Direktor Udruženja drumskog saobraćaja "Srbija-transport" Goran Aleksić kazao je da Srbiji nedostaje 20.000 profesionalnih vozača, odnosno 20 odsto potrebnih profesionalnih vozača autobusa.
Ограничити цену ЦПЦ-а на 300 евра,подићи цену рада ,и неће бити мањка возача.Имам све категорије,због ЦПЦ-а не возим.Откуд возачима из Шри-Ланке ЦПЦ?!?
Samo da se nesto razumemo pošto je doticni "strucnjak" zaboravio nesto da kaze. Vecina vozaca u Srbiji je prijavljena na minimalac a ostatak zarade prima na crno. Sta to znaci za buducnost vozaca kada ode u penziju mislim da je vise nego jasno. Svestan je doticni "strucnjak" toga kao i svi palamudi iz raznih agencija za saobracaj ali nekako uvek zaborave to da napomenu
Kako su vec neki pomenuli, cena rada je jako niska a troskovi oko koda su veliki. Tako da bolje ulozite u kvalitetne radnike nego neki klinci da nam poubijaju decu na izletima i na putu do skole.
Vlada je udružena bulumenta koja voli i sluča jednog te istog f dijagnoznog, odnosno "Ludog".
Udruženje ljubitelja niskih plata u Srbiji je unijat bulumente secikesa, lokalnih šerifa i kalkulanata, sve zajedno - "poslodavaca".
Esnafski sistem licenciranja skup liferanata i manipulanata, a sve da bi esnafska bulumenta bila jedina, da ne dođe nešto jevtinije ili bolje.
Jedino ja pripadam glupavom, neudruženom, narodu.
Neka neko napravi Udruženje naroda i ostalih neudruženih sitnih duša koje gledaju samo svoj zadnje-donji deo trupa. Možda nam tada porastu plate kod ovih udruženih bulumenti koje nam šerifski skraćuju i život, i budućnost, i platu, i sreću, i zdravlje, i hranu, i decu, i vreme za porodicu, i sve drugo.
zapošljavajte ljude koji nisu u stranci i manjka neće biti...samo poslušnike trebate i klimoglavce...ono malo što ne pristaje na ucenu i učlanjenje u stranku jedva opstaje od raznih pritisaka, a i oni koji su silom prilika i muke života, prisiljeni upasti u sektu, smučilo im se ponižavanje od kojekakvih "nadređenih", zato odlaze koje kuda, ne zbog većih plata, već u potragu za dostojanstvenijim Životom.
uh...raskućiše državu, al dibidus.
Zašto kod 95 koji sam polagao u Sloveniji košta 550e i važi za celu EU, a taj vaš srpski kod košta 150 000 i važi samo u Srbiji?!?! Plate u Srbiji su max 1500e,zavisi od firme do firme, negde, ako si početnik,jedva imaš 100 000din. I ti i tebi slični želite da vam mi vozimo za te pare,dok me cela ta "ekskurzija" od jedne do druge dozvole, lekarski pregledi, uradi ovo uradi ono, izadje na kraju preko 3000e?? U Srbiji?? Još malo, pa ćete ti i tebi slični, zajedno sa njuškama koje žele samo da se opare, sesti zajedno sa tim vozačima iz Šri Lanke da vozite buseve i kamione. Granice neću da spominjem, to je tek priča za sebe...
Dati deci bez iskustva da vozi gradski autobus ili turisticki autobus to je prosto neverovatno sta se radi ..ako nesto pise u eu to ne znaci da je dobro
Ovi iz raznoraznih udruzenja,"dusebriznici" iz sindikata vizaca,preduzetnici i sva ta zajednicka ekipa nikako da prizna i lepo kaze da vozaca u Srbiji IMA ali da oniNECE da placaju vozaca kao sto je placen na zapadu. Gledqju svaki put da zakinu bar evro na vozacevoj plati posto im je to sevap. Shvatite,nemojte ljudi da vam iko vise prodaje maglu iz svih ovih "institucija" koji brinu za vozace,vozaca IMA dovoljno samo da oni plate kako treba i ono sto vozac zaradi i ni jedan vozac ne bi isao iz svoje zemlje,od dece,kuce trbuhom za hlebom u EU,vec ga je ovde sistem i ta dusebriznicka ekipa primorala da ode da vozi kod nemca,slovenca itd...Platite bre vozace kako Bog nalaze,dosta vise fazona!!!!
ne nedostaje, nek povecaju cenu rada I bice dovoljno, ko ima skolu i iskustvo radice ovde a ne preko, naravno bice i onih " radim povoljnije" Al kukolj se brzo otrebi, Velika Plata = Velika odgovornost, zivi bili
Masa autobusa se kreće od 17-24 Tone,zavisno od modela i namene.
Dati mladom i neiskusnom vozaču koji je položio za auto,pa bez iskustva i za autobus mase 20 000 kg je sumanuta ideja nekog na vlasti koji je time potvrdio nesposobnost države da rešava probleme koje je sama stvorila svojim lopovlukom nestručnosti i bezobrazlukom.
Umesto da zaustavi odliv iskusnih i školovanih kadrova,država donosi odluku koja će prouzrokovati veliku opasnost materijalnu štetu i broj povređenih i poginulih.
Da li ovi Šrilankasteri imaju CPC i Kod 95 što za naše vozače traže a košta preko 1000e. A zašto nemaju? Zašto onda naši ljudi moraju to i toliko da plaćaju kada isti KOD 95 u Sloveniji dobijete za 600e sve sa putovanjem. A onda vam taj KOD 95 važi u celoj evropi, dok srpski CPC ne važi i ne poznaje niko van granice srbije.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Udruženje drumskog saobraćaja: Spušteni kriterijumi za zapošljavanje vozača, ugrožava se bezbednost
Autor: Beta
Info
•20.08.2023.
•20:44 > 20:45
Komentari 14
Miki
Mile Kontras
Nikola
W
Neudružen
Udruženje ljubitelja niskih plata u Srbiji je unijat bulumente secikesa, lokalnih šerifa i kalkulanata, sve zajedno - "poslodavaca".
Esnafski sistem licenciranja skup liferanata i manipulanata, a sve da bi esnafska bulumenta bila jedina, da ne dođe nešto jevtinije ili bolje.
Jedino ja pripadam glupavom, neudruženom, narodu.
Neka neko napravi Udruženje naroda i ostalih neudruženih sitnih duša koje gledaju samo svoj zadnje-donji deo trupa. Možda nam tada porastu plate kod ovih udruženih bulumenti koje nam šerifski skraćuju i život, i budućnost, i platu, i sreću, i zdravlje, i hranu, i decu, i vreme za porodicu, i sve drugo.
NSrdjan
zaludna
uh...raskućiše državu, al dibidus.
Pitanje za
Igor
CISTAC
Eko
Jaa
Banderaš
Dati mladom i neiskusnom vozaču koji je položio za auto,pa bez iskustva i za autobus mase 20 000 kg je sumanuta ideja nekog na vlasti koji je time potvrdio nesposobnost države da rešava probleme koje je sama stvorila svojim lopovlukom nestručnosti i bezobrazlukom.
Umesto da zaustavi odliv iskusnih i školovanih kadrova,država donosi odluku koja će prouzrokovati veliku opasnost materijalnu štetu i broj povređenih i poginulih.
NezavisniVojvodjanin
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H