Autor: 021.rs

Info
13.12.2023.
10:11
Pravo na popust od 50 dinara na računu za struju imaće građani koji se opredele za zamenu papirnih računa elektronskim, saopštila je Elektroprivreda Srbije.
  • Mile

    07.05.2024 17:05
    Zašto korisnici da plaćaju dostavu računa njihova je dužnost da o sopstvenom trošku obaveste korisnike ovo mu dođe kao ne potpuna usluga. Ako hoće da poštede prirodu neka smanje reklame i bilborde. Zašto oni naplaćuju poštarinu neka ostave pa ću pošti platiti kada račun stigne.
  • Mile

    15.12.2023 21:06
    To je sve uredu,plaćam redovno ,a šta ćemosa zadnjim računom koji je došao poveličak zato što tri meseca nisu očitavana brojila a mi plaćali tri meseca kako je račun stizao,brojila u Veterniku nisu tri meseca čitana i dobio sam potrošnju od 1050 kw da platim iako sam platio sva tri meseca a to što je plaćeno nije odbijeno od sume koja iznosi 14.600 dinara a pre toga sam uplatio 9.000 niko se u epsu nije setio da izvede tu prostu matematiku nego su jednostavno poslali račun, koveli platićete vi to !!!a šta ćemo sa onim ko nije odradio svoj posao pa mi to treba da platimo,plaćamo mi građani svašta na vašem računu,znate da vam građani ne mogu ništa pa radite kako hoćete sramota i stid da vas je !!!!
  • Čist posao

    15.12.2023 16:33
    Sve račune dobijam na mail, plaćam preko e-bankinga. Čist posao.
  • Robert

    15.12.2023 08:43
    Napredak
    Mnogo je napredan ovaj novi sistem "Uvid u racun" Danas je petnajsti decembar , a racuni jos nisu stigli. po starom sstemu osmo - devetog vec sam bio platio racun jer sam vec imao uvid . A sad .......Smesni ste i nesposobni i napredni al unazad.
  • Dezurno gundjalo

    14.12.2023 21:03
    Opet neka novotarija
    pa racuni za struju jos nisu na sajtovima. Do sada smo vec oko 10. u mesecu mogli pogledati i platiti racun za protekli mesec a racuni za novembar jos nisu postavljeni. Ima li objasnjenja?
  • Petar

    13.12.2023 20:22
    I onda...
    ...mi banka uzme 15 dinara za naknadu + ALTAPAY (kumovska firma) još 30 a pare prebaci na račun EPSa za tri dana...
  • Eudjen

    13.12.2023 19:56
    Prijava stanja
    Bolje bi bilo da "vratite" opciju na sajt da sami prijavljujemo očitano stanje brojila nego ovako da strepim da li je "onaj" upisivač bio ili nije bio da upiše stanje.
  • @Tinkerbell

    13.12.2023 19:49
    Hoćete li 15 hiljada evra mesečno popust jer niste dobili parče papira u koverti ili bi vam i to bilo malo?
  • Gde će

    13.12.2023 16:41
    Vam duša
    Šta će se desiti sa par desetina-stotina zaposlenih u štamparijama, a da pa proces je automatizovan pre nekoliko godina... Ali podobni i dalje opstaju u štamparijama...
  • Brana

    13.12.2023 13:46
    Jos pre cetiri godine sam sa MTS_om,potpisao takav dokument a oni jos uvek salju papirne racune.Kumu se u posao ne dira…
  • dođoš(ka)

    13.12.2023 12:06
    bruka...još taj servis za praćenje stanja na računu ne radi baš svima
  • Tinkerbell

    13.12.2023 11:26
    Na proleće ima da kupim porše od uštede.
  • Normalan

    13.12.2023 11:19
    @Jak popust
    Pa imaćete uvid u sve. Još bolji uvid, neće moći da se desi da izgubite papir. Slažem se da nije neki popust ali treba razmišljati i o drugim prednostima.
  • ?????

    13.12.2023 11:02
    50 din.? Dokle ćete nas ponižavati? Da je 10% pa i ajde a ovo dno dna. Mene bi bilo sramota
  • NS

    13.12.2023 10:58
    očitavanje
    Meni ne očitavaju brojilo već 2-3 godine (brojilo u novijoj zgradi, na Podbari). Nema kome se nisam obraćao i slao žalbe, ali džaba. Odgovor je uvek isti: EPS ne očitava struju već angažuju drugu firmu (mislim da je , koja angažuje studente da očitavaju brojila. I eto, moj student meni ne očitava brojilo.

    Elem, može li i dodatni popust jer ja svaki mesec šaljem EPS-u na e-mail stanje mog brojila?
  • Jak popust

    13.12.2023 10:56
    Hoću papir da imam uvid za sve. Platim onlajn, ne platim proviziju i to je to. A popis vam je svaka čast ni lutalica detetu. Hvalaaa
  • Mirko

    13.12.2023 10:47
    motivacija?
    Više od 50 dinara košta "proizvodnja i transport" tog računa do potrošača, a i rešava se pitanje dostave tj prebacuje se sa Pošte na korisnika, u korist EPSa.
    Red bi bio nagraditi to većim iznosom...?
    I svakako da se službe javljaju na mejlove češće od jednom u mesec...
  • sami smo

    13.12.2023 10:21
    ima li koga a a a a a a a a a
    što nije razlog da se ugasi stari portal uvid u račun jer uvid je uvid a elektrosnko plaćanje je drugo.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna