipka" Viber sa prijateljicama?
PA JEL TAKO?
PA JEL TAKO?
Pera Peric
boger
Ana
Dragon
Bravo
Lacika
Vera
Gruman
Ljudi, hajde da krenemo reformu kompletnog naroda?
Kako se to radi? Obrazovanjem.
Hajde da uradimo da u obrazovnom sistemu rade ljudi koji treba da rade, koji su lepo plaćeni za to i koji imaju mogućnosti da rade normalno, a ne da im se preti sa rečima "znaš li ti ko je moj tata" ili slično...
Kada se od vrtića krene sa edukacijom o ekologiji, edukacijom o saobraćaju, kulturi, da se uči ples, da se uči kako se prelazi ulica, zaštita na internetu, kada se bude učilo kako se plaća porez, kako se ne krade, kako je vera tu da širi ljubav, a ne mržnju među ljudima, kako se poštuju 10 Božijih zapovesti kroz moralna načela, a ne kada zgrešiš, pop ti oprosti sa uplatom za parohiju od 10.000€ i ti si sada veći vernik od svih ostalih... kada se bude učilo a se poštuju stariji... Tako za 10 godina izgradimo generaciju kvalitetnih ljudi koji će nastaviti da gradi i čuva ono što ima, a ne da optužujemo Nemce što su porušili Beograd 6. aprila bombardovanjem, a ne smeta nam što ova vlast ruži i uništava mnogo više Beograd nego sva bombardovanja zajedno...
Da čuvamo našu Drinu, Savu, Dunav... naše reke, planine... našu prirodu...
CHE
Munja
Komšija
Pod hitno uvesti test za život u gradu. Ne mora da bude mnogo pitanja, ali jedno obavezno da bude "da li mislite da je držanje psa i magarca u stanu isto"?
Raščistiće se gužve u Novom Sadu dok trepneš.
DADO
Sovra
L
Sremac
vladaNS
Marko
Razumem što oni koji nemaju pse ne razumeju problematiku pa im se ovakva ideja čini privlačna, ali da neko iz sveta kinologa ovako nešto priželjkuje (osim ako nije trbuhozborac drugih) i pravda uz argument "koliko novca bi se ovako moglo skupiti" je za ne poverovati.
M
Lala iz Banata
NS
Pravnik amater
Jedini izlaz je da institucije (čitaj MUP, sudovi, inspekcije) rade svoj posao. A do tada vrzino kolo.
Sinisa
Osoba M
Ivan
MN
Marko
Mislite da nešto slično drugde ne postoji? U Nemačkoj je veći porez za samce, i parove bez dece.
Kako god, još jedna budalaština od izjave. Porez se ovde ne malo naplaćuje za sve i svašta. Da se manje krade, bilo bi više sredstava za finansiranje.
Što se tiče komunalne policije, pa naravno da ne rade svoj posao. Možda nam onda treba veći porez i njih da uposlimo još.
micika
zoran
C
Voša
Pera
Наплата
Nije isto
Nomad
Maki
konačno neko pametan
Živim u zgradi gde 90% stanova drži neku životinju. Hodnici su svakodnevno ... da ne kažem šta... nikom od vrlih ljubitelja životinja nije palo na pamet da predloži da plaćaju više za održavanje.
Desetine hiljada komada izmeta se svakodnevno ostavlja pored ulaza zgrada i na i pored trotoara. Sram Vas bilo sve!
Losmi
Ili možda da ne iz****te svakog vlasnika psa, kao i uvek što neko nevin ima problema, ajde da rešite one koji su problematični, stavite mnogo veće kazne i rešite jednom tako taj problem.
Taj ko je bio problematičan ovo vaše mu neće značiti mnogo.
av
khm
Mandor
Vlasnike sajtova za kupoprodaju pasa strpati u zatvore takodje koji dozvoljavaju prodaju pasa koji nisu registrovani u poreskoj upravi.
Porez na pse tretirati u istom rangu kao porez na nosenje oruzja.
Imas rok 30 dana da platis,31 og dana nisi platio porez pas ti oduzima,32 og dana dolazi izvrsitelj na vratima blokada penzije ili blokada plate u narednih 12 meseci dok se porez ne isplati plus sudski troskovi.
Ako nisi penzioner i ne radis iznos poreza zameniti kaznom zatvora 1000 dinara po danu .
Pa da vidis kako ce da mu stavi brnjicu kad ga izvede u setnji i da cisti za njim samo da mu ne bi bila blokirana plata ili penzija.
Sta god pitas kuckare u Srbiji odgovaraju ti " Pa ti ne volis zivotinje..."
Plati porez pokazi da si platio porez pa kad platis porez na psa pricaj o ljubavi prema zivotinjama.
Tom logikom je li mogu da ja ubacim svinju ili kokoske u stanu da cuvam?Je li to domaca zivotinja?Jeste.Je li mogu da ubacim ovce u stanu da cuvam?Mogu.Kako?Volim zivotinje.Isto kao sto ti volis pse.Je li mogu da ubacim magarca u stanu ili konja da cuvam?Mogu?Kako?Pa je li to domaca zivotinja isto kao i pas?
Mara
Njih ima puno vise nego pasa. Drzava bi od tog imala mnogo vece koristi!!!
Mićo
Žašto se psi vode bez zaštitne korpe?
Zato što milicija ne radi svoj posao.
Žašto ne rade svoj posao?
Zato što im se može, prvorođeni tako rekao.
Bravo
Aj
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H