Autor: Blic

Info
30.07.2023.
14:42 > 16:55
Informacija da će klime koje se nalaze sa spoljnih strana zgrada morati da budu uklonjene, odnosno smeštene tako da budu "nevidljive", otvorilo je brojna pitanja.
  • Mbm

    26.08.2024 14:21
    Nema kanalizacije
    Ro se odnosi samo na Beograd na i u vodi, i kriminalni geto Milenijum.
  • Zika zivac

    02.08.2023 09:56
    Paz ja molim paznju, zgrada s jedne strane gleda na parking sa druge parkig sa prolazom na na drugu ulicu. Sta ce mo sad. Normalno proglazoce i jednu i drugu ulicom ukinu ce patking reseno. Parkira ce se u beogradu na vodi , centi , mladenovcu obrenovcu itd bravo ggenijalci, sa druge strane ko ima taj ce biti izuzet od zakona kao VIP licnost. Jad i beda drzave.
  • Dusanka

    02.08.2023 09:40
    Da li je moguce
    Opet neko pravi izvoriste novca bice licence ili nesto slicno, ovo me podseca na notare. Sad je vazan izgled estetika zgrade, kuce, a smetilista po ulicama nisu bitna. Nije bitno ni to sto pijemo mi u Novoj Pazovi vodu koja je kao turska kafa cesto pa ko ima para kupuje ko nema ceka da se izbistri. Prlazi kroz azbesne cevi iz 60.tih godina i sto se trujemo nema veze to se ne vidi u zemlji je. Kada zovem da pitam sto je prljava odgovor - sta cete sudbina -.
  • Matematik

    02.08.2023 09:05
    Propisani pad za kanalizacione instalacije je ako se ne varam 2-3% da bi voda oticala i sa sobom nosila i čvrst otpad. Matematika kaže da je na 1m 2,5% (da uzmemo sredinu), 2,5cm, na 10m to je 25cm, a unutrašnja jedinica ide na 2m od poda, pa nije baš da će po stručnjaku ići podom instalacija.
    Sa druge strane, niko ne kaže da se odvod unutrašnje jedinice ne može izvesti na jednu stranu, a spoljašnje na drugu stranu, odnosno, na jednom zidu se lepo buši rupa za crevo unutrašnje jedinice, pod uglom, i spaja na spoljašnji odvod koji je na zidu i kupi sve klime sa te vertikale, ne curi svaka kako koja stigne po glavama prolaznika, već se cevima odvodi do obližnje zelene površine i zaliva zelenilo. Isto se izvede i za spoljašnje jedinice, pa imate i odatnu zelenu korist od klime.
  • Nepotopivi

    02.08.2023 07:34
    Baš
    Nešto mi se čini da će posao uklanjanja i postavljanja klima moći da rade samo "sertifikovane" firme. To smo već videli kod solarnih panela, ali im je to propalo jer narod nema para za njihove nezajažljive apetite
  • Dixy

    02.08.2023 03:22
    Samo jos to...
    A to sto u Beogradu nemaju svi kanalizaciju, i sto hoce da izgrade "najveci aqua park" ljudima pod prozorima, i sto se zidaju zgradurine a sece se drvece, i sto su nam troskovi zivota isti ili skuplji od vecine zemalja EU a plate i penzije zna se kolike su,...... To sve nema veze.... Najbitnije je da posklanjamo klime.
  • Nemus

    01.08.2023 21:43
    Klime najveći problem Srbije
    Kad malo sutra sklonim klimu i zastakljenu terasu, rešio sam sve probleme u životu. Ustanem sledeće jutro, nema AV povratka u budućnost Srbije 90-tih, nema komunjara, radikala, nema socijalista, plata 2.500 Evra, hrana, i gorivo najjeftiniji u Evropi, nema mafijaša, pokupovanih doktora nauka, nema voline, nema santosa, nema raspevanog patuljka, nema više u organizovanoj kriminalnoj koalicionoj sekti! Nema sendvičara, nema pink , Jece, Cece, i dece! Nema nigde nikoga iz jezive kič, šund, i turbo-šabanske prošlosti ove jadne zemlje! Bićemo Švajcarska, samo klime da sklonimo sa ovih rugoba od zgrada izgrađenih u novijoj srpskoj istoriji! TO PA SVE OSTALO, SVE ĆEMO LAKO, SAMO KLIME DA POSKLANJAMO! Ova država treba da ima prefiks id****ka! Eto ništa više, i ništa manje!
  • Nina

    01.08.2023 20:46
    Stalno izmišljaju neke gluposti!
  • Spiridon Kopicl

    01.08.2023 12:40
    ...tako jeee...
    Prvo smo im platili klime i postavljenje, a sad cemo im platiti i premestanje...mislim na jadni sektor...
  • Nikola

    01.08.2023 10:35
    Radikalčine vam bacile kosku, da se nadlajavate, kao besni kerovi, dok oni ne provuku ns na vodi....
    Smetam vam kap kondenza, a dok oni uriniraju po nama, to nema veze!!!
  • NS49

    31.07.2023 19:54
    Kod mene u zgradi svi su montirali klime kako ne treba a mogli su na terasama, pa kad krenem iz stana bar njih dve me pokvase po glavi.
  • Iguman

    31.07.2023 16:42
    Za 10 godina, dok nepocne primena " klimavog zakona", niko se neće ni sećati onih koji su takav zakon doneli.
  • Kaja

    31.07.2023 12:23
    To što su investitori svaki kutak u zgradi, da ne kažem svaku prčvarnicu, pretvorili u stan nikom ne smeta. Postoje pravila šta sve treba da sadrži stan i koliko kvadratnih metara treba da ima da bi se zvao garsonjerom, jednosobnom stanom itd.
    Ukoliko pogledate staru gradnju, jednosobni stanovi koji su imali kuhinju, sobu, kupatilo, hodnik, špajz i terasu su imali oko 40 m2.
    Danas grade jednoiposobne stanove od 29 m2. Moji prijatelji žive u jednom takvom stanu. To je najblaže rečeno nehumano i nedostojno čoveka.
    Zato sad i nemamo klime gde da stavimo.
  • Pera

    31.07.2023 10:18
    Slazem se
    Nenad
    30.07.2023 • 18:09
    Sve sve, ali kondenzat ne
    Klime manje više, ali se hitno mora regulisati curenje vode po građanima. Svi klima uređaji moraju imati odvod ili unutra ili spolja crevom do tla!
    I to u roku odmah!

    Slazem se, iako meni klima curi i kaplje na trotoar. Razlog je sto se crevo od kondenza prekinulo a kako je klima na fasadi ja ne mogu sam doci do nje da je popravim. I tu krece zanimljiv deo, vec 3 godine zovem klima servise i niti jedan servis nece da uradi popravku zato sto im je to malo para i ne isplati im se. Tako da cu morati sledeceg leta da kupim novi klimu posto je to jedini nacin da resim problem.
  • smejurija

    31.07.2023 09:17
    U uređenim državama ovo je normalno. Kada naša država to predloži nazivamo ih nazadnima. Ipak sam mišljenja da smo razmaženi, bahati i bezobrazni.
  • Gile

    31.07.2023 09:14
    Gile
    Sami ste ih birali i sada sklanjati!
  • Gile

    31.07.2023 09:14
    Gile
    Sami ste ih birali i sada sklanjati!
  • NS

    31.07.2023 08:40
    Ko god donese ovakav zakon taj na vlasti nece ostati posle prvog leta to garantujem
    Pa neko ne moze stan ni sa klimom da rashladi
  • kizza

    31.07.2023 08:40
    Biba
    30.07.2023 • 23:40
    .
    Sve drugo smo resili, pa su klime dosle na red?

    Nismo rešili mnooogo toga, pa računaš onda da ne treba rešavati ni klime? Misliš da treba da postoji neki red...pa samo tim redom, nikako drugačije?
  • Deda Lala

    31.07.2023 08:27
    Fala bogu
    Vracamo se u sedamdesete, kad su krovovi zgrada bili "posumljeni" tv antenama, a fasade ukrasene kablovima koji su vodili do njih
  • sulja

    31.07.2023 08:23
    @ samo napredno

    Kad PUŠAČ izađe na terasu pa da mu klima ne duva u noge??? A ti ajd onda na fasadicu lepo, po mogućstvu da odvališ pola metra dok se buši rupa...
    Naravno rupa je gore, a sj klime ispod prozora pošto te mrzi da je pidigneš gore ispred rupe. Lakše ovako.. visi 3m cevi po fasadi, posle 2 god se i izolirka raspade, zgrade nove, stare, odvratne kad ih vidiš, curi svuda, drnda...čast izuzecima.
    Ti si samo hteo da demonstriraš svoje "poznavanje" klima uređaja, da znaš da postoji i Electric i Heavy, priznaj.. pošto je to jako bitno za ovu temu. Eee moj napredni..bravo.
  • Vlad

    31.07.2023 08:18
    U zakonu piše da spoljne jedinice uređaja za hlađenje i grejanje moraju da budu projektovane tako da nisu vidljive odnosno da ne vrše uticaj na neposredno okruženje pri tom se to ne odnosi na dvorišno orjentisane stanove. Dakle ovde se radi o diskriminaciji građana koji imaju stanove sa ulične strane
  • kiza

    31.07.2023 08:14
    Ako mislite da ste time što ste vlasnik stana i plaćate hiljadu dinara za održavanje mesečno rešili sve problema za života (a i vaših naslednika)...neće da bude.
    Ako vam zgrada ne omogućava bezbedno, funckionalno i estetski pravilno postaljanje klime, a vi onda angažujte nekoga da vam uradi projekat i prepravke na zgradi. Pa ne očekujete valjda da vam to država tj građani od poreza plate?? Platite sami. Ako ne možete da platite, onda takva zgrada NE MOŽE da ima split sistem klimatizacije i rešena stvar. Onda takvoj zgradi opadne vrednost, pa lepo padne i cena kvadrata stana, ali i ljudi znaju šta kupuju. Šta je sledeće, da se počne LOŽITI po stanovima, jel nekome nije dovoljno toplo??
  • 313z

    31.07.2023 07:34
    Najnovija glupost
    Trli nazadnjaci lan da im prođe dan.
  • Neoplantius

    31.07.2023 05:19
    Razlog
    Zakon se neće sprovoditi u delu koji se odnosi na stanovništvo u 90% slučajeva.
    Pa čemu onda zakon?
    Jedan razlog je usklađivanje sa propisima EU.
    Drugi je opravdanje za nove tendere, jer će sad SVE javne institucije morati da izmeštaju klime. Eto novih poslova za odabrane firme.
  • Само напреДНО...

    31.07.2023 02:01
    Ситуација је таква да велика већина зграда нема ни на који начин предвиђену каналну климу као у, рецимо, Америци. Ни нове зграде немају такве системе, а требало би. Уз солидну изолацију и добру локацију може се и без климе, али шта ако у стан бије Сунце или је, не дај боже, у поткровљу? Онда једино долази у обзир сплит клима. Цене им баш и нису завидне последњих дана, јефтинији Кинези попут VOX, VIVAX, TESLA брендова иду за 40000+ динара, мало јачи Кинези (Midea, GREE) и по 70000-80000 а о Јапанцима као што су Fujitsu, Panasonic, Daikin и Mitsubishi (било Electric било Heavy Industries) и да не говоримо. И онда ви ребнете човеку који не зна како да се избори са ненормалним врућинама, који је већ платио своју нову климу и то папрено, да мора да некако "сакрије" компресор (који уопште није мали), а нема где. И стављање на терасу није решење јер онда вентилатор компресора дува топло правац у ноге ако, рецимо, пушач изађе на терасу да испиши цигару.
    Да је тренутно решење накарадно - накарадно је. Али једноставно боље од тога у једно 99% случаја не може. Претрпећу и понеку кап кондензата у коси ако треба.
    Једина донекле добра ствар је одредба везана за споменике културе али и ту је дискутабилан начин решавања климатизације а да се естетика не наружи.
  • Biba

    30.07.2023 23:40
    .
    Sve drugo smo resili, pa su klime dosle na red?
  • puno ste zabrljali

    30.07.2023 23:35
    Onda srušite moju zgradu i zidajte ispočetka kako treba,da se uklopim sa EU standartom.
    Ovako…pa, pitajte investitora zašto nije ili jeste nešto.
    A,to za terasu u staklu…ako se plaća porez za terasu,kao i toplani(kada i nije grejna sezona), onda je moja odluka jača i snažnija. Jedino da se ukine porez i toplana za nekoliko kvadrata. I da sme samo cveće bez stakla. Mada i onda je moja odluka snažnija.
    Razmislite dobro šta hoćete.
  • Djole

    30.07.2023 23:29
    Samo obezbedite uslove
    Kaka obezbede majstore i pare za iste, mi se slazemo.
  • Milan

    30.07.2023 23:28
    Ko su uopšte ljudi koji donose ovako nepromišljene predloge zakona?!
  • Uredite prvo uslove

    30.07.2023 23:12
    Biće kad bude po projektu
    To će moći kad se zgrade budu projektovale tako, da postoji rampa za invalide sa normalnim nagibom a ne za pogibiju, kad bude planirano mesto za klimu i kad bude slobodnih parking mesta oko zgrade kako se nekad projektovalo.
  • Milanče

    30.07.2023 22:57
    dozvola
    Pa moramo dozvoliti da i donosioci zakona nekada izglasaju GLUPAV zakon. Maloumnici.
  • H

    30.07.2023 22:45
    H
    U drzavi gde se sve klima,najveci problem i jesu klime.
    Kada to resimo,mi smo na konju.
  • Pufta kasapin

    30.07.2023 22:40
    @Suljo ne pali se.
  • Ko

    30.07.2023 22:39
    Kaze
    Da je to klima.
    Ja u onom sanduku spolja cuvam pticice.
    Ajd' zdravo.
  • Julka

    30.07.2023 22:25
    To je u EU obaveza a mi smo od EU hiljadu godina daleko! Vi kažnjavate narod samo da punite vaše džepove!
  • sulja

    30.07.2023 22:21
    Klima samo na mesto gde je predviđeno projektom. Ostali skidaj! Ako nemate odgovarajuce mesto na terasi, kupite pokretnu klimu, bez spoljne jedinice. Za "majstore" koji ih tako stručno postavljaju, da sve visi po fasadi i izaziva očnu bol, i pisa po prolaznicima debele kazne.
  • *

    30.07.2023 22:21
    Negde procitah clanak da zakon ne moze da se sprovodi retroaktivno...tako da tek kad ga izglasaju onda mogu i da ga primenjuju... kad su montirane postojece klime moglo se ...i mocice dok zakon ne stupi na snagu a do tad... Galens i druzina neka planiraju da ne bude otkud sad to...
  • Mirko

    30.07.2023 22:07
    Brojno stanje botova pokupava od ovog ada stvori goruću temu.

    Selo gori a baba se češlja.
  • V

    30.07.2023 21:46
    Još jedan od zakona koji se neće sprovoditi. Tek da nam se doda još jedna omča, pa ko nije dobar....
  • Детелинара

    30.07.2023 21:26
    Смешна прича. Бугарска која је у ЕУ није решила тај проблем, па им климе висе где год. Овај покушај државе неће ништа решити јер нема капацитет. А ту је и корупција.
  • Zivorad

    30.07.2023 20:26
    Nema nista od toga.
  • Liman

    30.07.2023 20:18
    Bunite se zbog zakona o konverziji, on je aktuelan SADA, a ovo s klimama je za 10 godina. Konverzija nam svima uzima novac iz džepa, a daje najbogatijim. Super Hik na delu.
  • Stole

    30.07.2023 20:13
    Ovo se nece primeniti vec je samo ubaceno da bi se gradjani raspravljali dok oni donose zakon kojim pljackaju gradjane i otimaju zemljiste..
  • Ghtziebh

    30.07.2023 19:45
    Karxiske
    Da li nasa vlast ZAISTA nema ozbiljnije probleme u ovoj drzavi nego se sada setila spoljnjih jedinica klima.
    Ljudi jel vi ovo podnosite?????
  • Može

    30.07.2023 19:39
    može
    samo kad država plati.
  • Da

    30.07.2023 19:37
    4 mačke
    I po koji pas
  • Šta

    30.07.2023 19:32
    je ovo
    Harač kakav nije bio ni kod Turaka. Bolje da rešavaju problem nasilja.
  • dizajner

    30.07.2023 19:32
    Resenje je moguce naci i iz drugog ugla. Projektovati "fasudu" na fasadi. Ako imas objekat od 5+ spratova gde na 3+ imas eksterne jedinice klima uredjaja po jednoj vertikali, na 2 sprata se pomere da budu na istoj i napravis nesto da to zaklanja a istovremeno obezbedjuje protok vazduha, dovoljno mobilno da se po potrebi skine a dovoljno lepo da ucini nesto sa izgledom ovih ispranih stiroporki od zgrada.

    A da... Ne moze. Znate zasto? Jer je kvalitet gradnje takav da bi vam fasadni zid otpao. I tako biznis gradjevinske mafije dolazi na naplatu zbog zakidanja na kvalitetu a zarad punjenja dzepova...
  • Jaa

    30.07.2023 19:07
    uskoro sleduje porez na iste, pogledajte nemacke gradove
  • Zebra

    30.07.2023 19:02
    Ako hoćemo biti uređena država / grad, neka oni to pokriju i urade (ako je moguće). Cirkus!
  • Pop Milo Jovovic

    30.07.2023 19:00
    A šta ćemo sa nadogradnjama? Hoćte i njih da vraćate u prvobitno stanje?
  • Joca

    30.07.2023 19:00
    Po meni je veći problem kapljanje. Međutim, ovo je jedna od retkih odluka vlasti koju pozdravljam i u potpunosti podržavam.
  • Igor Markov

    30.07.2023 18:58
    Prodajete klime koje su zastarile barem 15 godina. Nove klime imaju sasvim drugaciji odvod kondenza sa malom pumpom vidio sam u Hotelima u Japanu i Tajvanu. Cev moze biti dugacka koliko god zelis i ne smeta do 2 m u visinu razlika jer pumpica itekako dobro sa malim crevom izbacuje kondenz. Davne 2007 sam vidio jednu u Crnoj Gori u hotelu i cuo lagani rad nocu i pregledao kutijicu u kojoj se nalazila pumpica.
  • Podržavam

    30.07.2023 18:57
    Bravo
    Lepo sve klime ili u okviru terase ili svetlarnik ili na dvorišni fasadu. Svako ima obavezu svoje bužir crevo da sprovede do krajnje tačke može po vertikali po spratovima u neku lutku se upakuje i u oluk... A ne ovako klime polivaju i ljude i zgradu
  • Zelena inicijativa

    30.07.2023 18:56
    Koliko god ovo izgledalo nepopularno ali radi ekologije i svega ostalog MORAMO i ovo da resimo. JA ZELIM U EU i ne zanima me da gledam u ovu divljastinu, ovi sto protestiraju jer mora ta skrnavost da se skloni sa fasada, verovatno su botovi rezima samo prikriveni...i navikli da zive u ruglu.
  • W

    30.07.2023 18:46
    W
    Šta sad to znači? Oni koji dobijaju povišice to treba da vrate kroz klime a kako će oni bez povišice. Ko lupa minuse jel ovi što dobijaju pa ne vide pljačku? To je dam ti dinar vratiš pet. Kao zelenaši
  • Zokins

    30.07.2023 18:41
    rok
    Rok uklanjanja je deset godina. Za to vreme će se SNS raspasti na osnovne delove ili ćemo biti u EU kao zasebna jedinica!!
  • dule

    30.07.2023 18:33
    U Srbiji nista novo. Donose se zakoni koji su u principu nesprovodivi i koji i nece biti sprovodjeni u kontinuitetu. Ideja je da se sprovodi kad treba namaknuti pare u budzet ili kad treba kazniti pojedince koji se usprotive vlasti vec po nekom pitanju.

    A da, i malo da komsije uvaljuju jedni drugima.
  • Eko

    30.07.2023 18:28
    Zivim u potkrovlju i nemam klimu. Do 10 dana godisnje umirem od vrucine. Izdrzavam.
    A sto se tice ove mere, je l neko cuo neku pricu o konverziji zemljista...? Jeste, je l, i bas vas briga? A na klime svi skocili.
  • Sale

    30.07.2023 18:24
    Banda na vlasti opet počela (mada nikad nije ni prestajala) da donosi zakone za pljačku svakim danom sve siromašnijeg stanovništva.
  • cluffas

    30.07.2023 18:11
    Ako je drzava vlasnik te zgrade neka radi sa klima uredjajima sta hoce. Ako drzava nije vlasnik onda bolje da se ne petlja.
  • Nenad

    30.07.2023 18:09
    Sve sve, ali kondenzat ne
    Klime manje više, ali se hitno mora regulisati curenje vode po građanima. Svi klima uređaji moraju imati odvod ili unutra ili spolja crevom do tla!
    I to u roku odmah!
  • Rade

    30.07.2023 18:08
    Toliko ima drugih problema da je ovo minorno! Smeće, parkinzi, zelene površine, pseći izmet gde god da zakoračiš!
  • Idi begaj

    30.07.2023 17:54
    Ne voli srbadija da se dovodi u red.Imaju 1000 razloga za ne.
  • Venja

    30.07.2023 17:50
    Sirotinja
    Koja gomila ludaka vodi ovu zemlju i donosi ovakve sulude odluke. Pored svih problema koje imamo, sirotinja jadna nema kruva da jede, a oni razmišljaju o klimama koje se vide. Pa šta ako se vide, jel treba da umremo svi od vrućine.
  • Musaši

    30.07.2023 17:47
    Hoće i sa skupštine grada morati da sklanjaju klime koje pritom kaplju na trotoar.
  • cica

    30.07.2023 17:36
    Najjednostavnije i najjeftinije je oterati idiote koji donose ovakve gluposti i prave problem gde ga nema.
  • Cubi

    30.07.2023 17:35
    Jos jedna budalastina koja ce ostati slovo na papiru..
  • ki3a

    30.07.2023 17:32
    Smeju li bar creva da vise sa fasada zgrada kao špagete?
    Pravih majstora za klimu (frigomehaničara) imate max 10%, ostalo su priučeni monteri i to većinom loši.
  • NS

    30.07.2023 17:30
    NS
    Ovo je van svake pameti što znači ugrožavanje naše egzistencije. Cene vrtoglavo rastu. Sve teže živimo. Od kojih para premestiti klimu? To je čista pljačka. Ako nije nek država plati kad to žele.
  • Projekat

    30.07.2023 17:28
    Projekat
    Šta će biti sa onima kojima je po projektu zgrade izvedeno da klime budu na fasadi sa propisno izvedenim kondenzom?
    I ti projekti odobreni kod nadležnih institucija.
  • Samo kazem

    30.07.2023 17:27
    Jeftinije je platiti 50 hiljada nego pomerati klimu.
  • Danijel

    30.07.2023 17:24
    Klime
    Nije baš sve tačno. Crevo od kondezacije ne mora da ide sa spoljnom jedinicom!
    Što znači da može generalno da osrane gde i sad ili da se sprovede u kišnicu ili kanalizaciju što bi bilo normalno u velikim zgradama da ne piša na prolaznike...
  • A prokišnjavanje?

    30.07.2023 17:24
    Krov ne sme da se buši i gazi
    Stambena zajednica jedva skupi pare da popravi krov zato što prokišnjava i onda dođe njih 40 da kači klime na krov!? Neće moći!
  • Namernik putnik

    30.07.2023 17:22
    Klime se mogi skinuti sa fasada i ljudi ce kupovati pokretne klime za unutrasnju jedinicu. Drzavne ustanove ce imati ogromne probleme da se uklope u ovaj zakon. Prosstajte se centrom i pogledajte kako to sve izgleda.
  • Uroš

    30.07.2023 17:17
    Jak "majstor"
    "crevo koje izbacuje kondenzovanu vodu, moraju da budu pod konstantnim padom."
    Samo u Srbiji kvazi majstori savetuju da se kondenz baca po glavi prolaznika. Crevo kondenza se upušta unutar hlađenog objekta, u posudu ili direktno u odvod.
  • lol

    30.07.2023 17:16
    Jedna od glupljih odluka koja je imala smisla samo kad su temperature bile mnogo nize od ovih sada. Najbolje da svi pocrkamo od vrucine ali da eto estetski ne narusimo inace raspade od fasada zgrada.
  • Љубоја

    30.07.2023 17:16
    Сервисери климе трљају руке уградња је 16.000 дужни метар бакарног црева 2.000 где год да се измести није више низашта ,ко станује на 1. спрату а клима на 14. може само да се тушира е сад електрични каблови су табу тема за стручњаке неради на батерије ни соларну струју можда Србија патентира соларну климу
  • NS

    30.07.2023 17:12
    Centar
    Gde mi zivimo???Kao da su nam klime nesto sto ce nam radikalno poboljsati kvalitet zivota..Pa od buke,smrada iz pecenjara se ne moze ziveti…Resite problem dilera,baraba,postujte slovo zakona..pa na kraju da se resava “problem” sa klimama.
  • Ha

    30.07.2023 17:09
    Ha
    Nemam terasu, imam klimu u garsonjeri. Koji tupoglavi je smislio ovo? Što su pustili da ljudi ugradjuju klime? Mislim da ce advokati imati pune ruke posla.
  • Vesicu

    30.07.2023 17:06
    To
    Ne moze da prodje.
  • Ko

    30.07.2023 17:06
    Mislim da je najbolje da nestanemo… tako će im biti lakše…
    Srbija= 4 mačke…

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna