Izborno je vreme i politička scena je dodatno zaživela. Političari uveliko obećavaju preko svake mere, a aktuelna vlast se po više puta dnevno hvali ulaganjima u poslednjih deset godina.
Ima li neki naprednjak da se privatno ovoliko zadužuje?
planer
01.11.2023 •
23:09
izgradnja
moguće je da je potrebna transverzala južni Jadran Crno more pa se mora logistički osnažiti dok je vreme
Uvek uz vetar
01.11.2023 •
20:07
Moglo je i bez
Investicija , pruga , fabrika , auto puteva . Ali mi smo narod kojem uvek neki k.... smeta . Tako je o sad Prosto mi je žao što je AV predsednik i SNS na vlasti . Trebali smo ostati i zagrljaju dželata i ofarbani u žuto!
ILIJA BOSNIĆ
01.11.2023 •
16:48
ZADUŽENJE
Neka novinar istraži "skriveni dug" prema kinzima?
Anonimus
01.11.2023 •
15:51
Niti za ijedan izgrađen autoput naprednjačka vlast nije predočila očekivanu frekventnost, a to je podatak koji se dobro prouči pre nego što i počne da se razmišlja o izgradnji moderne saobraćajnice.
/
01.11.2023 •
15:35
/
i milosevic je pobedio u decembru pa smo se mrcvarili sa udbom do oktobra.
izgleda ce se istorija ponoviti
ns posmatrac
01.11.2023 •
14:37
Putevi
Ulaganje u puteve svakako nije promasaj za sve.
Sa jedne strane politicari su se masno ovajdili, ali sa druge strane za nase uslove (i kako se ranije radilo) relativno su se brzo gradili.
Za razvoj drzave svakako znace, ali bitna je i odrzivost.
Ustvari odrzivost je kljucna rec. Sa povoljim kamatnim stopama i priliovm stranih investicija (kada su investicije bila lako dostupne) sve se to moglo izdrzati. Nazalost sad dolaze neka druga vremena gde ce se tesko dolaziti do stranih investicija a kamate ce redovno stizati.
Svakako se ocekuje neka nova globalna recesija. Koliko ce to trajati tesko je reci.
Na naplatu ce doci i ovaj vestacki "plivajuci" kurs dinara koji traje vec 15+ godina
Kuzman
01.11.2023 •
13:59
I ko normalan da glasa za ove bitange , upropastili stočarstvo , poljoprivredu, privredu ,školstvo sa lažnim diplomama,sve što dotaknu se osuši , zadužio nas Vučko da njegovi kompletni idioti pljačkaju , srušio sistem vrednosti ..... U novijoj istoriji Srbije nije bilo ovakvih propalica
Budisavcanin
01.11.2023 •
13:38
nek vise urade taj aerodrom u Budisavi i pristup brzoj saobracajnici za Zrenjanin i neka odu sa vlasti,moj glas nece dobiti ni za vise od 5 crvenih,koliko nude sada......
Dejan
01.11.2023 •
12:58
Infrastruktura se ne gradi da bi bila isplativa, gradi se da bismo živeli u normalnoj i uređenoj državi. Evo drugi primer: javni prevoz nije profitabilan nigde. Ni u Beogradu, ni u Novom Sadu, ni u Beču, Parizu, Njujorku, San Francisku. Ali ipak postoji jer bi svi ti gradovi bili u kolapsu da nema javnog prevoza. Razumem da brza pruga Beograd-Novi Sad nije isplativa. Dobro, i šta sad?! Da li treba da se truckamo 40km/h do idućeg veka između dva najveća grada u državi?! Da li neko računa kolika je nematerijalna dobit svih nas ako se zbog izgradnje autoputeva i brzih saobraćajnica smanji broj saobraćajnih nesreća? Koliko je jeftinije dostavljati robu autoputem umesto kozijim stazicama?
Aktuelnu vlast ne volim, nikada nisam glasao za nju, ali ako treba da izdvojim jednu jedinu dobru stvar koju su uradili, to je definitivno činjenica da za 36 minuta i manje od 500 dinara mogu da stignem od Novog Sada do Beograda, uz kartu kupljenu ne na šalteru nego preko aplikacije.
Lopovska posla
01.11.2023 •
12:17
Bećarska ekonomija,trošimo ono što nemamo,dugove nek vraća ko bude morao,bitno da je nama dobro a narod ko je e ionako su glu.i
Radasin
01.11.2023 •
12:08
Koliko god da ne volim ovu vlast i mislim da treba da se skinu vise iz fotelja u koje su srasli vec deceniju i nesto, mislim da ovaj tekst pomalo masi temu.
Stepen razvoja neke drzave, a posebno njenih nerazvijenih opstina, itekako zavisi od modernih saobracajnica koje se nalaze u njihovoj blizini. Ako se nerazvijena opstina nalazi blizu modernog autoputa, ima vece sanse za ulaganja, vise ljudi prolazi pored nje i kroz nju, lakse se spaja sa vecim centrima u drzavi. Jednostavno, laicki receno, ima vise sansi za opstanak.
Iako se na izgrandji autoputeva u Srbiji itekako krade (jedan od najunosnijih biznisa za domace politicare da se uhljebe), ne mozete reci da njihova izgradnja nije opravdana dobiti. Njima se ne zaradjuje samo od putarine, niti se samo pokusava smanjiti vreme putovanja od tacka A do tacke B, vec se smanjuje rizik od katastrofalnih nesreca, smanjuje se zagadjenost, potrosnja naftnih derivata, smanjuje se prisustvo teretnih vozila na magistralnim putevima, omoguca razvoj i spajanje manjih opstina i gradova.
Zamislite ih kao osnovu za funkcionisanje modernih poslovanja, jer bez dobre logistike i dobre infrastrukture, nema kvalitetnog transporta i razvoj kako malih, tako i velikih biznisa u drzavi, ide jako sporo, a troskovi samo rastu.
Ja
01.11.2023 •
11:47
…
Boze gde mi zivimo?! Ljudi da li cemo ih se u decenbru resiti.?!
Možda su
01.11.2023 •
11:43
Neisplative državi
Ali na njima se klika dobro ovajdila!
Salamander
01.11.2023 •
11:38
ko su im glasači?
Ucenjeni, uhlebljeni, nedostojni, neobrazovani, a ostatak se slaže sa njima: mrtvi i nepostojeći.
Pa gde smo pogrešili?: u tome što smo fini i mlakih reakcija.
Lustrirati!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Auto-putem zaduživanja: Vlast prikriva (ne)isplativost državnih investicija
Živan Lazić
zivanlaz@gmail.com
Info
•01.11.2023.
•11:31 > 14:36
Komentari 15
Mare
planer
Uvek uz vetar
ILIJA BOSNIĆ
Anonimus
/
izgleda ce se istorija ponoviti
ns posmatrac
Sa jedne strane politicari su se masno ovajdili, ali sa druge strane za nase uslove (i kako se ranije radilo) relativno su se brzo gradili.
Za razvoj drzave svakako znace, ali bitna je i odrzivost.
Ustvari odrzivost je kljucna rec. Sa povoljim kamatnim stopama i priliovm stranih investicija (kada su investicije bila lako dostupne) sve se to moglo izdrzati. Nazalost sad dolaze neka druga vremena gde ce se tesko dolaziti do stranih investicija a kamate ce redovno stizati.
Svakako se ocekuje neka nova globalna recesija. Koliko ce to trajati tesko je reci.
Na naplatu ce doci i ovaj vestacki "plivajuci" kurs dinara koji traje vec 15+ godina
Kuzman
Budisavcanin
Dejan
Aktuelnu vlast ne volim, nikada nisam glasao za nju, ali ako treba da izdvojim jednu jedinu dobru stvar koju su uradili, to je definitivno činjenica da za 36 minuta i manje od 500 dinara mogu da stignem od Novog Sada do Beograda, uz kartu kupljenu ne na šalteru nego preko aplikacije.
Lopovska posla
Radasin
Stepen razvoja neke drzave, a posebno njenih nerazvijenih opstina, itekako zavisi od modernih saobracajnica koje se nalaze u njihovoj blizini. Ako se nerazvijena opstina nalazi blizu modernog autoputa, ima vece sanse za ulaganja, vise ljudi prolazi pored nje i kroz nju, lakse se spaja sa vecim centrima u drzavi. Jednostavno, laicki receno, ima vise sansi za opstanak.
Iako se na izgrandji autoputeva u Srbiji itekako krade (jedan od najunosnijih biznisa za domace politicare da se uhljebe), ne mozete reci da njihova izgradnja nije opravdana dobiti. Njima se ne zaradjuje samo od putarine, niti se samo pokusava smanjiti vreme putovanja od tacka A do tacke B, vec se smanjuje rizik od katastrofalnih nesreca, smanjuje se zagadjenost, potrosnja naftnih derivata, smanjuje se prisustvo teretnih vozila na magistralnim putevima, omoguca razvoj i spajanje manjih opstina i gradova.
Zamislite ih kao osnovu za funkcionisanje modernih poslovanja, jer bez dobre logistike i dobre infrastrukture, nema kvalitetnog transporta i razvoj kako malih, tako i velikih biznisa u drzavi, ide jako sporo, a troskovi samo rastu.
Ja
Možda su
Salamander
Pa gde smo pogrešili?: u tome što smo fini i mlakih reakcija.
Lustrirati!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H