Na žalost, ovo je prava slika stanja železnice u Srbiji. Razlozi za ovu situaciju navedeni u intervjuu su samo delimično tačni. Izostavljeno je, (ne)namerno, naglasiti nepovoljnu strukturu zaposlenih koji su postavljeni na radna mesta koja treba da poštuju bezbednosne procedure, da edukuju i preventivno deluju da se nivo bezbednosti poboljša. Inženjere sa velikim iskustvom, magistre i doktore nauka, sa kojim raspolažu, za oblast bezbednosti saobraćaja, ne angažuju na odgovarajućim i važnim poslovima; ,,bacaju'' stručnjake koje imaju, a raspoređuju i dovode na visoke pozicije ljude koji nisu dorasli navedenim radnim zadacima-očigledno. Upravljanje ljudskim resursima je na nezadovoljavajućem nivou i to se sa ovako lošim pokazateljima ponovo manifestovalo kao veliki problem koji se svesno ne dijagnostifikuje...Najveća vrednost, pored preporučenih mera ulaganja u poboljšanje tehničkih i tehnoloških uslova na železnici je svakako pravilno upravljanje ljudskim resursima, koji ne nedostaju, ali se ne raspoređuju i ne koriste racionalno... To je prvi korak, koji je najbrže i najlakše preduzeti, vrlo malo košta, a benefiti su ogromni! Samo na tom putu, oni koji donose odluke treba da savladaju svoj ego, svoju sujetu i svoju zavist, što je bojim se najteže i njih lično najviše košta ...
Navedeno istraživanje uopšte ne iznenađuje kad inženjere sa ogromnim iskustvom i znanjem, magistre i doktore nauka iz oblasti Bezbednost železničkog saobraćaja držite na marginalnim i radnim mestima ispod svakog nivoa sposobnosti, dok vam podobni vode železnicu, odeljenja u Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i kompletnu državu...
Niko sposoban i pametan vam ne treba, sami ste sebi dovoljni i rezultat da smo najgori i u ovoj oblasti, sam po sebi sve govori, na žalost...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Srpske železnice na prvom mestu u Evropi - ali po udesima
Autor: Politika
Info
•31.05.2023.
•08:05 > 11:27
Komentari 3
Taša
Tamara
Niko sposoban i pametan vam ne treba, sami ste sebi dovoljni i rezultat da smo najgori i u ovoj oblasti, sam po sebi sve govori, na žalost...
Djole
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H