Autor: Euronews Srbija

Info
04.10.2023.
20:58
Stonsi, Madona, Dipeš Mod, Robi Vilijams, Metalika, Bijonse i Rijana u Beogradu. Pre deceniju i više to je bila normalna stvar.
  • Sistemska greska

    08.10.2023 03:34
    Sistemski se odavde proteruje sve normalno i urbano i jednostavno ovde publike nema, nestaje, nismo vise deo normalnog sveta. Ovde ostaju fanovi ace lukasa krleuše i cece... Negativna selekcija u svom najgorem obliku.
  • Jaa

    07.10.2023 09:42
    skinuti cenu goriva na pola pa ce svuda da se stigne a blast ce zauvek da vladaj jer sve cemo zaboraviti samo gorivo nize Al pohlepni pogresno savetuju
  • Samo cena

    07.10.2023 07:27
    Posle korone
    Muzičari (ili organizatori) su nabili cene u nebo. Najjevtinije za Depesche Mode sam platio 100€ na kartu, a na Stinga sam hteo da idem, ali su bile 400€ karte. Arctic Monkeys - najjevtinija bila preko 200€. Zato je Prijovićka i popularna.
  • Proleter

    07.10.2023 03:55
    Ratovi 90 ih, pink, turbo džihad patriotizam, žare i Goci Baja nindža, radikali, nasilje, ratko mladić,.......jeftin parizer. To su uzroci zašto nema velikih muzičkih svetskih zvezda.
  • Danica

    06.10.2023 22:15
    Samo pitam..
    Zašto nikada nije bila Alicia Keys?
  • Milos

    06.10.2023 21:11
    Na primer, karte za prethodni koncert brajana adamsa nisu bile skupe uopste, problem je sto smo muzicki neobrazovani i slusa se samo muzika gde se peva o parama, modi itd. Kad se pogleda sta slusa danasnja omladina, onda me ni ne cudi sto je prazna stark arena. Zato kad peva desingerica, vojaz i ostali sve je puno. Problem nisu toliki pare, jer ti realno da izadjes na splav, bez 100e ne mozes, i eto ti jednog koncerta.
  • ZB

    06.10.2023 20:59
    А и нема ко да гледа. Завладао тотални примитивизам. Царују цајке.
  • KLF

    06.10.2023 16:06
    @Ferro

    Žao mi je što moram da ti srušim sneška, ali postoje i drugi veliki rok bendovi osim navedenih čiji članovi imaju ispod 60 godina i oni uglavnom sviraju po Evropi.
  • @Ferro

    06.10.2023 14:45
    Ko kaze da moraju da naplate? Izvini, molim te, sta su oni ili sportisti bitniji od bilo kog lekara ili univerzitetskog profesora pa moraju da naplate milione? Dalje, Kalifornija je jedna od drzava sa najvecim troskovima zivota u SAD, stavi te cene negde u unutrasnjosti, ne bi im dosao niko. Pritom govorimo o Gansima 2023. a ne na vrhuncu krajem 80ih, AcDc koji zive od bajkera na standardnoj setlisti i Metalici i Mejdenima koji jos mogu da ponude prihvatljivu svirku, ali ni to nece moci jos dugo.
  • Ferro

    06.10.2023 08:08
    Ako još ov neko pročita
    Karte moraju biti skupe. Muzičari moraju sve to da naplate.
    Ko neće da ide "napolje" da posećuje koncerte ili nema mogućnosti , to je poseban problem za analizu (društvenu).
    Činjenica je da veliki (popularni) bendovi/pevači/pevačice zaobilaze Evropu generalno. Amerika je jedini siguran izvor velikih prihoda.
    Mislim da baš danas počinje trodnevni festival u Kaliforniji. Nastupaju : GNR , Metallica , Iron Maiden , AC/DC!!! , Tool...
    Najeftinija karta za 3 dana (stojanje 100m od bine) košta 600 USD.
    Ko voli nek izvoli.
  • Нисам ја

    05.10.2023 23:31
    Милан М. је
    Овај град је некад бацао светла далеко. Овај град би могао боље. Ови људи су ваљда заслужили боље. Ми то можемо заједно...
  • Dušan

    05.10.2023 21:46
    Eh
    Nema publike za recimo Guns N Roses? Hm?!
  • Jagoda

    05.10.2023 18:10
    Pff kad su alavi na pare i ne treba da dolaze u Beograd, nisu dobrodosli. Zna se cemu sluzi koncert za bleju i dobru zabavu
  • Bole

    05.10.2023 16:55
    @Posetilac

    Situacija je još gora kad uzmeš u obzir da je Metallica jedan ozbiljan i kvalitetan koncertni bend a HIM je đubre.
  • Posetilac

    05.10.2023 16:36
    Metallica 2004. ulaznica cca. 35e, stadion, full set lista. Ville Valo, znaci ne Him, 2023. ulaznica skoro 40e za Dom omladine i mozda 4 pesme Hima plus novo djubre! Tada sam kao student mogao da priustim Metaliku, danas mi sa platom od preko 1000e nije svejedno da odvedem zenu na koncert pevaca Hima. Ne daj Boze nesto jesti i popiti. Cinjenica je da su streaming servisi drasticno smanjili prihode bendovima, jer retko ko kupuje albume. Naviklo se na milione i avione pa je jedini nacin da naplate kroz sumanute cene ulaznica + merch. Dodajte malo inflaciju i eto. S tim sto ista cena karte ovde i u Nemackoj ne moze imati istu posecenost da 'be jez jeza.
  • Maja

    05.10.2023 13:46
    Koja publika
    Kome da dovedeš svetske zvezde? Ovo je zemlja gde Aleksandra Prijović tri puta napuni Arenu.
  • Mire Naselje

    05.10.2023 13:42
    Slusa se turbo folk
    Jednostavno je: nece niko da dodje jer su upuceni u to sta se ovde desava, da sutra dodju Stonsi u Beograd da sviraju ne bi doslo ni petsto ljudi. Zato Baja Mali Mindza (ili kako se vec zove), Ceca, Karleusa imaju rasprodate dvorane sa tom svojom satro turbo folk muzikom. Najbolje mi je kada citam ovde komentare kako je Zapadnjacka muzika smece i slicne stvari. Ja muziku delim na dobru i losu a slazem se da na Zapadu vise nema tako dobre muzike kao ranije ali i Istok mi nije nimalo zanimljiv, imaju taj korejanski pop, o Rusima i njihovoj muzici ne bih nista ni rekao ali ima mnogo dobrih pesama koje su ranije napravljene a vrede i danas. I domace i strane tako da ja slusam muziku iz 80-tih i uzivam u njoj.
  • Mastodont

    05.10.2023 13:33
    @XX

    Nisi obavezno progresivan ako slušaš stranu muziku, ali jesi 100% zaostali seljo ako slušaš ova domaća njakanja.
  • Nekoliko razloga

    05.10.2023 13:14
    Iskreno se nadam da će se u Srbiji nekad ponovo slušati i stvarati ta muzika, da se stvaraju i oni vrhunski filmovi, jer to će biti onda kada budemo imali ponovo visok standard i para kao 80-ih. Međutim to se neće desiti nikad ako budemo vezani za EU, jer oni Srbiju guše jer cilj Anglosaksonaca je da unište Srbe i Srbiju.
    Kad smo ovo apsolvirali da nas Anglosaksonci ne vole, jedina mogućnost Srbije da dostigne standard, da stanovništvo ima para, i da se iz te opuštenosti ponovo vrati ovoj kvalitetnoj muzici i vrate zanimanju za umetnost je da se učlani u BRIKS, sa tim članstvom Srbija će postati bezbedna i bogata zemlja.
    Međutim postoji još jedan razlog, a to je pošto ni na zapadu više ne cveta cveće, oni više nemaju kvalitetne muzike kao pre, tako da nemaju više opuštene ljude, koji iz te opuštenosti mogu da stvaraju dobru muziku. Ovo što sada prave od muzike je nezanimljivo. Koliko god da nas Anglosaksonci mrze, a mi Srbi moramo to uzeti kao normalnost kako bi se postavili tako prema njima da nas ne mogu ugroziti, i tek onda ćemo imati normalan odnos sa njima. Bez obzira na to što nas ne vole i Anglosaksoncima želim da imaju kvalitetnu muziku i filmove kao nekad koje bi i nas ovde mogla zanimati, jer bi to značilo da se i oni izvadili iz finansiskih problema i dolaze sebi. Ne želim im da propadnu.
  • Ljiljana

    05.10.2023 12:59
    Dno dna
    Naša muzička industrija, ako se tako može nazvati više ,je toliko jadna,ružna, besmislena...a omladina to sluša. Sve je manji broj živih ljudi koji slušaju pravu muziku. Budimo realni, nemojmo da se vadimo na prostor i slične gluposti. Zatupljen narod i ende!
  • Sale NS

    05.10.2023 12:55
    A ko je još dolazio?
    Stariji će znati ko je sve ovde (SFRJ) bio i to u vreme najvećeg napona snage i uspeha: Eric Clapton, Tina Turner, Jethro Tull, Deep Purple, Queen (Zagreb sa Fredijem), Santana, Peter Green, EW&F ... kasnije Rolling Stones, Dire Straits (Split), Simply Red, Spandau Ballet... Phill Collins (najboli zvuk u Areni ikada), Queen sa P.Rodgersom, Eros Ramazotti, Sting... ima toga još ali se teško setiti!
  • Micki

    05.10.2023 12:51
    Ne trebaju nam svetske zvezde
    Mi imamo Zvezde Granda, JK, Cecu, Daru Bubamaru (koja inace za Svedsku pise "svedcka"), Lukasa, Stoju, Seku Aleksic... Sta hocete vise?
  • ocigledno je

    05.10.2023 11:23
    da su
    i kultura i neukus zadojeni politickim razmisljanjem !
  • noname

    05.10.2023 10:27
    pitaj direktno muzičare
    Pitatajte preko tog intraneta i face nešto knjige zašto ne dolazite u Srbiju sem na EXIT umesto da pitate okolo
  • Realno

    05.10.2023 10:15
    Da se razumemo , pogledajte muziku u zadnjih 10 godina, nista novo nije izaslo, cisto prepevano odnosno ukradeno od hitova od pre 40, 50 godina. Super modeli , zenski izvodjaci kao eminentni DJ-ejevi, jel Vam treba bolji signal u kakvom je kanalu muzika. U Americi se svi smejali tehnu i house pre 15 godina, sada svi tamo u uzrastu od 15-35 slusaju to i loze se na festivale,a ovde u Evropi masa se lozi na rep sa autotjunom i laznim crncima. Na kraju pogledajte modu tada (odecu i obucu i tetovaze pre 40 godina) i ko sada to radi. Ima naravno par novih stvari ali sve je to tanko. Na kraju pogledajte EXIT , ko je bio a ko sada dolazi i kakav je trend. Mozemo svi da patimo za nostalgijom kako je pre bilo dobro, novi talas , novi ljudi i nove musterija na kraju. Ne odredjujem ja pravila.
  • Miloš

    05.10.2023 09:43
    @TwinMos
    Samo ti papane nastavi da slušaš Krmeljušu.I nisi za bolje.Bitno je da ti je potpis na čistom srpskom.
  • Hellerdome

    05.10.2023 09:42
    Zid
    Sudeći po nekim komentarima, za Srbiju je najbolje da se ogradi zidom visokim 160 metara i ostavi samo prolaz prema Rusiji. Zapadno smeće? Pa ok, ima i toga: Rihanna, Shakira, Kardashians, Niki Minaj itd. Sve pandani Karleuši i ostalim, kako ih već zovete. Kolektivna lobotomija.
  • TwinMos

    05.10.2023 09:01
    Preostali i zaostali pacenici koji u 21. veku slusaju to britansko i americko djubre, uglavnom nemaju ni za sendvic, a kamoli za ove karte. Dobro je, i nadam se da ce nas zauvek zaobilaziti!
  • Joca

    05.10.2023 08:47
    @alejandra
    Kako Dara od Alejandra?
    Pali i ne lupetaj.
  • Seljana vlada

    05.10.2023 08:46
    Pa kad ljudi slusaju baju malog knindzu a ne normalnu muziku.
  • Pera

    05.10.2023 08:46
    TURBO ŠABANERIJA
    Brena, Jeca, Aca, Ceca, i njihova deca... Mi smo turbo-šabansko-nebeski narod, volimo da smo bez mozga, zuba, čiste svesti, i zdrave pameti! Mi, "najstariji narod na svetu", mi Isus je bio Srbin, mi "sve je srpsko od Londona do Japana"... Mi, diplomaca, magistara, i doktora nauka kao nigde po metru kvadratnom, a prosta rečenica se teško sastavlja i nema veze sa mišlju! Žene nam izgledaju kao porno dive, tako se i ponašaju, a muškarci kao mafijaši iz stripova...Mi lažovi, lopovi, cinkaroši, poltroni, i jajare! Turbo Šabanija je drugo ime Srbije. Da se ne lažemo.
  • Marko J.

    05.10.2023 08:38
    Plaćač poreza @ Naravno, potpisujem, sve to , a i niko normalan ne zeli da slusa ta primitivna, u umetnickom i svakom drugom smislu ruzna i iritirajuca, apsolutno bezvredna anglosaksonska arlaukanja i jaukanja iz proslog veka. Eto, bas pre par dana je moja cera sa drugaricama istamburala jednog takvog zaostalog klinca koji je hteo da svoj bolestan i ultramanjinski ukus nametne drugarima iz razreda! Pocastio sam je za to dobro delo i to siroko, srpski!
  • Ahab

    05.10.2023 08:35
    "...Osim što nije spremna da izdvoji veću sumu novca za karte, srpska publika navikla je i na besplatne koncerte koje finansira država..."
    A ima malo i do ukusa publike ovdasnje kokanda, a?!
    Prija eno puni arenu ko da je mala sala bioskopa i samo jos fale lavovi i gladijatori i da hleb bacaju u publiku.
    Ova drzava je postala cucavac.
    I to lose odrzavan cucavac.
  • ovdašnji

    05.10.2023 08:26
    Ako ćemo pravo ni u Zagrebu ne nastupaju sve te "zvezde" i ako ćemo istinu u Novom Sadu nikada nisu ni nastupale...pa ni pre dođoša kmee
  • Elvis Dži Prisli

    05.10.2023 08:24
    Bristol sound
    Pa bio je onomad Triki u Nišu - i kako se to završilo?
  • Đorđe Čvarkov

    05.10.2023 08:09
    @Mića
    To što si ti nepismen samo potvrđuje njene reči.Pozdravite vašu mamu.
  • Marko

    05.10.2023 08:06
    Srpski novac im ne smeta
    Kako nas zaobilaze kada svaki antisrpski pevac iz regiona moze da peva u Beogradu i da nam se smeje u lice. Svaka cast Vucicu na politici stabilnosti i dobrosusedskih odnosa.
  • XX

    05.10.2023 07:59
    A da odrastete? Sa 50 godina ići na koncert Madone? :) I još to nazivati umetnošću ili progresivnosću ako slušaš STRANU muziku (deca u osnovnoj se tako hvale da bi bila in)
  • Samo pitam

