Ne cisti se filter sa "posebnom tecnoscu" nego dizel gorivom, kod malo starijih to se radi (nalivanjem) preko dizni u klipove, gde visak dizela stigne do filtera u auspuhu i tu sagoreva sa cvrstim cesticama, a kod novijih vozila postoji posebna dizna kod filtera, koja direkt "sipa" gorivo na filter i imamo instant ciscenje.
Takodje, ne dolazi do zacepljenja kod VECIH brzina, bas naprotiv, odgovara veca brzina, ali ne odgovara teranje uzbrdo pri punom gasu vozilo u 5./6. brzini, gde se auto muci na 1500-2000 obrtaja i ne moze brze, a ti mu dajes opterecenje sa gasom, u tom trenutku on sipa dizel na dp filter, a nema dovoljno obrtaja da napravi ciscenje, visak nesagorelog goriva ostaje u auspuhu i voala, imamo Pezoa/Renoa starog 20 godina koji se zapalio :(
Treba uvek imati PP aparat u autu, a jos nesto dodati sa ekonomske strane, sva vozila koja su se zapalila su bila starija od 15 godina i vredela do max 2000€, tako da ima i tog momenta...
Nista drugo nego krivicna odgovornost vlasnika koji ne odrzava vozilo, ne zamenjuje 20 i 30 godina stare gumene i ostale cevi da o ulju u kocnicama koje stoji 30 godina i vise nikad nije zamenio. Napuknuti rezervoari i razne gume oko istih. Majstori koji koriste izolir traku u predelu motora koja se ne od vrucine sunca nego motora odvija i odlepi i napravi kratki spoj. Kineski uredjaji alarmi sa jadnim li ion baterijama koje se na prvom suncu naduvaju. Ogledala sa ekranima su izlozena direktnom suncu i ta baterija se naduva i eksplodira i zapali sama od sebe.
A za početak da nam PP S2 bude neophodan svima u autu? Da policija proverava i kažnjava. Da ako ne staneš da ugasiš požar da budeš kažnjen? Možda pomognemo nekome…
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Malo-malo pa se automobil zapali u vožnji: Koji su mogući uzroci?
Autor: Blic
Info
•26.06.2023.
•22:09
Komentari 3
Vazd
Takodje, ne dolazi do zacepljenja kod VECIH brzina, bas naprotiv, odgovara veca brzina, ali ne odgovara teranje uzbrdo pri punom gasu vozilo u 5./6. brzini, gde se auto muci na 1500-2000 obrtaja i ne moze brze, a ti mu dajes opterecenje sa gasom, u tom trenutku on sipa dizel na dp filter, a nema dovoljno obrtaja da napravi ciscenje, visak nesagorelog goriva ostaje u auspuhu i voala, imamo Pezoa/Renoa starog 20 godina koji se zapalio :(
Treba uvek imati PP aparat u autu, a jos nesto dodati sa ekonomske strane, sva vozila koja su se zapalila su bila starija od 15 godina i vredela do max 2000€, tako da ima i tog momenta...
Perovic Adnan
Zebra
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H