Evo lepo crno na belo zašto su radovi prekinuti :
https://centraleuropeantimes.com/2023/09/budapest-belgrade-railway-project-hits-buffers/
"Kineske kompanije su u početku preuzele odgovornost za razvoj sistema osiguranja i kontrole vozova koji su neophodni za projekat, ali su naišle na poteškoće u ispunjavanju evropskih standarda. Tokom godina izgradnje koloseka pokazalo se da ni mađarski ni kineski entiteti nisu u stanju da instaliraju ETCS sistem i neophodne sigurnosne uređaje.
Kineski ekvivalent ETCS-a je znatno manje složen od evropskog. Odluka je da li da se uloži više u izgradnju relativno spore evropske železničke pruge ili da se zaposli nova kompanija koja će upravljati sistemom kontrole vozova – iako je neizvesno da li će projekat na kraju biti završen"
Zar ti stvarno verujes da Kinezi koji prave vozove koji idu brzinom od 600 km/h ne mogu da ispune neki EU standard???
To su izmisljene gluposti nebi li se Kinezima zabranila gradnja po Evropi ili da bi se ugradile Evropske firme, koje ce da prodaju delove proizvede u Kini
Nisu u pitanju Mađari nego Kinezi nemaju el stanice stanice za prestrojavanje šina nemaju sertifikat sigurnosti po standardima Evrope. Zbog toga su radovi stali. Samo da podsetim da je ta svinjarija sa Sokolom kod nas prošla jer nismo EU pa Kiney može da ugrađuje šta hoće.
Katastrofa koja samo čeka da se desi.
mgsi.gov.rs, 14. 1. 2015. godine
„Studija izvodljivosti o modеrnizaciji prugе Bеograd – Budimpеšta za brzinе od 200 kilomеtara na sat bićе završеna do kraja juna, a radovi ćе počеti do kraja 2015. i trajaćе dvе godinе.“
Tanjug, 13. 4. 2016. godine
“Što se naše strane tiče, mi (prugu) Stara Pazova – Novi Sad već radimo.“
RTV, 23. 3. 2017. godine
„Već radimo deo pruge Stara Pazova-Novi Sad, a počinje Beograd-Stara Pazova. Za godinu i po dana ćemo Beograd-Novi Sad ići za 40 minuta. Biće mnogo bolje vozom nego kolima. I to centar-centar.“
TV Happy, 21. 8. 2019. godine
„Mi ćemo novembra 2021. godine, dakle pred kraj 2021. brzim vozom ići od Beograda do Novog Sada. Dakle, Beograd – Stara Pazova, Stara Pazova – Novi Sad. Kad kažem brzi voz, to je 200 kilometara na sat.“
Kada je 22. novembra počela izgradnja druge deonice brze pruge Beograd–Budimpešta, od Novog Sada do Subotice i granice sa Mađarskom kod Kelebije, predsednik Srbije Aleksandar Vučić rekao je da će Srbija pre kraja 2024. godine završiti svoj deo pruge, a Mađarska 2025.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Mađari nisu završili radove: Odlaže se početak železničkog saobraćaja između Subotice i Segedina
Autor: 021.rs
Info
•21.10.2023.
•10:36 > 10:36
Komentari 12
Marko
https://centraleuropeantimes.com/2023/09/budapest-belgrade-railway-project-hits-buffers/
"Kineske kompanije su u početku preuzele odgovornost za razvoj sistema osiguranja i kontrole vozova koji su neophodni za projekat, ali su naišle na poteškoće u ispunjavanju evropskih standarda. Tokom godina izgradnje koloseka pokazalo se da ni mađarski ni kineski entiteti nisu u stanju da instaliraju ETCS sistem i neophodne sigurnosne uređaje.
Kineski ekvivalent ETCS-a je znatno manje složen od evropskog. Odluka je da li da se uloži više u izgradnju relativno spore evropske železničke pruge ili da se zaposli nova kompanija koja će upravljati sistemom kontrole vozova – iako je neizvesno da li će projekat na kraju biti završen"
Miki
Srzentije
@Maxa
To su izmisljene gluposti nebi li se Kinezima zabranila gradnja po Evropi ili da bi se ugradile Evropske firme, koje ce da prodaju delove proizvede u Kini
@Vb
Čudna mi čuda
VB
Maxa
Katastrofa koja samo čeka da se desi.
VVV
vladaNS
Јарић Живко
Da se podsetimo!
„Studija izvodljivosti o modеrnizaciji prugе Bеograd – Budimpеšta za brzinе od 200 kilomеtara na sat bićе završеna do kraja juna, a radovi ćе počеti do kraja 2015. i trajaćе dvе godinе.“
Tanjug, 13. 4. 2016. godine
“Što se naše strane tiče, mi (prugu) Stara Pazova – Novi Sad već radimo.“
RTV, 23. 3. 2017. godine
„Već radimo deo pruge Stara Pazova-Novi Sad, a počinje Beograd-Stara Pazova. Za godinu i po dana ćemo Beograd-Novi Sad ići za 40 minuta. Biće mnogo bolje vozom nego kolima. I to centar-centar.“
TV Happy, 21. 8. 2019. godine
„Mi ćemo novembra 2021. godine, dakle pred kraj 2021. brzim vozom ići od Beograda do Novog Sada. Dakle, Beograd – Stara Pazova, Stara Pazova – Novi Sad. Kad kažem brzi voz, to je 200 kilometara na sat.“
Kada je 22. novembra počela izgradnja druge deonice brze pruge Beograd–Budimpešta, od Novog Sada do Subotice i granice sa Mađarskom kod Kelebije, predsednik Srbije Aleksandar Vučić rekao je da će Srbija pre kraja 2024. godine završiti svoj deo pruge, a Mađarska 2025.
Idemo nova tura besomučnog laganja!
https://www.istinomer.rs/analize/cekajuci-brzi-voz-do-novog-sada-docekali-jos-jednu-novu-godinu/
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H