U svim ovlascenim servisima mozete doterati bilo koji model njihovog brenda, nebitno da li je elektricno vozilo ili ne.
Automobil na elektricni pogon se ne razlikuje previse od konvencionalnog, da bi njegovo odrzavanje zahtevalo drugaciju radnu snagu od postojece. U Srbiji ne postoji zakon koji se bavim radom auto-mehanicara, pa vam samim tim nije potrebno apsolutno nikakvo obrazovanje iz te oblasti da biste se bavili tim poslom. Naravno, vecina ih svakako radi u svojim garazama na crno, ali i oni koji imaju legalne servise uglavnom imaju zavrsene srednje skole za nesto sasvim drugo. Bolje da se pozabave lopovlukom i neradom mehanicara, nego time koliko ih ima, jer ih ima i previse, samo sto nemaju pojma ni o cemu.
@ Salamander
U pravu ste. Oni su, nadam se uskoro, prošlost. Slična je priča i sa solarnim i vetro parkovima.
Sve je to samo trenutna moda i priča o nečem novom i "uspešnom", u nedostatku boljih rešenja.
U celom srbistanu trenutno ima 98 punjaca sa 32A ! Kod kuce mozete da punite na suko uticnicu 16A par dana ili ako ste bolje Srece na 24A ! Brzi punjac od 100A ne postoji niti je u interesu da se instalira ! Bitno je da se skupo proda litar goriva i nista vise. Lepo ja pisao,samo navijajte za srbistanna tv ekranima a isti vam zavlaci ruku u dzep i vadi vase novce !!!!
Takvi automobili se ne popravljaju nego se samo zameni deo novim i to je to a da naučite vam je potrebna dobra volja i neki kurs od tri meseca to je slučaj i sa svim novim motornim vozilima to sto se kod nas sve budzi pa vas na kraju izadje skuplje od novog dela je druga priča
A šta da popravljaju na električnim automobilima? 60% delova što se tiče redovnog održavanja su isti, module upravljanja i pogona niko ne "popravlja" već se komplet zamenu sa novim, na osnovu dijagnostike. Cena održavanja električnog automobila van fabričke garancije je sumanuta - to proizvođač zna i jedva čeka taj momenat.
Za popravke električnih automobila trebaju fakultetski obrazovani inženjeri a ne polupismeni klinci sa trogodišnjim kursom nošenja bureka. Posao automehaničara jeste prljav i biće prljav dogod se kod nas budu vozili krševi.
Prvo što je to užasno prljava tehnologija, zbog baterija.
Drugo, što su te baterije neugasive, temperatura plamena je užasna.
Treće dim plamena im je strahovito otrovan.
Četvrto: zamena baterija je skupa kao i auto.
E, sad, da je baba imala točkove... ta koncepcija prevoza pripada Nikoli Tesli i ne podrazumeva baterije, nego rezonantna induktivna kola.
A ovi bogataši kanda zloupotrebljavaju njegovo ime, kontra njegovog projekta i patenata, ne shvatajući suštinu prirodnog etarskog, kosmičkog poretka.
Bogataši su zaustavili bežičnu tehnologiju Nikole Tesle i prisilno razvili prljavu naftnu industriju, a sada guraju još prljaviju Litijumsku industriju.
E, zato je to najprljavija podvala, za još prljavije novce.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Elеktrični automobili stižu na puteve Srbije, a nеma ko da ih popravlja
Autor: Dnevnik
Info
•01.10.2023.
•23:10 > 08:17
Komentari 17
Milos
w/e
Automobil na elektricni pogon se ne razlikuje previse od konvencionalnog, da bi njegovo odrzavanje zahtevalo drugaciju radnu snagu od postojece. U Srbiji ne postoji zakon koji se bavim radom auto-mehanicara, pa vam samim tim nije potrebno apsolutno nikakvo obrazovanje iz te oblasti da biste se bavili tim poslom. Naravno, vecina ih svakako radi u svojim garazama na crno, ali i oni koji imaju legalne servise uglavnom imaju zavrsene srednje skole za nesto sasvim drugo. Bolje da se pozabave lopovlukom i neradom mehanicara, nego time koliko ih ima, jer ih ima i previse, samo sto nemaju pojma ni o cemu.
Samo da se priča
U pravu ste. Oni su, nadam se uskoro, prošlost. Slična je priča i sa solarnim i vetro parkovima.
Sve je to samo trenutna moda i priča o nečem novom i "uspešnom", u nedostatku boljih rešenja.
Sale Savić
/
Детелинара
Електрични аутомобил се не квари? Нема трап? Нема систем управљања? Нема уље за волан и кочнице? Нема електронику? Нема клима уређај?
D
gari
Dejan
zztop
Rade
Realista
RoBot
Trt
Šajkaš
Pričaš da bi pričao, nikad nisi video EV sem verovatno na slici ili u prolazu.
Joja
Salamander
Drugo, što su te baterije neugasive, temperatura plamena je užasna.
Treće dim plamena im je strahovito otrovan.
Četvrto: zamena baterija je skupa kao i auto.
E, sad, da je baba imala točkove... ta koncepcija prevoza pripada Nikoli Tesli i ne podrazumeva baterije, nego rezonantna induktivna kola.
A ovi bogataši kanda zloupotrebljavaju njegovo ime, kontra njegovog projekta i patenata, ne shvatajući suštinu prirodnog etarskog, kosmičkog poretka.
Bogataši su zaustavili bežičnu tehnologiju Nikole Tesle i prisilno razvili prljavu naftnu industriju, a sada guraju još prljaviju Litijumsku industriju.
E, zato je to najprljavija podvala, za još prljavije novce.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H