Debilizam. Pa trotineti su nestabilni zbog malih točkova,a putevi su użas,pogotovo bliże bankinama,kuda ovom uredbom dozvoljavaju da se voze trotineti,jer upadaće točkovi trotineta u šahtove i rupe,pa će pasti na put,a nailazi auto iza njih i eto scenario za horor film. Da mi je znati ,koji "stručnjak" je ovo smislio???
Zakone o saobraćaju donosi ekipa sa obrazovanjem srednje saobraćajne i društvenom svesti prosečnog kamiondžije. Kako god da urede tematiku, verovatno će nam biti gore nego dok nije bila uređena.
Edukujte vi i bicikliste i trotinaše. Ako kamion, kombi ili bilo koje teretno vozilo skreće u desno, ima mrtav ugao, ako ne vidiš vozača u retrovizor, ne vidi ni on tebe, stani, bez obzira na prvenstvo!!!
Prijatelju izmišljaš, kao i svi koji tvrde slično. U gradu skoro da ne postoji šansa da bilo gde ubrzaš preko 25km/h na biciklu osim na mestima poput Bulevara Evrope ili keja, zato što jednostavno ne postoje potezi koji su dovoljno ravni, dobro održavani i bez pešaka da bi mogao tako da voziš.
Da li neko razmišlja o ograničavanju brzine i kažnjavanju vozača brzih bicikala, koji predstavljaju realnu pretnju za bezbednost drugih učesnika u saobraćaju i prave mnogo više haosa u saobraćaju nego trotinetaši?
Код мене у улици нема тротоара за пешаке, тако да ником не смета да се по њему вози и формула. Да не причамо о онима који немају ни асфалтни пут испред куће. Треба додатно опорезовати градове у којима је вожња тротинета велики проблем, а те новце уложити овамо код нас који би волели да бар имамо тротоар који би смо радо поделили за вожњу и пешачење.
još samo popularni azijski tuk-tuk da uvedete i ludnica je kompletna. Trotoar, haos, od kafica, el.trotineta, ne retko biciklista, šetača pasa na dugom povodcu... za pešake naročito za one 70plus i decu od 3plus pogubna zona je trotoar.
Trotinete treba zabraniti u saobraćaju. Igračke su za igranje a vozila su za vožnju. Saobraćaj je krvotok svake ekonomije i ne treba da se prilagođava svakom hipsteru koji ne razume da prava idu samo u paketu sa obavezama. Ispada da na kolovozu svi imaju prednost osim onih zbog kojih i od čijih para je napravljen i održavan.
Biciklima i trotinetima nije mesto na pločniku jer su opasni po pešake. Zakon treba striktno sprovoditi. To je jedini ispravni put što se tiče javne bezbednosti.
.. do debilizma. Uvode se pravila za trotinete, a zanemaruje ono drugo, biciklizam. A generalno, ista stvar je u pitanju. Morali bi da donesu zakon i o električnim biciklovima jer oni su mnogo opasniji. Dostavljači njima jurcaju i po pešačkim zonama i po stazama za bicikle a i po putevima. To izgleda kao bicikl, a zapravo je motorno vozilo!
Oni nesmeju na Trotoar! Zaista su opasni i bahati jos kada Deca to voze skoro uvek se dogodi neka blaza ili teza nezgoda sa pesakom! Ja bi im trazio da imaju dozvolu ako zele da voze takvu vrstu prevoza!!!
U stranim zemljama gde se delatnost/usluga rentiranja trotineta uredno obavlja, nije propisano zakonom da je neophodno da se nose zaštitne kacige i prsluci.. samo kod nas se prave “pametni”, umesto da edukuju ljude kako da se ponašaju u saobraćaju (pešaci, vozači trotineta, biciklisti, vozači uopšte - taksisti, jgsp i slično). U uredjenim zemljama, trotinet ima u sebi definisane zone kojom brzinom može da se kreće i u kojim zonama je funkcionalan i u kojim nije. Sve to radi uz pomoć GPS-a idealno.
Trebali bi oni koji predlažu zakon da odu malo van granica naše zemlje i stave prst na čelo.
Obeshrabrice bahati vozaci kada redom krenu da kupe trotinetase po ulici... Jer, biciklisticke i slicne namenske staze koje postoje zadovoljavaju eventualo rekreativnu voznju, ali ne i voznju iz nuzde od tacke A do tacke B.
Probajte, recimo, namenskom stazom da dodjete od Naselja do Keja. Ili, od Klise do centra. Tesko.
Bicikl je puno bolji i bezbedniji i jeftiniji od trotineta! Trotinet moze da ide brzinom auta a sigurnost na njemu nije nikakva. Vec sad udaraju pesake po gradu... a i sami nalecu na automobili i povredjuju sebe i druge ucesnike u saobracaju!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Vozači električnih trotineta obično "jure" kroz grad: Da li će ih nova pravila obeshrabriti ili ne?
Autor: N1
Info
•15.08.2023.
•22:43
Komentari 20
Cirkus od drżave
Vlada
Nemanja
Pošto inače pešacima (koje vidite) stajete na pešačkom xD
Bogdan
Vlada
Prijatelju izmišljaš, kao i svi koji tvrde slično. U gradu skoro da ne postoji šansa da bilo gde ubrzaš preko 25km/h na biciklu osim na mestima poput Bulevara Evrope ili keja, zato što jednostavno ne postoje potezi koji su dovoljno ravni, dobro održavani i bez pešaka da bi mogao tako da voziš.
Jovan
Тротинетџија
Pa
s
G pen
/
boger
xqt
Debilizam
H
Trotinetaš
Trebali bi oni koji predlažu zakon da odu malo van granica naše zemlje i stave prst na čelo.
Jaa
Alen NS
Probajte, recimo, namenskom stazom da dodjete od Naselja do Keja. Ili, od Klise do centra. Tesko.
Rekrativac
:/
Tronitet mi se krece max 21km/h, a bajs vozim 25-30km/h.
Cime vise "jurim" kroz grad? ;)
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H