Info
10.11.2011.
08:34 > 09:03
Bračni par iz Novog Sada podneo je krivične prijave protiv četvoro lekara iz Betanije, smatrajući da je njihova beba umrla jer trudnica Sanja Spasojević nije porođena carskim rezom na vreme.

Komentari 116

  • ksenija

    11.11.2014 16:53
    "doktori"
    Izgubila sam bebu u sestom mesecu trudnoce, o psihickom bolu ne zelim ni da pisem...mislim da sve zene koje su to dozivele mogu da razumeju. Zelim da naglasim da za svih sest meseci trudnoce i svih kontrola i privatnih i drzavnih niko mi nije rekao da nesto nije u redu. Zalila sam se doktorki koja mi je vodila trudnocu na bolove u preponama i desnoj nozi bilo je "panicis" jer sam izgubila bebu pre tri godine bebu u trecem mesecu. I svi su mi govorili panicis opusti se. Samo JEDAN dan nakon pregleda kod doktorke meni pocinju trudnicki bolovi, hitno u Betaniju / prevremeni porodjaj. Beba nije ziva, procedure > hocete da vidite dete, hocete da ga sahranite ili da se kremira..... Cekam rezultate da vidim sta nije bilo u redu, ali se bojim da NIKADA necu saznati uzrok....
  • Marija

    03.10.2014 19:43
    Doktori mitolozi
    Najnovija vest u Betaniji/zabranili dr. da dolaze u Betaniju kada nisu po rasporedu u smeni kako bi se sprecila korupcija /verovatno zbog dr. koji imaju privatne ordinacije bez porodilista,sve do porodjaja vode trudnocu uzimaju evre, pecijenti potpisu da nisu dali pare/a onda sledi naruceni porodjaj bas u smeni kad doticni dr. dezura.Postovani dr. VI NISTE BOGOVI BOG JE NA NEBU .
  • Marija

    03.10.2014 19:23
    tuga i plac ocaj
    Molim ministarstvo zdravlja a posebno sadasnjeg ministra ako veruje u Boga da sprovede istragu u porodilistu u Novom Sadu,molim u ime svoje i u ime svih porodilja koje su dozivele traume i gubitak deteta.Molim vladu da donese zakon po kome lekari ne mogu da rade istovremeno i u drzavnoj iprivatnioj praksi i da se taj zakon sprovodi i postuje.Molim i zbog svih onih odgovornih i savesnih lekara i sestara.Molim molim preduzmite nesto...Niko nema pravo da namerno ugrozi neciji zivot niko,bas niko.
  • dragana

    25.05.2013 21:54
    Dr Belopavlovic
    Pozdrav i zahvalnost Dr.Belopavlovicu.Jedinom u Betaniji kome novac nije preci od struke i pacijenta.Svi treba da se ugledaju na njega.Ovakvih ljudi vise nema u zdravstvu.Svaka cast za rad i posvecenost poslu.Dr.Zoran Belopavlovic je jedan-jedini ...
  • aleksandra

    05.06.2012 22:07
    srecan kraj
    primljena sam u Betaniju 04.08.2012 i to samo zato sto po zakonu moraju,jer mi je napukao vodenjak,a dr mi je rekla kako nemaju mesta i sat ipo sam cekala na drvenoj klupi da mi nadju krevet.U petak 06.08.2012 u 00.00 sam stavljena na indukciju,ali nista..u subotu uvece u 20:30 me je dr Petrovic operisao,carski rez,i hvala Bogu da sam imala tu srecu da on dodje u smenu.Oziljak se ni ne vidi,i moj gin je pohvalio kako je lepo uradjena operacija,kaze da je pazljivo radjeno,tako da je sve pod konac.Sve hvale za dr Petrovica,stim da ni dinara nije trazio,niti bilo sta drugo.Moja bebica je dobila dve 10-ke,i sve je super proslo zahvaljujuci njemu.Sigurna sam da cu i sa drugim detetom ici kod njega na carski.
  • sanja

    04.02.2012 22:17
    katastrofa
    pre 25 godina sam imala užasno traumatsko iskustvo u betaniji, a već sada me hvata panika jer i moju ćerku uskoro očekuje nešto slično.. umesto da porođaj bude nešto divno, mi u NS nosimo najgore uspomene na taj događaj!! baš je to tužno.. :-(
  • Antonela

    27.01.2012 21:38
    prevaranti
    Kako ga nije sramota tako nesto da izjavi,lazovcina jedna,sram da ga bude,10 dana da pomere termin! Tu se godisnje porodi 6000zena pa se nije to desavalo svakoj 200,treba ih dozivotno suspendovati i u zatvor sa gamadima! Jos su neljubazni ko da su Ameriku osvojili a obicne nistarije,sve ih treba u zatvor,olosi jedni!
  • Boba

    25.01.2012 12:19
    baka je puno voli
    Čitam sve ove komentare,razne situacije,ishodi dobri i loši.Ko radi taj i greši ali greške lekara se skupo plaćaju.Na svu sreću u mojoj porodici nije bilo takvih grešaka.Pre dva dana odvela sam moju snajku u Betaniju na porođaj.Zahvaljujući brzoj intervenciji doktora Dragana Stajića,mala Ksenija je spašena.Ne želim da mu se zahvalim što je radio svoj posao,već što ga je savesno radio.Kad se promeni svest naše cele nacije ovaj svet će nam biti mnogo lepši.
  • Tamara

    16.01.2012 21:10
    Takodje hvala dr. Vejnoviću...
    ...A za sve ostale doktore i starije sestrice koje sam taj dan srela, svaki dan se pitam gde li će im duša..? U 4:30h su me primili na patologiju, sa kontrakciama na 4 min, sa trajanem 1 min., blagim krvarenjem i bila sam otvorena samo jedan prst. Odmah nakon prijema primila sam Bensedin inekciju, nakon koje su se kontrakcie pojavljivale na 2 min i tako sve do 9:00h, kada su me opet pregledali i bila sam otvorena svega 2 prsta. Nakon tog pregleda krenula sam da povraćam od bolova i kontrakcije su se pojačale i trajale su 3 minute, sa razmakom od svega 10 sekundi. U 11h mi je urađen ultrazvuk na kome je ustanovljena obrnuta rotacia ploda i povišena količina plodove vode. Iscrpljena od jakih kontrakcija i povraćanja, pitala sam Dr. koja mi je radila ultrazvuk, kako mogu da olaksam sebi, da li mogu da me stave na indukciju, ili da mi daju gel, jer sam videla da ga daju drugim ženama, koje su imale kontrakcije na pola sata, kao što sam ja imala prethodni dan! Dobila sam odgovor da slobodno mogu da odem u obližnji kafić na piće, da se polako otvaram, ali posto sam mlada to tako i treba, te da ako se ne porodim uveče, pretpisaće mi indukciju za sutra. Odmah nakon toga sam zvala supruga da dođe da bude samnom, da me drži dok stojim, jer nisam mogla ni da sedim, ni da ležim jer mi se ona već uveliko spustila u karlicu, koja mi je pucketala kod nailaska kontrakcija. Suprug je bio samnom u prizemlju Betanije. Kada smo shvatili da postoji da ne mogu da se otvorim, pitali smo ljude da li je moguće dogovoriti carski rez, jedan čovek čija se žena takođe tada tu porađala, rekao nam jie da mora dosta para da se da, da bi ga možda sada obavil. U 14h, kada je došla druga smena, smena svestnijih doktora, pregledala me je doktorica koja me je odmh poslala na kristriranje i rekla da mi obavezno daju Trodon inekciju. Kada sam to rekla sestrici koja me je kristrirala, sva zaprepašćena mi je rekla da mi je neće dati, da to meni ne treba, da sam mlada i da mogu sve da izdržim i da će me pozvati za pola sata u predporođajnu salu. Nakon kristiranja krenuli su i naponi a ja sam sve vreme ćutala, trpela (jer su nas u školici za trudnice učili da ne treba vrištati i dizati paniku, a ne bih ni imala snage za to.), čekala da me pozovu.. Nakon tri sata čekanja i povećanog krvarenja i peckana u stomaku, ušla sam u hodnik predporođajne sale da ih zamolim da me pregledaju, ali oni su mi rekli da sačekam da dođu po mene. Nakon pola sata sam opet ušla tamo i "dotična" koja me je kristrirala, pitala me je sa "blago" povišenim tonom da li čekam pola sata?! I tako su me konačno primili u predporođajnu salu,bila sam otvorena na 6 prstiu, stavili me na CTG, bebine otkucaje nisam cula, bili su jako slabi, probušili su mi vodenjak pod naponom, voda je bila zelena. Svi su samo trckarali oko mene sa zabrinutim licima, dali mi kiseonik i rekli da obavezno dišem kroz njega, jer beba nema dovoljno kiseonika. Stavili me na indukciju i zvali doktora Vejnovića da me pregleda. Dr. je došao posle 10 min. ja sam se za to vreme otvorila još 2 prsta zahvaljujući indukciji. Dr. je pokušao rukama da me otvori, rekao mi je dva puta da guram, ali Bebac nie mogao da izađe, pa je Dr. naredio hitan carski rez! Trčali su sa mnom na krevetu, do operacione sale, nisu me ni obavestili da mi daju anesteziju, samo kada su me probudili posle sat vremena, shvatila sam šta se stvarno desilo... Hvala Bogu operacija je dobro prošla, bebana je bila živa i zdrava,malo se nagutala plodove vode, dobila je ocenu 8 i 9. Sestrice koje su me negovale posle porođaja, i na intenzivnoj i na poluintenzivnoj nezi, bile su jako divne i ljubazne, na njih nemam ni najmanju zamerku. Tek na otpustu iz porodilišta, nakon dva dana saznala sam koji doktor mi je obvio operaciu. I tako sam sa 23 godine postala mama predivnoj devočici. Noćima se budim i muče me nesanice i patanja "Šta bi bilo da nisam sama ušla u taj hodnik da tražim pregled? Šta bi bilo da sam samo par minuta zakasnila? Šta bi bilo da me je tada pregledao neki drugi doktor i odlučio da se još malko sačeka?!"
  • Baka

    05.01.2012 15:07
    Ne daj Bože...
    Ovde se ne radi toliko o tome da li je lekar ,,dobar,,ili nije,već da li je savesno i odgovorno obavio svoju dužnost,u pitanju su životi.A oni jednostavno kažu...poštovali smo ,,proceduru,,.Ovo nije prvi slučaj u Betaniji,ima ih mnogo.Ne znam da li je neko odgovarao?
  • Baka