    05.10.2023 07:54
    A koji je Njegov omiljeni bend? Koga bi On voleo da sluša uživo, da mu sviraju u Srbiji .... ?
  • Sirotinja

    05.10.2023 07:46
    Odakle mi 200e!?
    Bila su 3-4 koncerta u prestonici ove i prošle godine koje sam zaista želeo da posetim, ali kad stavim na papir, za mene i suprugu da odemo na koncert iz NS u BG treba nam 200e i to samo za prevoz i karte... A dvoje dece kući...
  • NS

    05.10.2023 07:15
    Kad su karte 5 puta skuplje nego ranije
  • Muzikolog

    05.10.2023 07:14
    Zahvaljujući protežiranim opskurnim audio-vizuelnim medijima koji već 25 godina nameću NEkulturu, ovde je postalo dominantno teheransko arlaukanje na orijentalne ritmove, što je osim jazz, rock i blues muzike potisnulo i prelepe izvorne melodije autentične srpske muzike.
  • A

    05.10.2023 07:13
    i nisu u duhu novoelitne "kulture" ciriličnih srbomani**ka.
  • mile

    05.10.2023 07:04
    Pravi razlog je sto nas stranci vide onakve kakvi smo,ne moze vise zaraditi neki nas nazovi biznismen posrednik od izvodjaca i tu je problem,a sto se tice cene karata pa koliko nas odlazi preko da gleda neki koncert i ne pita za cenu.
  • xqt

    05.10.2023 06:52
    Jednostavno
    Dva su razloga: skupe ulaznice u kombinaciji sa besparicom i opšta seljana koju su oktroisali polupismeni nazadnjaci.
  • Grunf

    05.10.2023 06:35
    Generacije odrasle na pinku, ucene mrznji, ucene da ih ceo svet nevoli, odrasle sa pogresnom slikom dobrog i lepog, bez licnog stava i razmisljanja imala bi novca za ulaznice ali nema interesa za textove bez mrznje i nacionalistickog velicanja sebe samih.
  • rale

    05.10.2023 06:17
    Ja sam se prebacio na slušanje kući. Par dobrih slušalica i USB DAC može se nabaviti za par stotina EUR i eto zabave. Uopšte mi ne nedostaje stajanje satima u gužvi, duvanski dim, preskupo piće, loše ozvučenje ili ne-akustična sala. Sećam se jednog od poslednjih koncerata na koje sam išao u SKC Beograd - bend je došlo da vidi par desetina ljudi, mikser pojačao ozvučenje kao da je puna sala, a ono mermer okolo još više odbija zaglušujući zvuk. Koje je samo olakšanje bilo izaći napolje...
  • Zivkovic

    05.10.2023 05:49
    Kubik daske je 35000 din plus da ti doteraju. Probajte bilo šta u životu da uradite osim kafe u centru pa da vidite šta je skupo. 100 eur za koncert nije ništa ako je strana zvezda. Za 100 eur nemaš danas ništa, ni informatiku da platiš.
  • Vojvodjanin

    05.10.2023 05:28
    Ac/dc kad je bio ceo Balkan se sjatio u Beograd. Mani me Rijane. To nije za koncert.
  • Mićo

    05.10.2023 05:18
    @Alejandra
    To što si ti rođena u kamenom dobu, nemora da znači da su i ostali.
  • Nikola

    05.10.2023 03:34
    Samo bih primetio da svi znate za Priju. Ja do sada nisam ni čuo za nju.
  • jednostavno

    05.10.2023 00:04
    Ove godine punoletstvo sticu rodjeni 2005. Da li stvarno mislite da ta generacija, pa i stariji znaju za Stonse, Metaliku, Stinga… Oni su odrastali, obrazovali se i formirali po uzoru Pink kulture. Vec sada, kada gledate decu ciji roditelji su rodjeni posle 1995. vidite jasne posledice!
  • Hello

    05.10.2023 00:01
    21 vek, elektronska muzika je u ekspanziji vec 10 godina, nazalost DJ Vam je preuzeo ulogu “benda” za siromasne. Treba biti realan i to je to. I da dodju, skupo je za nas(vecinu). Ti svi bendovi su naplacivali ulaznice pre 30 godina ko DJ-evi sada. 10-20 evre ili dolara. Alkohol i duvan skupi, droza jeftina. Nazalost, tako je.
  • Vladimir

    04.10.2023 23:45
    Sećam se kad je bio Muse, oko 1300 ljudi bilo na tom koncertu. Oni svirali kao da je 100K bilo. Tužno i poražavajuće, ali bar su ispoštovali ljude koji su došli.
  • @Alejandra

    04.10.2023 23:36
    Ne poznajem nikoga ko sluša narodnjačko smeče a mlađa sam od 30. Vi se družite s polusvetom, biće da je tu problem.
  • Neo NSovac

    04.10.2023 23:13
    Zato Baja mali Klidza

    Dolazi i na mejn i na after!

    Za iste pare
  • Plaćač poreza

    04.10.2023 23:12
    Zaobilaze Srbiju zato što je ovo proruska, antidemokratska, antiEU,, anticivilizacijska, bez preterivanja komunistička zabit.
  • Zika

    04.10.2023 23:06
    Normalno.
    Ne znam nikoga ko jos slusa tu tudjinsku muziku.
  • Kiza

    04.10.2023 22:46
    Ja i da sam milioner ne bih dao 150e za kartu, da svira i pokojni Elvis. Jednostavo, to je bezobrazno skupo. Pogotovo u današnje vreme Interneta kad sve postoji i online.
  • NS

    04.10.2023 22:44
    Idem da slušam te bendove preko kad mogu, jer ovde nema izgleda da iko dodje.
    Narod nema para za leba, a kamoli za koncerte ove ili one muzike, kulturu,predstave...dobro, osim za Priju, za nju se nadje..
  • Eh

    04.10.2023 22:24
    Sns je sve uništio.
  • menadžer

    04.10.2023 22:23
    Muzičke zvezde NE zaobilaze Srbiju. Trebalo bi neko da ih pozove, i tek tada bi oni došli. A to se ne dešava jer danas nema kod nas tog organizatora koji sme da preuzme rizik isplate tražene cene izvođačima, zakup arene (ili nekog adekvatnog prostora), marketinga, štampanja ulaznica, troškove transfera i smeštaj u najboljim hotelima za muzičare i ekipu a na kraju, sve to da pokrije prodajom ulaznica koje bi se morale prodavati po astronomskim cenama koje bi mogli da isprate samo malobrojni gledaoci.
  • Vojislav

    04.10.2023 22:22
    Mi smo pod samonametnutim kulturnim sankcijama. Ovaj rezim je ubio svaku kulturu i zelju za istom. Poseljacio je i banalizovao sve. Kultura je bila zivlja 90tih nego sad, cak i pod najvecim sankcijama.
  • Binturong

    04.10.2023 22:20
    Publike ima u Beogradu, Novom Sadu, i možda još par mesta. U ostatku Srbije niko više ni ne sluša stranu muziku. Samo autotjun i krajiške.
  • Dogodine u Botošu

    04.10.2023 22:19
    Nasa publika se veseli srpskom rodu, nema tu svetski muzicari sta da traze.
  • Dejan

    04.10.2023 22:14
    Mislim da je platežna moć glavni krivac za ovo. Svetske zvezde misle da svi imamo novca kao da živimo na Menhetnu. Ne bih platio 100 evra kartu za koncert taman da nastupa moj najomiljeniji izvođač.
    A što se tiče ljudi koji kukaju da nema koncerata stranih zvezdi, to je samo jedna glasna i vrlo licemerna manjina. Zato što je popularno napisati da je Aleksandra Prijović seljanka, a Mejdeni su mnogo kul i urbani. A ti isti koji to pišu ne bi otišli na koncert Mejdena ni da im neko plati, nego je lako pljuvati po internetu.
  • pera

    04.10.2023 22:13
    ..
    Samo Ceca i Jeca. I BMK.
  • Realno

    04.10.2023 22:11
    Previse patetike
    Takmicenje je da li Prijovic moze do 5 arena ili Merlin preko?! Probajte da dovedete Coldplay ili nesto od navedenuh umetnika u prajmu. Nije bas tako kao sto kaze gospodin. Publika rado ide u okolne zemlje i jos placa kartu za prevoz...Bice da nema zelje za organizaciju!
  • dovla

    04.10.2023 22:10
    pa sta nije jasno napravite koncert pljugice i desingerice u areni pa ce doci 20000 klinaca. i vi svasta pisete kao da ne znate da je omladina unakazena.
  • Limanac

    04.10.2023 22:10
    Pa...
    Scorpions pre par godina u areni - cena bila okej.
    Ove godine su 3 puta skuplje karte bile.
    Ako na 3-4 hiljade ljudi koji plate 30€ kartu ne mogu da se plate izvođači to znači da traže previše. Ako traže previše - ne moraju ni da dolaze, jer ovo je treći svet.
    Metalika 2012. je imala oko 35-40 000 ljudi, a karte su bile 30-40-50€ u zavisnosti od mesta stajanja/sedenja.
    Prosto je nesrazmerno da grupa/izvođač koji dovodi 2-3 hiljade ljudi traži približnu cifru kao npr. Metalika, Rolling Stones i slični.
    Buking agenti i menadžeri su svesni da je ovo zona nižeg profita, s toga im je jednostavnije da gledaju evropske gradove.

    Na kraju krajeva - dok god se glasa za populističke rusofile, Evropa i evropski novac i plate će nas zaobilaziti.
  • Dejan

    04.10.2023 22:07
    V
    Sta ce oni nama,imamo mi nas domaci talog koji ne-svesno unistava frontalnu regiju cortex-a ,,trajno,, ! Tako da zna se zasto nas zaobilaze, citiram ,,putuj Evropo,nemoj cekati na nas,nama je lepo ( uz baju,jk, cecu, albino i ostali trešeraj... ) Ne treba srblje da ide daleko, samo do Osijeka, Temisvara,Szegedina, da vidi samo razliku u ceni zivota i nista vise !!!

  • Apsurdistan

    04.10.2023 22:04
    Kako ne prolaze dobro svetske zvezde, gluposti?!
    Pa Prija tri puta napunila Arenu!!!
  • o ne

    04.10.2023 21:49
    ooo neee
    Vrlo važno. :)
    p.s.
    Neka, neka zaobilaze.
  • Ns

    04.10.2023 21:42
    Ekonomski ponor i civilizacijsko distanciranje od sveta.
  • Jelena ns

    04.10.2023 21:40
    Zato sto ovde Baja i Prijovicka pune hale i dvorane! Hahahahaaaa...horor!
    Respekt za onih 10% muzicki obrazovanih i osvescenih, koji i dalje opstaju u ovoj kulturnoj apokalipsi.
  • Sofer

    04.10.2023 21:39
    Dno dna
    Ma sta ce nam sveCke zvezde, kad mi imamo "priju"!
    Idi begaj....
  • zztop

    04.10.2023 21:38
    Kod kuće jaka konkurencija karleuša, ceca, baja knindža , lukas ...
  • Alejandra

    04.10.2023 21:28
    Nema veze ovo sa novcem, niko mladji od 40 godina ne slusa zapadno smece i to vam je to. Za dvadeset godina ce odumreti i poslednji prevareni i zaludjeni tim besmislom. Sjajno!
  • StevicA

    04.10.2023 21:16
    B.E.D.A od kad se ovako čudno piše Srbija...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna