Autor: 021.rs

Info
29.07.2023.
20:20
Građani koji imaju račune u Mobi banci žale se da im je sa računa skinut novac koji nisu potrošili.
  • Željko

    10.08.2023 15:42
    Greška
    ovakve greške se dešavaju. Nema štete po klijente, pošto je banka isti dan sve ispravila, tako su mi rekli u mojoj banci. pozdrav,
  • Slavuj

    31.07.2023 08:25
    Kradja je kradja!
    To je kradja!!!

    Nemoze bez posledica!!!

    To je kao kad bih otisao u banku ,uzeo pare ,obrnuo nekoliko puta i podle odredjenog vremena vratio
    I kao ja sam posten.gde ovo ima
    KRADJA JE KRADJA!!!!
  • Nemanja

    30.07.2023 13:51
    Srbi opet pokazuju da su tehnički potpuno nepismeni. Dvostruko su greškom proknjižene neke transakcije karticama, novac je vraćen na račune i to je to. Takve situacije se dešavaju ponekad bukvalno u svakoj banci, i bilo gde u svetu.
  • Petar

    30.07.2023 09:42
    Šta sad
    Desilo se pre više godina u Poštanskoj, pa su vratili tek kad smo primetili. Nije puno ali opet. A sad i Efg ima novu aplikaciju, ne zna se u njoj ko pije a ko plaća, kad zoveš podršku čeka se sat vremena da dođeš na red a onda, ako si zvao sa mobilnog, m. operater te automatski prekine pa ajd' Jovo nanovo. Nekada je važilo da banke obavezno imaju najsigurnije softvere, kanda više ništa ne važi. Moraš sve duplo da proveravaš.
  • Steva

    30.07.2023 09:37
    Kradja je kaznjiva po zakonu
    Vratio ti ili ne ukraden novac, moras da odgovaras za svoj postupak. Bilo da si pravno ili fizicko lice.
  • XXYYZZ

    30.07.2023 08:53
    AIK
    To isto je radila i AIK banka, pre par meseci kada su preuzeli Sberbank-u.
  • Joki

    30.07.2023 08:08
    Imao sam jako dugo racun kod njih, oko 10 godina (jos dok iz perioda dok si bili Telenor), dok nisu poceli da skidaju 30-40 dinara dnevno, totalno po njihovom nahodjenju. Prvo za SMS obavestenja, zatim, kada sam to iskljucio, za ko zna kakve gluposti su skidali. Ekspresno brzo sam se otkacio od njih i vise NIKAD necu da se vratim kod tih lopova.
  • rale

    30.07.2023 07:26
    Bankama u Srbiji nezadovoljni i radnici i korisnici, a prihodi rekordni. Menadžeri su izgleda uspeli da odrade svoj posao i zategnu sistem kao lastiš na trošnim gaćama. Jednom sam čuo kasirku u Maxiju kako kaže da su je zvali na razgovor za šalter u banku i da su joj nudili nižu platu od kasirke u marketu. Znači neko ko ti proda par piva i žvake na kasi ima veću platu od osobe koja treba nešto da ti odradi oko računa ili kredita. Sramota.
  • Milan

    30.07.2023 07:21
    Elektronski amateri
    Ako primetis dobro za tebe, ako ne primetis dobro za njih.
  • Dulle

    30.07.2023 07:15
    Skidaju, nego šta, i meni skinuli sa kredita pripejd pare bez objašnjenja,banditi, dobri sledbenici onog,a
  • 696

    30.07.2023 07:02
    IT paradoks
    Tigar je zemlja gde ima više IT stručnjaka nego stanovnika. Izgleda da to nije baš tako ili svi ti IT stručnjaci nisu previše stručni.
  • Dragan

    30.07.2023 02:24
    Pa lepo kaže ime banke
    "Mobi" znači mobilan si u pokretu dok ne povratiš svoje pare.

    Malo fizičke vežbe malo pešačenje malo glumatanje rukama povišen ton pa na spavanje.

    Prođe dan začas .

  • /

    30.07.2023 02:13
    Isto i Erste banka ore jedno mesec-dva. Prelazili na novi sistem. Po nedelju i više sredstva zarobljena, transakcije i skidanje para sa računa, slanje tudjih izvoda na nasumicne email adrese,...
  • Miki

    29.07.2023 23:55
    Peljese
    Peljese gde stignu, svi racuni u ovoj banci su ojadjeni.Skidaju koliko im treba.NBS cuti, umesto da izvrsi kontrolu.Nemas kome da se zalis svi isti.Ja cu za neki dan podneti prituzbu NBS u vezi mog racuna.
  • Zemlja čudesa

    29.07.2023 23:35
    Najčistije
    Legnu pare, odeš do bankomata i isprazniš račun do daske. Onda lepo plaćaš kešom, i nema problema.
  • Djole

    29.07.2023 23:22
    Greska ili nije
    Kako nikada ne naprave gresku na njihovu stetu, ove digitalne banke su najrizicnije jer nemaju ljude da kontrolisu procese.
  • Rade

    29.07.2023 23:13
    Veliki minus za banku, i sad neko treba da im poveri svoj krvavo stečeni novac? Nije igra nečija egzistencija!
  • Objektivan

    29.07.2023 22:44
    Svi mi koji placamo karticama i preko e-bank smo ovce. Idemo na poverenje. Zar nije bolje da je tvoj novac kod tebe nego kod nekog drugog? Evo sta se dogodi, ko uopste garantuje validnost registrovanog prometa po racunu. Povratak gotovini i nema druge.
  • Marko

    29.07.2023 22:40
    Najjaca naknada kod njih je da ako nema novca na racunu, a neka pretplata pokusa da se naplati, zaduze te za 35 din. Novcana kazna za ljude bez para. Verovatno trose dosta resursa na neuspelu naplatu
  • Mikica

    29.07.2023 21:34
    Plus
    Kako nisu dodali, nego skinuli ...
  • Свињорез

    29.07.2023 21:15
    Сјајно! Тако треба, најбоља банка на свету! Имаш вишак пара?! Врати банци! Треба само да промене име у "Banque de Superhick"!
  • ima i gore

    29.07.2023 20:58
    Meni su naplaćivali transakcije koje nisam ni pokrenuo ni odobrio, već su to radili na zahtev trećeg lica. Da slučajno nisam proverio stanje, to bi trajalo u nedogled. Uopšte me o tome nisu obavestili. Završio sam sa njima zauvek.
  • a

    29.07.2023 20:42
    odgovornost
    krivicno delo
  • noname

    29.07.2023 20:27
    uuuuppppssss mi probali
    oopppsss onda ništa izvinjonjo, iz malo veći pritisak kod korisnika, da je obrnuto da li bi bilo bez posledica, pokušali al zamalo i baš kad su godišnji (softverska greška)

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna