Nov automobil uvek ima prednost.Te gubi vrednost,ne vredi te pare itd...Kad ću da vozim nov,ako ne sad.Dok sam vozio polovno najmanje 2-3 intervencije godišnje po par stotina evra. I dođe mu na isto.Mogu mnogi sebi da priušte samo ako hoće...(kredit, lizing) Radiš 2-3 posla i zaradiš za ratu...
Kad pročitam ono u oglasima "NOV" a on prešao 200 000 km (pitanje je da li je toliko), pitam se koja budala plaća ovo.
Osećaj kad voziš nov nemerljiv...Sigurniji sam da krenem gde hoćeš, ne razmisljam o AMSS, VOZZI i ostalim zajebancijama...Eto to je moj stav, pa kom se svidja svidja,a vređaće me oni koji kupuju NOVE sa 300 000+ km na cajgeru. Ajd u zdravlje!!!
Neka prihvacena racunica je da vozila gube oko 10% vrednosti godisnje - inflacija. Pa neka svako nadje svoju racunicu. Ja sam je nasao sa vozilom starim 3 godine i jako malo predjenih km. Za te pare mogao se kupiti i solidan nov auto ali eto, meni je ovo bio bolji izbor.
A ja evo proslog meseca prodao moj 5 godina star auto za 70% cene novog.... tako da okacite vi to macku o rep.... probajte da nađete negde auto 3 godine star za 60% cene... nema šanse...
Za ove sto pricaju da nov automobil izgubi 50% vrednosti posle tri godine....pa to je klasicna prica nasih prevaranata sa placeva i vidim da i dalje prolazim
O cemu bre vi mastate??? DA,moze da izgubi 50% i vise vrednosti kad je bio na taksiju,auto komercijaliste,raznih firmi pa za 3.godine bukvalno pregazi minimum 200k a cesto i 400k+.
Ali vole Srbenda da sam sebe ubedi u glupe price da je on nekog "zahebao" i kupio skoro nov auto u pola cene.
Idite na strane oglase pa pogledajte koliko kosta dobar auto sa pravom km,star ne TRI nego 5-10.godina,pa onda cete manje prepricavati lovacke price da auto star tri godine sa recimo 100k km kosta 50% prvobitne cene.
Price u stilu,vozila baba do groblja i nazad a ima kracu desnu nogu pa nikad gas nije isao do daske.
Ako imaš novca nov ako nemaš polovan. Ako se lomiš ( imaš para a ne znaš da li bi ih dao za nov zato vidi isplativost, ako prelaziš 5-10 hiljada km godišnje i još 70 % gradska vožnja i na kraćim relacijama nemaš potrebe za nov, ( malo voziš i nema gde da te istavi na putu daleko od kuće) tada ti je dobar i polovan. A i kod polovnog, Bolje malo dodaj para pa da je mlađi da ne bude kupiš i posle 3 godine vožnje on već prešao 10 godina. Automobili stari 3-5 godina u startu izgube najviše na vrednosti ( kupljeni kao novi) i ti ih tad kupiš od prvog vlasnika pa ti je kao nov. (što u suštini i jeste, još ako je malo prešao super si prošao ). Znači najisplativije 3-5 godina od prvog vlasnika i da nije uvoz jer na svakom piše 110 000 a to pomnoži duplo ,najmanje i eto te kod majstora na svakih malo....gledaj da nije udaran.
Kupovala sam polovan. Međutim, kad sam stavila na papir koliko godisnje uložim u tu kantu (amortizeri, klima, plastika, motor...sto vragova redovnooo) kupila sam novi.
3000e učešće i rata mi je 120e evra, kasko 2200 dinara mesečno. Nemam ulaganja u auto vec dve godine. Verujem da će tako i ostati.
Pouzdan, ne razmisljam, udoban. Milina.
Iskreno meni je bitno da auto nema plivajuci i uzimam auto do 2-3 hiljade evra jer mi je i to skupo za koje pare u ovoj drzavi radim plate su jad i beda.
Postoji nešto što se zove "ownership cost" iliti cena posedovanja, u ovom slučaju automobila. Trebalo bi preračunati na koliko kupujete automobil (ne bi trebalo da bude na više od deset godina) i u istu ulaze stvari kao što su potrošnja, registracija, redovni servisi potencijalni vanredni servisi i prodajna vrednost nakon isteka perioda koliko ćete voziti taj automobil. Za sve nove automobile "do 20k", prodajna vrednost nakon 10 godina će vam biti plafon plafona 5k (i to ako je garažiran i vožen samo po suvom...). Svako kozmetičko oštećenje tipa češanje na parkingu, koman vam opuca staklo i sl, će vam skinuti po 500 evra prodajne vrednosti. Ukoliko vam auto nije sredstvo za posao, tj, direktno povezan sa zarađivanjem za život, teško da postoje razlozi da kupite neku sirotinjsku varijantu novu, polovnjak vam tu radi posao.
Besmisleno opterecivanje Mozga! Novac ti diktira sta ces i ako ces kupiti!!! Ko ima novca kupuje novo ko nema plovno ili nikakvo o cemu dalje komentarisati? Bilo i uvek tako bice!!!
pa ko nebi kupio novi auto, devedesetih kada nije bilo para ljudi su kupovali i polovnu garderobu, ne mislim na uvozni second hand, sada smo malo makli od dna, pa eto neko kupi i nov... ja sam kupio nov i nije uopste merljiv osecaj, voziti nov i polovan auto
Mene će lepo služiti i auto od 20 Ijada. E sad što ću biti više cenjen u svom selu ili u širem društvu ako on košta 60 Ijada to već govori dosta i o meni.
Kod ogromne većine građana "ekonomskog tigra" dileme nema! Kupujem ponovno jer za novo nemam para! A osim toga koliko ima parking mesta...Malo vremena prođe i otkrijem novo ulubljenje, ogrebotinu a da pouzdano znam da nisam u vožnji naleteo na ništa/nikog.
Takve stvari se lakše podnose na polovnjaku nego na brand new automobilu!
Niko nije lud, svi bi da voze novo ali da to bude premijum modeli BMW, Mercedes, Audi, Alfa…. Najeftiniji od tih modela košta preko 45.000€ pa do nekoliko 100.000€. Zato vozimo te modele samo sa 7+ godina starosti.
Imam novac za novi automobil, ali uvek biram polovan. Ne razmišljam da li ga je neko ogrebao, ako me neko zakači u saobraćaju nema nervoze. Na kraju krajeva to je samo sredstvo da stignem na krajnje odredište, ne interesuje me da li je lep i koliko dugmića ima...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Večita dilema vozača: Da li kupiti novi ili polovan automobil?
Autor: RTS
Info
•16.04.2023.
•20:50 > 20:40
Komentari 28
Mister X
Kad pročitam ono u oglasima "NOV" a on prešao 200 000 km (pitanje je da li je toliko), pitam se koja budala plaća ovo.
Osećaj kad voziš nov nemerljiv...Sigurniji sam da krenem gde hoćeš, ne razmisljam o AMSS, VOZZI i ostalim zajebancijama...Eto to je moj stav, pa kom se svidja svidja,a vređaće me oni koji kupuju NOVE sa 300 000+ km na cajgeru. Ajd u zdravlje!!!
betmen
Marko
Dejan
O cemu bre vi mastate??? DA,moze da izgubi 50% i vise vrednosti kad je bio na taksiju,auto komercijaliste,raznih firmi pa za 3.godine bukvalno pregazi minimum 200k a cesto i 400k+.
Ali vole Srbenda da sam sebe ubedi u glupe price da je on nekog "zahebao" i kupio skoro nov auto u pola cene.
Idite na strane oglase pa pogledajte koliko kosta dobar auto sa pravom km,star ne TRI nego 5-10.godina,pa onda cete manje prepricavati lovacke price da auto star tri godine sa recimo 100k km kosta 50% prvobitne cene.
Price u stilu,vozila baba do groblja i nazad a ima kracu desnu nogu pa nikad gas nije isao do daske.
Wew
Sashko69
Комша
Relativo noviji
Pera
Iva
3000e učešće i rata mi je 120e evra, kasko 2200 dinara mesečno. Nemam ulaganja u auto vec dve godine. Verujem da će tako i ostati.
Pouzdan, ne razmisljam, udoban. Milina.
Realista
Milojko NS
Corsa 18k
Golf VIII 28k
X5 150k
A8 170k
Superb 46k
Dragi moji proizvodjaci i prodavci neće Vam ovo još dugo potrajati.
Proleter
Pera Jmunma
n.n.
Ako kupim auto star 30 godina, da li ću imati novaca za gorivo i registraciju?
Lazar
Nemanja
Srđan
Y
Ns
Djple
realno
k
Slavensky
Kemo
Ha
Takve stvari se lakše podnose na polovnjaku nego na brand new automobilu!
NS
Hakinen Mika
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H