Velike su pritužbe privrede zbog toga što pojedini radnici odsustvuju i po dva meseca sa posla, naročito tokom leta, rekla je ministarka zdravlja Danica Grujičić.
Radim u kolektivu gde su ova dva sadašnja meseca dominikana za ne radnike pa onda ostali ispaštaju.... Treba spustiti na 15 dana ako si stvarno bolestan nema šta da brineš za komisiju.... Čemu toliko negodovanja???
Spiridon Kopicl
09.08.2023 •
11:22
tako jeee
Samo stisni, jos mi mozemo da primimo....
Joke
09.08.2023 •
11:02
Uništenje
Koliko ministarka ima godina i koliko radi u zdravstvu?Uživala je sve benifite sistema u prošlosti što se tiče odmora od dva meseca,bolovanja i slobodnih dana i odjednom hoće da menja zašto,zato što je sama gazda i njoj to više nije potrebno jer sama sebi sve određuje,Doktori,sestre,tehničari i svi koji su u zdravstvu nek crknu radeći.Koliko je bilo u njeno vreme zaposlenih,koliki je bio obim posla i šta su sve koristili, od dobijanja stanova do kredita koji nisu vraćeni nego ih je inflacija pojela.A sada beda zarobiše ze 20-30goduna i da li dočekaš tu sreću da ne dugiješ.Treba da se potrudi da poboljša uslove za rad medicinskom osoblju tako će poboljšati i uslove za narod koji se leči,mnogo veća plata za doktore,sestre i svi osoblje naravno i čistačice,Da se postave kamere svuda kako u kancelariji tako i u hodnicima znači svuda.Kamere trebaju zbog korupcije,mita,mešetarenja nizbog čega drugog.Kad napadne čovek doktora ili sestru zbog svog deteta ili trudnice da se zna zbog čega je to uradio a ne da bude odmah osuđen zbog napada i nasilja jer dokazi ne postoje postoji samo napad što uvek ide u prilog med.osoblju jer su na taj način zaštićeni.
Dragan
09.08.2023 •
07:14
Kako volim pametne ministre
Radim već 42. Godine u ovoj firmi sam već 23.5 godine bio sam za to vreme 4 puta na bolovanju znači Malte ne svake osme godine odem po dve ili tri nedelje na bolovanje zbog bolesti ili operacije ili Loma rebara i sada će meni jedna ministarka da određuje koliko ću ići na bolovanje a imam i 62.godine radnik sam ne sedim u fotelji molim vas pa gde ovo vodi izmišljamo rupu na saksiji i toplu vodu neka ona bolje smisli da se na operacije ne čeka po nekoliko godina u državnim bolnicama i na neke preglede po nekoliko meseci a za bolovanja nek se ne brine.
Besna
08.08.2023 •
23:11
Hronicni bolesnici
U Hrvatskoj, oboleli od muktiple skeroze,lupusa,artritisa, slepi, imaju beneficirani radnu staz, a nas ce ovi dokrajčiti! Svako ko ima clana porodice obolelog od ovih hroničnih progresivnih bolesti zna kolikoim je tesko da funkcionisu i koliko im je umanjena radna sposobnost.Kod specijalista idem privatno,fizikalnu ne mogu mesecima da zakazem...I sta kad mi se upale zglobovi,da idem na posao a ne mogu normalni da hodam? Samo u Kazi Lazarevic od stresa mogu da zavrsim! Komisija će po direktivi unistavati bolesne ljude! Nego, koliko ljudi sns bagre radi u javnim preduzecima i uopste ne dolazi na posao???
Pera
08.08.2023 •
16:31
Bolovanje
Zbog uslova u kojima se radi ljudi najčesće uzimaju bolovanje, za preduzeća koja su na jaslama državnim ima više bolesnih nego kod novokomponovanih privatnika. Privatnici koji su do svog kapitala došli na pošten način poštuju radnika, bez obzira na primanja, ovi ostali dranje kože sa leđa, razlog mi nije jasan, nemoj da ti jedan čovek obavlja sto radnji, zaposli još nekog , ali ne nekog u kancelariji koji sedi i viče: Da, šefe. Zaposli radnika koji ti donosi prihod, zaposleni u kancelarijama su najčešće rashod, nepotrebna amortizacija. Zašto ljudi idu na zapad, ne što je lepo, nego radi posao za koji konkurisao, nema posle radićeš i ovo, zato ljudi odlaze, zbog neozbiljnosti prema zaposlenom.
Djoko
08.08.2023 •
15:18
Motač kablova
U motačnicama kablova se najviše ide na bolovanja...to ne odgovara stranim robovlasnicima
Cvarkov
08.08.2023 •
13:19
Ministarka da vidi koliko je trenutno ljudi na bolovanju u ministarstvu i njenoj klinici,san je drzavni posao i bolovanje.
hm
08.08.2023 •
13:16
Ministarka se ne bavi više svojom profesijom, ko joj je dao pravo da se igra boga? Ima još puno vrsta bolesti. Sama ministarka je imala problem dok je radila u medicini sa onim detetom. Zakon je izbegnut u njenom slučaju jer nikada ne bi bila ministar, od vaše profesije koja je preteška svi ste postali uvlakači jenom čoveku, imam skoro 65 godina, a ova vlast je jedna beda koja radi protiv svoga naroda, zaslužujete da se svaki dan štrajkuje protiv vas, Srbija protiv nasilja!
Vlada
08.08.2023 •
12:00
@Mare
Podržavam oduzimanje vozila a realno ne moram ni da objašnjavam zašto, kad god se javite tako divlji i bahati da se bunite jasno je da je to prava mera.
Marinko
08.08.2023 •
10:51
Idi zeno operisi bolesne ljude mani se politike vidis da ti ne ide, samo tu lupetas, mi smo bolesna nacija zbog stanja u zemlji i korumpiranih i nasilnih politicara i njihove mafije sto zlostavljaju i maltretiraju narod pa se narod razboljeva od stresa i nemastine i to od najtezih bolesti i naravno da moraju da uzimaju duza bolovanja kada su na smrt bolesni, u fino si se kolo uhvatila pa odmah po gradjanima samo se blamiras doktorko a to je steta za vrhunskog lekara
Eto vam radnici
07.08.2023 •
23:52
Živeo kapitalizam, živeli kapitalisti
Mare
07.08.2023 •
22:15
Ajde
Super, ova zakon i onaj o oduzimanju vozila i neće vas niko spasiti od naroda....jao kad vas dohvatimo, ej na svaku banderu, redom, kao u rimskom carstvu seme li vam....
@Direktor DOO
Tebe ćemo prvog, garantujem ti
Gaga
07.08.2023 •
20:11
Zalosno
Prvo resite problem sto doktori ne rade svoj poso kako treba!ili nema slobodnih termina ili se ceka po nekoliko meseci pa cak i godina..ne lecite nas kako treba a i fale doktori koji stvarno znaju da rade svoj posao kako treba.jadni ste vise sa vasim zakonima.resavajte bitnije probleme od bolovanja
Operacija uspela
07.08.2023 •
16:56
pacijent preminuo
Vrlo zanimljivo, prvi covek struke koja potpisuje ta lazna bolovanja kudi gradjane?
Svako od nas ima pravo da bude alav, lenj, pokvaren, ovakav ili onakav ali zato postoje sistemi da takvom coveku nikada ne povere ozbiljan posao u kom se to ne tolerise. E tako lekar ne sme da stavi potpis na lazno bolovanje. A pacijent moze da trazi sta god hoce.
Dakle gospoDzo ministarka, a da pocistite prvo malo ispred svoga praga.
maja
07.08.2023 •
11:26
Zloupotreba
Ja lično znam čoveka koji radi u jednoj od ovih automotiv fabrika u Novom Sadu, on je više na bolovanju nego na poslu. Čak je i za odlazak na more otvorio bolovanje jer mu nije odgovarao termin koji je mogao dobiti za korišćenje godišnjeg. Drugo, često se dešava da kada ljudi hoće da menjaju posao, uzmu bolovanje pa u toku ta dva meseca traže drugi posao. Bilo bi ipak možda humanije zbog ‚‚pravih‚‚ obolelih da se sa dva meseca, smanji na jedan mesec bolovanja pre komisije a ne na dve nedelje.
Bojan
07.08.2023 •
10:59
@Direktor DOO
Evo ovde imamo primer kakvi idioti sa kvalifikacijama vlasnika kafane na Ibarskoj su kod nas zaseli na direktorske funkcije. Znači kad imaš nepoželjnog radnika, ti mu ukineš radno mesto koje ti je verovatno ključno za firmu, pa ga onda ponovo uvedeš kad ti dogori do nokata, ali si u međuvremenu ukinuo neko drugo da bi se otarasio drugog zaposlenog... I onda se čudiš što su ti se svi sposobni radnici razbežali a firma ti propada dok ti vijaš sopstveni rep i istovremeno čestitaš sebi što si toliko "lukav".
Nuklearni
07.08.2023 •
07:17
Dan
Jedino foliranti negoduju na ovu odluku
Neradnik=Folirant
Novica
07.08.2023 •
01:34
Zasto bi gazda placao radnika koji ne radi. Sigurno on razume da je svakome novac potreban ali i radnik mora da razume da je konkurencija na trzistu jaka i da ugrozava druga radna mesta.
Radnik
06.08.2023 •
22:04
Pravda
Neka nam ministarka obezbedi da specijalisticke
preglede obavimo u roku od dve nedelje,a ne da čekamo po nekoliko meseci.Posle možemo pričati o dužini bolovanja.
Direktor DOO
06.08.2023 •
21:49
zloupotreba bolovanja je u drzavnim sluzbama jer su i lekari drzavna sluzba i sve je to jedna banda. Privatni sektor je druga prica. Probali su i mene da rade pametnjakovici, ali ja sam uveo sistematizaciju radnih mesta i kada primetim foliranta, ukinem mu radno mesto i proglasim ga za tehnoloski visak i bye bye. Doduse moram da mu dam otpremninu , ali ona je 1/3 plate za godinu staza kod mene. Nikakav problem. Mngogo veceg se resavam. Ali da je ova nesrecna drzava dobra kao sto nije, troskovi bolovanja od prvog dana bi se prebacivali na drzavu jer kompanija placa zdravstvo i na platu radnika pa valda tako osigurava i sebe od bolovanja? Ili ne ?! Ne. Naravno i ja sam za to da se neko ko je stvarno bolestan leci i izleci, ali moja kompanija je profitna a ne socijalna ustanova. Sto da placam nerad? Jel bi on meni platio da ne radim ?
Zoran
06.08.2023 •
21:19
Bolovanje
27 godina radim.uredmo plaćeni svi doprinosi i porezi.. Tek prošle godine sam prvi put u karijeri ozbiljno oboleo , upala vena i i tromb u spoljnoj veni podkolenice..(koju sam na kraju i operisao..i privatnoj klinici jer je jeftinije od participacije i drzavnoj klinici..paradoks zar ne ?!.).otišao kod lekara, otišao kod specijaliste..dobio strogo mirovanje i krevetu 2 meseca..kako se takve stvari resavaju..dakle zbog lažnih bolovanja koje otvaraju lekari opšta prakse dolazimo u situaciju da ozbiljno oboleli trpe posledice koje mogu da ih koštaju zdravlja i života?
Imam i pitanje u vezi "participacije"...50,00 RSD ??? Zašto se plaća? Zašto ne dobijamo fiskalni račun? O čemu se ovde radi..gde završava taj novac i zašto ga uopšte dajem ako plaćam 27 godina doprinose i poreze???? Ministarka je iz SPS-a? Socijalista?
Mali Perica
06.08.2023 •
20:38
@Iz ordinacije
A zašto se Vi doktore bojite pritužbi pacijenata? Zašto se bojite načelnika? Koliko godina ste studirali, koliko je trajala Vaša specijalizacija za lekara opste prakse? Izvinite, ali ne vidim šta se to slomilo po Vašim leđima? Ne treba završiti velike škole da bi znali šta je integritet. Ti koji se posle 58 dana vrate sa mora da zaključe bolovanje su upravo oni sa kojima ne želite da se kačite, zar ne? Za takve načelnici urgiraju. Zanimljivo bi mi bilo da napišete i procenat onih kojima je trebao specijalistički pregled a Vi niste u sistemu mesecima mogli da kliknete na slobodan termin. Šta kažu načelnici za to? Trpite li posledice zbog toga, kako Vaša leđa podnose ovakve slučajeve? Kako se postavljate prema onih 20% stvarno bolesnih od kojih mnogi ne mogu sebi da priušte luksuz od 65% plate pa odbijaju bolovanje. Eto, ja mali Perica mislio da se medicina studira da bi se pomoglo njima a ne onima za koje urgiraju načelnici.
В. Ђ
06.08.2023 •
19:45
В. Ђ
Другови и Другарице ово је Капитализам где се све плаћа и то дебело! Нема више боловања за све и свашта које ти плаћају од буђеда свих Грађана!!! Јавашлук траје 60 година са боловањима и одморима!!! Подршка на овом закону који мора под одмах да се усвоји!!! Што написа један тражите посао код Приватника па тамо тражите боловање...добићете да ненапишем шта?! Браво!!!
Iz ordinacije
06.08.2023 •
19:20
Bolovanja
Kao lekar mogu da kažem da je 80% bolovanja lažna. Mi smo primorani da pacijentima na lični zahtev otvaramo bolovanja, jer ako to ne uradimo menjaju lekare i pišu prijave protiv nas, a onda naši načelnici i direktori kažu da se ipak bolovanje otvori zbog pritužbi. E onda se ti isti pacijenti pojave izlečeni 58 dan pocrneli, bili na moru, posetili rodbinu i došli da zatvore bolovanje. A lekarska komisija od marta 2020, ne prima lično pacijente koji su na bolovanju, još su u izolaciji od korone.Sve sa zaposlenim penzionerima, toliko matorim da ne znaju ni izveštaj da napišu. E sa njima se dopisujemo putem e-maila sve o stanju pacijenta, s oni ni da ih vide, dalje štancuju bolovanja da bi zadržali svoju poziciju -i platu i penziju. Pa na kome se onda kola lome-na leđima lekara u domu zdravlja.
Sit
06.08.2023 •
19:20
Gladan
Svim eureka komentatorima - zamislite, svi znamo da se bolovanje zloupotrebljava! Ali evo, baš bih volela da mi neko od vas koji mislite da ste Kolumbo objasnite kako to stvarno bolesni zloupotrebljavaju pravo na bolovanje. Ovde čitam o vašim koleginicama koje to pravo konstantno koriste a zdrave su i zato vašoj sreći zbog najave ove gluposti nema kraja. Pa ta ista će kao što je do sad išla na bolovanje po dva meseca pa par dana radila to i dalje činiti samo će sad dolaziti malo češće na posao po dva dana pa opet na bolovanje. Ko je lekar koji joj to omogućava? Ja takvog lekara nemam i sve svoje zdravstvene probleme moram da rešavam privatno zato što kad sam bolesna onda ne idem lekaru zbog bolovanja nego zbog lečenja a to je gotovo nemoguće uraditi brzo i efikasno preko fonda. A ovom zakonu se protivim baš u ime takvih poput mene kojima treba lečenje koje zahteva vreme i specijalističke preglede za koje treba večnost a nemaju novac za privatnika a ne zbog onih koji će se i u ovome snaći kao što su se i do sad snalazili.
Vojvođanka
06.08.2023 •
18:46
Ministarka je donela odluku na osnovu "velikih pritužbi privrede". Koje privrede, majke ti?
Brijena
06.08.2023 •
18:44
Ja bih volela da je drzavno zdravsteno osiguranje opciono jer se svakako lecim privatno, kao i vecina gradjana.
Ovim zakonom ce najvise biti pogodjeni zaista bolesni ljudi, a ovi koji nisu dolazili po nekoliko meseci ce naci nekoga i u komisiji ko ce im “izaci u susret” isto kao sto su imali i lekare koji im pisu bolovanje.
Pera
06.08.2023 •
18:25
Ministarka zdušno radi za krupni kapital?
T.A.
06.08.2023 •
18:11
Od kada je ona ministarka, zdravstvo se strmoglavilo.
Jole
06.08.2023 •
18:06
Sramota
Najbolje nek zabrani bolovanje skroz.I ovako ljudi dobijaju 65 posto od osnovne zarade i primorani su i bolesni da rade.Opet će se praviti gužve po ambulantama i komisijama.Sad su na red došli i bolesni da se na njima iživljavaju.
Goran Mitrović
06.08.2023 •
18:00
Dobra ideja?
Bolovanje se zloupotrebljava. Bez sumnje. Ali ministarka nije rekla kako će unaprediti rad komisija. Pošto prvo to, rešiti zloupotrebe komisija. Pa onda radnika.
Dusan
06.08.2023 •
17:28
Sve je to ok
Ali ako u komisiji sede ljudi , a ne nacisti, da nekoga ko je uz dokaze specijalista povredio kicmu, nogu ,ruku i sl , nemora da cuci ,radi sklekove , zgibove i slicne gluposti pred "komisijom". Elementarna ljudska prava su ugrozeni u Srpiji. Kraj price .Na to se pozivajte ljudi , jako mocna prava imamo ,a nemamo pojma da ih koristimo!!!! Na komisiju se islo kada radnik navrsi 60 dana u poslednja 3 meseca. Tako se stize do komisije.
Tozo
06.08.2023 •
17:25
Ma super a moja majka čeka 45 dana da dođe na red za snimanje. Kada ode privatno onda može za sutra i to NA ISTOJ MAŠINI koja je zauzeta za obične smrtnike.
AV
06.08.2023 •
17:20
Javna tajna !
Javna tajna je da se bolovanje zloupotrebljava ! Ovo je pobeda za one koji rade !
Prle
06.08.2023 •
16:19
za filozofe
Da li je iko od vas koji kritikujete ovu odluku imao radnika koji ovo zloupotrebljava? Imao sam koleginicu koja je uvek "zatvarala" bolovanje tačno toliko da ne ide na komisiju. Nije joj se moglo stati na put. Slali smo kontrole i opet ništa. Pokušali slati na ciljani lekarski pregled i to je uspešno izvrdavala, jer joj se uruči poziv za ciljani kada dođe sa bolovanja (ne može se uručiti kada je na bolovanju zbog odluke ombudsmana) i ona posle 2 dana opet šmugne na bolovanje i tako u krug. Pokvarenim ljudima sistem dozvoljava da ga ismejavaju. Ovo je jedan korak u sprečavanju toga.
Miki
06.08.2023 •
16:13
Problem je javasluk u drzavnim firmama i nemar po pitanju svega pa i bolovanje. A to je tako zato sto te iste drzavne firme ne snose nikakve troskove nego se namiruju iz budzeta. TO mora da se promeni pa da drzavne firme pocnu da same placaju za svoj nemar, kasnjenje i javasluk
Radikal
06.08.2023 •
16:04
Ova njena ideja je besmislica. Zamislite kada bi se u Srbiji ukinulo kumstvo zato što nečiji kumovi drogirani gaze pešake! E tako ovo izgleda.
ministarstva
06.08.2023 •
16:04
Ministarstvo za iritiranje
Ministarstvo za glupe ideje
Ministarstvo za podršku budalama
Ministarstvo za napad na pametne
Ministarstvo za ništa
Ministarstvo za štetu
Ministarstvo protiv koristi
Ministarstvo za zamajavanje
Ministarstvo za zaglupljivanje
Ministarstvo za obmanjivanje
Ministarstvo za drpanje
Ministarstvo za bogate
Ministarstvo za harač
Ministarstvo za zulum
Ministarstvo protiv siromašnih
Pera
06.08.2023 •
16:03
Moguce je da ima zloupotreba ali ja sam samo doziveo bezobrazluk lekara. Radim oko 25 godina i mozda sam za to vreme skupio oko ikupno oko 40 dana bolovanja. Ne zloupotrebljavam bolovanje ali i ne idem na posao bolestan. Desava se da po par godina nema bolovanje a onda se desi da imam temperaturu i ne trosim godisnji vec otvorim bolovanje. Doziveo sam da mi doktorica posle dve nedelje korone zatvori bolovanje iako je videla da se jako zadisem i da se ne osecam dobro, ne znam nikoga drugog koga su poslali na posao u takvom stanju. Posle sam uzeo jos nedelju dana odmora a poslodavac mi je odobrio jos dve nedelje rada od kuce. Po lekaru koji mi je zapao bio sam sposoban a realno nisam. Sto se tice komisija nemam nista protiv ali ako je to institucija u Vase Stajica gde se nenormalno ceka prvo sredite da bolastan covek moze na normalan nacin da zavrsi pregled kod komisije pa onda tamo saljite jos vise ljudi.
Pips
06.08.2023 •
15:41
Gospoja, jeste li vi ministarka privrednika ili građana? Da li ste normalni? Gde vam je obraz? Kako se ujutro pogledate u ogledalo?
Iguman
06.08.2023 •
15:37
Realno, ovakve zloupotrebe bolovanja su uglavnom koristili stranački zapošljeni kadrovi u državnim firmama.
Kod privatnika teško da će te pustiti na bolovanje i posle takog bolovanja bi ti sledio otkaz...
A ne stranački ljudi ne mogu da dobiju dan za redovne lekarske preglede nakon lečenja od karcinoma...
Tako da, udri po svojima...
Caca
06.08.2023 •
15:30
Strasno
Predlog ove dotične osobe sve govori o njoj.
1) 10% zaposlenog stanovništva ima super primanja, dok 90% jako loša, pitanje da li se 90% zaposlenih isplati da primaju 65% od ništa,još uz to 30 dana je na teret firme a drugi deo na siz pa kad isplate pa od čega će da žive
2) lekarske komisije isključivo rade na osnovu izveštaja lekara specijalista određenih oblasti da li mislite da je izvodljivo na dve nedelje ići ako imate recimo teži oblik upale pluća
Ljudi dobro razmislite kada nešto podržavate da ne idete na sopstvenu propast
NS
06.08.2023 •
15:19
Proverite opravdanost bolovanja do 2 meseca i sankcionisite lekare koji daju neopravdana bolovanja.Neka privreda proveri svoje radnike sa sumnjivim bolovanjima .Kaznjavate sve pacijente, narocito one bolesne, komplikujete procedure, svi da visimo po domovi.a zdravlja i trcimo kod izabranih lekara.Koja budala je mogla ovako nesto da smisli, nemocni ste i sad se izivljavate na pacijentima koji su zaista bolesni.Kako uraditi dijagnostiku za 2 nedelje , osim u priv.praksi,,,,,,da li postoji iko normalan ko donosi takva akta ili su svi bez mozga....sram vas bilo!!!!
Zebra
06.08.2023 •
15:05
Većina SNS članova je nesposobna za rad, ali sposobna da bude na teretu države!
Liman
06.08.2023 •
15:02
Alavost
Pa da super je to smislila, posle dve nedelje mora komisija, u komisiji ce biti doktori koji su slucajno clanovi stranke pa ce i tu dnevnicu da uzimaju pored, plate u bolnici, na fakultetu, iz privatne ambilante...
Umsto da cuti i pokrije se usima ona lupeta, a ne prica kako je prosla tuzba iz strzbura protiv nje i njenog lecenja o tome cuti vrhunski strucnjak
Botovi lupajte minuse sami sebi ih lupate ovo sve i vi placate
Liman
06.08.2023 •
15:00
Ako neko misli da je njegov zaposleni zloupotrebio bolovanje, neka ga kontroliše. Ne moraju zbog par ljudi da ispaštaju svi ostali. Da li doktorka zna šta znači lekarska komisija? Neka ode samo jednom, nikad više joj takve gluposti neće pasti na pamer. Ona kao da samo sedi i smišlja budalaštine. Celog života je sebi gradila karijeru, a sada je sve to uprskala, da ne kažem neku drugu reč. Prodala se za nizašta.
Pera
06.08.2023 •
14:54
Zbog ovakvih ;dijagnoza;,bolje bi joj bilo da se vrati svojoj osnovnoj delatnosti,medicini.
Lošmi
06.08.2023 •
14:40
Sumnja se
Na ovu nestašicu medicinara još ih treba razbacati po komisijama da proveravaju kompententnost svojih kolega ili su to neki drugi stručniji i savesniji lekari. Zašto se lekarima ne veruje. Em što bolesni nerade koštaće nas i ovi što sede na komisijama.
Silver
06.08.2023 •
14:02
ukinuti mediciu skole faksove vratiti vraceve samane vestice druide .....
pa neka lece jedne druge i drugove iz komineta -----
Vi
06.08.2023 •
14:00
Cela vasa
Stranka je antihumana ukljucujuci gazdu.
Lila
06.08.2023 •
13:56
Najbolje ukinite pacijente
Kaja
06.08.2023 •
13:55
Da li je nekada lekar, koji je otvorio lažno bolovanje pacijentu, odgovarao zbog toga?
Zašto ako sumnjate da je neko na lažnom bolovanju ne pošaljete kontrolore da provere šta pacijent radi dok je na bolovanju?
Zašto bi pošten narod ispaštao zbog sistema joji ne funkcioniše kako treba?
Соња
06.08.2023 •
13:50
Занимљиво
... и онда кљакав и никакав лежиш 2 недеље у кревету, као да си сам желео да се разболиш, а од плате ти скину 35 посто.
Mafija
06.08.2023 •
13:49
Čistač
U moru opskurnih likova vladajućeg režima ova žena, bar kod mene, izaziva najveće gađenje. Godinama se, menjajući stranke i udruženja, trudila da dobije prilku da izlije sve svoje frustracije u masu. I evo sa velikim zadovoljstvom to sada i čini. Za bezmalo četrdeset godina radnog staža bila sam na porodiljskom odsustvu i pre dvadesetak godina na bolovanju kad mi je konstatovana autoimuna bolest. U zdravstvu koje je tada bilo raj za današnje, period dokonačne dijagnoze i uspešne trrapije bio je dug i bolan. Bilo je dana kada nisam mogla iz krevrta. I ježim se na pomisao koliko ljudi danas prolazi tako nešto. I treba na dve nedelje da ide na lekarsku komisiju koja normalno neće imati razumevanja za takve "folirante". Ali oni koji će moći da plate i nađu vezu će i bez da se pojave pred njima dobiti produženje bolovanja po želji. I ovo je kao i sve po sistemu "za naše"
Maja
06.08.2023 •
13:39
Trudnice
Apropo komentara o trudnicama da trudnoca nije bolest, pa tako trudnicama ne treba bolovanje. Tacno, u vecini slucajeva.
Ali, nadam se da ste nekad culi za rizicne trudnoce i poslove na kojima trudnice stoje po 8h, putuju i slicno. Takav posao je tezak za bilo koju trudnicu, a kamoli za onu koja uz sve to ima i rizicnu trudnocu.
Ja bih najvise volela da sam mogla da nastavim da radim, ali u zivotu uvek mora da postoji prioritet.
Pozdrav za sve trudnice
Mirko
06.08.2023 •
13:38
Ja znam ljude iz drzavnih sluzbi koji su uzimali par meseci bolovanja da bi isli preko (inostranstvo) kako bi zaradili na nekim poslovima dodatan novac.
A drzava (poreski obveznici) ga plus redovno placaju.
Bilo je dosta drugovi.
Dobro dosli u realni kapitalizam.
Ns
06.08.2023 •
13:24
Ali sjajno kako jutros kad sam pogledao komentare, sve plusevi nijednog minusa. Nekoliko sati kasnije, minusi presli u vodjstvo.
Nedelja je, i botovi imaju dusu da malo duze odspavaju
Dogodine u Botošu
06.08.2023 •
13:23
Ocekivano. U prevarantskom drustvu najgore prodju posteni.
/
06.08.2023 •
13:19
/
kada sam bio u eu svi invalidi su imali invalidska kolica na pogon.
kod nas u srbiji invalidi jos uvek okrecu tockove rukama.
investitori se sprdaju postavljajuci rampe sa visokim nagibom.
djndjic je uveo obavezne rampe i zaposljavanje invalide a udbasi i to unistise
da ministarka malo brine i o tome a ne demagogijom
Ivana
06.08.2023 •
13:18
Gospođa se nalupetala za sve pare. Ako poslodavac sumnja da je došlo do zloupotrebe bolovanja onda se pokrene postupak pred RFZO-om gde prvostepena komisija procenju rad lekara da li je dijagnoza dobra i da li je opravdano bolovanje. Tako da ko sumnja nek izvoli, a druga stvar zakon je menjan jer je nekada komisija bila na 30 dana pa je 2018. godine povećano zakonski na 60 dana da bi se olakšalo lekarima i smanjio pritisak na komisije.
Ova će rasterati i to malo lekara koji postoje u ovoj zemlji. Zastrašujuća je. A naravno o kršenju prava radnika o tome ni da ne pričamo. Da mogu od građana da naprave roblje
Milica Kopenhagen
06.08.2023 •
13:09
Šta je narod tražio
to je i dobio.
A dobiće opet.
Pozdrav za bivše kolege i kolegenice iz KC Vojvodina.
Strane jezike učite medicinari i spašavajte živu glavu iz te ultra korumpirane močvare na vreme.Dok ste još uvek u punoj radnoj funkciji.I u dobrom zdravlju.
Kad pređete 50 u godinu svog života kao ja shvatićete svaku reč koju govorim ali prekasno.U 46 godini života sam otišla iz Srbije upravo zbog ovakvih na slici.Koji sve znaju.Osim da medicinarima daju plate dostojnim čoveka koji živi i radi u Evropi ne u centralnoj Africi sve ostalo znaju u životu.Samo to ne znaju.Platiti ljude sa znanjem i radnim učinkom.A sve ostalo znaju.Samo to ne znaju.
Sa budalom se ne vredi objašnjavati zašto je budala.
Od budale se beži ili radiš za budalu celog života .
Čast izuzecima kojih je sve manje i manje a tek će ih biti manje.
Ali tako narod glasa.Tako narod voli.U tome narod u Srbiji uživa.I u tome mu je lepo.
Zašto sputavati narod u svom doživotnom mazohističkom zadovoljstvu?Zašto mu prekidati mazohističko zadovoljstvo?Naljutiće se prekinućeš mu mazohističko zadovoljstvo i neće onda da glasa.Ovako dok mu je lepo sve ovce su na broju.Nijedna ne hvali.
Marica
06.08.2023 •
13:01
Problema ne bi bilo kad bi onih30% zaposlenih u drzavnoj sluzbi dolazio na posao!!!
Onda se ne bi razboljevalo onih 70% zaposlenih u drzavnoj sluzbi.
Kako ne procesljate fiktivno zaposlene nego udarate na one sto rade.
Uvek je bilo zloupotreve bolovanja i bice je sve dok ne pocnete da proveravate i kontrolisete. Kad to pocnete shvaticete da je vecina vase clanstvo.
Nama ostalima se ne isplati da idemo na bolovanje jer onda nista od plate.
W
06.08.2023 •
12:57
W
Napokon da državne uhlebe i neradnike neko stisne i dovede u red!!! Još nisu počeli raditi odmah bolovanje koje im je plaćeno od naših pora koje se otimaju od raznih nameta!!! Od kuda Srbiji Ekonomija…nepostoji to vise!!! Ja bi obavezno uveo neplaćena bolovanja odmore Itd…plati od svojih para pa boluj koliko ti volja..naprasno bi svi ozdravili ajde breee ovo se generacijski radi jos iz SFRJ!!! Bravo i Podrska na ovome!!! Kome se nesvidja neka da Otkaz i trazi novi posao kod Privatnika da vidi kako se boluje…i ovo vam je preblago!!!!
belo roblje
06.08.2023 •
12:39
Sve se čini u korist divljeg kapitalizma. Zdravstvo je trošak u sistemu eksploatatorskih društvenih odnosa.
Goran
06.08.2023 •
12:35
Ovim novim zakonom, predlogom zakona, njegovom izmenom, dopunom, ili šta već, trepećemo svi mi koji opravdano odemo na bolovanje zbog mnogih koji otvaraju lažna bolovanja da bi za to vreme radili ili privatno, ili se bavili poljoprivredom na selu.
Cane Liman
06.08.2023 •
12:28
Selo gori a baba se češlja !!!
Nema lekara po selima !!
Nema zubara dezurnog vikendom i noću!
....
Sve se raspada a vi gospoja ....
Bojan
06.08.2023 •
12:26
...
Ova žena je samu sebe srozala valjanjem u političkom blatu.
Ali zloupotreba bolovanja je ogroman i raširen problem u Srbiji. Ko god ode kod lekara, dobiće bolovanje ako želi.
U manjim mestima u vreme poljoprivrednih radova i po trećina zaposlenih ode na bolovanje.
Goran
06.08.2023 •
12:21
Bravo
Imam bolji predlog.Ukinuti bolovanja,ko se razboli odmah izvrsiti eutanaziju da ne opterecujemo sistem i profit robovlasnika.Ovi kreteni koji daju minuse verovatno rade kao botovi u drzavnim firmama pa ih ovo ne dotice
SuperNova
06.08.2023 •
12:18
Hmm
Članovi komisija bi trebali biti terenski radnici koji će obilaziti i proveravati, bez najave, stvarno stanje dugonedeljnih bolesnika, a ne da dodatno maltretiraju zaista bolesne . Neko sa teškim prelomom butne kosti zašto mora da ide pred komisiju? Ne vidi se u njegovom zdravstvenom kartonu koja je vrsta povrede i ne zna se koliko je nedelja potrebno do skidanja gipsa?
Onaj što je povredio vrat u lakšoj saobraćajnoj nesreći, a na rengen snimku se ništa ne vidi, e taj je već sumnjiv :-))
hemodroid
06.08.2023 •
12:14
Marko
06.08.2023 • 11:21
U pravu si, taman ovaj zakon o bolovanju i onaj o oduzimanju vozila, bice milion ispred skupstine u septembru.
normla
06.08.2023 •
12:14
"Lekar opšte prakse će moći da dâ samo dve nedelje bolovanja. Izuzetak će predstavljati onkološki bolesnici, tek operisani pacijenti, osobe sa invaliditetom i trudnice."
Trudnice nisu ni bolesnici ni invalidi, niti njhovo stanje zahteva lečenje i bolovanje.
Tomislav
06.08.2023 •
12:05
Bez kontakta sa mozgom
Ionako naš, vojvođanski PIOR mora da traži dozvolu od centrale kao u vreme Turske Osmanske države. Ponižavate naše doktore, jer oni imaju svoju etiku, znaju da nekog ne mogu držati na bolovanju bez osnova, a to što nas kontrolištete kao da smo mi u Vojvodini retardi, pa pobogu, svi su diplomirali na državnim fakultetima isto kao i Vi gđo.
Dakle, malo se promuvajte po terenu, a ne zbog pojedinaca da kažnjavate i ponižavate naše medicinsko osoblje, posebno vam je kanda trn u oku Vojvodina.
E, mi nismo zapalili žito.
Još.
Mentalno Zdravlje
06.08.2023 •
12:04
Patologija
Utvrdi prvo dijagnozu tvom poslodavcu,pa vidi gde si i šta si.
Tekica
06.08.2023 •
12:02
Ne laži,zdravstvo je biznis.
Bolesnica
06.08.2023 •
11:58
Sestro
U ovom sistemu se laže i krade,duplo se sve plaća,pa i zdravstvena "besplatna" usluga.
Zato ne .... I ne laži.
Dr
06.08.2023 •
11:58
Štancovanje lekara
Pod hitno počnite štancovati lekare,osmislite nešto privatno-brzinski-skraćeno.
Obesmislili ste naših 6+10(najmanje)godina školovanja i danonoćnog učenja+praktičnog rada,sa ovakvim tumačenjem zdravlja i bolesti!
Alan
06.08.2023 •
11:53
Ford
Smetaju legitimna bolovanja a ne smetaju hiljade fiktivno zaposlenih po JP. Ovome mora doci kraj inače ko zna šta je sledeće.
Iz Holandije
06.08.2023 •
11:53
Sve će to narod opet glasati
"Jadan je onaj koji mora nekoga poniziti da bi sebe uzdigao "
- Ivo Andrić.
Toma
06.08.2023 •
11:49
Ala ova lupeta!
Opljačkan
06.08.2023 •
11:49
Zbogom pameti
Neko je obična 0.
Plaćač poreza
06.08.2023 •
11:46
Ova država rešava problem na sledeći način, kad već ne postoji zdravstveni sistem ukinućemo i bolovanje.
nebitna
06.08.2023 •
11:44
gluposti
Ko je zloupotrebljavao opet će. Mi koji radimo i kad ne možemo smo ugroženi i za nas se ništa ne menja. U slučaju bolesti, ne daj bože nikom lekara i ovog sistema, baš nekog briga! Samo leći i umreti, nema tu lečenja
Pacijent Platilac
06.08.2023 •
11:44
Političarko
Sistem je zakazao , u raspadu je.
Nina
06.08.2023 •
11:38
Najbolniji problem nase nacije je paranoja i sto bransa bransi ne veruje...a sve to jer ne znate i ne radite svoj posao...( ne govorim o strucnosti)...već o partijskom jednoumlju...
Mi smo bolestan,iscrpljen i loše lečen narod ....
Bolje da trazite uzroke tolikih bolesti i lečite ,menjate i unapredjujete zdravstvo vi svi po istom tragu....
Miško
06.08.2023 •
11:38
Red veličine
Red veličine ,ima logike.... Ne treba sve stavljati u Ist koš ,ali ima blefatora ,muljatora ,cirkuzanata, lažova koji sami sebi daju dijagnostiku! Ne bi na takve bolesti ni pomislili a,oni se pozivaju !Ovo je u redu i za nekog ko pošteno radi,a neko mu se nakačio na kičmu otvori bolovanje i radi privatno recimo......Podrška
Bbb
06.08.2023 •
11:33
Ddd
Sram te bilo!
Zla...
06.08.2023 •
11:32
Treba...
... obavestiti Ministarku da je i do sada ispred RFZO u Novom sadu Bio kilometarski red bolesnih ljudi koji cekaju za komisiju. Zimi, leti, po kiši i snegu... napolju. Ljudi sa štakama, u kolicima.... To nisu redovi zdravih ljudi!!!!
Da li je svesna da treba da udesetostruči broj Dr u tim komisijama da bi svi bili pregledani na humani način i da bi im se bolovanje produžilo? Odakle joj toliko doktora za Komisije?
Blago nama
06.08.2023 •
11:28
Umesto da resavaju sistem (koji izgleda ni u ovom slucaju nije zakazao), oni ce dodatno da maltretiraju bolesne ljude... boze me sacuvaj
Sremac
06.08.2023 •
11:26
Bravo za Ministarku!
Jos jedna podsticajna mera za privlacenje investitora (Pljackasa).Sve po nalogu vrhovnog.
nerealno
06.08.2023 •
11:24
jer nema dovoljno doktora, sprecijalista, a koliko ih treba za komisije da bi svi kojima se propise vise od dve nedelje bolovanja stignu pred komisiju.
Teo
06.08.2023 •
11:22
...
Juhu udri po radnickoj klasi, malo ih privtnici izrabljiuu, sad ce i bolesni da dolaze na posao. Samo me zanima sta ces reci kad AV podne sa vlasti?
Darko
06.08.2023 •
11:21
Dr Grujičić, a da se pozabavite time što se na preglede specijalista i hirurške intetvencije čeka mesecima. Da se manete gostovanja po medijima i tema u koje se ne razumete ( rat u Ukrajini itd.). Zloupotrebili ste pandemiju korone kako biste napravili političku karijeru pod stare dane.
Marko
06.08.2023 •
11:21
Samo pritiskaj Grujičićka, inače nam opada broj ljudi na protestima leti.
Taman do jeseni da imamo neki novi bizaran slučaj od ovog zakona da pokrene lavinu.
cokanj
06.08.2023 •
11:19
Nemam reči,šta je sa vama?
B
06.08.2023 •
11:18
@Botovi
Ova promena se pre svega odnosi na vas, kod privatnika možeš da budeš 2 meseca na bolovanje ako si u drugom stanju ili umireš.
Ali udrite minuse.
Rodjo
06.08.2023 •
11:18
I onda
duge kolone ispred komisije,cekamo satima da ne kazem ceo dan, pa ako sam bolestan jako mogu u refu da cekam komisiju i to van zgrade...uz duxno podyivanje prema Vama,podnesite ostavku,ako uvedete ovaj nacin resavanja bolovanja...pa Vama poslodavci tj.stranci diktiraju sta morate uraditi,e jadna i ti sa nama
Инспектор Вишекруна
06.08.2023 •
11:10
Ишао
Ишао сам код мог лекара опште праксе да отворим боловање. Докторица ми је рекла РТГ за 2 месеца, па да закажемо код специјалисте, па терапија.....
Платио све приватно и за око 45 дана се вратио на посао! А да сам нека социјала, па да сам чекао 2 месеца само на РТГ, са чим би изашао пред комисију?
Лоше ми је, мајке ми, а и докторица опште праксе ми верује?
Ајде да видим који специјалиста у ДЗ Нови Сад се може заказати за мање од 2 недеље???
Urke
06.08.2023 •
11:05
Prava radnika
Zemlja Srbija postaje robovlasnički društvo. Uništeno je stočarstvo, poljoprivreda, Srpski seljak, voćarstvo...od strane ove skaradne vlasti dovedene su firme koje iscrpljuju radnike, a radnici rade bez ikakvih prava. Lažovi i lopovi na vlasti pljačkaju narod cene dižu u nebesa, vlastodršci nemaju meru, peru novac preko gradnje stanova, od dolaska na vlast mnogi su postali šeici, bahate se i ne znaju koliko imaju. Naše domaće firme koje su radile su pozatvarane , opljačkane i konfiskovano im je zemljište koje je predato u ruke raznoraznim tajkunima i narko dilerima. Ovakav sistem je i logičan jer na vlasti imamo predsednika koji nema dan radnog staža, koji menja svoje političko mišljenje radi sopstvenog interesa. Naravno, botovi vlasti će ovde udarati minuse zato što ližu zadnjicu lopovima na vlasti, a i oni su u stvari robovi u ovom sistemu. Ukoliko ne kažemo dosta, ne ujedinimo se protiv ološa bićemo manjina u svojoj zemlji, mladi će još više odlaziti, a oni koji ostaju vraćaće dužničke kredite ove vlasti i sa unucima.
Dr u penziji
06.08.2023 •
11:03
Nista novo
Ovo je bilo pre puno godina, pa napusteno. Pojedini clanovi komisija su se bukvalno izivljavali na radnicima i njihovim lekarima. Zauvek pamtim uvazenog clana kako mladom radniku ubrizgava akvu redestilatu subkutano uz vise uboda i namiguje na nas ostale. To uzasno pece. Sta smo mogli, clan SKJ u belom mantilu, nedodirljiv.
Gordana V.
06.08.2023 •
11:02
Dokle bre više
Draga ministarko, ja da sam na vašem mestu nikada ne bih bila tako velikog srca i široke ruke. Kod mene bi se znao red: radi narode sedam dana nedeljno po deset sati po mogućnosti bez pauze, dosta ti je pet dana odmora godišnje, dovoljan je minimalac jer pare ljude kvare...i tako bar do sedamdesete godine. Ah da, ako se razboliš trpi, a kada vidiš da si gotov otiđi sam na groblje i zatrpaj se bar do polovine sam-brže, jače, bolje je za državu.
A vi, velikodušna ministarko, dajete čak dve NEDELJE bolovanja, ČAK DVE NEDELJE...
V
06.08.2023 •
11:01
Kod mene u firmi(drzavna) su uzimali i po 5,6 meseci bolovanja na stres!!!
Yugo45
06.08.2023 •
11:01
Divide et impera
Ma da, nema veze što je lista čekanja za ultrazvuk trenutno 10 meseci, idemo se baviti nekim glupostima koje će uzburkati i doneti još podela u javnosti. Koliko je providna vaša politika.
Sima
06.08.2023 •
10:59
opet podela nacije
Podela nacije na zdrave i bolesne radnike, jedni ce imati vece plate drugi manje i vecu nesigurnost. Sto se tice komisije, poznato nam je kako to funkcionise u Srbiji vec sedamdeset godina. Kumovske veze, lova, kese sa poklonima i vozi Misko.
Lola
06.08.2023 •
10:55
Moze ograniceno bolovanje od 2 nedelje, ali onda moze i godisnji odmor da je minimalno 35 radnih dana.
Pa zaposleni u privatnom sektoru od min 20 radnih dana jedva 10 iskorisre!
Sta cemo sa kontrolom toga ministarko zdravlja!? Ili da pitamo jos strucnijeg ministra Selakovica
Pera
06.08.2023 •
10:54
Gospodjo ministarka,
Da li Vam je poznato u koliko evropskih zemalja postoji telo koje se zove ,,zdravstvena komisija'' ? Neki lekari kontrolišu rad lekara koji prate /operišu / leče pacijenta na osnovu uvida...ccc. Uvedite red u svojim redovima a pacijente ostavite na miru. Ako radnici zloupotrebljavaju bolovanje, neka to reše njihovi poslodavci. Aaaaa, ne funkcionišu institucije. OK
Lazar
06.08.2023 •
10:52
Nesto i pametno
To je trebalo odavno uvesti reda odu na bolovanje pa drugi da rade za njih ili ide privatno da radi ili ide na pecanje gledam ih vec dvadeset godina
kvartet
06.08.2023 •
10:49
club
M.Gojkovic- ministar kulture; S.Dj.Dejanovic-ministar obrazovanja; Z.Dolovac- javni tužilac; D.Grujičic- ministar zdravlja !?!?!?!??? Zbogom pameti!
Oki
06.08.2023 •
10:45
Lopovi
Gospodo privrednici dobro vaši šefovi znaju ko i kada i kako uzima bolovanje....al pitajte vaše šefiće koji za to uzimaju poklone....iskoristite svoje pravo pa idite u kontrolu bolovanja a ne može ministarka da toliko smanji bolovanje zbog vas privrednika....pa pošteni radnici koji se stvarno razbole da ispaštaju...nek ona uvede red svojim radnicima....a ne da leže i da sve valjaju medjusobno po bolnicama
Djole
06.08.2023 •
10:41
Nije dovoljno
Znaci voze 2 nedelje kod privatnika, jedan dan u GSP, pa opet tako u krug.
Objektivan
06.08.2023 •
10:40
Masovno se zloupotrebljavaju bolovanja i zato ispastaju oni koji ih ne koriste i na koje se prelije sav posao. Zalosno je sto je izabrani lekar postao jedini sindikat i sto nema solidarnosti medju radnicima.
Lana
06.08.2023 •
10:38
Maltretiranje
I kao i uvek, jos jedna mera za maltretiranje prosecnih gradjana, bolovanje razvlace mozda samo kafe kuvarice iz drzavnih firmi jer njima ne utice na platu, inace ko bi zeleo da dobija manju platu zbog bolovanja. O privatnim firmama da ne pricam, sto bi te cekalo radno mesto posle 58 dana bolovanja koje si izmislio… tako da, ponovo ce samo zivot biti zakomplikovan onima koji su stvarno u problemu. Mama mi je dok je bila na hemoterapiji svako malo isla na neke komisije, iako je jasno koliko hemoterapija traje i da nije magicno nakon mesec dana ozdravila.
NS
06.08.2023 •
10:37
ni srama
ni obraza ! Koliko GO koriste lekari? Koliko rade lekari? Kolike su liste cekanja ? Da li znate da se na operacije stitne zlezde ceka i po 2 godine? Da li znate za zakazivanja za 2033g.? Izgleda da ste i vi ministarka samo na papiru i da jedino palamudite za sns.
slažem se
06.08.2023 •
10:33
i prvi pacijent ove vaše komisije treba da bude hronično bolestan zdravstveni sistem zajedno sa ministarstvom zdravlja koje ignoriše stanje ovog pacijenta.
V
06.08.2023 •
10:32
Ko može tako da odustvuje a da ne dobije otkaz i dalje će. Uzeće bolovanje 2 nedelje pa će doći tri dana pa opet dve nedelje itd
Mn
06.08.2023 •
10:31
Mn
Ovo je trebalo odavno uraditi jer veliki broj zaposlenih u JP ovo zloupotrebljava decenijama! U Privtnom Sektoru to nije slucaj jer ako radis dobijes platu neradis nema plate u vecini slucajeva!!!
Milan
06.08.2023 •
10:29
Invalidska komisija
Da li ćete ubrzati rad invalidske komisije na koju pacijenti čekaju i po šest meseci ?Pa tako bolesne sa namerom da odu u penziju ne
Maltretirate?Šta ćete tu preduzeti?
Serafin
06.08.2023 •
10:29
Detlic
U hemiji su nas ucili zakon " akcije- reakcije" sta god ova bagra na vlasti uradila protiv svog naroda,a bez da mu ispuni osnovne uslove za prezivljavanje..dobice reakciju istih..kada shvate da im radnici beze u Hrvatsku,Sloveniju,Nemacku..mogu sprovesti akciju oduzimanja pasosa za one koji ne glasaju SNS i ne idu u crkvu..
Dobrojutro dzezeri
06.08.2023 •
10:28
Neko rece da je radnik BOG. Mozda, ali u komunizmu, ali mi zivimo u trzisnoj priveredi gde je bog profit, rec koja je toliko mrská nasem coveku jer je tako decenijama ucen. Mada nije gadljiv na platu i benefite, ali je gadljiv kad neko ima vise od njega. Ovim se ne ukida pravo radnika na bolovanje, ali pravi bolovanje, a lekare koji su ko zna kako delili bolovanja treba zapravo pohapsiti. Ovo je razumna odluka i nasi ljudi konacno moraju da shvate da "firma" nije socijalna institucija. A drzava, ako hoce da daje radnicima enormne profite, molim lepo, ali onda neka ih ona placa. Radnik ode na fiktivno bolovanje jer mu je tako omogucila drzava, a onda mu to firma placa. Haha, ma nemoj.
Vaske
06.08.2023 •
10:24
bezveze
e moja Grujićka, lako je udarati po boraniji. Udarite Vi malo po korupciji u zdravstvu.
Preventiva u našem zdravstvu je i dalje misaona imenica...
Perić Beograd
06.08.2023 •
10:20
2033 godine operacija kuka
komšinici zakazana u Dragiša Mišović klinici na Banjici pokazuje mi juče izveštaj.Reko nije greška.Ne kaže 2033 e godine to je najranije što mogu da mi zakažu.Šta moram da čekam ovako privatno mi traže 6000 eura pre 2033 e godine.Obična operacija kuka i kolena..
PALITE MLADI ODAVDE NA VREME!"!!!!!Palite što pre.
Ovi što ostaju naučite već jednom da glasačima za 3 crvene po glasu i 2000 dinara po mitingu dobro naplaćujete svoje ZNANJE i veštine.
Da.I komšinica je verni glasač Vučića i SNS a i redovno ide na mitinge uvek kad su plaćali.Uvek kad se uđe u kući nijedno obraćanje Vučića ne propušta na televiziji.Nakon toga rijaliti se gleda i tursko španske serije.
Eto je sada napuštena od svih .Bez para.Ičega.Pomažemo od komšija koliko možemo ali do kada ćemo moći pomagati ne zna se više.
Jednostavno narodu sa ispranim mozgovima ne TREBA VIŠE POMAGATI u životu da bi shvatili neke stvari.Mada većina to i do svoje smrti neće nikada shvatiti.
Nažalost.
Ranko
06.08.2023 •
10:19
A komisija će se sastajati svake šeste srede u mesecu?
Јадранка
06.08.2023 •
10:15
Мудре одлуке прошле године сам била 60+7 дана на боловању комисија ми ударила забрану боловања од 90 дана са 11 патолошких стања кажу иди па се лечи ако си болесна ,дијагнозе како почеле тако и завршиле саме препоруке од др витамини,лекови и 2 снимања ,шта касти о стручности лекара укаљала би им углед,инвалидску пензију недају неки те истерају из ординације испаде да умишљаш да си болестан а они канда умишљају да су лекари али нема коме да се жалиш сви те игноришу једино у књигу утисака да се упишеш али нико је не чита па на крају чекаш амбулантна кола а ови се чуде ко вам је те лекове преписао и терапије па му спомени име
Novosadjanka
06.08.2023 •
10:12
Svi
Svi treba da izadjemo na ulicu,zena nije vise doktor nego slepi izvrsilac. Pre je bilo 30 dana, a sad 15, postacemo gori od najgorih.
Grunf
06.08.2023 •
10:11
Zdravstveno ludilo
Gde ti zivis zeno ti treba da budes ministar ludila sta se to kao popravilo u zdravstvu nista sve gore i gore sto ne obides klinicke centre pitaj bolesne sta misle kako se lece koliko se ceka obavezno zdtavstveno osiguranje je obicna laz i prevara a ti si saucesnik
Zemlja čudesa
06.08.2023 •
10:06
Zašto ga ne ukinete?
Na zahtev "privrede" mogli ste lepo i ukinuti bolovanje, pa da ljudi umiru na poslu. To je mnogo profitabilnije.
rale
06.08.2023 •
09:55
E moji dragi privatnici i poslodavci, nadam se da učite kineski i neke bliskoistočne jezike, jer radnika iz Srbije koji će da ostavljaju kožu za vaše firme će biti sve manje i manje.
Gorm
06.08.2023 •
09:54
Ovo deluje kao potkresivanje krila 'neposlušnim radnicima', a bez da se, naravno, radilo najpre na unapređenju prava radnika. U uređenim zemljama zaposleni je BOG. I upravo zato što mu je dato i omogućeno sve, može mu se je*ati sve po spisku kada i ako krene da vrda i manipuliše. A sve po Zakonu, i čiste i mirne savesti. Ovde se ljudi dovijaju kako znaju i umeju, kombinuju bolovanje sa jednog, da bi radili na drugom poslu. I najmanji procenat je onih koji ekstra prihoduju na taj način, većina to radi da bi obezbedila da život teče uopšte. Kako god ekipa... Evropa ste samo na rečima.
Zbogom pameti
06.08.2023 •
09:52
Jbt cime se ona bavi.
A doci do dr je misaona imenica, pregled specijalste, i operacija budocnost daleka.
Al baci kosku da se narod raspravlja kad vec nema para da o tome misli.
MJ
06.08.2023 •
09:52
To možda samo u javnom sektoru, kod privatnika teško! Znam ljude koji rade u tim vučićevim firmama koje je doveo i kojoma se hvali , rade po 7. dana nedeljno 14-16h ,godišnji dobiju jedva, korona karantin im se računao kao godišnji itd. a bolovanje mogu da sanjaju jer imaju gadne restrikcije ako odu tako da ga izbegavaju. Ovaj zakon nas uvodi da bukvalno neće moći ni ovo navedeno, da će ljudi tek umirati na radnim mestima za mizerne plate, postajemo Afrika
Anonymous
06.08.2023 •
09:52
Wow.. u tom slucaju nam doktori ni ne trebaju.. najbolje kad se razbolis pred komisiju, jedno njih 4,5 lezilebovica pa ako oni utvrde da si stvarno bolestan posalju te kod nekog admin radnika po mogucstvu stranacki zaposlenog da ti ispise recept, i eventualno ako bas ne mozes da stojis na nogama ti ispise 7 dana bolovanja ili pozove odma mrtvacnicu da se ne trose pare na lekove ako bas ni na sta ne licis...., bolnicko lecenje zaboravi . Eto, ukratko vodic za samounistenje ili kako mala danica zamislja severnu koreju..
Av
06.08.2023 •
09:50
Av
Dal to važi i za sendvicare ili samo za običan svet
Zamenik zamenika
06.08.2023 •
09:50
Ministarka,kada će stupiti na snagu zakon o zabrani pušenja u zatvorenom prostoru u Srbiji?
Stevan
06.08.2023 •
09:49
Samo promena sistema može dovesti do reda, nikakve uredbe i prisile.
Više ne verujete ni sami sebi profesorko. Dosta he bilo 10 godina!
Miodrag
06.08.2023 •
09:47
Bizar
"...isto tako imate i razne gluposti koje možete da pročitate."
I jesmo se načitali gluposti, baš od dotične.
B
06.08.2023 •
09:46
O ingerencijama
Da li je dotična ministar rada ili ministar privrede?
Ili je jednostavno ne zanima njen posao ...
Svaki predlog joj je glup,demagoški i nema veze sa njenim poslom.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Grujičić: Doktori će moći da daju najviše dve nedelje bolovanja, za duže će se ići pred komisiju
Autor: RTS
Info
•06.08.2023.
•09:39 > 09:31
Komentari 136
Allek
Spiridon Kopicl
Joke
Dragan
Besna
Pera
Djoko
Cvarkov
hm
Vlada
Podržavam oduzimanje vozila a realno ne moram ni da objašnjavam zašto, kad god se javite tako divlji i bahati da se bunite jasno je da je to prava mera.
Marinko
Eto vam radnici
Mare
@Direktor DOO
Tebe ćemo prvog, garantujem ti
Gaga
Operacija uspela
Svako od nas ima pravo da bude alav, lenj, pokvaren, ovakav ili onakav ali zato postoje sistemi da takvom coveku nikada ne povere ozbiljan posao u kom se to ne tolerise. E tako lekar ne sme da stavi potpis na lazno bolovanje. A pacijent moze da trazi sta god hoce.
Dakle gospoDzo ministarka, a da pocistite prvo malo ispred svoga praga.
maja
Bojan
Evo ovde imamo primer kakvi idioti sa kvalifikacijama vlasnika kafane na Ibarskoj su kod nas zaseli na direktorske funkcije. Znači kad imaš nepoželjnog radnika, ti mu ukineš radno mesto koje ti je verovatno ključno za firmu, pa ga onda ponovo uvedeš kad ti dogori do nokata, ali si u međuvremenu ukinuo neko drugo da bi se otarasio drugog zaposlenog... I onda se čudiš što su ti se svi sposobni radnici razbežali a firma ti propada dok ti vijaš sopstveni rep i istovremeno čestitaš sebi što si toliko "lukav".
Nuklearni
Neradnik=Folirant
Novica
Radnik
preglede obavimo u roku od dve nedelje,a ne da čekamo po nekoliko meseci.Posle možemo pričati o dužini bolovanja.
Direktor DOO
Zoran
Imam i pitanje u vezi "participacije"...50,00 RSD ??? Zašto se plaća? Zašto ne dobijamo fiskalni račun? O čemu se ovde radi..gde završava taj novac i zašto ga uopšte dajem ako plaćam 27 godina doprinose i poreze???? Ministarka je iz SPS-a? Socijalista?
Mali Perica
В. Ђ
Iz ordinacije
Sit
Vojvođanka
Brijena
Ovim zakonom ce najvise biti pogodjeni zaista bolesni ljudi, a ovi koji nisu dolazili po nekoliko meseci ce naci nekoga i u komisiji ko ce im “izaci u susret” isto kao sto su imali i lekare koji im pisu bolovanje.
Pera
T.A.
Jole
Goran Mitrović
Dusan
Tozo
AV
Prle
Miki
Radikal
ministarstva
Ministarstvo za glupe ideje
Ministarstvo za podršku budalama
Ministarstvo za napad na pametne
Ministarstvo za ništa
Ministarstvo za štetu
Ministarstvo protiv koristi
Ministarstvo za zamajavanje
Ministarstvo za zaglupljivanje
Ministarstvo za obmanjivanje
Ministarstvo za drpanje
Ministarstvo za bogate
Ministarstvo za harač
Ministarstvo za zulum
Ministarstvo protiv siromašnih
Pera
Pips
Iguman
Kod privatnika teško da će te pustiti na bolovanje i posle takog bolovanja bi ti sledio otkaz...
A ne stranački ljudi ne mogu da dobiju dan za redovne lekarske preglede nakon lečenja od karcinoma...
Tako da, udri po svojima...
Caca
1) 10% zaposlenog stanovništva ima super primanja, dok 90% jako loša, pitanje da li se 90% zaposlenih isplati da primaju 65% od ništa,još uz to 30 dana je na teret firme a drugi deo na siz pa kad isplate pa od čega će da žive
2) lekarske komisije isključivo rade na osnovu izveštaja lekara specijalista određenih oblasti da li mislite da je izvodljivo na dve nedelje ići ako imate recimo teži oblik upale pluća
Ljudi dobro razmislite kada nešto podržavate da ne idete na sopstvenu propast
NS
Zebra
Liman
Umsto da cuti i pokrije se usima ona lupeta, a ne prica kako je prosla tuzba iz strzbura protiv nje i njenog lecenja o tome cuti vrhunski strucnjak
Botovi lupajte minuse sami sebi ih lupate ovo sve i vi placate
Liman
Pera
Lošmi
Silver
pa neka lece jedne druge i drugove iz komineta -----
Vi
Lila
Kaja
Zašto ako sumnjate da je neko na lažnom bolovanju ne pošaljete kontrolore da provere šta pacijent radi dok je na bolovanju?
Zašto bi pošten narod ispaštao zbog sistema joji ne funkcioniše kako treba?
Соња
... и онда кљакав и никакав лежиш 2 недеље у кревету, као да си сам желео да се разболиш, а од плате ти скину 35 посто.
Mafija
Maja
Ali, nadam se da ste nekad culi za rizicne trudnoce i poslove na kojima trudnice stoje po 8h, putuju i slicno. Takav posao je tezak za bilo koju trudnicu, a kamoli za onu koja uz sve to ima i rizicnu trudnocu.
Ja bih najvise volela da sam mogla da nastavim da radim, ali u zivotu uvek mora da postoji prioritet.
Pozdrav za sve trudnice
Mirko
A drzava (poreski obveznici) ga plus redovno placaju.
Bilo je dosta drugovi.
Dobro dosli u realni kapitalizam.
Ns
Nedelja je, i botovi imaju dusu da malo duze odspavaju
Dogodine u Botošu
/
kod nas u srbiji invalidi jos uvek okrecu tockove rukama.
investitori se sprdaju postavljajuci rampe sa visokim nagibom.
djndjic je uveo obavezne rampe i zaposljavanje invalide a udbasi i to unistise
da ministarka malo brine i o tome a ne demagogijom
Ivana
Ova će rasterati i to malo lekara koji postoje u ovoj zemlji. Zastrašujuća je. A naravno o kršenju prava radnika o tome ni da ne pričamo. Da mogu od građana da naprave roblje
Milica Kopenhagen
A dobiće opet.
Pozdrav za bivše kolege i kolegenice iz KC Vojvodina.
Strane jezike učite medicinari i spašavajte živu glavu iz te ultra korumpirane močvare na vreme.Dok ste još uvek u punoj radnoj funkciji.I u dobrom zdravlju.
Kad pređete 50 u godinu svog života kao ja shvatićete svaku reč koju govorim ali prekasno.U 46 godini života sam otišla iz Srbije upravo zbog ovakvih na slici.Koji sve znaju.Osim da medicinarima daju plate dostojnim čoveka koji živi i radi u Evropi ne u centralnoj Africi sve ostalo znaju u životu.Samo to ne znaju.Platiti ljude sa znanjem i radnim učinkom.A sve ostalo znaju.Samo to ne znaju.
Sa budalom se ne vredi objašnjavati zašto je budala.
Od budale se beži ili radiš za budalu celog života .
Čast izuzecima kojih je sve manje i manje a tek će ih biti manje.
Ali tako narod glasa.Tako narod voli.U tome narod u Srbiji uživa.I u tome mu je lepo.
Zašto sputavati narod u svom doživotnom mazohističkom zadovoljstvu?Zašto mu prekidati mazohističko zadovoljstvo?Naljutiće se prekinućeš mu mazohističko zadovoljstvo i neće onda da glasa.Ovako dok mu je lepo sve ovce su na broju.Nijedna ne hvali.
Marica
Onda se ne bi razboljevalo onih 70% zaposlenih u drzavnoj sluzbi.
Kako ne procesljate fiktivno zaposlene nego udarate na one sto rade.
Uvek je bilo zloupotreve bolovanja i bice je sve dok ne pocnete da proveravate i kontrolisete. Kad to pocnete shvaticete da je vecina vase clanstvo.
Nama ostalima se ne isplati da idemo na bolovanje jer onda nista od plate.
W
belo roblje
Goran
Cane Liman
Nema lekara po selima !!
Nema zubara dezurnog vikendom i noću!
....
Sve se raspada a vi gospoja ....
Bojan
Ali zloupotreba bolovanja je ogroman i raširen problem u Srbiji. Ko god ode kod lekara, dobiće bolovanje ako želi.
U manjim mestima u vreme poljoprivrednih radova i po trećina zaposlenih ode na bolovanje.
Goran
SuperNova
Onaj što je povredio vrat u lakšoj saobraćajnoj nesreći, a na rengen snimku se ništa ne vidi, e taj je već sumnjiv :-))
hemodroid
06.08.2023 • 11:21
U pravu si, taman ovaj zakon o bolovanju i onaj o oduzimanju vozila, bice milion ispred skupstine u septembru.
normla
Trudnice nisu ni bolesnici ni invalidi, niti njhovo stanje zahteva lečenje i bolovanje.
Tomislav
Dakle, malo se promuvajte po terenu, a ne zbog pojedinaca da kažnjavate i ponižavate naše medicinsko osoblje, posebno vam je kanda trn u oku Vojvodina.
E, mi nismo zapalili žito.
Još.
Mentalno Zdravlje
Tekica
Bolesnica
Zato ne .... I ne laži.
Dr
Obesmislili ste naših 6+10(najmanje)godina školovanja i danonoćnog učenja+praktičnog rada,sa ovakvim tumačenjem zdravlja i bolesti!
Alan
Iz Holandije
"Jadan je onaj koji mora nekoga poniziti da bi sebe uzdigao "
- Ivo Andrić.
Toma
Opljačkan
Plaćač poreza
nebitna
Pacijent Platilac
Nina
Mi smo bolestan,iscrpljen i loše lečen narod ....
Bolje da trazite uzroke tolikih bolesti i lečite ,menjate i unapredjujete zdravstvo vi svi po istom tragu....
Miško
Bbb
Zla...
Da li je svesna da treba da udesetostruči broj Dr u tim komisijama da bi svi bili pregledani na humani način i da bi im se bolovanje produžilo? Odakle joj toliko doktora za Komisije?
Blago nama
Sremac
nerealno
Teo
Darko
Marko
Taman do jeseni da imamo neki novi bizaran slučaj od ovog zakona da pokrene lavinu.
cokanj
B
Ali udrite minuse.
Rodjo
Инспектор Вишекруна
Платио све приватно и за око 45 дана се вратио на посао! А да сам нека социјала, па да сам чекао 2 месеца само на РТГ, са чим би изашао пред комисију?
Лоше ми је, мајке ми, а и докторица опште праксе ми верује?
Ајде да видим који специјалиста у ДЗ Нови Сад се може заказати за мање од 2 недеље???
Urke
Dr u penziji
Gordana V.
A vi, velikodušna ministarko, dajete čak dve NEDELJE bolovanja, ČAK DVE NEDELJE...
V
Yugo45
Sima
Lola
Pa zaposleni u privatnom sektoru od min 20 radnih dana jedva 10 iskorisre!
Sta cemo sa kontrolom toga ministarko zdravlja!? Ili da pitamo jos strucnijeg ministra Selakovica
Pera
Da li Vam je poznato u koliko evropskih zemalja postoji telo koje se zove ,,zdravstvena komisija'' ? Neki lekari kontrolišu rad lekara koji prate /operišu / leče pacijenta na osnovu uvida...ccc. Uvedite red u svojim redovima a pacijente ostavite na miru. Ako radnici zloupotrebljavaju bolovanje, neka to reše njihovi poslodavci. Aaaaa, ne funkcionišu institucije. OK
Lazar
kvartet
Oki
Djole
Objektivan
Lana
NS
slažem se
V
Mn
Milan
Maltretirate?Šta ćete tu preduzeti?
Serafin
Dobrojutro dzezeri
Vaske
Preventiva u našem zdravstvu je i dalje misaona imenica...
Perić Beograd
PALITE MLADI ODAVDE NA VREME!"!!!!!Palite što pre.
Ovi što ostaju naučite već jednom da glasačima za 3 crvene po glasu i 2000 dinara po mitingu dobro naplaćujete svoje ZNANJE i veštine.
Da.I komšinica je verni glasač Vučića i SNS a i redovno ide na mitinge uvek kad su plaćali.Uvek kad se uđe u kući nijedno obraćanje Vučića ne propušta na televiziji.Nakon toga rijaliti se gleda i tursko španske serije.
Eto je sada napuštena od svih .Bez para.Ičega.Pomažemo od komšija koliko možemo ali do kada ćemo moći pomagati ne zna se više.
Jednostavno narodu sa ispranim mozgovima ne TREBA VIŠE POMAGATI u životu da bi shvatili neke stvari.Mada većina to i do svoje smrti neće nikada shvatiti.
Nažalost.
Ranko
Јадранка
Novosadjanka
Grunf
Zemlja čudesa
rale
Gorm
Zbogom pameti
A doci do dr je misaona imenica, pregled specijalste, i operacija budocnost daleka.
Al baci kosku da se narod raspravlja kad vec nema para da o tome misli.
MJ
Anonymous
Av
Zamenik zamenika
Stevan
Više ne verujete ni sami sebi profesorko. Dosta he bilo 10 godina!
Miodrag
I jesmo se načitali gluposti, baš od dotične.
B
Ili je jednostavno ne zanima njen posao ...
Svaki predlog joj je glup,demagoški i nema veze sa njenim poslom.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H