Predlažem svima koji pišu iz udobne fotelje da sednu u vozilo i provozaju se do Mađarske.
Morate nešto da vidite, i da osećaj u sobi, koliko god bio udoban, nije isti kao na terenu.
Vidim da ima ozbiljan procenat ljudi koji smatra da Kinezi prave samo smece.
Verujem da su vecinom ljudi okrenuti zapadu, koji Ajfon vide kao vrhunsko dostignuce telekomunikacionih uredjaja.
Preko 90% tog prestiznog americkog uredjaja je iz Kine, a ono malo sto nije iz Kine im je prodao Samsung iz Juzne Koreje.
U svoj svojoj prici o demokratiji, toleranciji i slicnom, ste u stvari ogrezli u kolonijalnom rasizmu.
Samo ima tu mali problem, Sloveni ste.
@Joksa - za divno cudo srpska deonica zadovoljava sve standarde EU po pitanju sigurnosti iz jednog prostog razloga - nasa deonica nema nijedan pruzni prelaz, cela deonica je "denivelisana" i ima iskljucivo podvoznjake i nadvoznjake sa putevima i podhodnike u svim stanicama.
@Homere
Ja sam pitao" da li je iko ikada kupio od kineza nešto a da valja"? I stojim iza toga. Kinezi ne znaju ni cedku za testo da naprave a da ne smrdi na plastiku ili makaze a da se ne raspadnu. Evo "druže", po tvom savetu sam pogledao svoj računar: made in USA, moj telefon: made in USA, moj automobil Francuski, veš mašina Nemačka, gitara Fender USA, televizor Japanski....itd Nemam baš ništa kinesko, niti ču ikada imati, pa čak i "beli lukac" kupujem od Slovakinje iz Selenče a ne kineski iz samoposluge.
Čist primitivizam i bahaćenje!Ko ovo dozvoljava?Ulicu da zatvaraju,autobusi da menjaju svoju trasu, van pameti!Znači svako ko je u srpskoj talijanskoj stranci može da radi šta hoće?Svaka čast Djoletu,ali porodica mu je dno dna.Verovatno se jadan prevrće u grobu.I kako je vesela udovica?
seljak@ da, da, beznacajne. U Splitu prekjucer zavrsen glavni kongres EU Pučana, najveće grupacije stranaka u EU Parlamentu. Na skupu su bili Charl Michael, Ursula fon der Lyen, nekoliko premijera, predsjednika parlamenata, ministara vanjskih poslova, itd... uglavnom politicka elita EU. Isti skup je odrzan u Zagrebu 2019'. Toliko o beznacajnima. U zadnjih 10 godina smo dobili 17 milijardi bespovratnih sredstava iz fondova EU a uplatili smo 5 milijardi, dakle gotovo 12 milijardi eura smo dobili za razvitak drzave a to se vidi na svakom koraku u Hrvatskoj. Danas HR izgleda potpuno drugacije u odnosu na vrijeme od prije samo 10 godina. Kod nas se odrzavaju NATO vjezbe, dolaze svake godina nosaci aviona, gotovo 20 milijuna stranih gostiju, milijuni amerikanaca, engleza i australaca. Milijuni gradjana EU. Sve u svemu od kad smo se krvavim putem rijesili srbijanskog zagrljaja, preporodili smo se. Danas smo u 15 najrazvijenijih drzava EU i na tome necemo stati. A di je Srbija!?
Један овде пита јел икад неко нешто купио од Кинеза да ваља? Рођо , изгледа да си давно рођен па још памтиш неку другу Кину!. Погледај рачунар свој, телефон, тв, технику. Све праве, све. Нису најбољи у свету али у прве 3-4 нације су у свему. Најдаље су били у ауто индустрији али дивовским корацима иду напред . Остало врх. Ово је злонамеран чланак у Мађарској. Него побеђују Кинези и у ЕУ. Па сад западу тржишна утакмица не одговара. Хрватима изградише мост , преко острва. По вама не знам како се није срушио. Наши су каснили и лагали пар година али ипак до НС се иде 200 на сат . А насмешнији су ови Војводина Србији . Ха,ха. Децо. Војводина је Србија. Погледајте пасош
Mađarska usporeno gradi, tačnije u ovom trenutku i ne gradi, prugu od Budimpešte prema Beogradu za brzine do 160 km/h. Istovremeno Srbija od Novog Sada do granice sa Mađarskom ubrzano gradi prugu za brzine do 160 km/h. Imajući sve to u vidu, kao i činjenicu da je pruga od Beograda do Stare Pazove za brzine do 160 km/h postavlja pitanje, a zašto je Srbija prugu od Stare Pazove do Novog Sada u dužini od oko 40,44 km izgradila za brzine do 200 km/h. Posebno pitanje je, a zašto je Srbija za samo 40,44 km pruge za brzine do 200 km/h kupila tri (3) Stadler Kiss voza za brzine do 200 km/h. I ne samo to, Srbija je ta tri (3) Stadler Kiss voza kupila »preko reda«. Naime, ugovor o kupovini je potpisan 08.04.2021., pa je prvi voz došao u Srbiju već oktobra iste, 2021 godine. Inače, normalan rok isporuke Stadler Kiss vozova je oko dve (2) godine od potpisivanja ugovora o kupovini. Zato nije ni čudo, da je Srbija Stadler Kiss voz sa četiri (4) vagona platila skoro isto koliko i West Bahn iz Beča, ali za voz koji ima šest (6) vagona i svi su u prvoj klasi što nije slučaj sa vozovima koje je kupila Srbija. I na kraju, tri (3) Stadler Kiss voza koje je kupila Srbija su skinuti sa montažne linije za West Bahn iz Beča i to je jedan od glavnih razloga za visoku cenu vozova koje je kupila Srbija.
Pa jel mi živimo u komunističkoj Kini ili u Evropi? Kakvi crni Kinezi ili još crniji Rusi. Manjite se ljudi i počnite da razmišljate civilizovanije. Nismo svi ovce.
ti tvoji kineski svemirski vozovi (cija tehnologija se zasniva na zapadnoj tehnologiji) inace povezuju koliko zemalja?osim virusa corone sta su jos patentirali?
ovi sns projektanti nisu mufljuzi, neee oni to namerno. sve sto se radi radi se iz 2-3 puta. ako ne onda posle svecanog otvaranja sledi rekonstrukcija i saniranje istog. tako se vise novaca izvuce iz budzeta i jos vise opere.
sve je to direktivi!
a voz ni netreba da ulazi u suboticu nego da stane u toj sumi sa azilantima. dok se pruga zavrsi i mi cemo samo ilegalno moci prelaziti granicu.
@DD
29.09.2023 • 10:59
Citam ceo tekst i nigde ne vidim da se problem odnosi iskljucivo na deo pruge u Madjarskoj. Koliko vidim kod nas se radi punom parom i deluje da ce se do Subotice stizati brzim vozom 2024 godine kako je i planirano. Hajde da budemo objektivni.
Ili si naivan ili se informišes isključivo iz partijskog feljtona.
Prijatelj radi na tom projektu, problem do problema. Rekao je da se tom prugom nece voziti ni za dukat ako je budu ikad završili.
Ako je zaista tačno da je zaustavljena izgradnja pruge Beograd-Budimpešta onda zaista nemam reči. U pitanju je veliko srozavanje ugleda vlasti u Srbiji pogotovo jer je njihovo obećanje bilo da će već 2023.g. celokupna deonica ove pruge biti završena i da će uveliko već saobraćati brzi vozovi između Budimpešte i Beograda. Kašnjenje sa rokovima izgradnje još i mogu da razumem ali je veliki skandal potpuna obustava projekta. Neko komentariše da se ovo ne odnosi na izgradnju u Srbiji već deonicu u Mađarskoj ali to ne može biti nikakva uteha jer javnost ne interesuje gde je došlo do problema u izgradnji, ovo je predstavljeno kao jedinstveni projekat i nebitno je da li se problem desio na tlu Srbije ili Mađarske. Ako se ne varam još 2015. je predstavljen ovaj projekat i on je predstavljen ne kao projekat pruge Beograd-Subotica već Beograd-Budimpešta.
Ko gradi pruge po Evropi?
Razlika je u tome što normalne zemlje daju novac, a zemlje kao Srbija daju rudnike, reke, sve sto imaju. Države kao Srbija ne Mare za svoju zemlju!
Izgleda da vernicima srpske napredne sekte nije jasno, da to što se obustavlja izgradnja pruge u MAĐARSKOJ pogađa i nas jer ćemo u tom slučaju mi imati samo jednu običnu, preskupu i bespotrebno preplaćenu provincijsku prugu do Subotice zbog koje se nismo morali zaduživati.
Mađari pametno reaguju i uviđaju da im je perspektivnije i unosnije povezivanje prugom do Trsta.
a kako pise komentator pod: Vozovi, ova vest (koja je jos i bajata jer je u medjuvremenu demantovana) se odnosi na madjarski deo pruge!
https://magyarvasut.hu/cafolta-a-szaktarca-hogy-leallt-volna-a-budapest-belgrad-vasutvonal-kivitelezese/
Citam ceo tekst i nigde ne vidim da se problem odnosi iskljucivo na deo pruge u Madjarskoj. Koliko vidim kod nas se radi punom parom i deluje da ce se do Subotice stizati brzim vozom 2024 godine kako je i planirano. Hajde da budemo objektivni.
Neka neko od botova koji brane ovu nakaradnu vlast ode do Stare Pazove i pogleda nadvoznjak na pruzi i sve ce biti jasno.Nadvoznjak,koji je na ulazu u Pazovu iz pravca Golubinaca,raspao se.Sahte su utonule pola metra,asfalt se raspao,stubovi od nadvoznjaka se raspadaju,pre nadvoznjaka su vec postavljali drugi asfalt,daj Boze da niko ne nastrada.
A šta će nama vozovi!? I to brzi? Kao da mi negde hoćemo da putujemo,pa nam trebaju vozovi i to brzi!!? Imamo krompir ,imamo pasulj,imamo predsednika sa satom od 1/2 miliona € na ruci,njegovu sekretarucu sa tašnom od 7000€ za šta nama trebaju vozovi i pruge, kultura,deca, škola i sudovi!?
...razumeo, lik je napravio dil uz "poluzagrljaj", uzeo ogromne kredite, zadužio nas za milijarde kod kineza za nešto što ne može da se završi. Hoće li ova osoba odgovarati za išta? Koliko kriminala, netransparentnih kredita...i nema kraja osobi koja je van kontrole, politički a prvenstveno mentalno.
Kakva je ovo glupost ??? Kaže Kinezi ne mogu da ispune EU standarde za prugu hahahahahaha ???
Jeli iko video Kineske pruge i vozove, i uporedite to što vidite svojim očima sa EU i Američkim prugama ?
Razlika je kao svemirski brodovi u odnosu na zaprežna kola u korist Kineskih pruga ! Hahahahahaha piše da Kinezi ne mogu da ispune EU standarde za prugu hahahahahahaha dajte ljudi uozbiljite se
Bar polovina komentatora uopšte nije pročitala tekst, nije čak ni otvorila link, inače bi valjda primetili da se u celom tekstu radi o poslu u Mađarskoj. A možda i ne bi... možda je samo cilj pljuvati po Srbiji, čak i kad je problem u drugoj državi.
Tacno. I kad kazu da kinezi "ne umeju" da napravi sistem kontrole po evropskim standardima, ako vam je lakse da verujete da kinezi nesto ne umeju da naprave ne morate dalje ni citati moj komentar. Ostali neka znaju da je politika umesala prste jer i orbika ima svoje firme favorite za ugradjivanje a dovoljno je bahat da zaustavi projekat ako ne bude po njegovom. Kineze to uopste ne potresa, imaju dovoljno posla sirom planete da bi gubili vreme na madjarenje.
Uh uh, samo da bude para za stadion to ne sme propasti, hajte ljudi kome trrba pruga, dajte da idemo na utakmice...... i drugi su nesposobni a mi sposobni al eto prevarili su nas..jadni mi. O jadni tigre
Strašno nategnut tekst u koji je teško poverovati. Ispada da kineski inženjeri imaju manji koeficijent inteligencije od zlatne ribice. Mogu da prihvatim da nisu krem de la krem, ali ovakvu brljotionu ni amater ne bi napravio. Kada se pogleda ko je izvor vesti, sve postaje jasno.
Svi mediji u Srbiji prenose ovu vest na isti način sa Telexa a ne prenose je u celini. Tekst izvorno kaze da Madjari preusmeravaju sredstva sa pruge Bg_Bp ali ustvari sa njihove deonice od Horgosa do Bp, mi i dalhe gradimo svoje. Oni preusmeravaju na prugu Bp do Gyora. Fali im novca skoro 750 milijardi forinti, taman sad kad im je EU zavrnula fondove. Pored toga zakljucili su da im njihova deonica nije prioritet jer ne povezuje nijedan veci grad u Madjarskoj sa prestonicom kao kod nas ali opet ce ispastati jer morace da placaju penale zbog neizgradnje medjunarodnog koridora.
politika rukovodstva garniture Srbije je odgovorna za sve što je urađeno ili nije urađeno u ekonomiji
. ( bili to demokrati ili ne ) oni su pokazali šta mogu
ALI treba imati na umu i da:
. EU će kočiti sve što inicira vlada Mađaraske
. Mađaraska vlada je "trn pod noktom" EU vladi
. a sve projekte Kine treba kočiti ( projekat 5G mreže, luka u Pireju i dovoz robe kroz Pirej,
izgradnja želežničkog puta Pirej-Budimpešta )
. Srbiju i Balkan držati na novou srednjeg veka, da bi
zapadni svet dao samo ono što on misli da pripada ovom delu sveta
/
i Hrvatska i Slovenija se tretira na isti način ,
i oni su beznačajne zemlje i ekonomski i politički
potrebni sa samo za glasanje u EU parlametnu i NATO
/
verovatno se neće objaviti moj komentar, jer
ne odgovara "zahtevima što je dozvoljeno"
Nešto ne vidim vesti o nesrećama na kineskim železnicama pri brzinama od 300-400-500 km/h, svako ko hoće može da vidi na internetu kako njihove železnice funkcionišu.
I naravno da bi bilo logično da su sistemi isti uniformisani i bilo bi bolje da nema ukrštanja železnice i puteva, a ne različiti kao u evropi pa kod svakog novog dizajna (projekta) postoji mogućnost greške.
Nego su verovatno u pitanju prikrivene sankcije i pritisci na Mađarsku i Srbiju.
Još da je neko od komentatora pre pljuvanja po svojoj zemlji pročitao tekst da vidi da se radi isključivo o mađarskom delu pruge. A kinezi sigurno ne znaju da naprave to sokoćalo za kontrolu, nikad voz videli nisu...
Polako pocinje otkazivanje projekata a uskoro sledi povlacenje kapitala i firmi u druge zemlje. Pravicemo mi izgleda ovog trenutnog od blata ali pokajnici me nece vise doticati. Trazili ste- gledajte.
> činjenica da Kinezi ne mogu da po evropskim standardima izgrade sistem osiguranja i kontrole vozova.
Jeste, Kinezi koji grade magleve i vozove od preko 400kmh ne umeju da izgrade sigurnosne sisteme po EU standardima. Biće da fali para i da se cenkaju sa Mađarima i Srbima ili da neko iz EU pokušava da koči ovaj projekat. U ovom slučaju ne verujem ništa srpskoj i mađarskoj železnici.
Kinezi su na Tibetu napravili cudo od pruge za manje od 2 godine.
Duza deonica nego Srbija sa Kosovom.
i nije ovo do Kineza.
Inace, Bg-NS smo pravili vise od 10 godina.
Jel u tenderu pa posledično i u ugovoru nije precizno definisana tehnologija koja treba da bude implementirana pa sad Kinezi ne znaju šta i kako? Džizs krajst!
Da li je iko iz vlade Srbije (Vucic) pogledao projakat pre pocetka obnove pruge?Znalo se na pocetku da to Kinezi ne mogu uraditi,znaci da bi neko trebao debelo da robija.Banda lopovska.
Nema para!? Pa zar to nije projekat koji je istovremeno pratio i kredit za realizaciju?! Nesto ne stima u matematici ili je cena materijala skocila zbog rata u Ukrajini? Bitno je da pruge od Novog Sada do Subotice vise nema! Ukolnjena je i sada po ovome ko zna kada ce da proradi!? Ovo je valjda prvi put da se tako nesto dogodilo od Austrougarske od kada pruga postoji!
Moj kum planira da zivi jos 16 god. Za to vreme smo ga trebali voditi u Budimpestu na staracko vece. Eto sad ni to ne mozemo pa se pitam da li ima prava da tuzi drzavu jer mu je i to oduzela ?
mgsi.gov.rs, 14. 1. 2015. godine
„Studija izvodljivosti o modеrnizaciji prugе Bеograd – Budimpеšta za brzinе od 200 kilomеtara na sat bićе završеna do kraja juna, a radovi ćе počеti do kraja 2015. i trajaćе dvе godinе.“
Tanjug, 13. 4. 2016. godine
“Što se naše strane tiče, mi (prugu) Stara Pazova – Novi Sad već radimo.“
RTV, 23. 3. 2017. godine
„Već radimo deo pruge Stara Pazova-Novi Sad, a počinje Beograd-Stara Pazova. Za godinu i po dana ćemo Beograd-Novi Sad ići za 40 minuta. Biće mnogo bolje vozom nego kolima. I to centar-centar.“
TV Happy, 21. 8. 2019. godine
„Mi ćemo novembra 2021. godine, dakle pred kraj 2021. brzim vozom ići od Beograda do Novog Sada. Dakle, Beograd – Stara Pazova, Stara Pazova – Novi Sad. Kad kažem brzi voz, to je 200 kilometara na sat.“
22. novembar '22, početak izgradnje brze pruge Beograd–Budimpešta, od Novog Sada do Subotice i granice sa Mađarskom, predsednik Srbije Aleksandar Vučić rekao je da će Srbija pre kraja 2024. godine završiti svoj deo pruge, a Mađarska 2025.
07.04.2023. Tanjug, 021.rs
Vučić: Deo pruge Novi Sad - Subotica biće završen i pre 2025. godine
Zašto baš sad? Ovo se dešava samo zato da se napakosti našem predsedniku dok se kao Lav bori za Kosovo i jer su ljubomorni na ekonomski prosperitet i razvoj Srbije, ali nije Srbija šaka zobi....
U drugom članku ste objavili da su Kinezi napravili viseće vozove. A nemaju adekvatnu tehnologiju za Evropu za tradicionalnu železnicu? Kakve gluposti.
Treći razlog je što Mađari ulažu u luku Trst i sad im je prioritet da se izgradi pruga Budimpešta-Trst...
Gurno malo prst u oko drug Orban drugu Aci...
Sve to dolazi u pripremi projekta a ne sada kad je na sredini. Ko je odgovoran konzulting neka odgovara. Znali ste vi to davno nego mislili ma Srpska posla ko nam sta moze idemo da unistavamo novi Bulevar Evrope sa 120 kamiona dnevno koja prolaze puna sljunka amo tamo. Da da dodjite da vidite asfalt je unisten i kanali napravljeni. Ko ce to da plati Kinezi? Sve se bojim. I tako fisibility studiju ko god da je napravio neka sad odgovara. A po drugoj strani tu ima posla Njemacki Siemens koji uvaljuje zastarjelu opremu jer kao dete sam imao tracnice i vozove na baterije i trafo i sistem da 2 vlaka stanu kad su jedan i drugi na istoj tracnici. Toliko o sramotnom sistemu kad citam vesti da su se 2 vlaka sudarila. Moj auto ima tracking uredjaj kojim ga mogu zaustaviti bilo kada a ne vlak jedan drugom da salju signal kad su na 500 m blizu i da se ugase motori i upale kocnice. Sramota tako jednostavan sistem. Ja vol oce Svabe da uvale miliarde zastario sistem. Nista drugo.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Kako je zaustavljena izgradnja pruge Beograd - Budimpešta: Nema para, a nema ni obećane tehnologije
Autor: Nova.rs
Info
•29.09.2023.
•06:35
Komentari 80
Nesa
Morate nešto da vidite, i da osećaj u sobi, koliko god bio udoban, nije isti kao na terenu.
B
Verujem da su vecinom ljudi okrenuti zapadu, koji Ajfon vide kao vrhunsko dostignuce telekomunikacionih uredjaja.
Preko 90% tog prestiznog americkog uredjaja je iz Kine, a ono malo sto nije iz Kine im je prodao Samsung iz Juzne Koreje.
U svoj svojoj prici o demokratiji, toleranciji i slicnom, ste u stvari ogrezli u kolonijalnom rasizmu.
Samo ima tu mali problem, Sloveni ste.
Za Joksu
Apple
Ja sam pitao" da li je iko ikada kupio od kineza nešto a da valja"? I stojim iza toga. Kinezi ne znaju ni cedku za testo da naprave a da ne smrdi na plastiku ili makaze a da se ne raspadnu. Evo "druže", po tvom savetu sam pogledao svoj računar: made in USA, moj telefon: made in USA, moj automobil Francuski, veš mašina Nemačka, gitara Fender USA, televizor Japanski....itd Nemam baš ništa kinesko, niti ču ikada imati, pa čak i "beli lukac" kupujem od Slovakinje iz Selenče a ne kineski iz samoposluge.
Istina
Duda
A di si ti moja
Хомер
Eliot
D. Lukić
Nikola
Subotica
onako
ovi sns projektanti nisu mufljuzi, neee oni to namerno. sve sto se radi radi se iz 2-3 puta. ako ne onda posle svecanog otvaranja sledi rekonstrukcija i saniranje istog. tako se vise novaca izvuce iz budzeta i jos vise opere.
sve je to direktivi!
a voz ni netreba da ulazi u suboticu nego da stane u toj sumi sa azilantima. dok se pruga zavrsi i mi cemo samo ilegalno moci prelaziti granicu.
Svetozar
Brka
Grbavi
BoeserWolf
29.09.2023 • 10:59
Citam ceo tekst i nigde ne vidim da se problem odnosi iskljucivo na deo pruge u Madjarskoj. Koliko vidim kod nas se radi punom parom i deluje da ce se do Subotice stizati brzim vozom 2024 godine kako je i planirano. Hajde da budemo objektivni.
Ili si naivan ili se informišes isključivo iz partijskog feljtona.
Prijatelj radi na tom projektu, problem do problema. Rekao je da se tom prugom nece voziti ni za dukat ako je budu ikad završili.
TsiBB
plastika i kič
Deks
Zebra
Razlika je u tome što normalne zemlje daju novac, a zemlje kao Srbija daju rudnike, reke, sve sto imaju. Države kao Srbija ne Mare za svoju zemlju!
Trst je njihov
Mađari pametno reaguju i uviđaju da im je perspektivnije i unosnije povezivanje prugom do Trsta.
Dana
https://magyarvasut.hu/cafolta-a-szaktarca-hogy-leallt-volna-a-budapest-belgrad-vasutvonal-kivitelezese/
Sabahudin
DD
Iznogoud
Mirko
Sonja
Srećko
VladaN
Kiza Klisa
Kinezi ne mogu
Jeli iko video Kineske pruge i vozove, i uporedite to što vidite svojim očima sa EU i Američkim prugama ?
Razlika je kao svemirski brodovi u odnosu na zaprežna kola u korist Kineskih pruga ! Hahahahahaha piše da Kinezi ne mogu da ispune EU standarde za prugu hahahahahahaha dajte ljudi uozbiljite se
Filip
021
Kostunica
Kinez
Manite
Varga
dobrivoje
Neo NSovac
Vozovi
SuperNova
Realista
seljak
. ( bili to demokrati ili ne ) oni su pokazali šta mogu
ALI treba imati na umu i da:
. EU će kočiti sve što inicira vlada Mađaraske
. Mađaraska vlada je "trn pod noktom" EU vladi
. a sve projekte Kine treba kočiti ( projekat 5G mreže, luka u Pireju i dovoz robe kroz Pirej,
izgradnja želežničkog puta Pirej-Budimpešta )
. Srbiju i Balkan držati na novou srednjeg veka, da bi
zapadni svet dao samo ono što on misli da pripada ovom delu sveta
/
i Hrvatska i Slovenija se tretira na isti način ,
i oni su beznačajne zemlje i ekonomski i politički
potrebni sa samo za glasanje u EU parlametnu i NATO
/
verovatno se neće objaviti moj komentar, jer
ne odgovara "zahtevima što je dozvoljeno"
Fox
G pen
Dragan
I naravno da bi bilo logično da su sistemi isti uniformisani i bilo bi bolje da nema ukrštanja železnice i puteva, a ne različiti kao u evropi pa kod svakog novog dizajna (projekta) postoji mogućnost greške.
Nego su verovatno u pitanju prikrivene sankcije i pritisci na Mađarsku i Srbiju.
Zoki
PeraTrta
Dule
Jeste, Kinezi koji grade magleve i vozove od preko 400kmh ne umeju da izgrade sigurnosne sisteme po EU standardima. Biće da fali para i da se cenkaju sa Mađarima i Srbima ili da neko iz EU pokušava da koči ovaj projekat. U ovom slučaju ne verujem ništa srpskoj i mađarskoj železnici.
Maša NS
Bas moje
joksa
Ili
Nikola
P
B
Duza deonica nego Srbija sa Kosovom.
i nije ovo do Kineza.
Inace, Bg-NS smo pravili vise od 10 godina.
Mila
Lidia
Luka
Jana
hm
KingSRB
/
treci put vojvodina ne bi trebala srbiji tolerisati prevaru.
Kolarov
TsiBB
2. Ostadosmo bez željezničkog prevoz do?
3.Kineske firme će platiti velike penale Srbiji?
leming
Samo mali, iskompleksirani narodi sa podaničkim mentalitetom ulaze u bilo kakvu kombinaciju sa njima i Rusima.
Milos
Dare
:(
/
goran
Da se podsetimo!
„Studija izvodljivosti o modеrnizaciji prugе Bеograd – Budimpеšta za brzinе od 200 kilomеtara na sat bićе završеna do kraja juna, a radovi ćе počеti do kraja 2015. i trajaćе dvе godinе.“
Tanjug, 13. 4. 2016. godine
“Što se naše strane tiče, mi (prugu) Stara Pazova – Novi Sad već radimo.“
RTV, 23. 3. 2017. godine
„Već radimo deo pruge Stara Pazova-Novi Sad, a počinje Beograd-Stara Pazova. Za godinu i po dana ćemo Beograd-Novi Sad ići za 40 minuta. Biće mnogo bolje vozom nego kolima. I to centar-centar.“
TV Happy, 21. 8. 2019. godine
„Mi ćemo novembra 2021. godine, dakle pred kraj 2021. brzim vozom ići od Beograda do Novog Sada. Dakle, Beograd – Stara Pazova, Stara Pazova – Novi Sad. Kad kažem brzi voz, to je 200 kilometara na sat.“
22. novembar '22, početak izgradnje brze pruge Beograd–Budimpešta, od Novog Sada do Subotice i granice sa Mađarskom, predsednik Srbije Aleksandar Vučić rekao je da će Srbija pre kraja 2024. godine završiti svoj deo pruge, a Mađarska 2025.
07.04.2023. Tanjug, 021.rs
Vučić: Deo pruge Novi Sad - Subotica biće završen i pre 2025. godine
Idemo nova tura besomučnog laganja!
https://www.istinomer.rs/analize/cekajuci-brzi-voz-do-novog-sada-docekali-jos-jednu-novu-godinu/
Bot početnik
Milan NS
Tema: "Lažu!"
Banderaš
Darkness
002211
Ištvan Bećar Pecaroš
Gurno malo prst u oko drug Orban drugu Aci...
Dragan Ugrinov
zajebani
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H