pad za 0,4 % znaci automobil od 10000 e je jeftiniji za celih 40 e, svi znamo da se na tu cifru cenkanjem obara 5% zato je bolje znati se cenkati nego se drzati ovih statisticko debilistickih podataka....
ako 3 muskarca imaju olovke 20, 20 i 7 cm... statistika kaze da onaj sa najmanjom olovkom ipak ima 15.6cm i moze da pise jos dugo a u stvari je jedva drzi.....
"Svaki novi i manji auto je sto puta bolji"
Apsolutno se slazem. Samo, postoji "mala" zackoljica. Mali auto kosta 15.000 evra. Vecina nasih kupuje jeftiniji od 5000. A mnogi ispod 3000.
Naravno, ima onih koji ce da daju 15.000 za 10 godina star Audi ili BMW. Njih ne zalim kad krenu kvarovi.
Ja sam skoro, pre manje od godinu dana, kupio polovnjak. Gledao sam po placevima, iz uvoza. Bilo mi je cudno sto su kola sa tom kilometrazom i godistem jos skuplji u Nemackoj. Onda sam uzeo one provere na CarVertical-u. Ljudi moji, koja su to groblja. Kola koja su skoro havarisana na carini, se ovde prodaju zategnuta kao bubanj. O kilometrazi da ne pricamo. Vracalo se po 100.000. U najgorem slucaju, su iscukana sa svih strana. Nasi uglavnom kupuju sluzbena vozila u inostranstvu, kojima je istekla garancija posle 5 godina. A svi znamo kako se pazi firmin auto.
Naravno, izbegavajte Sabac u sirokom luku.
Na kraju, posle desetak provera i isto toliko razocarenja, sam uzeo auto od vlasnika ovde, koji je prosirio porodicu pa mu treba veci auto.
Budite strpljivi, ne zalecite se, proveravajte. Ulozio sam stotinak evra u provere, debelo se isplatilo.
Dajte ljudi, zar morate voziti prljave, izrađene polovnjake? Svaki novi i manji auto je sto puta bolji. Deca udišu otrovni vazduh i ona se razboljevaju, a da ne pričam stariji. Ne menjaju se katalizatori, jer je nekom i to skupo. Izgleda da je sve skuplje od ljudskog života.
Bice i skuplji,drzava je uvela nove namete na uvoz polovnjaka,pa sad dok ga ne stavite u prodaju treba vam jos otprilike 20-30%vise para za troskove.To nigde ne pise,naravno.12,5din po kg automobila,pa dovoz poskupeo,pa jos malo raznih nameta...i onda su trgovci halavi,kako ne
Nepismeni nemacki direktori unistice nemacku automobilsku industriji.drago mi je sto nemam novac da kupim automobil da imam kupi
bi puh ili pinc gauer austrijski.
Na cenu polovnih vozila u Srbiji utiče cena polovnog vozila u nabavci, troškovi prevoza i troškovi carinjenja.
Automobili su pojeftinili vrlo malo, a troškovi transporta i carinjenja su se povećali. Tako da od pojeftinjenja nema ništa.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Pada cena polovnjaka u Nemačkoj: Da li će biti jeftiniji i u Srbiji?
Autor: Euronews Srbija
Info
•18.11.2023.
•21:30
Komentari 12
nece
jovica s brcima
ako 3 muskarca imaju olovke 20, 20 i 7 cm... statistika kaze da onaj sa najmanjom olovkom ipak ima 15.6cm i moze da pise jos dugo a u stvari je jedva drzi.....
Nimbus
Apsolutno se slazem. Samo, postoji "mala" zackoljica. Mali auto kosta 15.000 evra. Vecina nasih kupuje jeftiniji od 5000. A mnogi ispod 3000.
Naravno, ima onih koji ce da daju 15.000 za 10 godina star Audi ili BMW. Njih ne zalim kad krenu kvarovi.
Nimbus
Naravno, izbegavajte Sabac u sirokom luku.
Na kraju, posle desetak provera i isto toliko razocarenja, sam uzeo auto od vlasnika ovde, koji je prosirio porodicu pa mu treba veci auto.
Budite strpljivi, ne zalecite se, proveravajte. Ulozio sam stotinak evra u provere, debelo se isplatilo.
Gaj
xqt
Plaćač poreza
Neko
Dzojs
bi puh ili pinc gauer austrijski.
B
EvoOvako
Automobili su pojeftinili vrlo malo, a troškovi transporta i carinjenja su se povećali. Tako da od pojeftinjenja nema ništa.
/
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H