Info
23.06.2023.
10:24 > 10:40
Ovih dana evropski mediji naveliko promovišu novi model automobila "reno 5".
  • Zoran

    28.06.2023 18:58
    Ima se moze se.
  • komsinica

    25.06.2023 00:49
    @odgovor
    Hvala Vam na odgovoru. Ja inace nisam vozac a ovo sam pitala zato sto vidim da se tendenciozno pise o el. automobilima ocigledno u sklopu tzv. zelene agende a niko ne pise koje su zaista prednosti ali i mane ovakvih vozila. Koliko je zelena agenda zelena to cemo tek videti i hvala jos jednom!
  • SMile

    24.06.2023 10:44
    A ja
    A ja gledam kako da kupim makar i Puntića, lepog i sa pravom kilometražom...
  • Видоје

    23.06.2023 22:54
    Цака за ...
    Циљ светске агенде и модернизације није да сви возе аутомобиле.
  • odgovor

    23.06.2023 21:03
    @komsinica
    "Pitanje za strucnjake. Koliko treba kw da se napuni baterija i koji je rok trajanja baterije? Predpostavljam da baterija vremenom stari i da to sve nije isti kao na pocetku. Ako neko zna neka napise!"

    Trenutno vam treba isto ili više novca za struju nego za gorivo za istu kilometražu, a auto ste platili duplo više.

    Niko ne zna koliki je radni vek baterija, jer se ne priozvode dovoljno dugo u dovoljnom broju da bi postojala relevantna statistika.

    Trajnost zavisi od uslova i načina eksploatacije. Spoljna temperatura je najbitniji faktor. Zima je smrt za baterije, ali i visoke temperature.

    Čim je temperatura u minusu, odmah podelite kapacitet potpuno nove baterije sa 2, a ako je baš jako hladno onda od vožnje nema ništa. To smo videli ove zime u SAD. Isto je i leti ako uključite klimu, onda vam klima izvuče pola kilometraže.

    Sama baterija je više od pola cene elektromobila.





  • komsinica

    23.06.2023 18:01
    Pitanje za strucnjake. Koliko treba kw da se napuni baterija i koji je rok trajanja baterije? Predpostavljam da baterija vremenom stari i da to sve nije isti kao na pocetku. Ako neko zna neka napise!
  • Aleksandar

    23.06.2023 17:20
    Zlatni standard
    Sto je drustvo primitivnije, to se vise protivi inovacijama. Nebeski narod zna bolje i od samih proizvodjaca sta je bolje, ekoloski je obrazovaniji od Svajcarsca, Norvezana i Nemaca.
  • gradjaninX

    23.06.2023 16:58
    Evo @Nemanja samo za tebe: $13,500 je cena battery pack za tesla model 3 kad baterije propadnu za 3-4 godine i ostanu na ~40% od onoga sto su bile kad su bile nove (zavisi od broja punjenja i praznjenja, bas kao i na mobilnom telefonu).
    Predivna investicija. Buducnost, nema sta.
  • Nemanja

    23.06.2023 15:35
    Agenda
    Agenda možda jeste ekološka, ali kupci se u 99% slučajeva odlučuju za električno vozilo zbog svih ostalih pogodnosti i celokupnog osećaja koje vožnja istih ima. Primera radi, redovno održavanje i registracija Tesle model 3 je na nivou 1.6 atmo benzinca. Eksploatacija (punjenje) je smešno jeftino. Ubrzanja u vožnji na nivou "besnih" sportskih automobila...Dodajmo na to još i mentalitetsku razliku u odnosu na Balkan gde je odlazak sopstvenim prevozom na odmor više izuzetak nego pravilo.
  • dule

    23.06.2023 15:05
    Ja živim na Limanu, u zgradi. Ja da ga punim, nemam gde. Tako da vozim benzinac. Ali i pored toga, cenim da sam ekološki mnogo bolji pošto ja na posao idem biciklom ili peške. Kolima na vikendicu ili odmore. Ali vidim da im je i to mnogo, pa će i to da mi uzmu. Oni će ekološki da se vozaju gde hoće, a ja ću izgleda do posla i nazad.
  • ja(ja)

    23.06.2023 14:55
    ekološko..
    ..vozilo, po ceni, Rio Tinta, Zi Đina i "ostalih" rudarskih kompanija. Ne hvala!
  • Da

    23.06.2023 14:54
    To je uvek bilo tako: nemamo para da živimo jeftino.
  • komša

    23.06.2023 14:50
    ni pred kućom mi ne treba to ograničeno vozilo
    do mora tri dana jahanja
  • Map

    23.06.2023 14:46
    To djubre nebi uzeo ni da mi ga dzabe daju
  • Ola

    23.06.2023 14:14
    sve je s razlogom
    Pa ima jeftinih e-automobila, koliko hocete, u kini. Nisu kod nas jer ne bi ih ni ljudi kupovali...
    ...jer vise lice na Smart u najboljem slucaju, ili malu kartonsku kutiju sa tockovima.

    A svi mi bi da vozimo najvece dzipove da lecimo nase komplekse :D
  • Suština

    23.06.2023 14:02
    Kod nas na žalost ne gledaju nego kupuju. Raspale krševe kojima truju sve okolo. Auto nije pravo, nije obavezan, auto je obaveza.
  • Paja

    23.06.2023 13:36
    Jovanovic
    Kad gladan covek postenim radom ne bude mogao da hrani svoju decu on ce ici uzimati milom ili silom, tako da bogati su prvi na meti,90% gladnih protiv 10% bogatih... Samo kupujte besna kola i zidajte vile.
  • politika je zlo

    23.06.2023 13:30
    Predsenik PSA grupacije se usudio da izjavi "Političari su nam prislonili pištolj na čelo i primorali nas da pravimo EV".
    Ne postoji ni jedan proizvođač koji želi da pravi ove automobile, jer sa njima gubi 95% kupaca, ali politika na zapadu kontroliše sve pa i ovo. Zla agenda bogatih protiv svih drugih.
  • NN

    23.06.2023 13:14
    ...
    Zna "sirotinja" da ne treba bacati pare na propale investicije. Samo neka bogati trose, a posle sa istim tim autom kad mu izadje garancija, mogu u kanal.
  • Čurugvajac

    23.06.2023 13:05
    Romania
    Subvencija Rumunije za električno vozilo je 10.000 evra.
    Nova Dacia Spring Electric je oko 21.000 evra.
    Inače, ako je spoljna temperatura ispod nule i ako vozite brže od 100 km/h, baterija Dacia Spring drži svega 75 km :D
  • logika

    23.06.2023 12:58
    @bole
    "Da je 20-30% vrednosti vozila, e to je nesto."

    Električni je bar duplo skuplji od auta sa SUS motorom iste klase.

    Dakle, kako bi 30% bilo "nešto" kada bi opet bio skuplji 70% od novog običnog automobila?
  • Ilija

    23.06.2023 12:27
    Loša računica
    Kupiš nov električni auto i želiš da ga prodaš kao što si radio sa automobilom na fosilna goriva. Međutim sada svi znaju da je baterija izraubovana i da se ne isplati kupovati polovan električni auto i tu odmah tržište pada.
    Pale su i svi zacrtani prodajni brojevi u EU. Skupi su električni auti i zapadnjacima tako da ni to ne pije vodu. Sve u svemu još jedna propala agenda.
  • Ko nije

    23.06.2023 12:20
    Gledao film
    Elysium sa Matt Damon-om, mogao bi da baci pogled. Naučna fantastika gde bogati žive živote dostojne bogova, dok bedinja mota kablove u boleštini, nemaštini, i izobilju djubreta. Boleštine nam smišljaju svaki dan, nemaštinu nam nameću zahvaljujući marionetama na vlasti, dok nam djubre isto tako uvoze svaki dan, počev od hrane, do automobila, od kojih su neki bukvalno sejači raka na putevima.
  • Savo iz Kikinde

    23.06.2023 12:00
    E Necemo Tako kolege!
    A sirotinja jadna,nema krua da jede...
  • V

    23.06.2023 11:57
    Sta ce mi skupi elektricni auto. Moj benzinac mi sasvim lepo sluzi.
    Uopste ne patim za strujom i ne planiram da ga kupujem.
  • bole

    23.06.2023 11:51
    do para je
    Ko ima novca za nov elektricni automobil, tih 2500 mu dobro dodju ali gotovo nista ne znace. Da je 20-30% vrednosti vozila, e to je nesto. Npr. za kupovinu prvog elektro automobila, pod uslovom da u porodici trenutno nema vozilo na fosilno gorivo.
  • dobro jutro

    23.06.2023 11:40
    To je i planirano.
    Cilj zelene agende je uništenje siromašnih i srednje klase i depopulacija.
  • Samo pitam

    23.06.2023 11:39
    Ako su ta vozila "ekoloska", odakle litijum za baterije? Odakle struja? Konacni proizvod jeste mozda ekoloski, ali da bi se doslo do njega mnogo toga prljavog ipak ima.
  • Anonimus

    23.06.2023 10:57
    E- vozila su skupa i stoga se u siromašnijim zemljama slabo prodaju. Bogati na Zapadu kupuju ekološke automobile, a polovnjake na fosilna goriva masovno izvoze na istok Evrope i u Afriku...
  • Ljubo

    23.06.2023 10:52
    Ne trebamo ulaziti u EU radi toga što bi se narod nervirao što ne može kupiti nova vozila.
  • rale

    23.06.2023 10:43
    Toliko mnogo politike, marketinga i lobiranja ima u automobilskoj industriji da je postalo smešno. Još 90-tih su proizvođači imali mogućnost da naprave dovoljno kvalitetna vozila, koja prosečnu porodicu može da posluže barem dvadeset godina a onda shvatili da će na taj način da propadnu. I onda se ubacio marketing, regulacija izduvnih gasova, pretvaranje automobila u kompjutere sa malim motorima koji ne mogu ni deset godina da izdrže, da bi sada imali finalnu fazu gde je auto bukvalno postao gomila čipova sa baterijom koji prati i šalje sve podatke u bazu za analizu.
  • Dejan

    23.06.2023 10:41
    Dil
    srbistan nema ni citavih 100 punjaca !!! Dok cela EU ima oko 400 hiljada !!! A i ovi punjaci ovde su sto postoje su od neke firme sa 32A i uglavnom su zauzeti osim noci gde se pojavi neki srbin iz Bec i zauzme do sutra ujutro ili kucna varijanta od 16A gde mozete da se otelite dok napunite bateriju ili na suko uticnicu,onda to traje 1-2-3 dana ! No sve u svemu ev vozila su za sad teski promasaj,vreme punjenja, mali broj punjaca,mali domet, to sto pisu 500-600km, to podelite realno na pola jer ako se upali grejanje ili klima,to pojede pola kapaciteta baterije. Ovako je trenutno resenje, Toyotin Hybrid, ugradnja plina sa 7-8-9lit plina ili dizel od 4,5 lit potrosnje, kraj price bez rasprave !!!!
  • Pa

    23.06.2023 10:34
    Pa
    Pa uvek je bilo i bice! Ko ima uživa ko Nema komentariše!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna