Dve mlade osobe su poginule, a još jedna je povređena u teškoj saobraćajnoj nesreći nešto pre ponoći, na pružnom prelazu kod Vrčina kada je voz udario u putničko vozilo.
Vesić da podnese Ostavku ! Jer po Srbiji nema pružnih radnika koji kontrolišu prugu i rampe, a u Beogradu u 1 zgradi Železnice ima 12.000 zaposlenih SNS parazita. Ova pogibija 2-je mladih je zbog toga što Vesić nije dobro rasporedio zaposlene u Željeznici i kriv je i treba ga smeniti
Nije crkva ikriva niti Bog,već nesrećni roditelji koji su pustili dete od 18 godina sa probnom vozačkom dozvolom posle 23h da vozi automobil bez prisustva starije osobe sa vozačkim iskustvom. Zakon je jasan i decidan samo smo mi bahati i nepopravljivi...
Verovatno je problem kod ovih što nisu svesni da voz ne može da zakoči sa kratkim zaustavnim putem, kao što može automobil. Ogromna masa stvara inerciju, i mašinivođa jedino što može da uradi jeste da legne na sirenu, ali je onda verovatno kasno... Obuka i edukacija su nam ispod svakog nivoa. Na pružnom prelazu nikad ne očekuj da će voz da koči, ti moraš stati i propustiti ga!
Верујем да је момак од 18 возио. Он не сме по закону да вози после 11 увече. Нажалост неискуство их је коштало главе. Џаба држава уводи све строжија правила за младе возаче када се не ради ништа на превентивној едукацију тих младих људи.
Ni rampe nepomazu jer neki nemaju vremena da sacekaju pa i tada prelaze preko pruge. To je do nase saobracajne kulture.
Ako je pruzni prelaz propisno obelezen (sa ili bez rampe) onda je krivica do vozaca.
Pogotovu sto na nasim prugama vozovi prosecno idu 40-60 km/h (a teretni retko preko 40-50km/h) osim naravanon Sokola ali ta pruga se nesece sa drumskim saobracajem.
Pruga, trotoar, pešački prelaz su mesta gde vazi znak STOP i gde je obavezno zaustavljanje i čak i ako ne postoje iz bilo kog razloga svetlostna, vertikalna ili horizontalna signalizacija ucesnik u saobraćaju je u obavezi da zaustavi kretanje vozila i tek nakon što se uveri da svojim kretanjem neće ugroziti sebe ili drugog učesnika u saobraćaju sme da nastavi kretanje svog vozila.
Pod zaustavljanjem se podrazumeva da se točkovi na vozilu NE OKREĆU tek tada se smatra da je vozilo zaustavljeno.
Tako piše u zakonu o bezbednosti saobraćaja i to pitanje se nalazi na polaganju vozačkog ispita.
Za sve komentatore kojima je nedostatak rampe uzrok nesreće: pružni prelazi su označeni na razne načine a najviše zavisi od vozača, koji mora da bude svestan gde se nalazi, jer po vašoj logici trebalo bi na svakoj raskrsnici da postoje rampe koje regulišu saobraćaj.
U ovom slučaju bi trebalo proveriti kako je uopšte mlado lice steklo dozvolu za upravljanje motornim vozilom kada nije znalo tako elementarnu stvar kao što je procedura prelaska preko pružnog prelaza i kako je sa 18 godina upravljalo vozilom "nešto pre ponoći" kad mu je kao početniku ograničena dozvola od 23h do 6h?
Na pružnom prelazu bez rampe. Nis slican scenario sa busom. Ovde se radi ali bez plana i ovakve stvari ne smeju da se desavaju u 21 veku. Pokoj duši deci, a odgovorni da odovaraju za dogadaj. Zasto nema rampe ?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Voz naleteo na automobil na pružnom prelazu kod Vrčina: Poginulo dvoje mladih
Autor: Tanjug
Info
•25.07.2023.
•07:24 > 09:08
Komentari 22
Ostavka Vesića
Kristina
Istina
Saša
đura
/
Jelena
Jogi Letač
/
u sfrj nisu na svim prelazima bile rampe.
nemojte je bas toliko idealizovati. ovo sta se danas desava je posledica jugoslavije u svakom pogledu.
Комша
@Realista
Zato što danas pare treba da se usmere na "tendere", a ne na bezbednost!
Branislava Samara
ns posmatrac
Ako je pruzni prelaz propisno obelezen (sa ili bez rampe) onda je krivica do vozaca.
Pogotovu sto na nasim prugama vozovi prosecno idu 40-60 km/h (a teretni retko preko 40-50km/h) osim naravanon Sokola ali ta pruga se nesece sa drumskim saobracajem.
Banderaš
Pod zaustavljanjem se podrazumeva da se točkovi na vozilu NE OKREĆU tek tada se smatra da je vozilo zaustavljeno.
Tako piše u zakonu o bezbednosti saobraćaja i to pitanje se nalazi na polaganju vozačkog ispita.
istina
Realista
U ovom slučaju bi trebalo proveriti kako je uopšte mlado lice steklo dozvolu za upravljanje motornim vozilom kada nije znalo tako elementarnu stvar kao što je procedura prelaska preko pružnog prelaza i kako je sa 18 godina upravljalo vozilom "nešto pre ponoći" kad mu je kao početniku ograničena dozvola od 23h do 6h?
Simma
Bot
Cegi
9
Sanja
Cena
Znalo se šta sledi.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H