Uveliko su oni zatreseni i u poslu! Upamtite niko nekupuje Zemlju ako nema Koristi od nje!!! Ovo sa Litijumom se taktički radi…pokušali su javno i naglo sada rade polako i tajno! Osiromaši Narod sto vise i onda im podeli po 1000 evra…70% Gradjana Srbije za te Pare nebi Protestovali a ne nešto vise!!! Bice Litiuma i Kopanja…vrlo brzo jedino ako se smeni AV onda dolazi do drugih kombinacija?!
nemci ne iskopavaju svoj litijum(imaju ga najvise u evropi) zbog prljavog procesa i negativnog uticaja na zivotnu sredinu,kinezi koji su najveci proizvodjaci tih baterija vec rade na natrijum jonskim baterijama koji ce biti daleko prihvatljivija opcija sa ekoloske strane a mi jos drvimo o iskopavanju litijuma i kasnimo sa informacijama i delovanjem kao i u svemu.
"Litijumska groznica - hoće li zatresti i Srbiju?.."
- Vlast je već zatresla ! A može i da je rastrese ako nastavi da flertuje sa raznim belosvetskim "istraživačima litijuma".
- I treba znati i da su veliki ekološki i tehnološki problem istrošene litijumske baterije i akumulatori...
Vodonik će doneti promenu, ali nije samo u tome problem.
Ono što se ne pominje kod svih motornih vozila je apsolutno nenormalna površina i resursi koje zahtevaju za operacije: kolovozi, parkinzi, benzinske pumpe, garaže i sva prateća infrastruktura. Semafori postoje zbog motornog saobraćaja, ne zbog biciklista i pešaka. Spoljnotrgovinski deficit u 2022. godini porastao 61%, šta mislite koliko uvozimo motornih vozila, delova i derivata potrebnih za njihovo funkcionisanje?
U praksi, ta vozila najčešće koristi jedna osoba i preko 90% vremena provode na parkingu.
Sasvim se slažem da je neophodno udaljiti se od fosilnih goriva, samo što električni automobili, odnosno baterije, moraju da se "pune" strujom. Odakle dobijamo tu struju, ako se polako "gase" nuklearne centrale (u Nemačkoj, zahvaljujući "zelenim"), a vetro-parkovi i solar jedva da dobace 10% ukupne svetske proizvodnje struje? Dakle iz termoelektrana, koje sagorevaju fosilna goriva. Nije šija, nego vrat situacija.
Uostalom, najveći "doprinos" povećanju emisije CO2 ima teška industrija.
Samo što dalje od Srbije. Mi smo mala zemlja, ne možemo da priuštimo da uništavamo prirodu i vodotokove. Bukvalno ćemo se potrovati ako dozvolimo rudnike.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Litijumska groznica - hoće li zatresti i Srbiju?
Živan Lazić
zivanlaz@gmail.com
Info
•18.07.2023.
•09:50
Komentari 14
Djekson
Zašto ga onda i Spominjete
Litijum
Kuzman
F
Mrgud
roboti
Aleksej
@Lanmi
Nikola
- Vlast je već zatresla ! A može i da je rastrese ako nastavi da flertuje sa raznim belosvetskim "istraživačima litijuma".
- I treba znati i da su veliki ekološki i tehnološki problem istrošene litijumske baterije i akumulatori...
Anonimus
Marko
Ono što se ne pominje kod svih motornih vozila je apsolutno nenormalna površina i resursi koje zahtevaju za operacije: kolovozi, parkinzi, benzinske pumpe, garaže i sva prateća infrastruktura. Semafori postoje zbog motornog saobraćaja, ne zbog biciklista i pešaka. Spoljnotrgovinski deficit u 2022. godini porastao 61%, šta mislite koliko uvozimo motornih vozila, delova i derivata potrebnih za njihovo funkcionisanje?
U praksi, ta vozila najčešće koristi jedna osoba i preko 90% vremena provode na parkingu.
Verovatno Ja.
Uostalom, najveći "doprinos" povećanju emisije CO2 ima teška industrija.
Lanmi
Robot
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H