Autor: 021.rs

Info
14.09.2023.
09:00 > 10:04
Novi Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS) na putevima usvojen je prošle nedelje u Skupštini Srbije, a na snagu stupa u petak, 15. septembra.
  • Gebels

    18.09.2023 00:38
    Parizer
    Policija je i do sada imala odrešene ruke a ovo sada je već otišlo predaleko.
    Prvo mi nismo Evropa, nego Balkan drugo lokalni putevi su nam užas.
    Ovo nije švajcarska pa da se ljudima oduzimaju vozila.
    Ovo je klasična prekomerna upotreba sile...
    Što se tiče zakona za polaganje profesionalnih vozača tu se ništa ne menja samo je gore, korupcija u autoškolama i policijski reket i dalje ostaju. Termini za polaganje su jako retki jel jel policija navodno nema ljudi... Ceo sistem je u k...
  • joki

    17.09.2023 21:31
    Ljudi, nisu problem trotineti, ni alkohol,ni crveno svetlo koliko to što će narodu oduzimati vozila ako ne propuste nekog službenika pod pratnjom u kolima koje mi plaćamo, gorivom koje mi plaćamo na putu koji mi plaćamo!
    Nemam protiv ništa da se neko bahati sa svojim parama, neka, zaradio ih je. Ali sa tuđim?!!! Povraća mi se!
  • Viorel

    17.09.2023 13:17
    Ok a putevi kad stize zakon
    Slazem se sa novim zakonom imam67 godina unistio sam na desetine auta rupa do rupe jos od tita valjda je vreme da se uradi ceo juzni banat .
  • Pantelija

    17.09.2023 07:33
    Zadnje vreme
    Stvarno treba oduzeti auto koje ometa vozila pod pratnjom, ko sme da uspori vazne, vredne, napredne ljude koji imaju pratnju, oni uvek zure I jure da nam poboljsaju zivote.
  • Nina

    16.09.2023 23:53
    Sad počnite da brojite koliko će pešaka biti povredjeno od strane trotinetaša
  • Ja

    16.09.2023 21:29
    Hoće li oduzimati
    autobuse i kamione?
  • Pedja

    16.09.2023 21:25
    Apsolutno
    Podrzavam novi zakon. Ovima sto ovo izgleda kao pljačka,prvi prave ovakve prekrsaje. Kazete privatna imovina! Izvinite,ali to ne znaci da se njome mozete bajatiti na putevima i da ubijate na istim, bas tom imovinom. Bravo za zakon
  • Vlada

    16.09.2023 18:12
    Moze da ga uzme ako ga je kupi
    Ljudi sto prave zakon bas su dobro placeni da smisljaju Nacine da pljackaju narod , a ja bih voleo da vidim toga ko bi uzeo ono sto sam ja zaradio i kupio da vidim ko ima m..a
  • ns

    16.09.2023 16:24
    ko im samo ovo smislja
    Zašto oduzeti auto, a ne vozačku? Oni koji se kod nas najviše bahate imaju sigurno više vozila. A možda baš zato.
  • Ceca

    16.09.2023 10:31
    A ko će da sprovodi zakon
    Kod nas saobracajac celu smenu sedi u lokalnoj kafani. Ostalih nema. Mene konkretno saobracajna nije zaustavila 5 puta za 20 godina koliko vozim. Na vozackom ispitu padas ako ne stanes na stop ili ako ne propustis pesaka a u praksi ne znam da li je iko zbog toga kaznjen. Daleko smo mi od strogog rezima. Moramo u prvi razred da se vratimo.
  • Steva

    16.09.2023 06:47
    sramota je kako nam dobro ide
    A, dali je donosioc zakona razmišljao da kazni ove što voze 30-40 km gde je dozvoljeno 60 km jer im je telefon u ruci pa onako usput pišu poruke ili tetefoniraju ?
  • Vaki Granicar JNA

    16.09.2023 02:24
    Namerno fali
    Voznja pod dejstvom droge i opijata nista da kumovi i kumici mogu dalje da luduju.
  • Ela

    15.09.2023 19:32
    Xcv
    E,neka,bas. Sad mogu mirno da vozim 50 na sat,a da mi ne sviraju i da me od nazad ne pozuruju.
  • Zzzipa

    15.09.2023 18:45
    Prst na čelo
    Sada su doneli odluku da nas mogu otvoreno pljačkati. Oduzimaju ljudima imovinu za prekršajno delo. To nema nigde. Niko im ne brani da kazne takvog vozača oduzimanjem vozačke dozvole, ali oduzimanjem imovine, klasičan lopovluk. Zato mili moji, lepo auto prevedite na staru majku, babu ili dedu, pa onda izvadite potvrdu da možete da ga vozite...mislim da u tom slučaju ne smeju da vam oduzmu auto, jer nije vaš.
  • Bata

    15.09.2023 17:26
    Pa sta je tu Automobil kriv,treba vozac da se kazni..
  • Zoran

    15.09.2023 16:11
    Jednostavnije bi bilo oduzimanje dozvole na licu mesta, bez suda na mesec dana sa u slucaju sudjenja i trajno.uz dopunu, ako se 3 puta oduzme na mesec dana, automatski trajno oduzimanje. Moze za nepropisno parkiranje, 4 zmigavca zaustavljanje ublazeno oduzimanje dozvole na 7 dana, blazi prekrsaj
  • Vlada

    15.09.2023 16:08
    @mrk

    Pa većini u Novom Sadu je posao na 7-15 minuta biciklom, samo ste lenji.
  • Зоран

    15.09.2023 15:53
    Паризер
    Шта ако је ауто рентирано или није његово ili firmino?
  • boki

    15.09.2023 14:21
    vozaci
    Dali ce se desiti da neki bahati nasilan ili pijan vozav bude strogo kaznjen jer ovekazne su smesne sa kojima se izruguju bahati vozaci
  • Misko

    15.09.2023 12:18
    Najbolje peske Al u mestu
  • Slaviša

    15.09.2023 12:09
    Pa nemamo mi puteve za te trotinete, a šta ćemo za nasilničku vožnju u naseljima,kako to sprečiti,kako sprečiti potencijalne ubice i samoubice na putu, kako sprečiti protekciju, onaj divljak nekome rodjak, kum, drug....
    Kod mene je jako opasno kretati se peške glava u torbi i niko ne reaguje.
  • Marko

    15.09.2023 10:24
    Privulegovani
    Vozila pod pratnjom… da slučajno neko nebi remetio komoditet gospode političara koji od sebe prave kraljeve, a oni sami mogu da rade šta hoće i za njih nema ni pravila ni sankcija
  • Može i drugačije

    15.09.2023 09:05
    jel se neko setio?
    Da li su donosioci zakona razmišljali o trajnom oduzimanju vozačke dozvole za navedene prekršaje?
    Znam da bi bilo tad vožnje bez vozačke, ali u tom slučaju bi možda moglo da se oduzme vozilo u vlasništvu. Posuđivanje vozila nekome bez dozvole- mala šansa.
  • Neša

    15.09.2023 08:41
    Ludilo
    Ovaj zakon se provukao kao puvanjak. Niko ne vudi koja se vlast daje državi za zbog često benignih prekršaja policija može da oduzme auto. Kakav će problem nastati kada budu oduzete desetine automobila od nevlasnika.
    Dalje, svaki zakon pooštrava kazne...jedan dan neće biti dalje
  • Zoki

    15.09.2023 07:56
    Zakon
    Ovaj velic je Pravi kontras
    Kontras radi kontre. Da pogadjam pripada takozvanoj opozicija.
  • Komša

    15.09.2023 07:55
    A panduri?
    Gde su panduri na ulicama?
    Možda ne bi morali da menjaju zakon kada bi radili svoj posao
  • Dragan

    15.09.2023 07:52
    Jel ovo vredi i za divljanje motorima dan i noc posebno vikendom po Bulevaru Evrope? Ili moramo sami da sredimo stvari na ulici sa motoristima? Sta radi Policija u vezi toga? Nista zabole ih.
  • Golub

    15.09.2023 07:45
    Udri narodna milicijo
    Ne zaboravite da ta oduzeta vozila date ovim bliskima vlasti da ih prodaju da i oni i od toga uzmu koji dinar.....
    Gospodari zivota i smrti.
  • Nikola

    15.09.2023 07:16
    @Lidija
    Nebi verovala ali na tom bajnom zapadu mogu čak i kuću i decu da ti oduzmu..problem je što većina ovde misli da su oni stvarno slobodni i da tamo teče med i mleko. Da ti je spominjem more nevinih ljudi koji vise po zatvorima.
  • Čiča

    15.09.2023 07:12
    Zakoni
    A zašto niko od medija ne objavi neke druge izmene i dopune zakona? Kao npr. izmena i dopuna zakona o planiranju i izgradnji, član 104, gde se kaže da parcele na kojima su stambene zgrade treba da predju u suvlasništvo vlasnika stanova, tj. svaki vlasnik stana je dužan da na sebe uknjiži odredjeni deo parcele. O trotinetima svaki dan pročitamo po 10 puta.
  • Goran

    15.09.2023 07:07
    Radno vreme
    Još kad bi obilazili policajci malo češće manje naseljena mesta, predgrađa i naselja, a koja su u njihovoj nadležnosti Novog Sada, nebi mamini i tatini sinovi sa 12-15 godina jurcali kolima po naselju, nema kontrole po 6-7 meseci ko da ne postoje policajci
  • Jasmin

    15.09.2023 07:04
    Trotineti po selu
    A gde cemo voziti trotinete mi sa sela gde nema biciklisticke staze? Sta je snama sa sela?
  • Čitalac iz Nemačke

    15.09.2023 05:01
    Bravo za pravničke budale
    Očigledno je Vučićeva pljačka državnih resursa pri kraju jer nema više šta da se pljačka- sve je već prodao ili poklonjeno strancima ili našima bliskih esenesesovcima (SNS) koji se kriju iza stranaca. Zato sada prelaze na pljačku privatne imovine- automobila. Evo razloga da se spreči da Srbija izgubi prvo mesto po broju srpskih tužbi Međunarodnim sudovima- već kod prve pljačke skupljih vozila kreću tužbe u Strazbur-da bi se sačuvalo prvo mesto! Jer kako napisa jedan komentator- neka hapse vinovnike a ne automobile! Bravo za srpske pravničke budale koji smisliše ovu nakaradu od propisa!
  • Miodrag

    15.09.2023 04:54
    Ništa čudno
    Što se tiče polaganja za C i E kategoriju sa 18 godina ne vidim šta je tu čudno. I u moje vreme se moglo polagati direktno za C kategoriju i automatski se sticala i B kategorija. Isto tako se moglo polagati i za E kategoriju odmah posle C . E sad što se tiče D kategorije tada si morao da imaš navršenih 21-u da bi polagao i mislim da bi za D trebalo ostaviti i dalje 21 jer ipak u pitanju je prevoz ljudi i taj poziv zahteva malo drugačiji pristup poslu vozača. Treba mlad čovek da stekne neko vozačko iskustvo i koliko toliko da sazri kao ličnost.
  • Dragorad

    15.09.2023 00:39
    Je l to važi za sve?
    Zalud zakon, ako ne važi za sve. I do sad je bio dobar, nego se na neke ne primenjuje, a upravo ti neki su najčešći prekršioci.
    Valjalo bi i da se ubaci i stavka "vožnja zaustavnom trakom", jer svako jutro putujem sat vremena 11km zato što gospoda obilazi zaustavnom od Plavog mosta do Mostara, pa kad ugledaju patrolu onda se ubacuju i naprave takav čep i gužvu da savesni vozači putuju 2-3 puta sporije nego što treba, a ovi bahati sebi skrate vreme puta za toliko.
  • Danijela

    14.09.2023 23:48
    Kontra smer
    A šta će biti sa ovima na autoputu sto voze u kontra smeru? Hoce li se njima "stati" na put...resavajte to.
  • Xxx

    14.09.2023 23:46
    Novine važe za sve, sem za Darka Lazić
  • mrk

    14.09.2023 23:46
    Kostunica
    14.09.2023 • 13:12
    Prodao automobil prosle godine.
    Nema registracije, akciza na benzin, popravki, kazni... GSP, bicikl i ne boli glava.

    da pogodim, ti si u slatkom malom IT svetu gde radite od kuce, posao ti je na 7 minuta, i nemas nikakve zivotne aktivnosti sem ekrana?
  • Jovan

    14.09.2023 23:45
    Zakon...
    Ne vozim trotinet, ali ovi koji voze... kod nas u pola Srbije jedva da ima 2 biciklisticke staze po gradu...
  • Žika

    14.09.2023 23:44
    Prst na čelo
    Pa vi niste normalni.
    Sram vas bilo!
    Još samo streljački vod da uvedete. J.bala vas EU.
  • Vozač

    14.09.2023 23:42
    I sta dalje
    Svaki sledeći zakon biće još rigorozniji? Nadjite sebe u svemu ovome, a i one za koje ni jedan zakon neće važiti, kao što i je i do sada svaki zakon bio selektivan!?
  • Meda

    14.09.2023 23:26
    Debilana. Ovi ubiju na pesackom satro nanogica i god dana zab voznje. A za meklaren da nepricam
  • Eee

    14.09.2023 22:53
    Eee
    Udri po sirotinji
  • Zemlja čudesa

    14.09.2023 22:24
    Nemoguća misija
    Jedan od razloga je "preticanje ili obilaženje vozila koje se zaustavlja ili se zaustavilo radi propuštanja pešaka na pešačkom prelazu". Na osnovu koje čarolije se može nepogrešivo utvrditi da li on propušta pešaka ili je stao da kupi burek, a u međuvremenu od njega nemaš pregled? Prema logici svakako moraš stati, ali kretenu koji je tako zaustavio vozilo treba oduzeti njegovo.
  • Lidija

    14.09.2023 21:17
    Oduzimanje vozila?!
    Niko nema pravo da uzima tuđu imovinu, bez obzira na saobraćajni prekršaj!
    Uhapsiti vozača, a ne vozilo.
    Lična imovina je zakon.
    Gde se još u svetu ovako nešto radi?
  • Micika

    14.09.2023 21:13
    Milicajci okrenulu glavu
    U Boru deca mladja od 14 h voze trotinete po gradu i niko nikoga ne zaustavlja a kamoli kaznjava ili sta god.Na to saobracajna policija samo okrene glavu jer su tu "mamina i tatina deca"
  • Cod

    14.09.2023 20:41
    Pa kako ja u berkasovu da vozim trotinet, mislim stvarno...
  • Đuro

    14.09.2023 20:29
    Šta reći nego da je pojedine sankcije smišljao glup čovjek!
  • Cvele

    14.09.2023 19:21
    Jel moze neko da objasni kako su dosli do izjednacavanja kriterijuma za voznju kad popijes tri piva odn. 1.2 promila i voznju od preko 90 km u zoni od 30??.
  • Neko Tamo

    14.09.2023 19:00
    .....
    Oduzimanje licne imovine...tesko...odmah tuzba Strazburu pa ti oduzimaj...ionako njih moras da slusas...a probaj majcin sune da ignorises odluku suda....
  • Jelena

    14.09.2023 18:59
    Lopovi
    U srbiji u većini gradova ne postoje biciklisticke staze a trotoari glavu i peške da polomis.
  • Cofi

    14.09.2023 16:20
    Ajme
    Pa kumić je ugasio. Ode Lamborgini.
  • Sovra

    14.09.2023 16:14
    Znači ako zaboravimo svetla da upalimo ode krntija
  • nemam svoje

    14.09.2023 16:03
    Ako uzmem u najam "rent a car", kome će oduzeti vozilo?
  • Poz

    14.09.2023 16:00
    Pozdravljam, pogotovo ovo za zaustavljeno vozilo. Na motoru je bukvalno situacija da rizikujes zivot pesacima ako se zaustavis na pesackom. Ti stanes a kolona automobila odmah krece da te obilazi. Nadam se da ce primenjivati.
  • Slavko

    14.09.2023 15:58
    Petrovaradin
    Preticanje ili obilaženje vozila koje se zaustavlja ili se zaustavilo radi propuštanja pešaka na pešačkom prelazu.

    Imam traume od ovoga,gledam kako će neko da ubije nekoga na moje oči.
  • Mare

    14.09.2023 15:16
    Nećeš da propustiš ministra u skupim kolima sa blinkerima?? Oduzimanje auta! Pa se ti nemoj sklanjati sledeći put! Ana i Vučić zauvek na vlasti!
  • Zamenik zamenika

    14.09.2023 14:01
    Za pevača Darka Lazića ni jedno od ovih pravila ni do sada a ni od sada neće važiti.
  • Map

    14.09.2023 13:50
    Ovi ce nam i dusu oduzeti ako vec nisu
  • DragCHE

    14.09.2023 13:36
    moram, pod hitno
    izdvojiti 500 evrića, za neku krntiju, da imam s čim da se švrćkam, pa da me zabole parizer, sa par štricova majoneza (novi bot sendvič), ako mi ga uzmu...
    Mislim da će ovo da postane nova logika, srbske saobraćajne kulture.
    U dobrom delu zapadnoevropskih zemalja, npr Švajcarskoj, Austriji... je doyvoljeno viziti više vozila sa istim tablicama, šta ćemo kad se ta situacija pojavi ikod nas (pošto mi sve dobre stvari prepišemo, pa još i unapredimo, doći će i ova situacija na red). Mislim da je generalno u pitanju loše rešenje, gde našu državu boli baš za pravdu i pravo, nego se drže one da mi uzmemo pa se vi posle j. medjusobno i tužakajte se do sudnjeg dana (sa ovakvim pravosudjm, dok od komšije kojem ste pozajmili auto ne naplatite oduzimanje). Bolje rešenje bi bilo, novčana kazna u visini kataloške vrednosti vozila, kojim je prekršaj učinjen. Pa ako je vozilo u vlasništvu prekršioca, od volje mu, ako nije, nek prodaje njivu, kuću, stan, diže kredit da plati ili brate nek ide u zatvor ako mu je volja.
  • Kostunica

    14.09.2023 13:12
    Prodao automobil prosle godine.
    Nema registracije, akciza na benzin, popravki, kazni... GSP, bicikl i ne boli glava.
  • Rotkvarija

    14.09.2023 13:09
    Pod pratnjom
    Za vozila pod pratnjom je žestoka glupost. Desilo mi se jednom da su mi došli "s leđa" i lik u crnoj Škodi uporno blica. Uzak put nema bankine, suprotna traka gužva, auto na autu. Smanjim brzinu, stanem skroz uz ivicu puta, tip i dalje blica. Iz suprotnog pravca niko ne šljivi. Posle 20-30 sekundi, ukaže se prilika sa nekim razmakom u suprotnoj traci. Svi projure, saseku ove što dolaze i zaustavi se poslednje vozilo iz kolone, lik prilazi autu i pita da li je samnom sve u redu? Vraća se u auto i pun gas.
    Valjda bi ta pravila trebala da važe ukoliko postoji mogućnost da se vozilo bezbedno skloni i propusti vozila pod pratnjom.
  • Vozac(ica)

    14.09.2023 13:08
    Sve je to lepo, ali...
    panduri ne rade svoj posao.

    Svaki drugi telefonira dok vozi (nikad mi nece biti jasno sta je TOLIKO vazno da moras pricati dok vozis, ne verujem da svi telefonski proveravaju stanje na berzi, niti da je svima nesto hitno)

    Svaki drugi vozi brze od 50 km/h u naseljenom mestu.

    Svaki drugi ne koristi zmigavac, nego ti treba kristalna kugla da saznas kuda je baja krenuo.

    Svaki drugi pravi makazice i s leva i s desna i je8e mu se tacno sto to nekome smeta.

    Dosta njih preblizu obilazi, ugrozavajuci time i sebe i druge.

    Na svakom koraku neko stoji sa strane, ko je otisao "samo nesto da obavi". Evo primera od danas u zeleznickoj, kod hotela Pupin baja u kabrioletu sedi pored puta, a s druge strane iz kombija istovaraju robu, malo nize neki baja u Mercedesu, dzipcini, sedi sa strane, ne cak ni malo uvucen pored puta, jedva proci od njega, moras slalom voziti. Zasto to tako mora? Gde je nestala kultura?

    Ima toga jos, ali se Novi Sad polako pretvara u Beograd. Dosli divlji, pitomi podivljali, jer ako ne mozes protiv njih - pridruzi im se. Dzabe sto ja cekam da me neko pusti da se ukljucim, u 80% slucajeva me niko nece pustiti.
  • Milan

    14.09.2023 12:47
    Lepo je što 021 objavljuje ovakve tekstove. Ružno je što u njima mogu da pročitam da moram da vozila pod pratnjom imaju prednost u odnosu na vatrogasce. Ali, šta i očekivati...
  • /

    14.09.2023 12:42
    /
    @komsa
    ne postoji dobra volja u pravilima saobracaja
  • Marko

    14.09.2023 12:39
    Danas je majstor na lokalnom putu obisao kolonu preko pune. Ode Alfica :)
  • Smartass

    14.09.2023 12:25
    "Prolazak kroz najmanje dva crvena svetla na semaforu u razmaku kraćem od 10 minuta"

    Ovo više zvuči kao izazov nego pravilo,.. Ajd čik ako možeš, Milivoje!
  • Paja

    14.09.2023 12:17
    Tolerantni neki ljudi
    Ove zakone ko da je pisao Drako lazić , znači pored škole može da projuri malo manje od 90 km na sat.
  • Ka

    14.09.2023 12:09
    Samo neka to primene i na političare i policajce i vojsku i nama će biti dobro. Čim imaju legitimacije odmah ih puštaju. Pravda je za sve ista.
  • E

    14.09.2023 12:03
    E
    E sada ako oces nekom stetu da nacinis pozajmis njegov auto i cao! Slazem se skoro u potpunosti sa ovim sem za mladje maloletnike za jamionom autobusom i oduzimanje auta! Auto nije kriv vec vozac i drakonske novcane i zakonske kazne mogu zaustaviti ovaj smrtonosni rulet u Srbiji koji traje decenijama! Normalno da zakon vazi za svakog bez privilegija i korupcije…ovako običan narod će ostajati bez svoje imovine Itd!!!
  • neka neka

    14.09.2023 11:53
    "Kako misle da oduzmu vozilo u slučaju vozač nije vlasnik vozila (službeni auto, auto drugog lica)."
    Gledaj kome daješ auto.
  • NS

    14.09.2023 11:51
    Šteta što nisu odredili oduzimanje i zbog parkiranja vozila ili zaustavljanja neposredno pred pešački prelaz. Mnogo je pešaka tako nastradalo jer drugo vozilo ne može da vidi pešaka i eto tragedije, a glavni krivac samo sedne u vozilo, odveze se i nikom ništa.
  • w/e

    14.09.2023 11:30
    lease
    Mera koja ce podstaci ljude da voze vozila na leasing.
  • Комша

    14.09.2023 11:13
    za nepropustanje hitne pomoci i vatrogasaca sto se konstantno desava - nista.
    ---
    То је добра воља возача. Пошто је забрањено возилима са првенством пролаза да прођу кроз црвено јер је то опасно. Али се слажем да има безобзирним који неће да их пусте.
  • Inozemac

    14.09.2023 11:06
    Znači vožnja 89Kmh u zoni škole ili zoni 30 je samo prekršaj?
  • Milan

    14.09.2023 11:05
    Lepo je što 021 objavljuje ovakve tekstove. Ružno je što u njima mogu da pročitam da moram da vozila pod pratnjom imaju prednost u odnosu na vatrogasce. Ali, šta i očekivati...
  • NSrdjan

    14.09.2023 10:56
    Vozilo će se oduzimati u ovih 18 slučajeva: .... Prekoračenje brzine za više od 50 km/h u zoni usporenog saobraćaja.

    Ovo kad bi primenjivali na auto-putu, pola Srbije bi išlo peške.
  • Zebra

    14.09.2023 10:55
    Sve ok ali ovo je nejasno. “Nepropuštanje vozila pod pratnjom” - SNS buzdovani po Novom Sadu se voze u svojim mercedesima uz “pratnju” koja sigurno nije policija, ali imaju blinkere. Kako se ovo broji? Njihova vozila su u bazi tako da ih kamere neće kažnjavati.
  • av

    14.09.2023 10:54
    Sto nisu uveli da se oduzima i u slucaju voznje u suprotnom smeru? Ako je dotle doslo da vozis u suprotnom smeru, onda auto nije za tebe i treba da ti trajno oduzmu
  • sale

    14.09.2023 10:54
    razuma bez
    Ja bi tu dodao i ove sto ostave auto na sred ulice "samo 5 minuta, po burek dok ode, ne smeta nikom", onda ove druge sto sa 90 zajasu levu traku na auto putu "da ne razvali trapove" i nema sile koja ce ga skloniti i na kraju, ove trece sto su u autu rodjeni i da mogu, autom bi u spavacu sobu isli, ali ne moze, pa mora da se parkira tacno ispred ulaza u prostor u koji je namerio...
  • /

    14.09.2023 10:52
    /
    a za nepropustanje hitne pomoci i vatrogasaca sto se konstantno desava - nista.
    samo za drogirani olos pod pratnjom
  • dino badjo

    14.09.2023 10:45
    .
    A voznja po pesackoj stazi (i parkiranje na istu)? Hoce to neko poceti da kaznjava ili da mi pesaci ucimo da letimo?
  • LoKaLnO TaNdRkAlO

    14.09.2023 10:43
    .
    Mogli su da uvrste mogucnost oduzimanja vozila i za elektricne trotinete i elektricne bicikle.
  • JJ

    14.09.2023 10:38
    18 god i kamion
    Samo zamisljam neko dete od 18god kako vozi sleper , na stranu,ima i dobre dece ,al mislim da je rano !!
  • Zasto

    14.09.2023 10:37
    Zasto zakon ne predvidja oduzimanje vozila osobama koje su vozile autoputem u kontra smeru?
  • Aleksej

    14.09.2023 10:36
    Punjena lignja
    MA ja cu da vozim bratovu Skodu, pa se ne sekiram ako je oduzmu. ;)
  • očekivane rupe

    14.09.2023 10:28
    Kako misle da oduzmu vozilo u slučaju vozač nije vlasnik vozila (službeni auto, auto drugog lica).
    Starosna granica za tronitete je morala biti uslovljena polaganjem poznavanja saobraćajnih propisa, identično kao i za mopede.

  • SuperNova

    14.09.2023 10:27
    Meni se čini ok, pogotovo stavka o obilaženju na pešačkom, još da se primeni jednako na sve prekršioce i zaista počnu da kažnjavaju
  • Dogodine u Botošu

    14.09.2023 10:24
    Spremte se spremte da vam uzmu auto ako se zamerite npr. nekom iz Vulinove pratnje. Sad imaju i legalni osnov da nas izguravaju sa puta u jarak. Cestitam nam svima.
  • Ш

    14.09.2023 10:22
    Gde je tu voznja u kontra smeru?
  • RamNs

    14.09.2023 10:13
    Mito
    E sad jos samo da policija prestane da uzima mito. Jel moze neki zakon i za to da se usvoji?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna