To je isto nenormalno kao i ova vest koju su mnogi zaboravili.
https://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/307783/Kuca-u-Veterniku-skuplja-od-vile-u-Spaniji-Poredimo-li-neuporedivo.html
uskoro cemo se svi preseliti u BGD, NS i Nis.
,,Strahinja Aćimović/Tanjug
Ministar unutrašnjih poslova Srbije Bratislav Gašić izjavio je u Skupštini Srbije da je 22. oktobra ove godine u Beogradu bilo prijavljeno 2.323.955 stanovnika,,.
Odlično! A ti onda kupi kuću u Toskani, nemoj stan u Beogradu i živi tamo srećno i udobno do kraja života!!!:)))
A ovom drugom mankiju, ja infantilan, preporučujem da ide i da se zaposli tamo gde mu je super "odnos cena" i da kupuje svakog meseca stan/kuću u toskani jer tamo pare rastu na drveću...
Ozbiljan čovek ovde komentariše da m2 u EU gradovima ide do 15k eur, a da je prosečna cena tamo kao najviše cene u Beogradu! U Trebinju je 2500!? Ali vama dup.eljupcima je to skupo jer je naše!!!
Naše treba da je džabe! Inače Italijan sa prosekom (ˇ)2000eur će jako lako da se skući u Milanu za 10k eur po m2!!! Odlično "razmišljanje", vidi se "zrelost" koju mi infantilni ne dobacujemo! :))
Cene su realne jer se plaćaju, kod nas kao i svugde u svetu!! Mi smo sirotinja pa nam je cena za m2 npr u Beogradu 4-5 X NIŽA nego u drugim evropskim metropolama! Ako već hoće neko da poredi npr. najskrnavije delove Soluna sa Vračarom (daj makar Atinu!), ja mu predlažem da upoređuje sa m2 u Jagodini, ili Kruševcu i to u najboljim četvrtima!
A mankiju koji bi da živi sa Avganistancima u Stokholmu po ceni m2 kao u centru Beograda, jer mu nije važan kvart, ja mu od srca želim da se tamo skući, jer tamo je "svet", pusti nas zatucane balkance!!!:)
Idi, i povedi ženu i decu (samo ih dobro čuvaj!)
Realno dobro je ako ste sami sebi kupili makar telefon na ugovor, to vam je najveća investicija u životu! :)))
Polako deco, naučićete...možda
@dijasporac
21.11.2023 • 19:50
2.500e/m2 u Trebinju je mnogo skuplje nego 4000e/m2 u Italiji/Spaniji
**********************
Jeste skupo ali kad iz svog dzepa dajes 250k umesto 400k za gajbu onda ti je ona prva 150k jeftinija od druge. Ne gledas iz dobrog ugla, ja ne nameravam da dalje radim ili razvijam neki biznis, namervam tamo da se smirim i provedem zadnjih 15-20 godina zivota. Treba gledati i da su troskovi zivota daleko manji u Trebinju nego u Italiji ili Spaniji pa sa penzionerskim prihodima to predstavlja ogromnu prednost.
Problem za mene je bio u tome da mi je investitor na pocetku price ponudio kvm u novogradnji sa predvidjenom izgradnjom za pocetak 2024 za 2000 eura a posle mesec dana mi je rekao da je cena 2500 e/m2. "Sitnica" od 50k eura za tih 30 dana, kao nevidjena traznja za nekretninama je u tom gradu.
Rale
21.11.2023 • 08:16
Nije istina da je prosecna cena u Milanu 10k€
*******************
Nije, na immobiliare.it cene po m2 u Milanu idu od 4,5 hiljada. Ne poznajem Milan toliko da bi mogao da kazem koji deo grada kosta toliko a gde cene imas i za preko 10 hiljada. U oglasima naglase "prestizni deo" grada i onda je cena stvarno preko 10 hiljada, pa za 50m2 treba da odvojite 550-600k. No, cena nije prosecnih 10 hiljada ali nije nije ni u BGD 4 hiljade sto neki pokusavaju da kazu.
Cena kvm u Barceloni je u proseku 3-5 puta veca nego u BGD, odes na sajrove real estate agencija i vidis da tamo kvm stana ide od 4,5-15 hiljada eura po tom m2. Tako da siris lazi ovde, vrlo lako je u danasnje vreme proveriti cenu nekretnina sirom sveta, u 3-4 klika na googleu doznas to.
Mene je interesovalo da negde na Mediteranu kupim neki krov nad glavom za penzionerske dane i mrka kapa, ono sto valja je pola miliona eura pa na vise, od Spanije do Italije i hrvatskog dela jadranske obale (da dragi zemljaci, cak ni u Istri ne mozete naci stan od 100-tinak m2, polozajem pored mora i da nije star 150 godina za manje od tih pola miliona). Moj izbor je na kraju pao na Trebinje (relativno blizu moru a mediteranska klima) ali su me tek tamo isamarali, od 2 hiljade po m2 na kraju je investitor trazio 2,5 hiljade po m2. Cak i u Trebinju ti za stan od 100m2 treba 250 hiljada eura, a grejanje je, pazi ovo, na struju.
A ja sam bio kod ljudi koji zapravo žive u Toskani, pa znam da imaju i vrtić i prodavnicu i sportske terene, a povezanost malih mesta s npr. Firencom je bolja nego ovde između centra i Novog naselja. Ali normalno to ne bi bilo očigledno džiberu koji je iznajmio kuću da mu trtica vidi puta i verovatno je nije izvukao iz automobila gde god je išao.
A te fantazije da si ti bilo gde "građanin istog reda" su stvarno urnebesne.
Ti nisi samo ekonomski nepismen vec i prilicno mentalno ogranicen...kvartovi nemaju veze sa stolovima u kaficu, a kad se gleda cena nekretnine u odnosu na primanja to ne znaci da se cena kvadrata poredi sa prosecnom platom (i/ili godinama rada potrebnim za kupovinu) a ne da ces ti da dobijes stan povoljnije zbog male plate
"Seljak " bio u iznajmljenim kućama po Toskani, a verujem da nisi baš mislio da upoređuješ stanove u Bg od 300.000eur sa kućama u Toskani od preko 1000.000eur?
Mada kad vidim komentar onog prepametnog "genijalca" iza tebe, sve verujem!! Ču, cene nisu te koje su nego u odnosu na primanja !!! Pa ha, ha, ha, kako ljudi vi uopšte živite, imate li tutore!?
Divno je znati da si još uvek građanin istog reda(kakav god je taj red), pa svi slojevi društva imaju isti rejon kretanja, a ne kaste kakve imaš po Americi - takve da nikada nećeš ni sesti za sto u kafiću za kojim je sedeo neki senator, ili seljak koji je uzorao njivu..
Ti sasvim sigurno nisi nikada ni bio u Toskani, a vidim kako je zamišljaš, pokondireni siročiću...
Za genijalca - idi tamo pokaži im prosek svoje 6-mesečne plate pa nek ti daju za 300eur/m2 ubogi čoveče....nek ti i jogurt u Italiji prodaju upola cene jer i kod nas košta isto, kupi tako tamo nov auto na lepe oči i na priču o primanjima, presmešni čoveče :)))
I savet ti je uvek jadan. Stvarno ne mogu da razumem koliko treba da budeš glup da padneš na te priče o novogradnji, ali kad se jednom upecaš razumljivo je da ćeš u svoje loše odluke da pokušaš da uvučeš i druge.
Veze ti nemas, kao ni vecina stanovnika Srbije/kupaca nekretnina.
Troskovi za kucu u Toskani nisu ni 2x a ne 20x veci od troskova stana u Beogradu, a cena m2 u EU prestonicama nije daleko veća nego u Bg vec manja, jer se gleda cena u odnosu na primanja a ne sama cifra.
I da, tamo su razni rasporedjeni po kvartovima (pa jednostavno ne ides gde ti se ne svidja) a ovde svi u istoj zgradi - i milioner i prosjak i pandur i lopov i narko-diler i cetnik i ustasa i onaj koji se kupa i onaj koji se ne kupa - svi u istom ulazu (ili kuca do kuce) pa ne mozes da izbegnes. Kao i stilovi gradnje - 5 razlicitih investitora, 5 totalno razlicitih zgrada, pa jos dodje sesti s nekog brda ali vezom u opstini/katastru pa skarabudzi neku supu od dasaka i limova u sred novog naselja
Prvo krenemo od investitora,ili gazda koji nemilice zidaju zgrade,i to je jasno zašto ,jer šta će raditi kada zidanje stane od črga će jadničci živeti na visokoj štikli,u NS su zgrade počele da niču na njivama i gdegod ima slobodnog mesta bez plana i pardona samo da se uzmu pare,i to je jasno kada pogledamo zemlju u kojoj živimo.Beograd kao prestonica Srbije ,veoma diskutabilno,svi oni koji kupe stan u gradu dal Beogradu ili N.Sadu za koju godinu će bežati iz tog stana jer gradovi neće biti pogodni za život,kao prestonica Beograd ima sve veće i bolje od ostalih gradova u Srbiji,od plata,od nižih cena života,zaposlenja,sve pare Srbije nalaze se u buđelaru Beograda tako da nije teško zaključiti da je kako god on problem Srbije,a za Toskanu ..ma to me ne interesuje svako neka u svoj tanjir gleda samo što je naš sve prazniji,neznam zbog čega dali je zbog cene kvadrata u....
Uvek dajem savet da ako se radi o resavanju stambenog pitanja da se ne ceka i uvek kupi stan, idealno u novogradnji. Tih 100, 150 evra ako uopste i padne cena vam ne igraju toliko ulogu a cekanjem cete propustiti eventualno dobru priliku. Druga stvar, na portalima se ostavljaju uvek isti komentari od ljudi koji su nezadovoljni i nemaju para da kupe pa su im uvek svi drugi krivi sem njih samih. Treca stvar, ljudi koji favorizuju starogradnju od pre 40+ godina su nerealni u poredjenju kvaliteta i to rade iz sentimentalnih razloga a i da bi očuvali vrednost svoje imovine.
За стан од 50 квадрата у Београду можеш да купиш већи стан у Валенсији на мору. Ово вештачко подизање цена квадрата је због инвеститорске мафије која пере новац кроз квадрате јер у овој мафијашкој држави нема контроле порекла новца.
što samo u ovoj državi advokatu mora da platiš 24000 dinara za asistenciju kod katastra, a notaru i duplo više, ali niko ne pita odakle pare za stan od 180.000 evra, a plata 62.000 dinara. Zato što se mnogo krade gospodo u ovoj zemlji MNOGOOOOOOOOO
Au bre ala ste zlobni i uskogrudi, svi pljuju niko ni blizu da kaže istinu i prave razloge:
Stan u Beogradu - jednom platite, i sve je tu, ko voli takav život.
Kuća u Toskani: platite kuću, plus troškove godišnjeg održavanja kuće, održavanja placa i bašte, grejanja kuće, automobila jer oko kuće nema bukvalno ništa desetinama km, a treba makar dva automobila. Porez na kuću u Toskani, itd. Da li imate školu, vrtić, prodavnice itd u blizini...teretane, bazene, sportske terene, bioskope, pozorišta, autobuske stanice itd, itd...drago mi je ako sam nekome pomogao!!!
Dalje - cena m2 u EU prestonicama je daleko veća nego u Bg, ne vidim da to spominjete - poredite dobre lokacije u Bg sa lokacijama na kojima najčešće ne biste smeli ni da prenoćite u prestonicama EU. Kod njih itekako ima čitavih kvartova doseljenika iz afričkih zemalja, pa kvartova po religijama, boji kože itd...to što ste vi openminded, ove što tamo vladaju kvartovima- uopšte ne zanima!!!
Slabo biste se leba najeli u kući u Toskani (ako već imate iste te pare da ok stan u Beogradu)
Vi mislite da vile u Toskani sa raglednica koje ste videli same sebe besplatno održavaju greju i farbaju!? Ili dobri ljudi komšije italijani, oni starci, će vam rado sve pokositi orezati, ošišati i okrečiti...ala ste naivni
Dakle da sumiramo: troškovi života u kući u Toskani 20x u odnosu na one u stanu u Beogradu + jako je komplikovano za porodične ljude..
Gospođa Štrbac bi trebalo da zna da ne mogu stanovi da imaju istu vrednost kao i kuće tj. stanovi uvek imaju nižu vrednost od kuća. Tako je bar u normalnim zemljama, jednostavno za dobar kvalitet života jedne prosečne porodice neophodan je dovoljan prostor koji samo jedna kuća može da ispuni, uz obavezni vrt koji članovi porodice mogu da koriste za baštovanstvo i slično. Mira Furlan je lepo rekla u svojoj autobiografiji da po njenom mišljenju veliki broj bračnih razmirica u bivšoj Jugoslaviji poticao je od života u skučenim socijalističkim stanovima. Za Palestince u Gazi mi je jasno zašto žive u skučenim stanovima ali mi nije jasno za Srbe.
Kad čujem da je Beograd metropola, dobijem koprivnjaču. Seljana bez kanalizacije, sa smogom koji se može seći nožem i divljom gradnjom. Ni Novi Sad nije ništa bolji, ali se bar niko ne usuđuje zvati ga metropolom. Inače, kad smo kod NS-a, ima li neko problema sa grejanjem i toplom vodom? Čisto da znam da li samo ja mislim da je 3-4000€ po kvadratu bezobrazluk.
Da se za kupovinu stana trazi poreklo novca ne bi se ovo desavalo.. Al , to je moguce samo u pravnoj drzavi. U zgradi kojoj zivim 70% stanova vec pola godine nije useljeno.
evo, idioti u vili u komsiluku su kupili kokosinjac a za manje pare su mogli kupiti kucu koja je bila na tom mestu.
dobili bi dvoriste i garazu za iste pare.
srpski mozak. idiot je bio i taj koji ju je prodao.
sin do/useljenika 45e koji ne ume ceniti imovinu.
Zato što agenti za nekretnine ne žele da prodaju stanove nego da izvuku maksimum pa makar prodavac čekao godinu i duže. Još ako agenti svojim preskupi oglasima zatrpaju oglase normalnih ljudi tim bolje.
Razlog je u tome što možeš ti imati kuću sa dva sprata i dve garaže i prelepim dvorištem okolo, ali dok nemaš nekretninu u Beogradu ti si i dalje malograđanin i seljober za urbanu elitu.
Ми стално пишемо да прескупе станове купују снс лопови,дај те 5 имена да су накуповали станове у бг на води или неке друге,а да су уско везани са снс,кроз чланство у странци,пословне или приватне везе.Дајте да их именујемо.Нека се јаве људи којима су отети послови,који су рекетирани,од снс,Звонка,Андреја,било кога.
Много причамо а ништа конкретно.
Kuca u Toskani je sirok pojam.. zavisi gde, kakva kuca... Toskana je jedna od najpopularnijih regija Italije i tesko da je jevtina i za evropske uslove. A slazem se da je Beograd precenjen.. mada u ovim clancima potcenjujete cene u inostranstvu - predstavljate ih kao da je uporedivo, a nije. Kao da sada Srbi eto mogu da kupuju kuce po Toskani kad Nemcima ili Svedjanima ili Dancima to vec nije palo na pamet. Beograd se sa cenom poredi sa glavnim gradovima a tamo su cene u Evropi prilicno visoke i nedostupne ljudima. Slazem se da je za infrastrukturu precenjen grad.
Zato sto je ovo zemlja idiota. Nema drugog odgovora. Treba vam primer? Za cenu stana u zgradi a Telepu na tom mestu je postojala kucabsa svom infrastrukturom i pride parkingom i svojim dvoristem i pratecim objektima. Samo kreten moze kupiti stan umesto kuce.
tih stanova ne postoje onaj glamur što ni Las Vegas nema?To ne vidite kad pitate za cenu stanova na 50 metara od te kladionice i kockarnice kako to da je stan u Beogradu skuplji od stana u Barceloni?
Kirija je Zakon.2 stana pod kiriju uzmeš jedan da te izbaci uvek imaš drugi.
1 stan na kredit koji otplaćuje 30+ godina nikada nećeš otplatiti.Vlasnik stana ako si ga kupio na kredit si TEK KADA ISPLATIŠ POSLEDNJU RATU od 30x12=360 mesečnih rata.
Možeš ti i 359 rata platiti banka uzima stan ako i poslednju 360 ratu ne isplatiš.
A banka će dobro potruditi da tu poslednju ratu nikada ne isplatiš.
Kirija je Zakon.I novac na stranu sa kojim kupuješ jeftino van velikih gradova.
Zato što kad pare zaradiš koruptivnim radnjama, naduvavanjem tendera,pljačkom javnih preduzeća, trgovinom narkoticima i oružjem, transportom migranata, a pri tom imaš političku zaštitu, nije ti teško da platiš nerealnu cenu bilo čega i ništa ti nije skupo.
Pa normalno, kad nepismen narod nije cuo za drugu investiciju sem nekretnina. Sve sto imaju (a i nemaju, vec uzimaju kredite i pozajmljuju od rodbine, prijatelja, zelenasa) ulazu u nekretnine, kao da je to 100% sigurno i isplativo :)
Ovo sto ih dodatno vozaju (i dizu cene) investitori, agencije, peraci para je samo slag na tortu, i bez toga bi bilo urnebesno
Pare kod nas imaju krkani i oni imaju cilj stan u BG ili NS. Nemaju oni pameti ili bolje receno interesovanja da kupe stan u Spaniji iako i trzisna i zivotna logika govore da je to bolja opcija.
Kada nam stručnjak iz geodetskog zavoda objašnjava kako će se tržište kretati... U svim sferama slabi poslovna klima, samo će nekretnine večno da cvetaju!
Biće na kraju više stanova nego ljudi, a 50 kvadrata prosecno po glavi stanovnika!
Zaboravili su da napomenu da trosoban stan u Boru vredi kao i polovan automobil star 5 godina. Tržište srbije je kao jedno ostrvo u bujičnoj poplavi, gde svi žele da se popnu i prežive, ali će se na kraju međusobno podaviti sedeći jedno drugom na glavi.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Zbog čega stan u Beogradu košta kao kuća u Toskani?
Autor: RTS
Info
•19.11.2023.
•21:21
Komentari 68
Pa
https://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/307783/Kuca-u-Veterniku-skuplja-od-vile-u-Spaniji-Poredimo-li-neuporedivo.html
boringoldfart
vidi ovog
s one strane duge
,,Strahinja Aćimović/Tanjug
Ministar unutrašnjih poslova Srbije Bratislav Gašić izjavio je u Skupštini Srbije da je 22. oktobra ove godine u Beogradu bilo prijavljeno 2.323.955 stanovnika,,.
ns ja
A ovom drugom mankiju, ja infantilan, preporučujem da ide i da se zaposli tamo gde mu je super "odnos cena" i da kupuje svakog meseca stan/kuću u toskani jer tamo pare rastu na drveću...
Ozbiljan čovek ovde komentariše da m2 u EU gradovima ide do 15k eur, a da je prosečna cena tamo kao najviše cene u Beogradu! U Trebinju je 2500!? Ali vama dup.eljupcima je to skupo jer je naše!!!
Naše treba da je džabe! Inače Italijan sa prosekom (ˇ)2000eur će jako lako da se skući u Milanu za 10k eur po m2!!! Odlično "razmišljanje", vidi se "zrelost" koju mi infantilni ne dobacujemo! :))
Cene su realne jer se plaćaju, kod nas kao i svugde u svetu!! Mi smo sirotinja pa nam je cena za m2 npr u Beogradu 4-5 X NIŽA nego u drugim evropskim metropolama! Ako već hoće neko da poredi npr. najskrnavije delove Soluna sa Vračarom (daj makar Atinu!), ja mu predlažem da upoređuje sa m2 u Jagodini, ili Kruševcu i to u najboljim četvrtima!
A mankiju koji bi da živi sa Avganistancima u Stokholmu po ceni m2 kao u centru Beograda, jer mu nije važan kvart, ja mu od srca želim da se tamo skući, jer tamo je "svet", pusti nas zatucane balkance!!!:)
Idi, i povedi ženu i decu (samo ih dobro čuvaj!)
Realno dobro je ako ste sami sebi kupili makar telefon na ugovor, to vam je najveća investicija u životu! :)))
Polako deco, naučićete...možda
/
ne, nije fer preskociti ni vas kapicicevih
dijasporac
21.11.2023 • 19:50
2.500e/m2 u Trebinju je mnogo skuplje nego 4000e/m2 u Italiji/Spaniji
**********************
Jeste skupo ali kad iz svog dzepa dajes 250k umesto 400k za gajbu onda ti je ona prva 150k jeftinija od druge. Ne gledas iz dobrog ugla, ja ne nameravam da dalje radim ili razvijam neki biznis, namervam tamo da se smirim i provedem zadnjih 15-20 godina zivota. Treba gledati i da su troskovi zivota daleko manji u Trebinju nego u Italiji ili Spaniji pa sa penzionerskim prihodima to predstavlja ogromnu prednost.
Problem za mene je bio u tome da mi je investitor na pocetku price ponudio kvm u novogradnji sa predvidjenom izgradnjom za pocetak 2024 za 2000 eura a posle mesec dana mi je rekao da je cena 2500 e/m2. "Sitnica" od 50k eura za tih 30 dana, kao nevidjena traznja za nekretninama je u tom gradu.
@dijasporac
Stanko
dijasporac
21.11.2023 • 08:16
Nije istina da je prosecna cena u Milanu 10k€
*******************
Nije, na immobiliare.it cene po m2 u Milanu idu od 4,5 hiljada. Ne poznajem Milan toliko da bi mogao da kazem koji deo grada kosta toliko a gde cene imas i za preko 10 hiljada. U oglasima naglase "prestizni deo" grada i onda je cena stvarno preko 10 hiljada, pa za 50m2 treba da odvojite 550-600k. No, cena nije prosecnih 10 hiljada ali nije nije ni u BGD 4 hiljade sto neki pokusavaju da kazu.
dijasporac
Mene je interesovalo da negde na Mediteranu kupim neki krov nad glavom za penzionerske dane i mrka kapa, ono sto valja je pola miliona eura pa na vise, od Spanije do Italije i hrvatskog dela jadranske obale (da dragi zemljaci, cak ni u Istri ne mozete naci stan od 100-tinak m2, polozajem pored mora i da nije star 150 godina za manje od tih pola miliona). Moj izbor je na kraju pao na Trebinje (relativno blizu moru a mediteranska klima) ali su me tek tamo isamarali, od 2 hiljade po m2 na kraju je investitor trazio 2,5 hiljade po m2. Cak i u Trebinju ti za stan od 100m2 treba 250 hiljada eura, a grejanje je, pazi ovo, na struju.
Alex
Vladan
A ja sam bio kod ljudi koji zapravo žive u Toskani, pa znam da imaju i vrtić i prodavnicu i sportske terene, a povezanost malih mesta s npr. Firencom je bolja nego ovde između centra i Novog naselja. Ali normalno to ne bi bilo očigledno džiberu koji je iznajmio kuću da mu trtica vidi puta i verovatno je nije izvukao iz automobila gde god je išao.
A te fantazije da si ti bilo gde "građanin istog reda" su stvarno urnebesne.
@ns ja
Voja
Komifo
Misliš "novodošli bosanski migranti"?
/
treba im drzavljanstvo ili radno mesto.
grci kupovne vize prodaju na odredjeno vreme a ne za doveka.
to samo novodosli srbi u vojvodinu imaju sve povlastice
Rale
Jeste, bas
ns ja
Mada kad vidim komentar onog prepametnog "genijalca" iza tebe, sve verujem!! Ču, cene nisu te koje su nego u odnosu na primanja !!! Pa ha, ha, ha, kako ljudi vi uopšte živite, imate li tutore!?
Divno je znati da si još uvek građanin istog reda(kakav god je taj red), pa svi slojevi društva imaju isti rejon kretanja, a ne kaste kakve imaš po Americi - takve da nikada nećeš ni sesti za sto u kafiću za kojim je sedeo neki senator, ili seljak koji je uzorao njivu..
Ti sasvim sigurno nisi nikada ni bio u Toskani, a vidim kako je zamišljaš, pokondireni siročiću...
Za genijalca - idi tamo pokaži im prosek svoje 6-mesečne plate pa nek ti daju za 300eur/m2 ubogi čoveče....nek ti i jogurt u Italiji prodaju upola cene jer i kod nas košta isto, kupi tako tamo nov auto na lepe oči i na priču o primanjima, presmešni čoveče :)))
Vlada
I savet ti je uvek jadan. Stvarno ne mogu da razumem koliko treba da budeš glup da padneš na te priče o novogradnji, ali kad se jednom upecaš razumljivo je da ćeš u svoje loše odluke da pokušaš da uvučeš i druge.
Bolek
Ništa nisi slagao za NS i BG ali kakvi su da su, jedina su mesta da se iskreno mogu nazvati gradovima u Srbiji.
@ns ja
Troskovi za kucu u Toskani nisu ni 2x a ne 20x veci od troskova stana u Beogradu, a cena m2 u EU prestonicama nije daleko veća nego u Bg vec manja, jer se gleda cena u odnosu na primanja a ne sama cifra.
I da, tamo su razni rasporedjeni po kvartovima (pa jednostavno ne ides gde ti se ne svidja) a ovde svi u istoj zgradi - i milioner i prosjak i pandur i lopov i narko-diler i cetnik i ustasa i onaj koji se kupa i onaj koji se ne kupa - svi u istom ulazu (ili kuca do kuce) pa ne mozes da izbegnes. Kao i stilovi gradnje - 5 razlicitih investitora, 5 totalno razlicitih zgrada, pa jos dodje sesti s nekog brda ali vezom u opstini/katastru pa skarabudzi neku supu od dasaka i limova u sred novog naselja
Vladan
"jer oko kuće nema bukvalno ništa desetinama km"
Kako seljak zamišlja Toskanu.
Mile
Hard fact
Детелинара
Monopoli drzava
Vule
ns ja
Stan u Beogradu - jednom platite, i sve je tu, ko voli takav život.
Kuća u Toskani: platite kuću, plus troškove godišnjeg održavanja kuće, održavanja placa i bašte, grejanja kuće, automobila jer oko kuće nema bukvalno ništa desetinama km, a treba makar dva automobila. Porez na kuću u Toskani, itd. Da li imate školu, vrtić, prodavnice itd u blizini...teretane, bazene, sportske terene, bioskope, pozorišta, autobuske stanice itd, itd...drago mi je ako sam nekome pomogao!!!
Dalje - cena m2 u EU prestonicama je daleko veća nego u Bg, ne vidim da to spominjete - poredite dobre lokacije u Bg sa lokacijama na kojima najčešće ne biste smeli ni da prenoćite u prestonicama EU. Kod njih itekako ima čitavih kvartova doseljenika iz afričkih zemalja, pa kvartova po religijama, boji kože itd...to što ste vi openminded, ove što tamo vladaju kvartovima- uopšte ne zanima!!!
Slabo biste se leba najeli u kući u Toskani (ako već imate iste te pare da ok stan u Beogradu)
Vi mislite da vile u Toskani sa raglednica koje ste videli same sebe besplatno održavaju greju i farbaju!? Ili dobri ljudi komšije italijani, oni starci, će vam rado sve pokositi orezati, ošišati i okrečiti...ala ste naivni
Dakle da sumiramo: troškovi života u kući u Toskani 20x u odnosu na one u stanu u Beogradu + jako je komplikovano za porodične ljude..
Deks
Antuntun
Novosadjanin
Rumpelstiltskin
Sale S
Pa da
A na balkanu niko da pisne. Jer su svi umazani.
Rade
/
dobili bi dvoriste i garazu za iste pare.
srpski mozak. idiot je bio i taj koji ju je prodao.
sin do/useljenika 45e koji ne ume ceniti imovinu.
Gojko
NN
002211
Sveta
xqt
Zato što mnogi imaju puno "pošteno" zarađenog novca, koji moraju da operu.
Pero
Srećom bmb95 će nas opismeniti pa će se to rešiti tako što ćemo ulagati u lehman brothers.
rale
Mile ns
Нс бој
Много причамо а ништа конкретно.
Ivan
Biba
Kuce u Veterniku koje u prvoj polovini 2020. nisu bile prodate oko prosecno 100.000 eur, sada kostaju po 2-3-4 puta vise (ali i dalje nisu prodate).
Kim
zemlja idiota
Kostić Bogoljub
Kirija je Zakon.2 stana pod kiriju uzmeš jedan da te izbaci uvek imaš drugi.
1 stan na kredit koji otplaćuje 30+ godina nikada nećeš otplatiti.Vlasnik stana ako si ga kupio na kredit si TEK KADA ISPLATIŠ POSLEDNJU RATU od 30x12=360 mesečnih rata.
Možeš ti i 359 rata platiti banka uzima stan ako i poslednju 360 ratu ne isplatiš.
A banka će dobro potruditi da tu poslednju ratu nikada ne isplatiš.
Kirija je Zakon.I novac na stranu sa kojim kupuješ jeftino van velikih gradova.
Nekako
Zamenik zamenika
Plaćač poreza
@BmB 95
Ovo sto ih dodatno vozaju (i dizu cene) investitori, agencije, peraci para je samo slag na tortu, i bez toga bi bilo urnebesno
Salamander
BoeserWolf
Vlada je bolje odgovorio na pitanje iz naslova.
Savica
...
Gge3
Bb-ns
Rumljanin
Gojko
mozgabez
BmB 95
Biće na kraju više stanova nego ljudi, a 50 kvadrata prosecno po glavi stanovnika!
Realista
Vlada
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H