Po komentarima ima ljudi iz Vojvodine i nije mi jasno sta je sa ljudima. Svi navedeni krajevi kubure za poslom i jedva prezivljavaju, pa zar zelite da nam sve majke i ocevi idu za Nemacku na mesec ipo ili 3 a da mladi duvaju iz dosade po ceo dan od Nemackih para. Neka je sramota onih koji su iz ostalih delova Vojvodine( Sremce iz Bg okruga ne racunam) I ovako nesto protiv pisu. Nazalost mislim da navedeni krajevi misle da bi I'm pre Pesta, Temisvar pomogli nego sam Beograd.
Potrebnije je od Novog Sada ili Beograda do Zrenjanina pa do Kikinde, od Kikinde do Subotice katastrofa od puta ,pa Suborica-Sombor nazad na Sremsku MItrovicu i Novi sad. Od Subotice već možeš do Vranja i od Novog Sada i Beograda na jug ( Od Kikinde do Beograda 120 km , ali ako poštuješ znake treba ti tri sata, a sever odsečen od ostatka Srbije što se tiče putne infrastrukture)
Treba povezati pogranične gradove u Srbijii i sever sa jugom Srbije . I to će značitii za građane i investitore. A ko će koristiti ovaj put koga su nazvali "smajli", ok može ali posle povezivanja ovih pobrojanih. što neko reče sever- jug . i koji će povezati i sva mesta koja gravitiraju prema pobrojanim gradovima.
U Vojvodini su u svim regionima u velikoj meri pretežna putovanja u pravcu sever- jug (normalno i obratno) dok su putovanja zapad-istok neuporedivo manja, osim u lokalu.
...putevi od Zrenjanina do Elemira i Taraša?
Ovaj postojeći ne obnavlja se deset godina, udarnih rupa kao da smo u Ukrajini na ratištu, a bela štrafta koja noću, kišom ili maglom vodi da sigurno voziš, farbala se jedared u 5 godina.
Ova 164km koštaju 430 miliona a 40 km Novi Sad Ruma 600 miliona. Izgleda da se svi mi kolektivno kopčamo na leđima. Ah da ima tunel na trasi prema Rumi...
Ako ovaj put košta 430 miliona evra, a Aleksandar Vučić nas je zadužio 20 milijardi evra, zašto onda nemamo 45 ovakvih puteva u Srbiji? Pa to znači da ne bi smeli nigde u Srbiji da pređemo više od 5 kilometara do uključenja na moto-put ili auto-put. Da između svaka dva naselja veća od 5000 stanovnika imamo bar moto-put. Gde su pare???
Krenite od Vrbasa do Sombora
Preko Kule i Crvenke
Vozite se u koloni konstantno, kamioni, vozila...
A gde je Bački Breg
I stranci koji beže od Horgoša
Ovaj put je bio neophodan pre 40 godina, na žalost biće verovatno još 40
Napravite bolje brzu saobraćajnicu mađarski granični prelaz Đala - Novi Kneževac-Senta-Bečej-Novi Sad sa obilaznicom oko Bačkog Gradišta, Temerina i Bačkog Jarka. Sadašnji put u lošem stanju, a na gužve i semafore u Temerinu i Jarku treba potrošiti još malo pa isto vremena koliko i za vožnju!
Najbliži put između Sombora i Kikinde vodi preko Bačke Topole, zašto je trasa zaobilazna? Ovaj put ne povezuje Vojvodinu sa Mađarskom pa ne razumem ovu izjavu, s druge strane put može povezati Hrvatsku i Rumuniju ali se Hrvatska zaobilazi u izjavama. Hrvatska je izgleda bolna tačka naše vlasti.
Vidim da ti je terminologija k'o u SNSovskog bota.
Niko ne kaže da put ne treba, ali dajte da vidimo da li, i kakav nam treba, na osnovu nekih istraživanja kakva prethode izradi ovakvih infrastrukturnih projekata. Ako nam put treba da ti vikendom odeš kući, to i nije dobar razlog. I ja odem nekad do Stapara ponekad, i projezdim ko kroz pustinju... Al tebi treba 4 trake!? Ti prvi nećeš ići ovim putem jer će biti 20-30km duži, i verovatno će se i plaćati. Možda je bolje/jeftinije napraviti neke lokalne putiće za traktore, i srediti postojeći da bude bez rupa i ulegnuća, pravi magistralni. Samo me mani te demagogije!
Ovo ti je isto kao ono: Treba nam nacionalni stadion! Šta košta da košta, bez njega više ne mremo. Pa treba nam, ko i ovaj put (vidim po ceni) da se kleptokratska banda namiri.
Da bi sprečili ovaj Armagedon sa juga, prvo treba počistiti od gore, pardon, malko južnije,stvoriti demokratske uslove za mirne i razumne odluke i u interesu građana Vojvodine odraditi bez uplitanja sa "strane".
Pomoć u know-how tehnologiji, prvenstveno od EU.
Da nam najzad svane!
@Jovan u potpunosti se slažem da treba paralelno graditi i biciklističke staze, time će se razviti i biciklistički turizam kroz vojvodinu, a zatim sa leve i desne strane biciklističke staze posaditi drveće, koje će biti vetro-zaštitni pojas tih puteva i biciklističke staze, a samim tim se Vojvodini vratiti njena pošumljenost od pre 10 godina... a možda jednog dana i vratimo pošumljenost Vojvodine od pre 30/40 godina kada smo bili najzelenija oaza u Evropi sa preko 50% pošumljenosti u blizini urbanih sredina...
Izmedju sela ljudi se prevoze biciklovima odavno, takodje je postojao prevoz sinobusima. A to je s.ebano da pogadjamo od kada? Bese neko bacanje jogurta.
Pored brzih puteva, u Vojvodini pod hitno obnoviti železnice, da se kao pre sto godina može iz bilo kog mesta u Vojvodini, može doći do bilo kog drugog mesta u Vojvodini vozom.
Ako se pametno uradi, pa se lokalnim vozovima povežu manja mesta sa većim mestima, a veća mesta sa bržim vozovima... onda će se ljudi vraćati u sela i živeti u selima...
@Rasa sa salasa - ne, ne treba nam; nego kad krenemo put Sombora iz NS lepo možemo i pešaka... I postojeći put treba ukloniti, veze između sela, na kojima malo malo pa traktor, ograničenje 30, 50... Šta će nam, preseliti lepo celu Vojvodinu u NS pa samo paorske puteve ostaviti, ako nam i to treba, možemo u 21. veku i leba da ne jedemo :)
Da li ce i ovo biti najteze gradiliste u Evropi? Kao sto je bila Grdelicka klisura, a posle toga i pruga oko Sremskih Karlovaca. Nama (njemu) je uvek najteze.
430 miliona, kad su vec tamo nek spoje ta mesta i sa biciklistickom stazom. Treba staza izmedju Vrbasa i Kule mesta su udaljena par kilometara. Daj malo razmislite zaboga vise pa cela nam je Vojvodina ravna kao tepsija, rodjena je za biciklizam.
...nije problem
problem je eksploatacija, ekonomsko i ekolosko devastiranje Vojvodine!
ovaj put ce nesporno sluziti Vojvodjanima (i onima koji su se u Vojvodinu doselili iako po njoj po ceo dan pljuju, dok kukaju za "zavicajem" u koji im ne pada na pame da se vrate). ali ce prevashodno sluziti da se devastacija ubrza. poput pruga koje su Britanci gradili po Indiji, kao deo svoje "civilizatorske" misije.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
"Osmeh Vojvodine" na javnom uvidu: Izgradnja koridora za oko 430 miliona evra počinje do jula
Autor: eKapija
Info
•24.04.2023.
•09:19
Komentari 30
Somborac
povezati sever-jug
Treba povezati pogranične gradove u Srbijii i sever sa jugom Srbije . I to će značitii za građane i investitore. A ko će koristiti ovaj put koga su nazvali "smajli", ok može ali posle povezivanja ovih pobrojanih. što neko reče sever- jug . i koji će povezati i sva mesta koja gravitiraju prema pobrojanim gradovima.
beba29
Timko
max_old_town
Kera
Ovaj postojeći ne obnavlja se deset godina, udarnih rupa kao da smo u Ukrajini na ratištu, a bela štrafta koja noću, kišom ili maglom vodi da sigurno voziš, farbala se jedared u 5 godina.
Laloš
Bojan
Poslušaj svoj savet i drži se svoje štale umesto što pokušavaš da komuniciraš s ljudima.
realno
Xxx
Preko Kule i Crvenke
Vozite se u koloni konstantno, kamioni, vozila...
A gde je Bački Breg
I stranci koji beže od Horgoša
Ovaj put je bio neophodan pre 40 godina, na žalost biće verovatno još 40
/
Vlastelin
zztop
A
Guglao nisam nasao ima samo NADVOZNJAK
Bečejac
Deks
Rasa sa salasa
Niko ne kaže da put ne treba, ali dajte da vidimo da li, i kakav nam treba, na osnovu nekih istraživanja kakva prethode izradi ovakvih infrastrukturnih projekata. Ako nam put treba da ti vikendom odeš kući, to i nije dobar razlog. I ja odem nekad do Stapara ponekad, i projezdim ko kroz pustinju... Al tebi treba 4 trake!? Ti prvi nećeš ići ovim putem jer će biti 20-30km duži, i verovatno će se i plaćati. Možda je bolje/jeftinije napraviti neke lokalne putiće za traktore, i srediti postojeći da bude bez rupa i ulegnuća, pravi magistralni. Samo me mani te demagogije!
Ovo ti je isto kao ono: Treba nam nacionalni stadion! Šta košta da košta, bez njega više ne mremo. Pa treba nam, ko i ovaj put (vidim po ceni) da se kleptokratska banda namiri.
Vox Populi
Pomoć u know-how tehnologiji, prvenstveno od EU.
Da nam najzad svane!
Đuro Strugar
G pen
Davor
@Rasa sa salasa
a
Đuro Strugar
Ako se pametno uradi, pa se lokalnim vozovima povežu manja mesta sa većim mestima, a veća mesta sa bržim vozovima... onda će se ljudi vraćati u sela i živeti u selima...
Neko tamo
Nimbus
Jovan
ex chapman
problem je eksploatacija, ekonomsko i ekolosko devastiranje Vojvodine!
ovaj put ce nesporno sluziti Vojvodjanima (i onima koji su se u Vojvodinu doselili iako po njoj po ceo dan pljuju, dok kukaju za "zavicajem" u koji im ne pada na pame da se vrate). ali ce prevashodno sluziti da se devastacija ubrza. poput pruga koje su Britanci gradili po Indiji, kao deo svoje "civilizatorske" misije.
Vranjevcan
Rasa sa salasa
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H