Kod nas ljudi masovno skidaju DPF filtere sa automobila, što je katastrofalno. U svakoj grupi za automobile ima brdo glasnih "stručnjaka" koji to često savetuju drugima iznoseći stavove kako su inženjeri glupi i da automobil nakon toga kao ide bolje (kao da je zato i postavljen...). Apsolutno ne razmišljaju o štetnosti po zdravlje ljudi, a vrlo često ti isti "stručnjaci" imaju i decu. Iza svega se isključivo krije to da neće da daju novac za održavanje. Ponekad je bukvalno nemoguće voziti iza takvog auta od smrada, a o štetnosti da ne pričamo. Definitivno pozdravljam kontrolu u tom segmentu.
Da li znate da se katalizatori masovno kradu u Novom Sadu, pogotovo na Citroenima? Ako vam se to nije desilo, smatrajte da imate sreće. Na 10 ukradenih katalizatora dođe jedan kog je gazda auta sam skinuo da zaradi.
Ovo je kao da ste rekli da su Vam ukradeni tockovi i da ne nameravate da ih menjate jer ce biti ukradeni ponovo, pa onda uzmete i vozite auto bez tockova.
Samo zato sto je auto bez katalizatora u voznom stanju, ne znaci da taj deo ne treba da se zameni.
Ne brinite. Nema te države koja bi se odrekla priliva zbog ovakvih gluposti. Dakle ostati bez 25 i više % neregistrovanih automobila neće ni jedna normalna država. Tipa zastrašivanja je kao i sa vremenskom prognozom, ide užas, horor, pakao, amargedon od vremena.
Eno u Nemačkoj moj kum izvadio katalizator, nema oba svetla ni šoferku a i krov ima rđavu rupu. Došao na tehnički, majstor se rukovao sa njim kroz šoferku i sve prošlo OK. Kakva ovalnost diskova, bolje ja da zakočim pa ako mi auto stane, stalo je.
Vozio sam na gas , grejem se na gas i kuvam na gas. Sve to džaba kad se naše lopuže ugrade s raznoraznim akcizama , kradcizama ,atestima , reatestima i ostalim glupostima i opet gas najskuplji u evropi. Plinski uređaj sam prošle godine izvadio jer se ne isplati i da bih vratio vozilo na benzin su mi uzeli skoro 20000 . Plaćaš im reatest i kad skidaš gas.
Kontrolu izduvnih gasova pooštriti do mere da u saobraćaju ostane 40% manje vozila a saobraćajnoj policiji odrešiti ruke sa uputima na vanredni tehnički pregled.
Na ovu skupocu i vise nego su preterali!!! Pola Gradjana vozi Auta iz 98,992002,5 i nemaju mogucnosti za novije! Dabi se ocistili svi ti polovni,Automobili Drzava mora dati subvencije,svakom vlasniku! Ovo sto kao,predlazu je bukvalno nista i od 2025 mnogi ce ostati bez,svojih Auta! Sta ste glasali to ste i dobili!!! Uzivajte?
"20god vozim na plin a maltretiraanj zadnjih 12god, vise sam sacuvao vazduh od vajnih dizelasa a trpate me u isti kos, odredite granicu co2 i ko prodje" -Teško da ćeš i ti da prođeš jer na tehničkom mere CO2 i na benzinu i na plinu .
Opet preko leda obicnog coveka kako moze obican narod u ovoj zemlji da kupi novi auto nikako ljudi se pate voze krseve iz evrope sve sto je neko dozvolio da se uveze hitler je napravio narodni auto naucite lekciju to nama treba novo doba pomozite narodu dajte neku sansu obicnom coveku koji je ovo vek indici napravili one mini automobile kinezi elektricna vozila cena besmislena ali ugradnja lopovluk dize cenu volim i ja vas
Ne kapiram baš. Svi komentatori ovde su kategorički za eu vrednosti, ali kad treba izbaciti đunte s puteva, onda sve najgore po vučku. Treba neko tu diskrepanciju da mi objasni
Šta je sa nama? Nema pogodnosti za TNG i metan koji dokazano zagađuju manje, a tobože se brinemo o ekologiji. Akcize, reatesti, atesti skup gas itd, sve to može da se reši i da ljudi koriste za ekologiju prihvatljivija rešenja. Kakvi hibridi i električna vozila, pa mi nemamo ni za el trotinet. A ovaj što poredi nemačku neka ide tamo da živi, sa kojom platom da kupim bolja kola. Sve sirovo curi voda
Meni je izvadjen katalizator, jer je bio zapusen. Sta cu na tehnickom pregledu? Bas me briga, registrovao sam u aprilu :D Sta cu sledeceg aprila? Ne znam, valjda ce se to resiti samo od sebe :D
Bilo je dosta vremena za one koji imaju problema sa katalizatorom da ga rese. Krajnje je vreme da se ta mera sprovodi.
Ako se poredjujemo sa nemackom, sto nije lose, tamo se u slucaju da su diskovi ili obloge pri krajua merena kociona sila je uredu, skrene paznja vozaca da ni trebalo da ih menja. Medjutim ako merena vrednost prelazi toleranciju dobija se rok od 15 dana da se kocnice dovedu u red. Ponovni dolazak se naplacuje malo. Ali nakon 15 dana je auto bez tehnickog i placa sepuna cena novog tehnickog. Auti sa euro 1,2,3 nesmeju u naseljena mesta. Izuzeci su old timeri koji su stariji od 30 godina koji imaju odgovarajuce tablice za razpoznavanje.
Ni potpuno novi diskovi ne pređu uvek tehnički. U Hrvatskoj provere ovalnosti diskova uopšte nema, a oni su u EU.
Gde je tu logika o zašto se nadležni iživljavaju nad nama?
Vec se sada nekima vise isplati da plate kaznu za neregistrovano vozilo nego da registruju vozilo. Resenje drzave ce biti da povecaju kaznu i nista se nece promeniti. Ne bi ta bezbednost ni bila problem da vlasnicima ostaje para da sredjuju matora vozila, umesto da im gomila novca odlazi na mafiju za osiguranje (>200% veci trosak od drzavnih nameta pri registraciji) vozila.
"Ukoliko se ispostavi da će primenom takvih normi za ovalnost diskova jedan jedini život biti spasen u narednih godinu dana na našim putevima, ja ću prvi to da podržim", kaže Okanović za Euronews Srbija.
Hajde ti, majstore, prvo uvedi obavezno kažnjavanje divljaka umesto što se upravo takvi izvlače na stranku i rođake u MUP-u, zatim popravi razorene puteve, pa onda spašavaj taj jedan život izbacujući 20-30% vozila iz saobraćaja i primoravajući ljude da menjaju ispravne diskove.
Kakva igrarija od Drzave. Obesmisliti deo oko katalizatora i DPF sto je realno ogromna potreba, uvodjenjem ovalnosti diskova, sve strpaj u jedan dzak i pitaj Okanovica ( nebitna ne vladina organizacija ) sta misli o tome.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Vozila bez katalizatora i sa iskrivljenim diskovima u problemu od jula: Da li se preteralo sa merama
Autor: Euronews Srbija
Info
•31.05.2023.
•12:04 > 12:05
Komentari 36
Djura
/
Ns
:/
Ovo je kao da ste rekli da su Vam ukradeni tockovi i da ne nameravate da ih menjate jer ce biti ukradeni ponovo, pa onda uzmete i vozite auto bez tockova.
Samo zato sto je auto bez katalizatora u voznom stanju, ne znaci da taj deo ne treba da se zameni.
novosadjan
David
Rajko
Limanac
S
Paja
Grunf
Djple
Djole
S
Nešto..
bane
Pjv
Mile
Aleksej
Lale
pape
Krševi van ulica.
Nsadista
Ovako
Ako se poredjujemo sa nemackom, sto nije lose, tamo se u slucaju da su diskovi ili obloge pri krajua merena kociona sila je uredu, skrene paznja vozaca da ni trebalo da ih menja. Medjutim ako merena vrednost prelazi toleranciju dobija se rok od 15 dana da se kocnice dovedu u red. Ponovni dolazak se naplacuje malo. Ali nakon 15 dana je auto bez tehnickog i placa sepuna cena novog tehnickog. Auti sa euro 1,2,3 nesmeju u naseljena mesta. Izuzeci su old timeri koji su stariji od 30 godina koji imaju odgovarajuce tablice za razpoznavanje.
Map
Jaa
ne lupajte
Gde je tu logika o zašto se nadležni iživljavaju nad nama?
gradjaninX
Zemlja čudesa
Hajde ti, majstore, prvo uvedi obavezno kažnjavanje divljaka umesto što se upravo takvi izvlače na stranku i rođake u MUP-u, zatim popravi razorene puteve, pa onda spašavaj taj jedan život izbacujući 20-30% vozila iz saobraćaja i primoravajući ljude da menjaju ispravne diskove.
pjv
Rade
Vlada
Bananamen
Kuku lele
Jovo
Mile
Mićo
PS. Diskovi su fabrički ekscentrični(krivi) da bi mogli da odačje pločice posle kočenja.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H