Na društvenim mrežama često se mogu videti snimci kako na domaćim auto-putevima, pri najvećim brzinama, sa kamiona ili šlepera koji prevoze šljunak ili pesak, spadaju delovi tereta.
Ovo može samo u Srbistanu, iz razloga da kamioni mafije ne bi gubili vreme zatvarati i otvarati cirade. P.S ranije je bilo obaveza pokrivanja, ali mafija izmenila zakon. Čemu služi Agencija za bezbednost saobraćaja?
Sve češća su loša iskustva sa "maglom" na mostu Slobode kad naiđu kamioni koji nose pesak i šljunak za izgradnju novog mosta. "Piče" 90-100, ne daju se zaobići, sve golobradi "profesionalci" a mozak nerazvijen. Niko od nadležnih da se usprpotivi.
Kakav previd i nedostatak u zakonu? Zivite u Srbiji! Odredba je 2018.izmenjena zato sto je tako izlobirano! Mi smo drzava gde za pare sve moze da se prilagodi! Kako kad predju granicu, gospoda stavlha cerade! Zato sto tamo bivaju pareno kaznheni. Ovde, je sve dozvoljeno! Zato sto smo na nivou Kolumbije 80tih.
Pomnozite kubikazu kade koja prenosi sljunak, pesak, kamenje itd (22 m³ na takozvanim cetvoroosovincima) ili 24-27 na poluprikolicama, sa prosecnom gustinom (~1600+ kg / m³) takvih tereta, a uzmite u obzir da se neretko koriste i vece kade koje nisu za tu namenu. Dakle, samo tereta ima oko 35-45 tona, iako po zakonu brutto masa vozila ne sme da prevazilazi 40 tona (sto dodje oko 24-27 t tereta), osim ukoliko nemaju dozvolu za to (crvene tablice, koje se retko vidjaju).
Naravno, to se sve radi za drzavne projekte, a cene su napravljene tako se bez pretovara ni ne isplati raditi. Dakle, problem koji vidite je samo vrh ledenog brega. Postoje brojni drugi bezbednosni rizici kao i neizbesno unistavanje puteva.
Upravo to mi se dogodilo pre mesec dana. Išao mi kamion turske firme koja gradi autoput i sa njega mi kamen u punoj brzini razbije šoferšajbu. Okrenem se za njim i uspit pozovem policiju koja me ladno otkači time da sam napustio mesto nezgode, kao morao sam stati i onda ih zvati na uviđaj. Na pitanje kako da onda zaustavim vozača kamiona, kaže trebao sam upamtiti broj? U mimoilaženju dakle po njima, pamtite svaku tablicu, zlu ne trebalo? No ni to ne garantuje naplatu štete jer vam nisu stakla osigurana kaže on. Ništa, prekinem vezu,obiđem i zaustavim kamion, sreća je pa su turski vozač i njegov šefovi bili i više nego korektni pa sam uspeo da naplatim od osiguranja, inače da su na bilo koji način negirali krivicu(osiguranje je tražilo i naknadnu izjavu od vozača, bez obzira na prvobitno priznanje),platio bi iz svog džepa, eto kako se pišu zakoni u ovoj zemlji.
Ali decenijama im se to desava. Sta se to menja jer kamiondjije zbog pripadanja investitorskom klanu su izuzeti od sankcionisanja zbog prekrsaja. Gori od taksista. Inace, do bacanja jogurta je postojala komumalna inspekcija(ne policija) koja je vijala tako nesto.
Prosle godine u Vrbasu idem iza kamiona koji je pretovaren secernom repom. Smanjim gas i odmaknem se od njega. Nakon toga auto se ubaci ispred mene i par minuta kasnije jedna repa mu pada na sofersajbu i razbija je. Ne znam sta se desilo posle toga jer sam uspeo da obidjem obojicu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Kamionima ispada tovar po auto-putu što može uzrokovati nesreću: Za sada bez kažnjavanja
Autor: Blic
Info
•01.10.2023.
•23:24 > 11:27
Komentari 9
Slav.Co
Savica
Kamen Chan
Marta
w/e
Naravno, to se sve radi za drzavne projekte, a cene su napravljene tako se bez pretovara ni ne isplati raditi. Dakle, problem koji vidite je samo vrh ledenog brega. Postoje brojni drugi bezbednosni rizici kao i neizbesno unistavanje puteva.
Prolaznik
G pen
repa
Mo
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H