Autor: eKapija

Info
24.04.2023.
09:19
Pokrajinski sekretarijat za urbanizam i zaštitu životne sredine stavio je na javni uvid Nacrt prostornog plana takozvanog Osmeha Vojvodine.
  • Somborac

    05.05.2023 00:14
    Bez reci
    Po komentarima ima ljudi iz Vojvodine i nije mi jasno sta je sa ljudima. Svi navedeni krajevi kubure za poslom i jedva prezivljavaju, pa zar zelite da nam sve majke i ocevi idu za Nemacku na mesec ipo ili 3 a da mladi duvaju iz dosade po ceo dan od Nemackih para. Neka je sramota onih koji su iz ostalih delova Vojvodine( Sremce iz Bg okruga ne racunam) I ovako nesto protiv pisu. Nazalost mislim da navedeni krajevi misle da bi I'm pre Pesta, Temisvar pomogli nego sam Beograd.
  • povezati sever-jug

    27.04.2023 08:38
    povezati i pogranična mesta
    Potrebnije je od Novog Sada ili Beograda do Zrenjanina pa do Kikinde, od Kikinde do Subotice katastrofa od puta ,pa Suborica-Sombor nazad na Sremsku MItrovicu i Novi sad. Od Subotice već možeš do Vranja i od Novog Sada i Beograda na jug ( Od Kikinde do Beograda 120 km , ali ako poštuješ znake treba ti tri sata, a sever odsečen od ostatka Srbije što se tiče putne infrastrukture)
    Treba povezati pogranične gradove u Srbijii i sever sa jugom Srbije . I to će značitii za građane i investitore. A ko će koristiti ovaj put koga su nazvali "smajli", ok može ali posle povezivanja ovih pobrojanih. što neko reče sever- jug . i koji će povezati i sva mesta koja gravitiraju prema pobrojanim gradovima.
  • beba29

    25.04.2023 07:45
    Sramota
    Nemamo puno zemlje,ali od toga zivimo( 5 jutara)...preko sred zemlje nam ulaze 14 metara...
  • Timko

    24.04.2023 21:36
    U Vojvodini su u svim regionima u velikoj meri pretežna putovanja u pravcu sever- jug (normalno i obratno) dok su putovanja zapad-istok neuporedivo manja, osim u lokalu.
  • max_old_town

    24.04.2023 19:42
    E
    Senta gleda i NEVERUJE
  • Kera

    24.04.2023 18:41
    Di su..
    ...putevi od Zrenjanina do Elemira i Taraša?
    Ovaj postojeći ne obnavlja se deset godina, udarnih rupa kao da smo u Ukrajini na ratištu, a bela štrafta koja noću, kišom ili maglom vodi da sigurno voziš, farbala se jedared u 5 godina.
  • Laloš

    24.04.2023 13:14
    Ova 164km koštaju 430 miliona a 40 km Novi Sad Ruma 600 miliona. Izgleda da se svi mi kolektivno kopčamo na leđima. Ah da ima tunel na trasi prema Rumi...
  • Bojan

    24.04.2023 12:36
    @@

    Poslušaj svoj savet i drži se svoje štale umesto što pokušavaš da komuniciraš s ljudima.
  • realno

    24.04.2023 12:32
    Ako ovaj put košta 430 miliona evra, a Aleksandar Vučić nas je zadužio 20 milijardi evra, zašto onda nemamo 45 ovakvih puteva u Srbiji? Pa to znači da ne bi smeli nigde u Srbiji da pređemo više od 5 kilometara do uključenja na moto-put ili auto-put. Da između svaka dva naselja veća od 5000 stanovnika imamo bar moto-put. Gde su pare???
  • Xxx

    24.04.2023 12:29
    Jok i ne treba..
    Krenite od Vrbasa do Sombora
    Preko Kule i Crvenke
    Vozite se u koloni konstantno, kamioni, vozila...
    A gde je Bački Breg
    I stranci koji beže od Horgoša
    Ovaj put je bio neophodan pre 40 godina, na žalost biće verovatno još 40
  • /

    24.04.2023 12:29
    /
    onaj ko je krstio ovaj projekat je idiot
  • Vlastelin

    24.04.2023 11:57
    "Koridor osmeha" povezuje mesta u kojima žive samo bake i deke.
  • zztop

    24.04.2023 11:56
    Nakon ovog prikazanog smeška vojvodini preostaje da se grohotom smeje ovim planovima...
  • A

    24.04.2023 11:48
    Sta mu to dodje NADPUTNJAK?
    Guglao nisam nasao ima samo NADVOZNJAK
  • Bečejac

    24.04.2023 11:35
    Napravite bolje brzu saobraćajnicu mađarski granični prelaz Đala - Novi Kneževac-Senta-Bečej-Novi Sad sa obilaznicom oko Bačkog Gradišta, Temerina i Bačkog Jarka. Sadašnji put u lošem stanju, a na gužve i semafore u Temerinu i Jarku treba potrošiti još malo pa isto vremena koliko i za vožnju!
  • Deks

    24.04.2023 11:16
    Najbliži put između Sombora i Kikinde vodi preko Bačke Topole, zašto je trasa zaobilazna? Ovaj put ne povezuje Vojvodinu sa Mađarskom pa ne razumem ovu izjavu, s druge strane put može povezati Hrvatsku i Rumuniju ali se Hrvatska zaobilazi u izjavama. Hrvatska je izgleda bolna tačka naše vlasti.
  • Rasa sa salasa

    24.04.2023 11:08
    @Neko tamo
    Vidim da ti je terminologija k'o u SNSovskog bota.
    Niko ne kaže da put ne treba, ali dajte da vidimo da li, i kakav nam treba, na osnovu nekih istraživanja kakva prethode izradi ovakvih infrastrukturnih projekata. Ako nam put treba da ti vikendom odeš kući, to i nije dobar razlog. I ja odem nekad do Stapara ponekad, i projezdim ko kroz pustinju... Al tebi treba 4 trake!? Ti prvi nećeš ići ovim putem jer će biti 20-30km duži, i verovatno će se i plaćati. Možda je bolje/jeftinije napraviti neke lokalne putiće za traktore, i srediti postojeći da bude bez rupa i ulegnuća, pravi magistralni. Samo me mani te demagogije!
    Ovo ti je isto kao ono: Treba nam nacionalni stadion! Šta košta da košta, bez njega više ne mremo. Pa treba nam, ko i ovaj put (vidim po ceni) da se kleptokratska banda namiri.
  • Vox Populi

    24.04.2023 10:49
    Uništavanje V., XIII deo
    Da bi sprečili ovaj Armagedon sa juga, prvo treba počistiti od gore, pardon, malko južnije,stvoriti demokratske uslove za mirne i razumne odluke i u interesu građana Vojvodine odraditi bez uplitanja sa "strane".
    Pomoć u know-how tehnologiji, prvenstveno od EU.
    Da nam najzad svane!
  • Đuro Strugar

    24.04.2023 10:47
    @Jovan u potpunosti se slažem da treba paralelno graditi i biciklističke staze, time će se razviti i biciklistički turizam kroz vojvodinu, a zatim sa leve i desne strane biciklističke staze posaditi drveće, koje će biti vetro-zaštitni pojas tih puteva i biciklističke staze, a samim tim se Vojvodini vratiti njena pošumljenost od pre 10 godina... a možda jednog dana i vratimo pošumljenost Vojvodine od pre 30/40 godina kada smo bili najzelenija oaza u Evropi sa preko 50% pošumljenosti u blizini urbanih sredina...
  • G pen

    24.04.2023 10:44
    Izmedju sela ljudi se prevoze biciklovima odavno, takodje je postojao prevoz sinobusima. A to je s.ebano da pogadjamo od kada? Bese neko bacanje jogurta.
  • Davor

    24.04.2023 10:24
    I znaci to je jeftinije nego prava prenosa liga, na sta je MTS bacio pare?
  • @Rasa sa salasa

    24.04.2023 10:11
    Raso. uzivaj na salasu..cupkaj ,kopaj,hrani zivinu gde si se u 9hi22min. uhvatio tipke , kvaris vid i lupas glavu bez potrebe..
  • a

    24.04.2023 10:01
    sto
    ne autoput?
  • Đuro Strugar

    24.04.2023 09:52
    Pored brzih puteva, u Vojvodini pod hitno obnoviti železnice, da se kao pre sto godina može iz bilo kog mesta u Vojvodini, može doći do bilo kog drugog mesta u Vojvodini vozom.
    Ako se pametno uradi, pa se lokalnim vozovima povežu manja mesta sa većim mestima, a veća mesta sa bržim vozovima... onda će se ljudi vraćati u sela i živeti u selima...
  • Neko tamo

    24.04.2023 09:47
    Odgovor
    @Rasa sa salasa - ne, ne treba nam; nego kad krenemo put Sombora iz NS lepo možemo i pešaka... I postojeći put treba ukloniti, veze između sela, na kojima malo malo pa traktor, ograničenje 30, 50... Šta će nam, preseliti lepo celu Vojvodinu u NS pa samo paorske puteve ostaviti, ako nam i to treba, možemo u 21. veku i leba da ne jedemo :)
  • Nimbus

    24.04.2023 09:46
    Da li ce i ovo biti najteze gradiliste u Evropi? Kao sto je bila Grdelicka klisura, a posle toga i pruga oko Sremskih Karlovaca. Nama (njemu) je uvek najteze.
  • Jovan

    24.04.2023 09:45
    430 miliona, kad su vec tamo nek spoje ta mesta i sa biciklistickom stazom. Treba staza izmedju Vrbasa i Kule mesta su udaljena par kilometara. Daj malo razmislite zaboga vise pa cela nam je Vojvodina ravna kao tepsija, rodjena je za biciklizam.
  • ex chapman

    24.04.2023 09:42
    put...
    ...nije problem
    problem je eksploatacija, ekonomsko i ekolosko devastiranje Vojvodine!
    ovaj put ce nesporno sluziti Vojvodjanima (i onima koji su se u Vojvodinu doselili iako po njoj po ceo dan pljuju, dok kukaju za "zavicajem" u koji im ne pada na pame da se vrate). ali ce prevashodno sluziti da se devastacija ubrza. poput pruga koje su Britanci gradili po Indiji, kao deo svoje "civilizatorske" misije.
  • Vranjevcan

    24.04.2023 09:42
    Rasa,ako ti nije jasno zbog cega,prodji putevima u okolini ovog puta,pa da vidis sta su im kamioni uradili. Ako je samo zbog kamiona,isplati se.
  • Rasa sa salasa

    24.04.2023 09:22
    A ovaj put nam baš treba? Ima li neka studija opravdanosti? soabrćajna studija?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna