Javnost Srbije je u drugoj polovini juna upoznata sa učestalim kašnjenjima i otkazima letova nacionalne kompanije "Er Srbija" sa aerodroma "Nikola Tesla".
Autor je zaboravio da pomene da su građani Srbije su u AirSrbiju, vođin projekat, do sada uložili preko 500 miliona evra! kompanija je rupa bez dna, godinama radi sa gubitjom koji pokriva država, a sa tim fantastičnim profitom od prošle godine trebaće samo 20 godina da bude na nuli! Katanac!
Portal Tango Six je ozbiljan portal o avio saobraćaju i objavljuje sjajne analize. Drago mi je da je i 021 objavio dobru analizu.
Činjenica je da se AS širi sasvim lepo, kao i da "Nikola Tesla" ima sve više putnika. Pre neku godinu (pre korone) je bilo 5 miliona, a za ovu se predviđa 7 miliona.
To nije mala razlika.
Nadam se da će se rad na aerodromu bolje organizovati i da neće biti dugih čekanja po redovima, kao i da će obeležavanje u toku radova koji se izvode biti bolje.
Neka nam makar nešto ide na bolje.
Zaposlenima želim srećan rad, a putnicima ugodne i mirne letove.
Čisto nebo svima.
Добра анализа, само је пропуштено да се наведе да сви авиони који су у AirSerbia флоти су изнајмљени, што не само да није пракса него је и опасно. То је и био један од узрока силних кашњења у јуну. Компаније обично имају бар 30% авиона које користе у власништву, велике и до 50-70%. Ако се не варам, ЈАТ није прелазио 50% флоте да буде изнајмљено.
Mnogo je optimistican autor. Jer sta god da bude i kad god da bude, na kraju se svede da kad su godine dobre onda ima zarade, a kad su godine lose onda se prvo spiska zarada od dobrih godina a potom se zavata iz budzeta. U budzet se NIKAD, NIKAD I JOS JEDNOM NIKAD NISTA NE VRACA.
Ne znam da li je analiza tačna ili ne, ali Er Srbija i aerodrom se nisu proslavili u zadnje vreme. Osim toga zna se da Er Srbija nema avione u vlasništvu što nije uobičajeno. Bilo kakvi da su planovi za dalji rad treba imati u vidu da naprednjaci svuda komanduju, a dokazali su da nisu mnogo vešti.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
U vreme otkazanih letova: Može li "Er Srbija" da iskoristi šansu?
Živan Lazić
zivanlaz@gmail.com
Info
•13.07.2023.
•15:11 > 17:21
Komentari 10
Nikola
EvoOvako
Činjenica je da se AS širi sasvim lepo, kao i da "Nikola Tesla" ima sve više putnika. Pre neku godinu (pre korone) je bilo 5 miliona, a za ovu se predviđa 7 miliona.
To nije mala razlika.
Nadam se da će se rad na aerodromu bolje organizovati i da neće biti dugih čekanja po redovima, kao i da će obeležavanje u toku radova koji se izvode biti bolje.
Neka nam makar nešto ide na bolje.
Zaposlenima želim srećan rad, a putnicima ugodne i mirne letove.
Čisto nebo svima.
/
ta kasnjenja prouzrokuje i srbija.
upravo se javljam cekajuci let kojem je srbija ostetila avion.
4 sata je kasnjenje do sada
M
Vojvodjanin
dule
Muriño
Nenad
Zakup letelice, posade, osoblja, aerodroma, teško da je isplativo.
Lično iskustvo, čarter let, Rumunska ekipa u oba pravca.
Ludovički
Anonimus
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H