Za motocikle, motocikle sa bočnim sedištem i teške tricikle vlasnici ubuduće neće morati da plaćaju porez na upotrebu motornih vozila za čitavu godinu.
od ovog nema vajde, zalazem se vise od 15god da na jednu tablicu mogu voziti tri vozila, kao u evropi decenijama, platimo osigiranje za najskuplji i tehnicki za ostale i vozzi, Al samo vlasnik, ne rodbina i komsije, to bi bilo pravedno resenje i akciza na benzin niza, realno manje zagadjenja jer su guzve manje, pozzz
Do sada, po trenutno važećem propisu,kraće od godinu dana, jedino je minimalno isplativo bilo reg. motor preko 1000ccm. Jer na motore velike kubikaže i snage si koliko-toliko osetio neko umanjenje premije osiguranja,pošto je za njih prilično velika premija za celu godinu. Imam motor od 1200ccm,i nekoliko godina unazad sam radio periodičnu reg. na 4 ili 5 meseci, gde sam imao uštedu cca 7-8 hiljada na svakoj reg. Jedva isplativo. Ako i porez podele na dužinu reg., tu će ušteda biti isplativa skoro svim kubikažama motora. A svakako, motore vozimo max 5-6 meseci. Bilo bi odlično da to i usvoje.
Daju ti da registruješ od 1 do 6 meseca ili od 6 do 12 pa ti biraj kad češ da voziš motor.ili je komplet registracija jeftinija samo10 % pa je neisplativo
Ja neznam zasto ne vrate trajnu registraciju skutera i u opste motorici do 49 kubika meni je bila trajna registracija na skuter a sad sam moro da placem i tablici i registraciju samo da bi dao pare drzavi i napravi mi obavezu da moram svake godine da placam registraciju da bi napunijo dzepove lopovima.
Smanjice se osiguranje na pola sa na primer 4000 na 2000 dinara a tehnicki opet svake godine mora da se radi i nikakva usteda, zasto nenaprave zakon da isprsvnost i stanje motora se isto odredi pa bi tehnicki mogao da vazi od 1 do 3 godine kojo je neznam tacno 3000-4000 hiljade dinara.
Tada bi bilo kao u ostalim zemljama !
To se zove uzimala-davala. Hoću da registrujem motor na 6 meseci,i kakvo smanjenje poreza? Lopovi to neće da prihvate,kao što je u EU,ali zato je mnogo gluposti preuzeto od njih kada treba da se dere narod.
Meni prosle godine skuplji tehnicki od osiguranja bio za motor od 125cc i sta mi znaci par stotina dinara jefinije,kad mi skinuli kozu na razne takse i tehnicki.
Da sam vlast dvotockase BiH oslobodio svega svih poreza da ih ima sto vise. Manje guzve u saobraćaju manje zagadjenja manje ljudi u GSP prevozu. Država ima koristi od prodaje servisa goriva pa valjda joj je dosta. Koliko poreza joj treba
Sve je to u redu da se ne placa recimo 4 premiski stepen pri svakoj vremenskoj reg.i ako nisi imao nezgodu a dok kada se reg.svake god.obara se premijski stepen i on je jeftiniji za oko 5000 tako da svakako se placa 2/3 cene ako hocemo vremensku sto se tice gore navedenih komentara posto vidim da pisu vrv ljudi koji voze samo kola da li je realno da porez na upotrebu bude veci za motocikl nego za auto koji je duplo lalsi ,ima 2 tocka i manje ostecuje haba kolovoz itd a pritom predje od 5-10 hiljada za sezonu
To znaci kad resis da vozis motor onda registrujes kad je sezona par meseci i ne placas celu godinu to bi tako trebalo da bude za sva motorna vozila ne samo za motore
Koliko ja znam, svaki treći motocikl koji sam video nije bio registrovan. Na skupu na Mišeluku recimo, garant pola vozila nema registraciju. Kako će pojeftinjenje nečega od 5-10% da natera onog što ne plaća ništa da plati skoro punu cenu? Znači, još jedna budalaština.
Šta sad to znači? Upotreba? Ni čamac se ne koristi cele godine, pa ni vikendice. Neko ni auto ne vozi zimi. Da li to znači da treba i tim kategorijama umanjiti porez? Sprdnja od države koja ispunjava želje i iživljavanja pojedinaca.
A mi koji vozimo kabriolete? Zasto nisu isti uslovi? Da li to znaci kako je vrh SNS-a posle terenskih Lambordzinija pokupovao Harleje pa gledaju da malo ustede?
Ovo je dobra vest samo za pojedine motoraše.Naime prema zakonima Srbije porez na motocikle,kao luksuz sa plaća za motore iznad 500 kubika (ccm) dok za one ispod se ne plaća porez, ali ja za motocikl od 125 ccm-a i dalje plaćam preko 100 evra registraciju i ta promena zakona meni,kao i ostalima neće značiti ništa.Ali,država je,ako uopšte ima dobre namere zato mogla da po ugledu na zapadne države omogući da može da se više motocikala vozi na jednu voz.dozvolu jer po logici stvari ne može se istovremeno voziti dva motocikla.Ja poznajem ljude koji se dovijaju pa registruju svoje dvotočkaše u Mađarskoj za 50 evra,ali to opet iziskuje neke druge predradnje da bi se steklo pravo na to.
Primetio bih da se radi samo o porezu (dakle ne i osiguranju i svim ostalim dazbinama), sto u prevodu znaci da ce cena registracije biti smanjena za nesto sitno.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Za motocikle se porez neće morati plaćati za čitavu godinu
Autor: FoNet
Info
•08.10.2023.
•14:48 > 14:49
Komentari 25
нс
Зар није боље да већина региструје!
Има ли паметних?
Jaa
Tibor
Dule
Darko
Milan Karanovic
Tada bi bilo kao u ostalim zemljama !
Marko
ZZR
Jeca
Gedza
Gv
realista
Petar Pavlovic
Djura
Realista
Uroš
Vlad Cepes
Steva
bajker
Stevan
Kokosh
Maxa
Trebalo im je samo 50 godina da im dodje iz dupeta u glavu.
Dzon
Joki
Paja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H