Nema veze, drze narod pod tenzijom.Nisu uspeli da dodju do cifre koronom, inflzcijom, kamatama.Sad nesto glume sa tehnickim.Treba granska neposkusnost i neregistrovati kola, pa nek primenjuju propise Standard nula, traze nesto sto je nemoguce u ovim uslovima.
Sve se to izmislja..kao i problemi sa Kosovom, migrantima, opozicijom, losim vremenom...itd...samo da bi se skrenula paznja narodu sa sustinskih problema..a to su inflacija i pad realnog zivotnog standarda svakog od nas.
U Kanadskoj provinciji Nova Skotija cena tehnickog pregleda koji se vrsi svake dve godine je 30$ i nema svih tih posebnih zahteva ako je vozilo ispravno
Ma nemojte da se sekirate za tehnički pregled, donećemo tehnički iz Prizrena ili Prištine na sve albanskom jeziku, pa cik ne priznaju. Kako nas Predsednik i Vlada kažu to je Srbija, pa je i tehnički važeći.
E vala uvali jedva Audi 2001 daj sta das jer nejce moci za godinu dve da se registruje! Mnogi ce ostati bez Auta zbog starosti i treba samo zagadjuju i zauzimaju Parkinge po gradu!
E vala uvali jedva Audi 2001 daj sta das jer nejce moci za godinu dve da se registruje! Mnogi ce ostati bez Auta zbog starosti i treba samo zagadjuju i zauzimaju Parkinge po gradu!
Ma ništa od toga , Aco spasitelj će nas kao spase ko i sa 2 tehnička godišnje kad su nam pretili. Pa umesto da idemo dva puta na tehnički idemo jednom al plaćamo ko da idemo 5x.
Sta cemo sa neizivljenim debilima koji modifikuju auspuh na automobilu tako da proizvodi odredjene detonacije i buku kako bi oni zalecili svoje komplekse pa gde god prodju to odzvanja na sve strane?? Niko to nije duzan da trpi i diskutabilno je da li su takve modifikacije na automobilu uopste po zakonu! Hoce li oni proci tehnicki pregled? Zasto policija ne reaguje, toliko je ocigledno da oci bole od toga!
Hrvatska je u EU pa se kod njih ne kontroliše ovalnost diskova! Nikada se nigde na svetu nije dogodila ni jedna nezgoda niti nesreća zbog ovalnosti diskova! To je bitno koliko i istrošenost mirišljave jelkice.
Zašto nama nameću EU kriterijume kada se ni u zemljama članicama oni ne kontrolišu jer nemaju smisla?!
A ustvari jedino je bitan kriterijum da se isključe iz saobraćaja KRŠEVI koji dime ne iz auspuha, nego na sve strane, i smrde, truju i zaklanjaju vidik!!!
Sad će sve to zajedno da udrobe sa ovalima i glupostima kako bi veliki GMAZ (vođa) rekao da se odlažu te "rigorozne" mere i u paketu sa preglupim ovalnim diskovima i pneumatskim kočenjem i idiotizmima - zapravo ponovo progledati kroz prste vozačima upadljivo pokvarenih krševa koji dime, smrde i zagađuju!!!
Znači CILJ ovog spinovanja je da neuredni prljavci koji voze još raspadnutije pokvarene pokretne čađave bombe u saobraćaju ponovo takvo đubre nesmetano mogu da registruju i učestvuju u cirkusu koji se zove "saobraćaj u Srbiji"!!!!
ČU, skidaće točkove na tehničkom pregledu koliko su "preodgovorni", razni lažni doktori Mali i premudri "intelektualci" za bezbednost saobraćaja u ovoj prejadnoj raspaloj primitivnoj "državi"!!!???
Cemu sluzi ovo?
Jedino sto ce da se desi je da se ukine ova budalastina placanja.
Nalepnica je izmisljena za nizak nivo svesti.Pa tako i ovi komentari.Razumeju ih samo umrezeni na tom nivou.Radije placaju nego da misle ili nedajboze sagledaju stvarnost.
Ovim pocinje čišćenje poslovnih kola! Sve ispod 2012 polako bice ocisceno i smanjivace se starisna granica dok nedodje do 5 godina starosti najvise!!! Do 2025 nejce niko moci registry ati kola ako su starija od 5 godina eto videcete!!! Zato kola 25 20 15 mozes sada kupiti za nanje od 1000 evra pa ti Vadi oci sa njima!!!
@Zare
Mnogo veci uticaj na kocenje imaju amortizeri koje niko ne proverava nego "ovalni diskovi", narocito po losim putevima Srbije po kojima jure krntije velike snage. Spone i druge sklopove upravljanja da ne pominjem.
--
To se do sada proveravalo na tehnickom. Ceo trap se gleda i ako ima lufta onda te vrate i moras kod majstora da vidi sta je. Silen, kugla, spona, amrotizeri, solje... Isto tako ljudi kad zamene deo na trapu ne odrade optiku trapa i onda opet bude neravnomerno trosenje pneumatika i diskova.
Mnogo veci uticaj na kocenje imaju amortizeri koje niko ne proverava nego "ovalni diskovi", narocito po losim putevima Srbije po kojima jure krntije velike snage. Spone i druge sklopove upravljanja da ne pominjem.
Daj manite se tih prica, sve ce se to izmuljati kao i uvek. Odvedi na tehnicki kod Pere, Pera ce to da proveri, pa ce nama u Vecoj Firmi da dostavi, mi registrujemo posto Pera garantuje, a Pera nije onaj sto ti dotera, nego ti sredi i zamaze sta treba i papire da je prosao.
Kakva miki maus budalastina, za svaki automobil postoji propisana debljina diska kada je on nov i kolika je minimalna donja granica, kakvo skidanje tockova kakve gluposti, strasno kakvi strucnjaci...
Ništa ne brinite, pojaviće se neko udruženje prevoznika (SNS bratija) pa će pred kamerama kukati Vučiću i on će uz čarobnog štapića to rešiti očas posla da se spuste kriterujimi. Kamere će snimiti sastanak a posle će bratija hvaliti to. Koliko su puta tako radili. Idu izbori.
"Ukoliko merenje bude pokazalo da vaše vozilo ima više od 20 odsto ovalnosti diska, što znači da je za toliko istanjen" - ovo uopšte nije tačno! Ovalnost diska je odstupanje površine diska od ravni obrtanja, nije ni čudo kolika je zabuna svuda kad vam ovakvi prosipaju mudrost...mudroseri!
JA cu uraditi tehnicki pre toga i resen mi je problem. A drugi neka se snalze, bas me briga za druge, cuti dobro je. Svi su isti, ko god dodje krade, sledeci ce biti jos gori...
Šta je ovalnost kočnica?
Okruglost kruga?
Čime se to meri?
Da li su te sprave koje koriste atestirane i da li se primenjuju u svetu?
Nakon tehničkog i nekih njihovih primedbi, u servisu su mi rekli da nije baš tako kako kažu. Odnosno, našli su sasvim neke druge probleme, koje tehnički nije uopšte ni registrovao!
Osoblje tehničkih pregleda je nesposobno da radi svoj posao.
Ljude su vraćali zbog one pločice i nalepnice za nosivost automobila, koja je nebitna za ispravnost vozila.
Ne znaju posao, a namestili im da naplaćuju skupo.
A košta pola sata pregleda 50 evra!
Nego... Svi ćute, svako iz svojeg razloga... Pa ovi teraju dokle mogu.
Posle ovalnosti diskova očekujem i kontrolu zatezne sile pojasa,merenje zazora između zamajca i lamele(što uključuje i skidanje menjača), istrošenosti metlica za brisače i još kojekave novotarije iz mozgova naših stručnjaka.Što bi rekao Miki Manojlović u filmu Sok od šljiva:Odavde,dovde, je.ite se.
Pogledajte srpske puteve. To je beskrajni konvoj starudija, koje danas-sutra treba da zakoče pred vama i vašom decom. Automobil nije demokratija, pa i ne treba svako da ga vozi. Nema tu neke klasne solidarnosti, ovde su životi u pitanju. Dakle, samo oštro i ako treba još oštrije dok se sa puteva na sklone Zastave, Tamići, Golfovi i francuzi što gaze pola miliona pređenih kilometara. Teretnjake i šlepere danas voze najgori od najgorih. Teret mahom nije pokriven i rasipaju zemlju i šljunak maltene do samog centra grada. Nažalost, sam tehnički pregled nije dovoljno rešenje za stanje u koje smo mi sebe doveli. Ovde treba rigorozna kontrola policije uz davno zaboravljenu instituciju upućivanja na vanredni tehnički pregled. Da li je u interesu privrede da teretna vozila imaju ispravan kočioni sistem i izduvne gasove ne treba stavljati ispred interesa stanovnika i njihovog zdravlja.
Ima li ovim SNS glupostima kraja? Ovalan disk i sa 50% će pre zaustaviti vozilo ako se kreće normalnom brzinom, nego karbon-keramički, ako kreten koji vozi nema kočnicu u glavi - poput raznih kumova i kumića... Tako da sjašite nam više sa grbače. Gorivo nam je među najskupljim, tehnički pregled je UBEDLJIVO najskuplji u regionu, a i šire. DOKLE BRE VIŠE????
Isto kao i do sada. Samo plašite narod da bi vas onda šposle slušali kao ovce. Kao za vreme korone. Prešli ste odavno prag tolerancije i niko vas ne zarezuje više ni dva posto.
uprkos cinjenici da skoro sve nesreca izazivaju greske i/ili bahatost vozaca - a ne neispravnost vozila, ipak se resenje trazi u sve strozijim tehnickim uslovima!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Vozače od 5. jula očekuju nova pravila na tehničkom: Četvrtina vozila neće proći pregled
Autor: Novosti
Info
•25.04.2023.
•11:20
Komentari 54
Miki
JasamJa
Putuj evropo
vald
Eric
Panta
Paja
Čvarkov
Vladimir
Vladimir
Instalater
Goja
Goja
Pera
ns
klasičan harač
Zašto nama nameću EU kriterijume kada se ni u zemljama članicama oni ne kontrolišu jer nemaju smisla?!
ns ja
Sad će sve to zajedno da udrobe sa ovalima i glupostima kako bi veliki GMAZ (vođa) rekao da se odlažu te "rigorozne" mere i u paketu sa preglupim ovalnim diskovima i pneumatskim kočenjem i idiotizmima - zapravo ponovo progledati kroz prste vozačima upadljivo pokvarenih krševa koji dime, smrde i zagađuju!!!
Znači CILJ ovog spinovanja je da neuredni prljavci koji voze još raspadnutije pokvarene pokretne čađave bombe u saobraćaju ponovo takvo đubre nesmetano mogu da registruju i učestvuju u cirkusu koji se zove "saobraćaj u Srbiji"!!!!
ČU, skidaće točkove na tehničkom pregledu koliko su "preodgovorni", razni lažni doktori Mali i premudri "intelektualci" za bezbednost saobraćaja u ovoj prejadnoj raspaloj primitivnoj "državi"!!!???
Sofija
Jedino sto ce da se desi je da se ukine ova budalastina placanja.
Nalepnica je izmisljena za nizak nivo svesti.Pa tako i ovi komentari.Razumeju ih samo umrezeni na tom nivou.Radije placaju nego da misle ili nedajboze sagledaju stvarnost.
Vanja
Vlada
Zebra
K
Orvil
kosta
Sto mu ovalnih Glof dvojiki!
kozak
Mnogo veci uticaj na kocenje imaju amortizeri koje niko ne proverava nego "ovalni diskovi", narocito po losim putevima Srbije po kojima jure krntije velike snage. Spone i druge sklopove upravljanja da ne pominjem.
--
To se do sada proveravalo na tehnickom. Ceo trap se gleda i ako ima lufta onda te vrate i moras kod majstora da vidi sta je. Silen, kugla, spona, amrotizeri, solje... Isto tako ljudi kad zamene deo na trapu ne odrade optiku trapa i onda opet bude neravnomerno trosenje pneumatika i diskova.
/
zbog istog toga u glavi krive prikolicu i kamion za udese
mile
S
Paja
Zare
Dr Neša
Dusko
021
Jovan
Aleksandar
KingSRB
Realista
Djole
Aleksej
Nikola
Milan NS
"Super"
"Ali nema dobru ovalnost diskova, tako da morate kod majstora da vam to sredi"
"Ok. Šta da kažem majstoru?"
"Pa to"
Bahahahaha
pera
ajde da cujemo
Nenad
Njega konsultuju i mediji i državni stručnjaci.
Svi nesposobni
Okruglost kruga?
Čime se to meri?
Da li su te sprave koje koriste atestirane i da li se primenjuju u svetu?
Nakon tehničkog i nekih njihovih primedbi, u servisu su mi rekli da nije baš tako kako kažu. Odnosno, našli su sasvim neke druge probleme, koje tehnički nije uopšte ni registrovao!
Osoblje tehničkih pregleda je nesposobno da radi svoj posao.
Ljude su vraćali zbog one pločice i nalepnice za nosivost automobila, koja je nebitna za ispravnost vozila.
Ne znaju posao, a namestili im da naplaćuju skupo.
A košta pola sata pregleda 50 evra!
Nego... Svi ćute, svako iz svojeg razloga... Pa ovi teraju dokle mogu.
Ciga
Lopovska posla
Limanac
Vlada
Saša
Iija
ex chapman
Pera
Milan1ns
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H