U Skupštinu Srbije stigao je predlog izmena Zakona o bezbednosti saobraćaja, a pažnju su privukle odredbe kojima se omogućava da vozačku dozvolu za kamione može dobiti i osoba sa navršenih 18 godina.
skapirate da ako nece da voze oni sa vise od 24 odnosno sa vise od 21 zasto bi vozili oni sa manje. povecajte plate pa ce zeleti svi da voze. ovako svi odose preko da voze sa 3000 evra. ovo smanjenje starosne granice ce samo omoguciti mladjim da pre imaju mogucnost da odu u inostranstvo kad poloze.
U pravu ste 100%! Dok se deca nauce napravice vise stete nadam se bez ljudskih zrtava!!! Ovo i ovako se neradi ali sta ocekivati u Vucicevoj Srbiji?! Kako se polagalo u bivsij Jugi ili idite vozite u EU tako...nebi vam
Imamo sumanti sistem vladanja drzavom. Sumanute ljude na vlasti. Koji su spremni na sve i to pokazuju svojim ludackim nacinom vodjenja zemlje. Od njih se sve moze ocekivati i baj gore i naj bizarnije kosmare su u stanju da obistine. I sada sam duboko uveren da nikada nece sici sa vlasti.
E sada povika kao mladi su, a sa koliko su vozili kamion u JNA? Dobro sada bilo je svasta nije da nije, no vozili su i Dajceve i 150;ke. Autobuse su vozila civilna lica na sluzbi u JNA, za autobuse ipak treba malo vise zrelosti i iskustva. Ne znam sada bas 18 godina, kako mogu do dozvole do tada da dobiju, no posle srednje skole, npr u kojoj ce da uce da voze i kamion, sto da ne, Mislim da to treba vtatiti u skolu, cemu sluze skole? Za autobuse bez nekog vozackog iskustva npr 5 godina, ne bi valjalo...
Za privredu ovo ne znaci nista jer su autoprevoznici bezobrazni,nece da plate vozaca kao sto placaju u Sloveniji (dok je Bog pomagao) nego autoprevoznici zele 100 kamiona za godinu dana da kupe,dsipove,ali kad vozaca treba da plate kao da im seces ruku na zuvo,boliiii. Bezbednost? Katastrofa,zamislite klinac od 18 godina koji je juce vozio trotinet sad dobije odmah u ruke 40 tona u saobracaju ,znaci booomba. Nego frzavo zategni te tvoje prevoznije ( sto finansiraju stranke i krimose) da plate vozaca kako treba i niko nece ici za Nemacku i eto profesionalaca u nasoj zemlji
Na kakvim kamionima se vrai obuka?
Da li je iko video sleper ili veliki kamion sa prikolicom sa oznakom auto skole?
Obuka se vrsi na malim, praznim kamionima.
Zaustaviti mali prazan kamion na obuci ili kamion sa 12 i vise tona tereta je velika razlika.
140 casova obuke nisu 140 sati voznje. Uozbiljite se malo!
Na ovoj naseljenoj teritoriji koja se pre dolaska Vučića radikala i njegovog SNS zvala Srbija postojao je nekakav red. Sad ovde dužinu trajanja bolovanja određuju motačnice kablova a starosnu granicu za upravljača vozila koje nosi 24 tone tereta ili prevoz preko 50 ljudi određuje vlasnik građevinskog preduzeća. Šta je sledeće? Dileri će da traže da otvore firme za trgovinu narkoticima?
Glavni zakon kapitalizma i zapadne civilizacije kojima i Srbija pripada je davno donet. Taj zakon se zove novac. Pošto ovde tim zakonom neće niko da plati radnika profesionalnog vozača on odlazi tamo gde će biti plaćen a to je u zapadne zemlje ili završi fakultet ili uči zanat. Možete i maloletnicima dati vozačke dozvole pa vam ni oni neće raditi taj robijaški rudarski posao vožnje kamiona za mizerne plate ,bez privatnog života i slobodnog vremena.Kad radnik bude plaćen, zaštićen i poštovan kao u Nemačkoj ,biće vozača.Niko neće da živi u kamionu na putu i drži glavu u torbi. .Klinci nisu naivni kao njihovi roditelji da rade za ideale.
Ne znam šta spuštanje starosne granice za vozače kamiona i autobusa znači za privredu, ali znam šta znači za sve ostale učesnike u saobraćaju: smanjenje bezbednosti u istom i povećanje broja saobraćajnih nesreća i broja povređenih i poginulih u njima. Budimo realni, mladi nisu sposobni ni auto normalno da voze. Opšte je poznato da su i tu "lutajuće mine" a ne smem ni da pomislim kakvi će da budu za volanom kamiona i autobusa. Ja bih radije digao starosnu granicu i za auto na bar navršenih 25, ako ne i 30 godina.
Ako pri tome mislite da je organizacija sahrana ozbiljna privredna grana u srbiji, da, balavci za volanom autobusa su odlična ideja, pogotovo na međunarodnim turama.
Znači,ovaj sa 18 godina i probnim tablicama ne sme da vozi noću ali zato sme da vozi kamion i autobus.Da mi je samo znati koji geniji sve ovo smišljaju.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Šta spuštanje starosne granice za vozače kamiona i autobusa znači za privredu?
Autor: Biznis.rs
Info
•09.08.2023.
•14:31 > 14:32
Komentari 26
zar ne
Ništa
Zz
Da da
Domar donjeg doma
salajka
Vesna
Rotkvarija
Ovo je u totalnoj suprotnosti sa pameću.
Ciga
Svako je jednom prvi put seo za volan kamiona.
Jo
Mr.No
Ђеврек
Vozač
Za GAZDE e to je već druga priča. Svi znamo da nema ništa gore od kamiona koji stoji.
Makar svi izginuli.
mirjana stefanović
@Gavril
CISTAC
Samo pitam
Da li je iko video sleper ili veliki kamion sa prikolicom sa oznakom auto skole?
Obuka se vrsi na malim, praznim kamionima.
Zaustaviti mali prazan kamion na obuci ili kamion sa 12 i vise tona tereta je velika razlika.
140 casova obuke nisu 140 sati voznje. Uozbiljite se malo!
D
Mare
Plaćač poreza
Gavril
Građanin Toša
Bojan
B
Realista
Lopovska posla
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H