    05.01.2012 14:52
    Nedaj Bože...
    Moja ćerka se porodila u Betaniji,da vam ne pričam o svom strahu iz iskustava ostalih žena sa mnogih sajtova.Da li ste čitali ,,Majka -hrabrost?
    Trebala je da se porodi krajem oktobra,TAKO JOJ JE LEKAR ODREDIO TERMIN,kontrola za kontrolom,dok svi termini nisu prošli,odlagano za nedelju dve.Onda su je primili u bolnicu krajem novembra,da bi je indukcijom poradjali.Iscrpljena od povraćanja i bolova,nije se otvarala.Nikakvu informaciju nisam mogla dobiti,pa sam plakajući molila sestru na informacijama da mi nešto kaže:Pa zar je ona u zatvoru ili u bolnici.Rekla mi je da je sve u redu samo zato što sam koleginica.Sreća što je naišla divna babica pa je pogledom ukazala dr na probleme.Hitan carski..I BEBA I MAMA UGROŽENE.Kako je moglo biti...dobro je!O tome šta mi je tada prolazilo kroz glavu ne smem ni da pričam,žao mi je mnogih beba i majki koje kroz ovo prolaze.Hitan i stalan nadzor nad Betanijom.I da...imala sam ,,ponudu,,da za neke,,male,,pare obezbedim njihov život a to što nisam,protumačeno je da sam stipsa a ne zdravstveni radnik i borac protiv korupcije.
  • Marina

    14.12.2011 13:44
    strasno!
    Ja sam se porodila takodje u Betaniji,imala sam tada 17 godina i porodjena sam carskim rezom zbog prezentacije ploda.Carski rez mi je radio Dragan Stajic.Skoro sam isla na neke uobicajene preglede kod ginekologa...i zgrozila sam se kada mi je doktorka rekla da cu imati poteskoce da ponovo rodim,jer mi je lose uradjen carski rez,ili bolje receno predubok rez.Zao mi je roditelja koji su sve to doziveli,ali nazalost danas svaka susa postaje lekar,hmmm lekar sa kupljenom diplomom.Strasno,nemam reci :(
  • Slađana

    01.12.2011 08:57
    Sve najbolje o Betaniji
    Ja sam operisana na Betaniji, prije mjesec dana. Operisao me doktor Budakov, sve je bilo u najboljem redu. Sada čekam prvu kontrolu, za nekih 15-ak dana. Nadam se da će biti OK. Sestre su bile veoma ljubazne i obilazile su me više nego sam željela.
  • zana

    15.11.2011 12:39
    dr budakov
    verujem da se svima moze dogoditi greska, ali ako je njih cetvoro bilo u komisiji, nekako ne mogu da poverujem da su svo cetvoro jednako pogresili...kod dr budakova idem jos od njegove prakse u betaniji, a upoznali smo se posle grubog i neprofesionalnog odnosa dr sljapica prema meni kao pacijentkinji, posle kojeg sam se nasla na odeljenju gde je dr budakov stazirao...eto od tada s punim poverenjem odlazim kod njega na preglede. dok sam bila u bolnici NIKADA nije zeleo da primi nikakav poklon, iako sam ja imala potrebu da mu se i na taj nacin zahvalim za sigurnost koju mi pruza strucnoscu...zao mi je kad cujem da je zena izgubila bebu, a da je bebu i zelela.to je velika bol koja nam ponekad pomuti razum...
  • Jasminka

    14.11.2011 20:51
    Teško je, ali se mora dalje
    Godinama se borim da zaboravim da sam žrtva nesavesnih lekara, koji nisu radili NIŠTA! Da li slučajno ili ne ovih dana kada bi moje drugo dete imalo 7g čitam da je pokrenuta tužba protiv 4 lekara iz Betanije (da budem preciznija porodilište). Napisala sam imalo, ali on je jedan prelepi anđeo, koji mi se smeši sa neba, i stalno poručuje da je vreme da zaboravim PREBAČENU TRUDNOĆU , vreme u porodilištu (na patologiji - sve trudnice moraju da prođu to odeljenje , nezavisno da li odmah idu na porođaj ili čekaju određeni dan)kao i ono nedeljno novembarsko jutro, kada sam nakon buđenja otišla na CTG i shvatila da nema srčane akcije, onda na UZV ista situacija ... moj plač kada sam digla sve na odeljenju i uznemirila ih ... a onda pravac na prirodni porođaj, gde sam svoj bol dok me nisu smestili u izolaciju maksimalno morala da trpim, kako ne bih uznemirila ionako uplašene žene kod kojih je porođaj krenuo ...
    Moj anđeo mi stalno šalje poruku da nisam kriva, da samu sebe nisam mogla poroditi, da sam sve učinila što je bilo do mene. Moj anđeo kaže da je dobro iako je doktor kada mi je posle 2 sata od porođaja gurao papir gde sam potpisala da ću u skladu sa gradskom Odlukom preuzeti telo mog anđela da ga sahranim!!!, da zaboravim zgranutost takvim objašnjenjem. Na pitanje a šta će biti ako to ne uradim, doktor je mrtav ladan rekao da će FETUS biti spaljen ...
    Dalje ne mogu,
    Volela bih da roditelji u borbi ne sagore ...
  • el

    14.11.2011 13:29
    sta se palite
    Sta se palite, narode?! Pa, danas ce na slavi biti glavni pozvani bas ti sto najvise kradu, petljaju, muvaju... Oni su postali uvazena gospoda ovog drustva, a to su im omogucili pacijenti koji jedva cekaju da nekog potplate, ne bi li dobili ono sto nije primereno njihovoj dijagnozi tj.slucaju. U ovom slucaju se radi o carskom rezu. I sve dok bude bilo na izvol'te, neko ce ostajati bez neophodne operacije.
  • Cuca

    14.11.2011 13:21
    Hvala prof Vejnovicu
    Obe trudnoće je pratio u svojoj ordinaciji, na moje pitanje sta je potrebno da bas on uradi carski rez u Betaniji, rekao je,,Vaša i moja dobra volja,,tako je i bilo, ni dinar nije tražio ni pre ni posle operacije. Sve je na sreću dobro prošlo, hvala mu još jednom! Da dodam i ovo: na svako moje pitanje imao je kratak i jasan odgovor, svaku nedoumicu je rešio odmah i uvek sam se posle obavljene kontrole kod njega osećala sigurno.
  • Hedi

    13.11.2011 16:39
    ...
    moje iskustvo sa dr Budakovim je bilo odlicno..zahvaljujuci njegovoj strucnosti ja nisam bila operisana i to se pokazalo kao dobro...hvala mu...bio je ljubazan i nisam mu poklonila ni flasu pica...
    gade mi se ljudi koji daju pare i poklone...vise od onih koji ih primaju...bila sam svedok da sam u cekaonici videla zenu koja je nekoj doktorki stavila u dzep kovertu...
    kada je nedavno moja sestra bila u Betaniji to ne bih pozelela nikom...odvratni su...
    kao najstrasnije iskustvo koje sam sama dozivela je kada je lekar u Vrbaskoj bolnici trazio da mu dam novac za lecenje mog oca...a kada sam odbila izbacio me iz njegovog kabineta...verujte, jos uvek mi je tesko kada se toga setim...moj otac je umro nakon par dana...ali tog lekara Milovica necu zaboraviti, i nadam se da cu imati prilike da ga sretnem...nece mu biti drago da me vidi...

    to kako se lekari ponasaju je strasno, ali krivi su pacijenti...koji cute, prave od njih bogove i nedodirljive...ma nek crknem, ali necu da me niko ponizava...

  • u nadi...

    13.11.2011 11:42
    javna tajna...
    Jako mi je žao Sanje i svih ostalih koji su ne svojom krivicom tako prošle, jednostavno to je nedopustivo u 21. veku i "savremenoj medicini". A, upravo se stalno potencira na svim stručnim skupovima (pored stručnog dela) i odnos prema pecijentu, komanikacija...ne samo etičnost i zakletva. Postoji lekarska komora i sud časti i ostali mehanizmi ali se ne poštuju i ne/retko primenjuju.
    Samo bih htela da pomenem na koje muke i golgote prolaze parovi kojima zbog steriliteta i vantelesnih pokušaja izbijaju pare iz džepa ali u nadi da se dobije dete trpe a, pogotovo održati trudnoću, doći do termina porođaja i doživeti neljdskost, nehumanost, nesturčnost. Dokle?
    Javna tajna je da svi rade i privatno i to godinama i bitno je ...plati.
    Pitam se -ima li kraja ovome?
    Do kada će stručni ćutati, a neljudi "voditi kolo" i štititi jedni druge (kliegijalno) bez posledica?
  • Limanka

    13.11.2011 01:12
    @Elen
    Slažem se sa Vama da je za korupciju uvek potrebno dvoje, da su lekari nekako "navikli na malu čast" najviše u vidu lepo savijenih novčanica, slažem se i da je odavno bilo vreme da se ovakvim pojavama stane na put...Ali svaka priča žena koje su išle u Betaniju na porođaj ima neki svoj tok. Neću pričati ni sada svoju priču, ali ću Vam reći samo jedno: da mogu da vratim vreme unazad, platila bih. Platila bih i ne bih pitala koliko. Zato što godinu dana nisam bila živa, zato što se nije znalo da li će moje dete trpeti posledice hitnog carskog reza, zato što su meni ostale zdravstvene posledice od tada. A ja sem te jedne šanse da rodim, nisam imala drugu. I zato bih platila. Jer sa, nažalost, beskrupuloznim lekarima, niko od nas ne sme da se kocka. Jer je u pitanju život. A ne novac.
  • Engleski pacijent

    12.11.2011 21:04
    Korupcija
    Ključna rečenica: "U U.S.A.onaj koji bi da primi mito nikada ne zna da li pred sobom ima agenta FBI."
    Granatujem da bi se u roku od nekoliko meseci iskorenila korupcija u zdravstvu, ukoliko bi se i u Srbiji primenili metodi iz USA, i ako bi sudstvo odreagovalo po zakonu, pa plus mediji, pa lekarska komora...
    Pa da vidiš kako bi "gospoda" doktori postali manji od makova zrna!
    Tu naravno mislim na one nepoštene i nečasne, alave i bahate gadove!
    Poštenim ljudima u zdravstvu, kojih ipak ima više od skotova, skidam kapu na pregalaštvu i profesionalizmu.
  • Franky

    12.11.2011 18:34
    Esnafi za svaku profesiju
    Radio sam u Americi godinu dana. Za svaku profesiju postoji u svakoj saveznoj državi esnaf za dotično zanimanje koje propisuje uslove rada i jedino izdaje licence posle položenog stručnog ispita kao i potpisanog strukovnog Kodeksa. Licenca se gubi kada Sud časti oceni nedostojnim nekoga te profesije. I taj je završio sa tom strukom u svakoj državi U.S.A. i Kanadi koja je takođe uvezana u sistem. Nešto slično je postojalo u Kraljevini Jugoslaviji. U U.S.A.onaj koji bi da primi mito nikada ne zna da li pred sobom ima agenta FBI. Ovo bi isključilo kastinsko-partijsko-rođačke varijante u svakom zanimanju.
  • eva

    12.11.2011 17:36
    ima i drugacijih
    Na kraju ce da plate oni lekari i osoblje koje nema dzipa i ne uzima i ne trazi mito!
    Umesto da se kazne pocinioci gresaka ili sl, svi ce biti kaznjeni. To je nasa pravda. A pogledajte, nisu Sva kola ispred Betanije dzipovi, ima i onih koji savesno rade posao i nemaju nista od toga. Cak su sklonjeni na stranu da ne smetaju onim sto imaju unosan biznis.
    To znam iz licnog iskustva. A kako su pacijenti nezgodni prema onima koji nemaju veze sa korupcijom, da ne pricam. Jer nisu niko i nista. A ovi koji primaju novac su i uticajna gospoda, kako ih vecina vidi. Mada su samo obicne kriminalcine.
  • max

    12.11.2011 11:07
    vejnovic
    Dva deteta, dva carska reza, obe trudnoce vodio prof Vejnovic privatno naravno.
    Ni dinara nam nije trazio za porodjaje a to sto smo mu mi dali posle novac je nasa dobra volja mozda i losa ali znak zahvalnosti u svakom slucaju. Ponavljam niko nam nije trazio!!!!!!!!!
    A o betaniji nemam rec uzas uzasa. Oba puta sam drugi dan trazila da me puste kuci tako rasecenu i sa bolovima jer su uslovi grozni i sve su gori. 2006 kada je bio prvi porodjaj bar nije bilo bubasvaba.
    Higijena ispod svakog standarda a molis Boga da se pojavi normalna sestra u narednoj smeni.
    A sto se tice porodjaja oko sebe sam nasla i obezbedila sve poznate na srecu prijatelje koje nismo podmicivali ali sam se spremila za porodjaj u sigurnim rukama(profesor, anesteziolog, babica, pedijatar). Zanima me samo sta je sa ljudima koji nemaju prijatelje a ni novac????????
  • Novosadjanka

    12.11.2011 08:19
    Komentari
    Citajuci ove komentare zapitala sam se da li ih je citao i neko od zaposlenih u Betaniji? Da li je pocrveneo i bilo ga je stid?
  • Tibor

    12.11.2011 08:08
    Grupa na FB-u!
    'Uaaaaaa Betanija!'glasi naziv grupe na fb-u...hajde da se skupimo tamo pa cemo i da okupiramo Betaniju!sutra ko je zainteresovan neka dodje kod miletica u 15h!saznajte vise o sutrasnjem dogadjaju ukucavanjem na fb:Okupiraj Novi Sad
  • Tibor

    12.11.2011 07:51
    grupa na FB!
    sutra u 15 h kod miletica -Okupiraj Novi Sad- pa se mozemo dogovoriti dalje za sl nedelju!evo ja cu napraviti grupu -Okupiraj Betaniju!-i da im pokazemo da mozemo da se skupimo u velikom broju i da ih vise 'one'u betaniji stigne pravda!evo vam link za fb da vidite sta je sutra pa se tamo dogovaramo za betaniju sta cemo i kako cemo! http://www.facebook.com/event.php?eid=135567163215446
  • Marija

    12.11.2011 05:52
    Uh...
    Bilo je davno ...pre 16 i nepunih 15 godina, ali toliko mučno da mi se ni danas ne govori o tome.Posledice jednog iskustva nosimo i danas.
    Napred ljudi, istrajte,očistite tu bandu!
  • ratka

    11.11.2011 23:23
    http://www.facebook.com/pages/STOP-ANARHIJI-U-BETANIJI/146018052167025

    prebacujemo teziste na ovu adresu. pozvani su i mediji da se ukljuce i da nas prate.
  • odlican komentar iz blica...

    11.11.2011 22:39
    Ovo je strašna tragedija za roditelje ali struka i nauka je na strani doktora i sumnjam da će i posle sudskog procesa biti osudjeni. Zato što nema pouzdanog parametra za odredjivanje starosti trudnoće jer niko pouzdano ne može da tvrdi kada se oplodnja dogodila. Zato se pored očekivanog datuma uzima + ili - 10 dana i zato se trudnica hospitalizuje ako prodje "očekivani" datum porodjaja. Tek kada prodje i taj deseti dan indukuje se porodjaj ili vrši carski rez ukoliko je trudnoća rizična. Zašto se 24 sata ne prate parametri bebe u stomaku dok trudnica leži na patologiji trudnoće zato što nemamo ni dovoljno aparature a ni osoblja za tako nešto, a zašto je to tako, zato što smo siromašni . Ovo porodilište je najveće u zemlji tj. sa najviše porođaja oko 6500 godišnje.a u njemu radi oko 60 doktora koji fizički ne mogu da urade taj obim posla. U toku noći dežura dva doktora , pre 10 godina je dežurstvo imalo ekipu od 6 doktora pa su smanjili na 4 a od pre 2 godine dežura 2 jedan na prijemu jedan u sali. Doktoru u sali se dešava da porodi i preko 15 žena za smenu dali je to normalno? To je zato što ova bolnica pokriva celu Vojvodinu i prima sve rizične trudnoće iz cele pokrajne jer druga porodilišta nemaju uslove a neka i ne rade. Kada bi se u Betaniji poradjale žene iz Novog Sad i okoline verujte da bi svaka imala tretman kao kraljica jer bi tada bilo oko 2500 do 3000porođaja godišnje. Nažalost sve je sistem spojenih sudova i kada na početku curi kraj je loš.
  • trudnica to be

    11.11.2011 21:50
    akcija ljudi!!!!
    Dok smo ovde piskarali neko je mogao profil na fb i napraviti. POZIVAM nekog ko je vec roditelj i ko vise nece ici u Betaniju da to ucini i ostavi link. ja sam jednu akciju protiv doma zdravlja pokrenula,protiv jednog doktora sam cak i morala da svedocim i kazem vam:NIJE TO NISTA!!! Smatram da je u razvijenoj Evropi situacija bolja samo zato sto ljudi IMAJU SVEST DA ORGANIZOVANA I MUDRA,ISTRAJNA I MASOVNA AKCIJA GRADJANSTVA MORA DATI REZULTATE!Mozda ne zelimo da sedimo subotom u 15h na trgu sa onim maskama na licu ali ovo je vrlo konkretna stvar koja ce pre ili kasnije dotaci zivot svakog Novosadjana,na koji nacin-MI ODLUCUJEMO! BUDIMO MUDRI-ne dozvolimo da nas zadese tuzbe za klevetu,znaci za sad bez imena,VAZNO JE DA SE STVAR POKRENE,DA SE DOBIJE PAZNJA MEDIJA...a vlasti? oooo pa morace da reaguju,zele oni nase glasove na predstojecim izborima, verujte mi!
    Dakle,trenutak je pravi, shvatite ovo kao ''VAPAJ'' SUGRADJANKE KOJA RAZMISLJA O TRUDNOCI i imajte bar malo vere u sebe,u sve nas koji smo ovde napisali citav roman znajuci da je to samo deo strahote koja se u Majevickoj svakoga dana odvija!
  • Elen

    11.11.2011 21:40
    Vi ste krivi
    Svi koji su ikad platili i ucestvovali u korupciji krivi su za ono sto se desava u bolnicama. Vi ste strahujuci za zivot vase bebice platili, ali niste mislili na to da neko nema da plati, ili nece da plati svoje osnovno pravo da rodi svoju bebu i da ce monstrumi od lekara, kalkulisati i odgadjati termin, kako bi izvukli pare i na taj nacin ubiti bebicu. Lupajte minuse koliko zelite, ali budite ljudi, sto ipak ne sumnjam da jeste i shvatite da je to istina. Za korupciju je potrebno bar dvoje. Onaj koji prima i onaj koji daje. Otkad znam za sebe Betanija je leglo zla, a vi to stanje svojim postupcima odrzavate. Ako nista drugo, iskupite se tako sto cete se okupiti ispred Betanije i podrzati ove roditelje da idu do kraja i da ovi mosntrumi od lekara, ljudi bez svesti i savesti konacno odgovaraju, a mnogi buduci roditelji izbegnu muke i ovakve tragedije!
  • Franky

    11.11.2011 17:58
    Dno
    Mislio sam da nema goreg od čekanja u redu za zakazivanje pregleda pred poliklinikom od 4 ujutro. Ali ipak ima! Ne mogu zaboraviti prilog Jutarnjeg programa TVNS snimljen ispred Dispanzera za održavanje trudnoće u Zmaj Ognjena Vuka. Pola pet ujutro, snežna mećava i red rizičnih trudnica pred zaključanim vratima. Portir je na pitanje novinarke zašto ne pusti žene u zgradu na -5 odgovorio da mora imati pisano naređenje Direktora! Među prvima u redu je bio čovek koji je došao u 3 ujutro jer mu žena krvari, pa će nazad u Budisavu po ženu! Zvao je Hitnu ali su bili ZAUZETI. Nadam se da je na kraju sve zavešilo dobro ali mi je ostao gorki utisak o potpunom civilizacijskom sunovratu. Gde je Država pa i Crkva u uslovima kada nam nestaje godišnje jedan grad veličine Bečeja? Trenutno se u Limanskoj ambulanti čeka na pregled 7-8 dana kod izabranog lekara! Bog nam pomogao!
  • mama Ivana

    11.11.2011 16:44
    Ja sam se porodila u Betaniji prosle godine bez ikakve veze, para cascavanja i slicno. Isla sam u Skolu za trudnice, sto mislim da je obavezno za svaku trudnicu. Beba je bila postavljana karlicno, porodili su me carskim rezom 7 dana posle termina jer sam bila prvorotoka i nisam se "otvarala". U porodjajnoj sali je sve bilo ok, kao na odeljenju. Posle je dolazila patronazna sestra iz DZ i sve ok. Ja iskreno verujem da je 95% osoblja tamo strucno i da odgovrono radi svoj posao. Dok sam bila u porodjajnoj sali 2 trudnice su uralale, bezale iz kreveta, cupale infiziju i psovale...pa ni to nije u redu...potpuno nepripremljene za porodjaj...hocu da kazem da i mi zene trebamo da uradimo ponesto na edukaciji. Iskreno saucesce roditeljima koji nisu imali sansu da upoznaju sve malene...strasno!
  • ivana

    11.11.2011 16:38
    Treba sve zene da se poradjaju u Cacku, tamo su svi doktori i babice odlicni i potpuno posveceni trudnicama i porodiljama, za sve su uvek tu.Ja sam se tamo porodila i zadovoljna sam u potpunosti. Inace sam zivela u Novom Sadu i drago mi je sto se tamo nisam porodila, jer sam od drugarica i poznanica svasta cula kroz kakve su ove patnje i boleve prosle prilikom porodjaja. A Sanji i Branislavu izjavljujem saucesce za bebicu, mnogo mi je zao, i treba da budu uporni i da idu do kraja!
  • vekic

    11.11.2011 14:40
    nacin porodjaja bira porodilja u civilizovanom sve
    ja sam se porodila carskim rezom deset dana pre termina jer mi nije uspeo epidural i bebi su poceli da opadaju srcani tonovi pa je moj dr kod koga sam svih 9 meseci privatno vodila trudnocu odmah predlozio carski rez da se ne bi mucili ni ja ni beba.Moje je bilo da odlucim kako cu se poroditi i naravno da sam izabrala carski.Nisam bila u sali ni dva sata i nisam se mucila uopste.Svaka zena bi trebala sama da izabere na koji nacin zeli da se porodi,a dr moze da da preporuku eventualno i to je sve.Placam zdravstveno osiguranje i hocu da se porodim onako kako ja hocu.Hvala Bogu pa je tako i bilo.Napominjem da se nisam porodila u Vojvodini vec u Centralnoj Srbiji mada bi svuda trebalo biti isto.Tuzite te lekare i isterajte stvar do kraja jer bi vas javnost sigurno podrzala!
  • sneza

    11.11.2011 13:26
    blic
    Na sajtu blic-a Budakov tvrdi da nije nista cuo za prijavu,a beba je umrla bez greske lekara,opet spominje slucajeve u 200 trudnoca da se desi jedan ovakav slucaj,procitajte kako je naveo kako je sve islo glatko i bez problema,dragi roditelji,verujem dok budete citali ove izjave budakova da ce Vam pasti mrak na oci,to sto je izjavio sve je islo po propisu i glatko,procitajte
  • Tibor

    11.11.2011 12:41
    Pokrenimo akciju!
    evo,neka neko napravi grupu na FB-u u vezi betanije da se skupimo i odemo svi tamo koji su imali losa iskustva i iznesemo sve nase nocne more na videlo!hajde svi da napisu komentar koji su za ovu stvar da odradimo na 'fejsu' i napokon svesno odreagujemo kao u svakoj normalnoj drugoj zemlji!ako neko vec pravi takvu grupu neka napomene kako se zove da se skupimo tamo!
  • joker

    11.11.2011 09:30
    Tužba? Ni slučajno!
    Podići tužbu protiv ovakvih (ne)ljudi?! Pa da ih sudije po drugarskoj, partijskoj ili kojoj već liniji uz izvinjenje oslobode u roku od tri dana?! Moja supruga uskoro treba da se porodi i ne daj bože da se desi nešto slično hororu, o kome se ovde priča! Ne daj bože ni meni, ali ni njima!!! U džip do kraja života niko od njih ne bi mogao ni da uđe, a o vožnji bi mogao samo da sanja! U potpunosti podržavam komentar 1/200!
    P. S. Ako neko ima priliku da dotičnim ukaže na ove komentare, neka to i uradi! U suprotnom, moglo bi da bude kasno, kad ih saznaju ''iz prve ruke''!
  • natasha

    11.11.2011 08:01
    prica koja mora da ide tako
    Ako hoces zdravo dete da izneses iz Betanije platices nekom doktoru.
    I tu je tacka.
    Recite mi trudnu zenu i buduceg oca koji ce se kockati sa zivotom nerodjenog deteta.
    Ja sam platila.
  • Svetlana

    11.11.2011 07:58
    Interesuje me da li lekari završaaju medicinu zbog humanih razloga ili zato da bi oblačenjem belog mantila lečili svoje komplekse i bolesnu sujetu. Gospoda iz Betanije bi verovatno drugačije radili da imaju za cilj da pomognu, ali pošto su kompleksi iznad svega od humanosti tu nema ni traga. Komisija za carski rez nije mogla da dozvoli da ginekolog koji je pacijentkinji vodio trudnoću njima određuje kada će i da li će raditi carski rez. A još treba to malo i podmazati.Stigli smo do dna!
  • 11.11.2011 07:27
    Belopavlović jeste stručnjak, ali moja iskustva sa njim su jeziva. Vodio mi je trudnoću u privatnoj ordinaciji Višnjevac, u Drage Spasić... Fantastičan dijagnostičar, mag na ultrazvuku, sigurna ruka na amniocintezi, ali... Kada se stigne u Betaniju UVEK je druga priča. Smeštena sam na patologiju zbog prevremenih kontrakcija ( zato sam se odlučila za privatnu praksu) - svakome je život deteta prioritet. Ali Belopavlović, koji je prethodno veče zakazao, zbog slabih otkucaja srca deteta, porođaj carskim rezom za ujutro, salu i ostalo, jednostavno je, profesorski, zaboravio i otišao na predavanje u Zrenjanin.... Horor! Pošto profesor nije tu, niko ni da vas pogleda. Ne znate da li je dete živo, boli vas, u panici ste, prepušteni na milost i nemilost osoblju. Završilo se indukcijom, drugi lekar, panika, hitno, Belopavlovića nigde, beba dobro, majka..... dobro zbog bebe, ali - trauma za ceo život!
  • Djordje

    11.11.2011 07:13
    "Evriće u lekarske džepiće" ovo je formula za zdravlje.
  • traveler

    11.11.2011 06:36
    Ja sam trudnica i posle citanja ovih vasih komentara dodje mi da placem i da se poradjam sama kod kuce!!!
  • naca

    11.11.2011 05:04
    pare pa operacija
    odavno je poznato da se uzimaju pare...od 200e pa do 1000e-to je svuda u klinickom centru


    kada se pare daju odmah se izvrisi carski rez

    treba ih sve otpustiti i na robiju 20 god

    nazalost ugaseni su zivoti i to tako 20-30 god
    i zalost roditelja prozivljavaju tesku krizu

    Dokle? retki su doktori koji ne uzmaju pare...stvarno retki

    Uzasno zalosno i tesko
  • Auuu

    11.11.2011 00:26
    Strašno
    Čitam ove komentare i ne mogu da verujem kakve se stvari dešavaju u Betaniji. Da mi se slučajno desi ovako nešto, nikakve tužbe ne bi podnosio nego bi lepo uhvatio doktora i kao brat gospodina Rajkovića iz "Maratonaca" odveo ga u šumu, vezao za drvo i seckao bi ga komad po komad.
  • Nsadista

    10.11.2011 23:49
    @Hm
    Hm pročitaj moj post ispod pa prokomentariši opet.
  • Limanka

    10.11.2011 23:32
    Neću iznositi uopšte svoje lično iskustvo jer se završilo, posle peripetija koje su mogle da ostave nesagledive posledice po dete i mene, najbolje moguće. Perioda iz Betanije ne želim da se sećam. Samo ću zamoliti sve čitaoce da na Facebook-u pogledaju grupu "Pomozimo Danijeli Kovačević! Devojka koja se nalazi u komi sa samo 18 god." Priča je to koja ne može da ne dirne duboko u srce i posle koje ne možete da se ne zapitate kakva je to beskrupuloznost lekara iz Betanije! Ja se iskreno nadam da će neko debelo da robija za ovakvu bahatost! I da svima, poput Danijele, plati enormne troškove lečenja!!!
  • mirko

    10.11.2011 22:45
    dobro veče doktore
    upamtite dobro ime ZORAN BELOPAVLOVIĆ,kralj
  • No

    10.11.2011 22:39
    Sve pohapsiti
    U toj Betaniji se mogu snimati horor filmovi i za to im nisu potrebni glumci, dovoljno je samo da redovno dodju na posao.
    Supruga je odrzavala trudnocu kod Vejnovica i on se tako lepo smeskao dok je uzimao pare svaki mesec kad smo isli kod njega na preglede. U Betaniji je nazalost prosla kroz horor i doslo je to toga da sam ga trazio u njegovoj privatnoj ordinaciji ali je spasen jer tada nije radila odnosno nije bio tu.
    Strasno je sto takvih slucajeva ima jako mnogo i nazalost evo sta se na kraju desilo. I sta ce na kraju biti?! Nazalost nista, dice se malo prasine i ajmo ponovo za iste novce, tarifa se zna.
    Sramota za drzavu da se ovo dopusti, verujem da bi se mnogi javili da svedoce protiv pomenutih kvazi doktora i da zavrse iza resetaka. Igraju se sa zivotima ljudi, dokle vise Srbijo bre da nas neko ***
    Svi bre da ustanemo i da pomognemo ovim ljudima da pohapse ovu bandu. Treba da se organizujemo jer ce toga i dalje biti, samo mi mozemo da nesto probamo promeniti jer od drzave leba nema.
  • Milan

    10.11.2011 21:56
    Mislim da bi bilo od velike pomoći da se jave ljudi koji su imali sličan problem ili im je neko tražio novac u Betaniji", ali da se jave na 92 s punim imenom i prezimenom, ako takvih ima - oni su na potezu, to je pravi korak koji treba da učini svako od nas ko je bio svedok ili žrtva korupcije, bahatosti ljudi koji vuku ovo društvo na dno iz dana u dan.
    Moje saučešće ljudima čija nesreća je izazvala ovakav odjek i molim Vas, u ime svih prošlih i budućih nemojte odustati dok pravda ne bude zadovoljena. Od Vaše istrajnosti zavisi da li će ljudi poput Budakova, Vejnovića, Novakove, Kećkeš, a da ne zaboravima i DR. Tasić - Stupar, kao i Dr. Ivanov protiv kojih su ranije podnete krivične prijave od strane unesrećenih roditelja.
  • Novosadjanka

    10.11.2011 21:34
    Doktori
    Mislim da mnoge porodice u nasem gradu imaju neku svoju tugu vezanu za Betaniju. Ja sam u visokoj trudnoci izgubila bebu. Trudnocu je vodio Vejnovic. Namerno ne stavljam titule jer po meni on nije ni covek, a titula je onda nevazna. Pitanje za sve njegove trenutne pacijentkunje- da li ste mozda pokusalje da ga pozovete na mobilni preko vikenda ili za praznike? Ne odgovara. Zna da mi se lekari bore za zivot, za bebu je vec kasno, a on odogovara mom suprugu "Sta on sada moze da ucini?", prekida vezu i posle CETIRI DANA dolazi u posetu i podseca da dodjem kod njega privatno da vidimo sta dalje?! A o tarifama da ne govorim. Na moju zalost, puno sam ih upoznala tamo, i zaista je tuzno da na mestu gde se radja novi zivot, gde vam se desava najlepsa stvar u zivotu vidite samo glad za novcem. Zar nije divan osecaj da vam na ulici pridje pacijentkinja posle nekoliko godina i upozna vas sa svojim detetom kome ste vi pomogli da se rodi? Ja se svaki put obradujem kada vidim dr. Radeku. Ona je vodila, vrlo uspesno, moju drugu trudnocu:)
  • hm

    10.11.2011 21:17
    Meni je vrlo upadljiva veza izmedju broja ovih nezadovoljnih ljudi sa primedbama i privatnim lecenjem. Naime, najveci broj, skoro svi su isli privatno na vodjenje trudnoce. S obzirom da su ginekolozi u Domu zdravlja potpuno kompetentni da rade taj posao, vecinom strucni, a vecinom i vrlo fini u odnosu sa pacijentkinjom, a u ovom gradu je i cekanje svedeno na minimum (ionako vecina trudnica i ne radi), ja imam izvesno misljenje o zenama koje uprkos tome biraju da se prate privatno. Necu ga navoditi, mislim da je poenta jasna.
  • XXX

    10.11.2011 20:54
    1/200???
    A, da li bi dotični lekar, isto tako nonšalantno govorio o tome, kada bi njegova deca, supruga ili on sam, bio 1/200 slučajeva, kome neki drogirani klinac na ulici bejzbol palicom polomi kolena?! Da li bi i tada rekao- žao mi je, ali, tu se ništa nije moglo uraditi. To se dešava... A ako nekome, zbog ovakvih stvari "padnu roletne"... Bojim se da će, u vrlo bliskoj budućnosti, mnogo manje džipova biti parkiranih oko Betanije!
  • @nonimn@

    10.11.2011 20:17
    Svakako ima istine, ali...
    Zao mi je svake bebice koja je patila, a kamoli izgubila zivot, svakako ucestvujem i u bolu svakog tog nesrecnog roditelja, ali pozivanje na linc svih lekara koji tamo rade jednostavno nije korektno. Naime, tamo postoje lekari koji vrlo savesno rade svoje posao bez "podmaza" u sta sam licno uverila. Svima nama bi bilo korisnije da umesto te grupne etikete imenujemo lekara, babicu ili sestru bar ovde, gde smo anonimni, da bi ta "informacija" nekom koristila u buducnosti, a ne govoriti o tamo nekom korumpiranom doktoru, kad on vec ima svoje, manje ili vise cuveno, prezime.
  • aaaaa

    10.11.2011 19:52
    ufffff
    Rspitajte se malo kako je u Kikindi....
  • Remorker

    10.11.2011 19:49
    Ista prica
    Supruga mi se porodila pre oko 15 godina. Tarifa je bila oko 500dem. Treba suprug da dodje na razgovor sa doktorom da mu objasni kako je protekao porodjaj.
    Taaa maaaani se , da sam hteo da budem upucen bio bi tamo.
    I jos nesto , dr Vejnovic gost u nekoj emisiji TVNS, prica o mitu i korupciji u Betaniji u neverici, i poziva gledaoce da da mu se jave ako je neko imao takav slucaj!!! Koje licemerje od strane doticnog , za koga znam da TRAZI mito a ne samo da prima ako das.
  • Roda

    10.11.2011 19:42
    Nisu jedini
    Pogledajte i ovo> http://www.mooshema.com/2007/06/22/operacija-je-uspela-anja-je-mrtva/
    U Betaniji se uspesno porode samo one zene koje bi se uspesno porodile i na livadi.
    Toliko o Betaniji i bitkama za bebe.
  • @Tiberius

    10.11.2011 19:41
    nije...
    svuda je isto
    najlakse je otimati gde su ljudi najosetljiviji, na deci...
    ima u toj betaniji i dobrih i postenih lekara.. kao i u svakom drugom porodilistu, kao i u svakoj drugoj bolnici... ali na zalost price o dobrim lekarima ne dolaze u javnost.. njima je to posao i gotovo...
    u javnost stizu samo ove strasne price...
    slican scenario sam ja imala u betaniji sa prvim detetom...13 sati indukcije, hitan carski, dete reanimirano...drugi put je eto to bila indikacija za drugi carski...
  • duchess

    10.11.2011 19:37
    Posteljina...
    Gde samo nadjoste ovu sliku sa ovako lepom posteljinom...?
  • alek

    10.11.2011 19:33
    zdravstvo
    dragi moji sugradjani zalim zbog svega sto e dogodilo..ali moram da kazem dok nasim zdavstvom rukovode takvi kao dr.Budakov i dok policija ne pohapsi pola zdravstva u NS nista od toga nece biti..podsecanja radi u HAgu ljkudi odgovaraju zbog ubistava u ratu a sta sa ovima u miru..koliko samo zrtava ima lekarskih gresaka...nedolaska na red za operacije i zracenja...sve je tio jako bolno i jako tesko ali morate znati da ce se svi slucajevi zataskati ..pa kako bi oni imali 10 stanova i milione na racunima..vozili besna kola..Sta raditi....
  • Dandy

    10.11.2011 19:22
    A Pedijatri???
    Njih ste zaboravili? Drugi dan posle porodjaja zove me zena i placuci kaze, dodji odmah. Ja odem u betaniju i zaticem sledecu scenu na hodniku, doktorka koja je porodila moju zenu, urla na neku zenu u belom mantilu, a moja zena sedi na klupi i place. Posle saznam sta se desilo. Pedijatar(zena u belom mantilu) je pregledala bebu je napricala zeni, kako je beba losa, kako nesto nije u redu sa mozgom, kako mora na snimanje, ali eto nema u drzavnoj ustanovi, vec samo privatno, i usput joj tutnula svoju vizitku u ruku. Kada je to saznala druga doktorka, izderala se na nju na sred hodnika, govoreci joj, pa znas da je ona ˝nasa˝gde nadje nju da navlacis. Naravno, dete je bilo zivo i zdravo, bez ikakvih problema i smetnji. To su tek lopovi i prevaranti. Svakoj drugoj zeni lazu o bebinom stanju, da bi dosli u privatnu ordinaciju i ostavili im pare.
    Drugo dete je moralo u inkubator, na jedan-dva dana, ali je lekar pedijatar u nocnoj smeni zaboravio da smanji kiseonik, pa je dete bilo pet dana u inkubatoru.

    Da li znate da sestra ne sme da probudi dezurnog doktora u nocnoj smeni, jer moze da ˝nastrada˝? Da li znate da dezurstvo lekara traje 24h? Kako reaguje covek koji radi 23h i onda ima hitan slucaj?
  • Lala

    10.11.2011 19:17
    insajder
    ovde bi Brankica SA SVOJIM INSAJDEROM IMALA PUNE RUKE POSLA
  • Sonja

    10.11.2011 19:09
    Slusajuci sve horor price muz i ja smo se ZESTOKO pripremili na tretman u betaniji, i ostali laksi za par stotina evra!
    I pored toga -- BETANIJA NIKAD VISE! Grozan tretman, odnos prema zenama kao prema stoci,ne dobijanje potpunih informacija jer vas smatraju glupim, ako vas nesto boli pa jauknete - nacinili ste najgori prekrsaj.... G R O Z N O!
    Jedno samo znam: sve cu uraditi da se sledeci put porodim sto dalje od ove ustanove horora i uzasa!
  • Belilo

    10.11.2011 19:05
    Novost?
    Ovakve vesti nisu novost, na zalalost. Smem u zivot da se kladim, nema od ovoga nista. Zao mi je nesrecnih roditelja, ali pravdu nece isterati, kao ni svi pre njih koji su isto ovo pokusali. Prekucavaju se istorije, lazno se svedoci, sve se radi da se profesija zastiti. Kada je iko iz porodilista odgovarao za bilo kakav propust? Nikada, i nece nikada, opet nazalost. Ono sto se svakako mora priznati je , da je Vejnovic vrhunski strucnjak. Zasto onda ova skrnava drzava ne dozvoli vrhunskom strucnjaku da otvori privatno porodiliste, kao sto postoje privatne klinike za sve ostale grane medicine, pa ko ima i zeli da placa, neka ide kod njega na porodjaj, a ne ovako, privatna ordinacija mu je registrovana na zenu, pacicenti odlaze tamo do pred porodjaj, a kad dodje do tog momenta, on nema gde da ih porodi, pa im uzima pare u drzavnoj ustanovi.
    Veliki problem je i taj, sto se carski rez nekada radio samo kada lekar proceni da je to neophodno, a danas mamice ne zele da ih boli, pa 90% njih same pitaju lekare, da li moze carski, epiduralno, bla, bla...prakticno, nude mito, koji jos nije ni zatrazen. Time sto ce neki doktor otici u zatvor, ili platiti odstetu nekome, nece se problem resiti sustinski, samo ce se podici cena korupcije. Neko rece kod Vejnovica 400€ carski, nije brate, monogo, mnogo vise je, a zamisli koliko bi tek bio, kad bi ih neko nagazio. Problem je isti u svim bolnicama, klinikama, domovima zdravlja,....a resenje je tako prosto, pusti me drzavo da sam biram kome cu da uplacujem zdravstveno osiguranje, i dozvoli svim lekarima, uz gomilu pravilnika i zakona naravno, da rade privatno. Onda ovakvih slucajeva ne bi bilo.
  • rankovic

    10.11.2011 18:45
    slomljena karlica!!!
    Dr.Budakov mi je vodio trudnocu naravno privatno.Bio je jako ljubazan sve dok mi je ppivatno uzimao novac i dok nije dosao red na Betaniju,kada su me primili na patologiju jer sam prenela trudnocu nije me vise obilazio,posto je nacelnik Betanije niko nije hteo da odlucuje u njegovo ime,tako da sam ja provela 1o dana na patologiji a to je jako dug period za to odeljenje.Dok su dani besmisleno prolazili i u iscekivanju glavnog tj.sefa koji je obecao da ce doci od toga nije bilo nista a ja sam pocela da santam na levu nogu.Doticna komisija koja je odlucivala da li sam za carski rez me je naravno odbila.Vreme je isticalo a ja nisam mogla vec da stojim uopste na nozi,svi su danoma prolazili pored mene kao da mi nije nista.Dr.Posle deset dana DR. Budakov se pojavljuje i tera me na prirodan porodjaj iako nisam mogla da lezim na ledjima a kamoli da guram bebu, posle 5-6 sati mucnog lezanja i cekanja ( nisam bila uopste otvorena ) pojavljuje se predivni DR. Berberic i videvski u kakvim sam stanju na njegovu inicijativu zove Budakova i urgentno mi rade CARSKI REZ. Epilog je, da sam Betaniju napustila na stakama jer mi je pukla karlicna kost i oporavkjala se 6 meseci i naravno kao i uvek niko nista nije kriv niti odgovoran.Vazno da se ne moze prici Betaniji od Dzipova i Mercedesa a sto bebice umiru i majke izlaze emotivno i fizicki izmrcvarene to nikog ne zanima.
    STOP SAMOVOLJI, BEZOBRAZLUKU, BEZOBZIRNOSTI I KORUPCIJI U SPRSKIM BOLNICAMA.
  • MiLena

    10.11.2011 18:44
    Užas
    Pomere termin porođaja i sada neće da odgovaraju što je u međuvremenu dete umrlo?
    To deluje kao teški bezobrazluk, jer je to krivična, a ne moralna odgovornost.

    Jasno je da bi beba bila živa rođena da nije pomeran porođaj od ekipe (kvazi)stručnjaka, koji bi da je pravne države sada bili u zatvoru, a ne na slobodi.

    Ne može neko reći nisam kriv, kada se predloži da se izvrši porođaj porodilje, a oni zauzmu stav da ga odlože (u međuvremenu ne prate stanje ploda), pa kada dete umre, oni peru ruke i baš ih briga što su izazvali smrt deteta.
  • ratka

    10.11.2011 18:44
    ne cekajmo godoa!!!
    TIBORE, potpuno podrzavam Vas stav. Evidentno je da se nesto mora preduzeti. Bilo kakva akcija je dobrodosla, mora da se skrene paznja, apeluje na s(a)vest, ali to mora biti kontinuirano delanje. Za pocetak, napravimo grupu na fejsu, ga vidimo koliki je broj ogorcenoh i stvorimo pozicije sa kojih mozemo zajednicki da pokrecemo akcije.
  • jatzans

    10.11.2011 18:40
    A sme li neko od novinara, policajaca, inspektora, da se pozabavi Betanijom posle ovoliko priča? A ima ih još na hiljade...... Sigurno ne sme.
  • Dr Petrović

    10.11.2011 18:36
    Riba smrdi od najglavatije glave

    Slučaj Betanije je samo kap u moru:

    60 milijardi je ušlo u ovu državu tokom 20 godina. Gde su pare? Pare se troše na privatizacije, uvoze-koječega ( i ugradnju ) i na plate i troškove: ministarstava, agencija, poslanika, direktora, na vozne parkove, kozmetiku i privid, a najmanje na zdravstvo, školstvo i policiju i vojsku. Zato su te strukture u sukobu interesa i ogrezle u korupciju.
    Korupcija je enormna. Narod ćuti i trpi. Deca su nam zadužena i unuci i praunuci...

    Narod ćuti trpi i ODUMIRE !!!

    Baš me zanima, ko treba da ode sa ovoga sveta: mi koji trpimo ili oni koji nas tlače?
    Ko je jači, ko će preživeti?
    Strašno me zanima, koliko treba ovaj napaćeni narod šibati da odreaguje ????


  • Shadow

    10.11.2011 17:53
    bila naivna
    U mom slucaju najgora od svega je bila babica,mada ni lekarka koja je bila dezurna nije zaostajala, dr.Kapamandzija. Satima sam lezala u pred porodjajnoj sali,sama,niko od doticnih nije dosao da me pogleda,samo bi prosli pored mene i ovlas me pogledali...porodjaj je prosao katasrofa,babica se derala iz sveg glasa(ako postoji neka sa imenom Ana onda je to ta),dok je lekarka stajala skrstenih ruku i komentarisala zajedno sa babicom kako nisam "spremna" dosla na porodjaj sta god to znacilo. Jedva prezivesmo i beba i ja;maleni je posle bio u decijoj deset dana... Da,jos da napomenem da je babica dosla posle svega da me poseti u sobu sa recima:sledeci put ako ne budes spremna licno cu se postarati da te istucem da ti bude jos gore...imam svedoke za te reci. Da kazem i to da nisam jedina kojoj su se tako obracali...Da mogu,momentalno bi ih ostavila bez posla,i stavila katanac na betaniju! Svaka cast med.sestrama kojih da nije bilo ne znam kako bih prezivela...Postoje i bolja mesta za porodjaj od betanije:taxi,ispod mosta,na klupi u parku...bar bi neko prisao da pomogne.
  • Cica_NS

    10.11.2011 17:39
    ?
    A ko su druga dva lekara?? Zasto se za njihova imena ne zna, pa moje je pravo da znam koji lekar nije dobar i da odbijem da me on leci!
  • Tibor

    10.11.2011 17:23
    Paznja ljudi!
    ja sam za to da se skupimo svi mi koji smo imali slicna (losa)iskustva u betaniji i odemo javno da izrazimo nezadovoljstvo i zaustavimo vise tu korupciju i da pomislimo malo i na buduce mame da im pomognemo da im se to ne desi a ne da samo sedimo kod kuce i zalimo se sta nam se sve izdesavalo lose.treba reagovati narode!SKUPIMO SE,otidjimo!
  • Tibor

    10.11.2011 16:45
    slican slucaj!
    ljudi,mi smo isto sve to proziveli tamo tj moja supruga Tamara!bila prvo na patologiji par dana pa hitan carski,zadnji ctg nije bio uredan nisu na vreme reagovali!dijagnoza:dete je patilo zbog nedostatka kiseonika i sad zbog 'nemara' tamosnjih lekara idemo na terapije kod dr.Stejin!za dr.Vejnovica svi znaju da uzima 500eu po porodjaju,mi nismo hteli da platimo!kad je patronazna dosla kod nas posle dve nedelje provedenih u decjoj bolnici nakon porodjaja,rekli smo joj sta se izdesavalo i kaze ona:a pa da za Vejnovica se zna,svako zna, i sto je najgore u svemu tome da je bilo slucajeva gde su mu platili i covek umesto da bude tamo na porodjaju on uzeo bolovanje...
    Ja vam kazem da se skupimo,odemo ispred betanije(il u betaniju)i javno izrazimo nase nezadovoljstvo a mogli bi zajedno i do drugih nadleznih organa otici da vide da nam je dosta vise korupcije i nehumanosti u nasem zdravstvu a pogotovo u porodilistima!ovo su ozb stvari i treba narod da uzme stvar u svoje ruke!
  • Mirjana

    10.11.2011 16:13
    sramota
    Reče doktor da se tako nešto događa jednom u 200 slučajeva? Pa, koliko se beba rodi u Novom Sadu mesečno? Pretpostavljam da je najmanje 300-400, ali neka je i samo 200, da li umire jedna beba mesečno??????? Nismo znali za tu statistiku!!!! Kakva bezočnost, kakva neosetljivost i nedostatak elementarne odgovornosti!!! Samo za tu izjavu trebalo bi mu oduzeti licencu momentalno da u ovoj državi išta funkcioniše!
  • raka

    10.11.2011 16:10
    cena
    Prodanim dišama se ne može nadavati para
  • Mi smo imali

    10.11.2011 15:47
    sreće
    za razliku od ova dva mlada bračna para, naša bebica je pred sam porodjaj imala 4,3kg, trudnoću je vodio dr Budakov, privatno naravno, tako smo MI hteli, išli smo na "sigurnu" varijantu, svakog meseca smo isli na pregled i ultrazvuk, ekspertni je radjen 2 puta, sve u najboljem redu, kad je dosao termin, Budakov nas pozove u betaniju par dana ranije, nije nas ni pogledao vec je suprugu pregledao drugi dr i primio je na lezanje zbog Budakovog, ctg (praćenje srčanog rada kod bebe) koji je uradjen im je bio sumnjiv i najavljuju sledeći kroz par sati, Budakov opet ništa, a svi pizde zašto je supruga i primljena, samo čujemo "to je Budakova veza", jedan ctg dobar, drugi sumnjiv i tako stalno, da ne pričam kako su sestre ostavile suprugu i ZABORAVILE JE celu noć priključenu na ctg , jadna smrznula se u nekom sobičku bez pokrivača bila je priključena 6h, a većina zna da se ctg radi 15 minuta, porodjaj je krenuo praktično u sat, bolovi i sl, ali se supruga nije "otvarala", opet to nije značilo ništa doktorima, da opet napomenem da je Budakov ni tad nije posetio, imala je bolove na 6-7 minuta više od 30 sati, i opet ništa, a ctg kako kad malo dobar malo loš, da bi se na kraju na insistiranje mog oca koji je lekar i koji poznaje tada dežurnog dr Djurdjevića smilovali da je odvedu u salu, moram da napomenem da je i Djurdjević bio "krasan" kad je saopštavao supruzi da će ići na carski, naravno hitan carski, sve je prošlo ok, ali sad sledi glavno, Djurdjević silazi da kaže ocu i meni i da nam čestita ali i saopštava ocu da je pupčana vrpca bila oko vrata našoj bebi i da je sve odradjeno u zadnji momenat, a da ne govorim da im stažisti ili mladi ginekolozi čitaju ctg nalaze i lupaju pečat umesto glavnog dežurnog, znam sigurno da mi nismo jedini i usamljen slučaj, zato ljudi javite se i napišite šta ste doživeli možda će se i naći neko ko će odreagovati i napraviti reda u betaniji, mada čisto sumnjam, ne moraju biti samo traume, sigurno ima i zadovoljnih ljudi, neću da grešim dušu, ali ima veliki broj pritužbi, ne mogu ni da zamislim kako prolaze "obični smrtnici" koji nemaju ni para ni poznanstva!
  • Marija

    10.11.2011 15:20
    e to oko zaposljavanja po babu i stricevima je od davno prisutno ne u betaniji nego na svim klinikama u novom sadu. i to bez obzira kakvi su to studenti, kako su zavrsavali studije i koliko su na kraju strucni. nije medicinski faks i rekao bih ceo klinicki centar bez razloga prozvan "porodicni"!!! a o prof vejnovicu i dekanu grujicu koji studente primoravaju da o svom trosku rade sanitarne knjizice koje nema ni pola lekara u betaniji i na hirurgijama kao ni mnogi studenti prethodnih generacija necu ne da pricam.
  • Miona

    10.11.2011 14:49
    znamo mi
    Zao mi je zbog te porodice!!! Strasne stvari se tamo desavaju! A, sto se tice dr Vejnovica svaku pohvalu za tog divnog coveka!! Mene je spasao , moju kumu je nosio na rukama zato sto su joj doticni kvaza lekari uradili carski da je malte ne dobila trovanje na rukam ju je nosio i spasoa!! Meni je pomogao i zato mu BESKONACNO I NAJ LEPSE HVALA, moja beba je bila karlicno !! NARAVNO, PARE NISU IGRALE ULOGUUU!!
  • jatzans

    10.11.2011 14:40
    Dok je onih koji plaćaju, biće i lekara koji uzimaju pare. Prestanite da plaćate.
  • VOX

    10.11.2011 14:33
    NEVEROVATNO,CAK I OVDE
    Nije mi jasno ko to lupa minuse na zivotne price roditelja koji su presli golgotu u betaniji,au,pa i ovi u betaniji imaju dezurne hejtere koji da umanje bruku,udaraju minuse,SRAM DA VAS BUDE,LJUDI ISPRICAJU ISTINU A VI LUPATE MINUSE,MA DA HOCE SRBI DA NESTANU BIO BI RAJ NA ZEMLJI,BAS ZBOG TAKVIH KOJI NA OVE ISTINE LUPAJU MINUSE,FUJ
  • NS

    10.11.2011 14:30
    Pa, jeste najbolje neplatiti nista, a ne ovako vecina placa, oni se uzohole, pa pomisle da mogu i da ubiju, a da ne odgovaraju. Ustvari, ne pomisle, nego to i urade! Kakvi su to ljudi kada se sa ovakvim stvarima igraju!? Kakva je to zemlja u kojoj se zene boje da li ce doci zive, sa zivim detetom iz porodilista!?
  • www

    10.11.2011 13:59
    srednji vek
    Verovatno ste u pravu i za korupcijui i sve to, takva iskustva nemam, ali, činjenica je da tamo vlada srednji vek što se medicine tiče. Još pre 40 godina su se žene porađale uz anesteziju, dok se kod nas razležu krici porodilja hodnicima. Carski rez im je svima trn u oku, pa vuku bebe vakuumskim uređajima koji je već čitav vek ne koriste, a o nasilnim porođajima i pogrešnim indukcijama da ne pričam! Pojma nemam zašto su tako zaostali, kad na drugim klinikama to nije slučaj.
  • 10.11.2011 13:41
    Vratite dr Višnjevca na čelo Betanije pa ćete videti kako se zavodi red u roku od 24h!
  • comi

    10.11.2011 13:36
    Ne znam reci kojima bih opisala koliko mrzim to mesto. Bez patetike vam kazem, odatle sam jedva zivu glavu izvukla. I to sve jer me niko ziv nije pogledao satima nakon porodjaja. Masivno krvarenje, operacija u opstoj anesteziji, tuga jedna, posle mi je trebalo tri puta vise vremena da se oporavim. I psihicki i fizicki. To sto je neko lekar deset, dvadeset ili trideset godina, pa cak i ako vazi za extra dr, ni u jednom trenutku ga ne eskulpira za greske. Betanija je mesto koje jednostavno treba zatvoriti. Pa onda lepo put pod noge u drugi grad. Da bilo koja inspekcija radi svoj posao kako treba, nakon samo jednog odlaska tamo, zatvorili bi ih. Jer ako se jednoj, samo jednoj, zeni desilo sto i meni, treba ih zatvoriti. A ima nas na hiljade. Ovako, svako malo, umre beba, bebe dobiju sepsu, majke dobiju sepsu, majke umru, pa ljudi, jel to klanica ili bolnica? Postoji greska, ali postoji i hronican nerad, neprofesionalnost, nestrucnost, neznanje, neodgovornost, zaposljavanje dr po svim, osim kriterijuma struke...To je na delu u Betaniji.
  • sneza

    10.11.2011 13:33
    nastavak agonije?
    Zamalo da zaboravim jos jednu epizodu tih dana kada sam se porodila u betaniji,posle 10 ili 15 dana dobijem mastitis,upala dojke,ali to znam sada ali tada nisam imala pojma,ali manifestuje se opasno visokom temeperaturom i crvenilo na dojci,koja je puna mleka,i tako mene uhvati drhtavica,bunilo iza ponoci oko pola dva ujutro,i brzo u betaniju kod dezurnog,u toj agoniji cekala sam sat vremena da se pojavi dezurni,a dezurni bio neki dr.mr.spec. covek srednjih godina,buckast,u belom mantilu,a sa njim sa leve i desne strane dve med.sestre jedna plava,druga brineta,raspustenih kosa,u belom,sa potpeticama od 12 cm,o dojkama i da ne pricam,i on mene primi,ja se skinem i kazem da me tu boli i to i to i on kaze da je to normalno,da stavljam obloge napise izvestaj i ja odo kuci,do ujutro do 7 casova,vec sam bila nemocna noge da pomerim,i krenuo je delirijum od temperature koja je bila preko 40stepeni,opet brzo u betaniju,i jedan divan mladji doktor me primi,valjda jutarnja smena,i kako sam se skinula on se uhvatio za glavu i odmah injekcija antibiotika,i pita me zasto sam cekala,ja mu pokazem izvestaj od pre 5 sati,on je samo odmahnuo rukom i faca ,,jbg zapao te bas on,, i dao mi savete za dalje,posle sam dosla na kontrolu kod njega i sve je bilo ok.Nikada necu zaboraviti scenu kroz bunilo,dr.mr.spec.sa dve manekenke kako odmahuje rukom da mi nije nista,pa jos napise izvestaj i udari potpis i pecat.Tada nije bilo pomena da bilo sta kaze protiv doktora ili policije,tako da cutis i guras dalje,naravno ako sve dobro prodje,hvala na strpljenju sto citate ove redove,konacno da mogu da ostavim pisanog traga tog vremena...
  • ja

    10.11.2011 13:23
    Pre 7 godina moju ženu je Profesor Belopavlović porodio carskim rezom(mali kreno karlično)i na pitanje sestri kako da se zahvalim doktoru dobio odgovor da mu kupim čokoladu a ako hoću da se posvađam sa njim da mu ponudim pare koje neće uzeti.Da dodam tadašnja načelnica patologije trudnoće je odlepila kad je čula za carski jer ona takve slučajeve porađa klasično ,ali je moja žena bila Profesorov pacijent i nije bilo razgovora o načinu porođaja.Recimo da i u Betaniji rade pošteni lekari koji znaju vrednost posla koji obavljaju a ne samo dr.biznismeni koji su nabrojani.Moj jedini trošak je bio čokolada i cveće za sestru Ružu koju nisam pomenuo. Neizmerno zahvalan PROFESORU ZORANU BELOPAVLOVIĆU I SESTRI RUŽI

    Saučešće porodici. Mali zahtev oderi im kožu s'leđa ako možeš pa nek se igraju porodilišta u KPD Sremska Mitrovica 10-20 godina.
  • liman

    10.11.2011 13:20
    Dokle?
    Suprugu su skoro 24 časa držali na patologiji nakon pucanja vodenjaka i kasnije su je u sali ostavili da čeka u bolovima dok nije posle više pokušaja dozvala doktora koji je hitno stavio na carski rez jer su bebini otkucaji počeli da slabe. Bogu hvala, dete je živo i zdravo, bilo je manjih problema zbog prevelikog gutanja plodove vode usled dugog čekanja na porodjaj, ali je sada sve u redu. Na otpusnoj listi je lažirano da je vodenjak pukao sat vremena pre porodjaja. Naravoučenije je bilo da treba ići u odredjene privatne ordinacije i plaćati 100€ po pregledu i na taj način "obezbediti" tretman u porodilištu. Betanija je postala sinonim za korupciju, a nadležni zatvaraju oči jer para vrti na sve strane. Nikada više Betanija.
  • maman

    10.11.2011 13:12
    @mama
    Nisam baš sigurna da bih imala toliko hrabrosti da kažem istorijsko NE korupciji u Betaniji na taj način. Moja priča sa Betanijom je odavno obavljena, prvi put sa onom klasičnom "komunističko-socijalističkom vezom" iz starih dana, bez love, a drugi put, 10 godina kasnije u uslovima ranog kapitalizma sa 200 maraka posle porođaja. STRAH da nešto ne krene po zlu je jači od isterivanja pravde. A sad, kad me čeka u budućnosti POROĐAJ MOG DETETA, brundaću sebi u bradu i ko ovca dati se na šišanje. Pregolem je taj strah za ŽIVOT NAŠE DECE ...
    Čast predanim i poštenim lekarima, ukaljaše ih ovi alavi.
  • 10.11.2011 12:51
    hajde da promenimo nesto?! mi! svi zajedno!
  • Mama

    10.11.2011 12:17
    Tragedija, iskreno žalim porodicu.
    Budućim roditeljima poručujem: Ne plaćati nikome!
    Svi lepo da se zainate i da ne "časte" ni sa 100 grama kafe!
    Tri puta sam se porodila u istoj toj Betaniji, nikome nisam dala apsolutno ništa i ponovo bih tako postupila. Imala sam sreću, sudeći po komentarima, ali nemojte zaboraviti da svaka korupcija ima dve strane. Ako NIKO ne bude platio, moraće da rade svoj posao za platu koju primaju kao i sav ostali svet. Zaustavite korupciju svojim stavom.
  • Valerija

    10.11.2011 10:58
    jos nesto
    Ja sam se igrom slucaja porodila u Visegradskoj u Beogradu pre sedam godina, bila sam tretirana i zasticena ko beli medved, pocev od ginekologa u Domu zdravlja pa sve do porodjane sale...nisam poznavala nikog, nisam imala veze i imala tretman kao i sve koje su u tom momentu porodile, tu noc je bilo 40 beba. Pet dana sam bila u bolnici, pregledana i ja i beba i pustene kuci, da bi me posle dva sata zvali iz porodilista da me pitaju kako sam se snasla, da li je sve u redu, jel beba sisala, kakila, piskila, kako se ja osecam, da li sam uplasena ako jesam odma bi poslali doktora da me pregleda...da se samo jos malo razumemo ja ne volim BG ni na razglednici, ali verujte trudnice i novorodjene bebe su pod velikom zastitom
  • 10.11.2011 10:56
    O korupciji u novosadskoj Betaniji počev od sestara, glavnih sestara, doktora,načelnika... - poznata je priča svakome čija su se deca rodila, ili nisu (nažalost)u našem gradu!
    Samo što niko nije putem medija ovo nikad pokrenuo. Pare se uzimaju, traže(!) sasvim otvoreno, a onaj ko nema ili neće da igra tu igru, izlaže i porodilju i dete priličnom riziku! Bahati su, grubi, nezainteresovani, neodgovorni i vreme je, zaista, zarad budućnosti i života, da se ovo raskrinka konačno! Saučešće nesrećnim ljudima koji su njihove žrtve.
  • VladimirR

    10.11.2011 10:42
    Podmazati ili ne...
    Verovatnoca 1/200 uopste nije mala kada je gubitak zivota u pitanju, i monstruozno je to sto je ovaj rekao. Mogao bih da razumem odlaganje samo ako su pre nje na carski rez isle samo zene koje ciji rizik je bio veci od ovog. Na zalost, sumnjam da je bilo tako, vec su prednost imale zene koje su imale tih 400 eura da daju bandi. Prema tome, nema govora o postovanju procedure, a i postavlja se moralno pitanje: "Sta bi bilo kad bi svi podmazivali, a sta kad niko ne bi".

    Samo javnost ne treba odmah da osudi sva 4 lekara automatski: mi ne znamo ko je kako glasao u toj komisiji. Za pocetak, znamo samo za Budakova.

    Moja zena se poradjala dva puta, pre ~10 i pre ~7 godina. Verovatno smo bili naivni, ali nije htela ni da cuje da platimo taj reket (to je prava rec, kao sto se mafiji placa "za zastitu"). A nismo ni imali, ruku na srce, iako je bilo mnogo jeftinije nego sad. Sreca pa je sve proslo kako treba. A na kraju, kad je sve proslo, pocastili smo babicu koje su najvaznije u procesu porodjaja. Doktori uzimaju pare, a one odradjuju posao u 95% slucajeva.
  • Milan

    10.11.2011 10:42
    Nedodiljivi...
    Jezivo je dokle ide surovost i pohlepa pojedinih doktora. Igraju se Boga, odlučuju o životu i smrti. Bilo bi dobro da se jave i drugi ljudi koji su imali slična iskustva ili im je neko tražio novac od lekara Betanije. I posle svega oholi komentar dr. Budakov - " To je jedan od 200 slučajeva..." E pa možda će on biti jedan od veoma malog broja doktora koji će odgovarati zbog svoje greške....
  • barbie

    10.11.2011 10:31
    no comment
    nikada necu roditi...
  • drugarinja

    10.11.2011 10:28
    strašno!
    Ma sve bih ja to pohapsila.Neki ljudi su zaista sramota svoje struke, a takve stvari nam se dešavaju jer živimo po principu "kako ćemo,lako ćemo".Podržavam roroditelje da istraju do kraja u celoj priči.
  • Maca

    10.11.2011 10:21
    I za prirodan porođaj u Betaniji Vam treba 300-500 eur da vas doktor malo"pogleda". Nadam se da treće dete neću roditi u Novom Sadu.
  • bns

    10.11.2011 10:16
    Hebala ih procedura i alavost
    Nemoralno ponašanje lekara u Betaniji nije nikakva novost. Dobro se zna da lekari iz Betanije rade i privatno i da žene kod njih održavaju trudnoću. To je prilika da lekari "navlače" žene, koje često i nemaju medicinske indikacije, da im rade carski rez, jer tako ginekolozi mogu više novca izvući od porodilja. Pošto su prebukirani naručenim carskim rezovima, onda porodilje koje imaju medicinske indikacije za carski rez ne mogu, da tako kažem, doći na red. Zaista je sramotno ovakvo nonšalantno ponašanje i pravdanje dr Budakova u kojem on tvrdi da je procedura ispoštovana. Kada će shvatiti da se ne radi o proceduri, nego o ljudskom životu? A ako neko hoće da radi privatno, molim lepo, neka otvori svoje porodilište. Sigurno će imati pacijente, a ne ovako da se državni resursi troše, nekom pare idu u džep, a ljudski životi ugrožavaju. I naravno, mogu pretpostaviti šta će inspekcija zaključiti. Verovatno isto što su zaključili proletos kada su u urgentnom u Novom Sadu izašli na teren, pošto je prethodno žena ubijena, takođe "zbog birokratske procedure", a zapravo zbog nepružanja pomoći od strane lekara i sestara.
  • Nsadista

    10.11.2011 10:01
    Made in Serbia - Novi Sad
    Moja žena i ja prvi put idealistički razmišljamo:
    "Pa oni moraju da rade svoj posao!"
    "Zašto da plaćamo, imamo poverenja u doktore!?"
    Kakvi smo idioti bili samo! Nikad sebi neću oprostiti kroz šta smo gurali našeg malog anđela.
    I? =====> Doktor sinu (preko 4kg) odloži carski, zbog praznika!??!! Naravno porođaj krene ranije i posle 12 sati mučenja, ženu su isekli kao kravu i uradili vakum extrakciju.
    Inkubator, krvarenje na mozgu, mesecima posle wojtine vežbe zbog mesarskog porođaja.... ;-(
    Žena mi priča da tačno postoji razlika u tretmanu prema porodiljama na stolovima. Dok neke, kako nju, neće a pogledaju ma kolko rikale i vikale, oko drugih skakuću/obilaze, kvase usne ovo ono...

    Drugo dete?
    400e doktoru na ruke + mnoštvo privatnih pregleda kod dotičnog dr i porođaj kao pesmica!
    Sada je žena je bila u sobi sa druge dve porodilje, i svaka! je imala svog dr koji ih je redovno obilazio.
    I da, 500dinara nekoj sestrici da bi izneli bebu brže na dan puštanja (bila je velika gužva)
    Ljudi to je realnost.
    Porodilje su tamo samo krave muzare, koje osoblje Betanije za tih par dana tamo gleda samo kako da izmuze max.
  • berolina

    10.11.2011 09:40
    sveta srpska KORUPCIJA
    korupcija i kriminal

    jedino mi je zao bebe, dok za sve ostalo ste SVI ZAJEDNO KRIVI!

    korupcija

    korupcija

    typisch serbisch!

    korupcija

    korupcija ... od birosa do profesora, od portira do politicara...
  • Svetlana

    10.11.2011 09:33
    Betanija-sramota Novog Sada
    Ovo je stvarno strašno,svi koji su krivi trba da odgovaraju. Zar se tako igra sa životima i sudbinama.Užas!
  • Миле

    10.11.2011 09:29
    .
    Иако је била више од 12 часова у Бетанији моја супруга није ни стигла до сале за порођаје већ се породила у соби за припрему. Порођај је почео без присуства икога од особља. Вероватно зато што нисам платио где треба.
  • Tiberius

    10.11.2011 09:28
    betanija je stvarno sramota grada, kao sto je neko vec neko napisao. nazalost i ja sam se naslusao horor prica od prijatelja koji su prosli kroz pakao u toj "instituciji". za sve one koji planiraju porodicu neka dobro razmisle o mogucnosti porodjaja u nekoj drugoj opstini. cini mi se da je svugde bolje nego ovde.
  • exit

    10.11.2011 09:13
    cure - vejnovic productions
    u moje vreme kod vejnovica platis 400 evrica on ti prati trudnocu i na kraju carskim rezom te porodi.ja sam bio blesav bice sve ok nisam platio i umalo ostao bez deteta.najgore od svega je to da to ceo grad zna a svi cute...
    .....
  • Anonimus

    10.11.2011 09:08
    @Cure
    U Tvoje vreme je bilo super, danas tom istom liku pla'as preko privatne ordinacije nekoliko puta po 400e, a On ni ne dodje na porodjaj, ne dozvoli epiduralno i prilikom porodjaja ostetis tesko 3 prsljena.....
  • javna tajna

    10.11.2011 08:56
    uzas
    Betanija ja sramota grada.Mene nisu stavili ni na UZ kada je konstatovan manjak plodove vode, vec sam se patila jos dve nedelje, a i plod jr patio, i danas se patim sa detetom ali niko nece da prizna da je to MOZDA posledica toga. Zato sam u drugoj trudnoci molila za carski, i pored pritiska 170, i preeklampsije komisija nije htela da odobri, pa sam isla obilaznicom, znate vec kako, da ne bi voda stigla do bubrega i otkazali bebe i ja. Znam primere sa patologije gde je zeni operisano srce, ali to nije indikacija za carski! Samo su pare indikacija!
  • pravda

    10.11.2011 08:36
    I treba da odgovaraju!Gospoda koja ne vide dalje od svog nosa i novacnika!
  • ja

    10.11.2011 08:23
    sta reci na ovako nesto..sada je novina u betaniji da svi carski rezovi idu na komisiju naravno osim ako nisu hitni i sada su carski rezovi poostreni...pa sada kada se tu smeste zene koje dodju preko veze i koje moraju da se porode carskim rezom za ostale nema mnogo mesta.
  • mobutu

    10.11.2011 08:14
    Nadam se da ce uspeti da raskrinkaju mafiju u porodilistu! Samo pogledajte vozni park doktora iz betanije i sve ce vam biti jasno.
  • NS

    10.11.2011 08:14
    Ja mislim da ove doktore iz Betanije treba poslati u zatvor do penzije da ne ubiju jos neko dete. Ne secam se da su pre tako cesto umirale bebe u toj bolnici...
  • Uh

    10.11.2011 08:10
    Možda da su "podmazali" možda bi lekari videli i patnju ploda, i patnju majke i potrebu za carskim rezom! Na žalost, danas je teško stići do lekara bez veze, bez keša i sl. Ovo nije prvi slučaj da se katastrofalne greške dešavaju u Betaniji!!! Trebalo bi tu detaljno istražiti!
    Žao mi je roditelja!
  • Valerija

    10.11.2011 08:06
    Da taj isti Budakon ni je to sto jeste ( dr ), da je njegova zena dosla u porodiliste po preporuci svog ginekologa da je HITNO, i da su joj zakazali carski za sedam dana i da joj se dogodilo isto sto i gospodji iz clanka...pitam se da li bi se gore pomenuti Budakov pomirio sa tom cinjenicom da su izgubili dete i krenuo da pravi novo.....Nema tu puno filozofije, suspenzija dok se ne dokaze da nije kriv, ovako mu se moze kako on hoce, mozda da upropasti jos neciji zivot
  • sneza

    10.11.2011 08:06
    pre 20 godina
    Ja sam se porodila pre 20 godina u istoj toj betaniji,i imala isti slucaj,prvorotka sam bila sa 30 godina zivota,a plod je bio ogroman,beba je teska 4kg i 600 grama,ali nisu hteli da me stave na carski rez,nego sam se i ja i beba mucili,dok na kraju kada babica vise nije cula otkucaje srca,odmah su me ,,isekli,, i izvadili vakumom bebu,koja nije nisala,radjena je reanimacija,i mislim da u su sekundi bili u pitanju,i moja prica ima srecan kraj,ali da nije bilo babice,kraj bi bio kao kod ovih roditelja,koje razumem u potpunosti i dajem podrsku da isteraju do kraja
  • Lara021

    10.11.2011 08:00
    Kao i uvek
    Oprace ruke i prigrliti jedno drugo u belom hororu. Ima li kraja?
  • cure

    10.11.2011 07:55
    vejnovic productions
    u moje vreme kod vejnovica platis 400 evrica on ti prati trudnocu i na kraju carskim rezom te porodi.ja sam bio blesav bice sve ok nisam platio i umalo ostao bez deteta.najgore od svega je to da to ceo grad zna a svi cute...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna