Danima ne uspevam da se registrujem na Uvid u račun, iako sve tražene podatke korektno popunim. Uvek mi se pojavljuje:1. polje e mail mora sadržati jedinstvenu vrednost. 2. Unesite kod i pazite na mala i velika slova.
A šta se dešava sa ličnim podacima građana koji su hakovani sa servera? Ko će da snosi odgovornost za to? Jel moguće da backup servera čuvate na samom serveru koj ke hakovan pa da zbog toga ne možete da oporavite sajt?
EPS je trula firma.
Nisu sposobni da potrošačima omoguće uvid u račun već gotovo dva meseca.
Privatizacija je jedini lek i smanjenje broja zaposlenih za polovinu.
Bice kao nekada,dodje postar izvadi racun i samo kaze koliko trebas da platis nema sta da se kacis po sajtovima i da gledas statistiku potrosnje ima ko je za to zaduzen ljudi sa falkutetom na tebi je samo da PLATIS i to je to ako neplatis odma ima i kamata jer kasnis.....drzava srbija nedaj boze p.s. a da bolje da cutimo jer ako uvedu jos neku boju u tarifi bice jos veselije .........
Стигао ми је рачун за новембар. Нисам пала у несвест, јер знам колико сам трошила. Сви који смо платили износ из претходног месеца имамо попуст и овог пута.
Nevidjena pljacka gradjana
Da treba da udje u istoriske
Anale,ljudi zive od minimalca
A ovolika pljacka na racunima
Za struju.Ovo u svetu nema
Nikad bedniji zivot.Jedino nam
Preostaje da izadjemo na
Ulicu svi i niko da neplati
Racune inace jescemo vazduh.
Kako da sistem "ne padne", kad su ga preopteretili unosom podataka o desetinama hiljada novih korisnika, koji su promenili prebivališta, pa kao savesni građani odmah podneli i prijavu za struju !!!
Uvid u račun ne funkcioniše jer je ceo sistem napadnut ne radi mreža i ne mogu se preko određenih Web servisa koji postoje u bg ns kg kra nisu slati promene nastale preko šaltera odnosno Web servisom koji su na određenom serveru direktno u bilinge. Nemamo pristup serverima ni aplikacijama. Inace kroz izvestan period će svi računi sto se Vojvodine biti u SAP bilngu obj sistemu obracuna i naplate što je već slučaj za Kragujevac i Niš.
zasto bi ste imali uvid u racun ,mnogi to sada koriste i vreme je da se prekine sa tim,potrebno je da se sto vise kasni sa uplatom jer nemate popust na racun onda ,ja sam stigao da vidim racun pre pada sajta ali iznenadicete se nema vise ni detaljnog uvida u racun samo koliko dugujete,lepa zabava i sibicarska ekonomija na delu.a uskoro necete imati ni uvid preko sajta a ni postom vam nece stizati ali kamata ce da ide bez brige.pa vi jos ne kapirate sibicarsku ekonomiju.
Sad će narod padati u nesvest zbog iznosa računa,u oba slučaja-i ako uspiju odštampati račune i dostave nam,a u najgorem slučaju saberu iznos potrošnje na računu za sledeći mesec.A da ne govorimo o kradji podataka .Ovo je period u godini kad je potrošnja velika,grejna tela su u mnogim domaćinstvima,jer drugog izbora nemamo.Narod će proći naj gore.Ne pada mu na pamet ni "kuka" ni "motika".
Gušimo se u svakodnevnim problemima i "spavamo",dok lopovi kradu i kradu....
Racuni za struju ce stici samo moramo biti strpljivi.U nasos zemlji postoji bezbednosni sistem kao i IT strucnjaci sa ETF Fakulteta i ostalih organizacija.Tako da ce sve ubrzo biti uspostavljeno strucnjaci rade na tome
Molim Va da odgovorite kad će biti omogućen pristup uvid u racun da se odštampa i da platimo.
Već je 21.12 2023 samo sledeca sedmica ima jos u ovom mesecu i godini.
Veliki pozdrav
Prethodna aplikacija je delovala kao da je radio osnovac bez iskustva, ali RADILA JE POSAO! Unesem broj, skinem racun, platim i uplatu vidim evidentiranu (posle nekoliko dana). Nakon nove aplikacije: racuni kasne i/ili ih nema, uplate nisu evidentirane, i sad kap koja je prelila casu par dana aplikacija ne radi...
Sajt EPSa ne funkcionise od ponedeljka. Skoro godinu dana yredno skudam eacun sa njihovog sajta. Unese se ED broj naveden za svakog korisnika na racunu,pa JMBG iz licne karte i omoguci se pristup za registraciju. Veoma jednostavno.
Ko uspe da se registruje svaka mu čast. Mesec dana pokušavam i ništa. U početku izbacivalo neslaganje podataka sa bazom (što je glupost) a sada uopšte ne otvara sajt eps-a. Totalan promašaj.
Muljaju dobro oni sa tim poskupljenjima. Znaju da će da poskupi od 01.11. i onda za oktobar "očitaju" 100-200 kWh manje od potrošenog, pa se taj "manjak" prelije u novembar, gde je po skupljoj ceni, i još vas gurne u višu tarifu i eto njima radosti. Nije mi jasno zašto su u zgradama brojila zaključana. U stvari znam, da ne bi mogao neko da ih kontroliše. Mada, i da nisu zaključana, kada posle 20 dana dobijem račun za struju baš ću da se setim kad je čitano i koliko je očitano.
A pre nepunih mesec dana se direktor IT-a hvalio kako je novi portal najznačajnije dostignuće iz oblasti IT-a u EPS-u u ovoj godini.
Kratko im trajalo najveće dostignuće, a možda je ono bilo ulaz u interni sistem. Ako dohvate SCADE ima Srbija da radi kao lajt šou.
Ne razumem šta je falilo staroj aplikaciji za uvid u račun? Uvek ažurno do 10. u mesecu, za ulazak u aplikaciju dovoljno da se unese samo ED broj bez rizičnog i nepotrebnog unosa JMBG-a, sve jednostavno i jasno. Interesuje me koliko je plačeno nekom "stručnjaku" za ovu cirkusaniju od aplikacije? Sve mi se čini da su nam i Norvežani uvalili neke svoje roštilj majstore!
Elektrovojvodina nije sposobna da dostavi račun svojim potrošačima kako bi isti izmirili svoje obaveze prema njoj. I za to niko neće odgovarati jer je i taj koji treba da pokrene pitanje odgovornosti zbog čega nismo dobili račune a već je 20.-ti u mesecu takođe nesposoban, odnosno jednako gluv i mutav i nevešt i naravno samo se takav pravi.
Bezbednosni protokoli
Prinudili su nas da damo imena, e-mail adrese i jmbg kako bismo mogli da očitamo svoje račune kad poštari nisu radili, a sada će sve to lepo da završi na dark webu po pristupačnim cenama za 1000 komada.
Sve je moglo neuporedivo jednostavnije - ukucaš pretplatnički broj i dobiješ svoj račun, kao što je to do pre dva meseca radilo. Kog đavola je moj račun za struju takva tajna za koju treba takva autorizacija? Da neće neko da ga plati umesto mene?
Ahahahha ...opasan hakerski potez pred izbore.Pa ovo je presmesno.Mi smo toliko podcenjeni od strane vlasti da ovo prelazi svaku granicu.U svojoj drzavi se osecam kao najveca glupaca koja vidi a ne cuje,cuje a ne vidi
Prinudili su nas da damo imena, e-mail adrese i jmbg kako bismo mogli da očitamo svoje račune kad poštari nisu radili, a sada će sve to lepo da završi na dark webu po pristupačnim cenama za 1000 komada.
Sve je moglo neuporedivo jednostavnije - ukucaš pretplatnički broj i dobiješ svoj račun, kao što je to do pre dva meseca radilo. Kog đavola je moj račun za struju takva tajna za koju treba takva autorizacija? Da neće neko da ga plati umesto mene? Pročitaće gde stanujem?
Skupilo se kuso i repato. Pa platili nesposobnima, a podobnima "modernizaciju". I šta ćemo sad?
Do pre dva meseca lepo uđem, vidim, platim, a sada šifre, sranja i ostalo, a računa nema
Radio besprekorno. Od 8. u mesecu račun dostupan. Kompletan uvid u formu štampanog računa. Ovaj jad koji sadrži kamaru nepotrebnih "pita i kolača" nema onu osnovnu informativnu funkciju za potrošača.
Koji li su "rođaci" radili ovu "centralizaciu" i zašto?
Ili je sve osmišljena provokacija? Ovako ili onako, sram vas i stid bilo!
Iako se go sns sada setio da ih deli u “tajnosti” sve je jasno kao dan. Pa ti koji su vam na spisku radice vam lokalne izbore na prolece. Gubitak vam je zagarantovan. Zar toliko godina niste u stanju da zaposlite tih 20-30 ljudi sa protenta na eps? Dovodite nove…menjate anekse preko noći,sram bilo i vas i onog sto potpisuje. Ne zaboravite da je ovo početak kraja sns u NS
... дебили који пате за централизацијом, до прошлиг месеца никакав проблем са сајтом Електровојводине, стање увек на време, рачун се видео одмах пошто је постављен на сајт, направили идиоти централизован, отежан приступ, не види се одмах рачун, избацили гомилу шарениша на сајту,смета им Електровојводина, чекам да га прозову Електросевер Србије ...
Hakler zvani Vucic nije dao da se podele racuni pre izbora,da narod ne bi video da je cena struje smanjena za deset posto.Lagim malo,uvecana za deset posto….
Oni evo 20 godina nisu sposobni da pravilno preklope račun za struju u koferti ,a kamoli da naprave sajt koji fnkcioniše i da se građani mogu informisati.
Cestitam na novim ugovorima botovima. Da li je je realno da ih delite dva dana pre izbora? E tako ste i prošli u NS kako ste radili
Koliko poštenih u Pro tent čeka ugovor? Kome ste ih dali? Oni neka vam rade izbore jer smo mi pokazali slogu i nismo podržali vašu listu
A na portalu su naši podavi, adrese, mailovi, matični brojevi, svašta nešto. Kad nesposobni prave portal, to tako izgleda. Starom ništa nije falilo, bio je jednostavan, funkcionalan i sve se odmah videlo.
Dobio sam račun za struju, na istu potrošnju od pre mesec dana, sada mi je račun veći za 40% !!!!!
Ovo može da se završi samo na ulici, prevarili su glasače da je poskupljenje struje 8% !!!!!
Nekome je zasmetalo samovoljno odlaganje ispostavljanja računa za potrošenu el. energiju. Ne poštuju se ugovori, neko mora da plati na vreme a neko mora da ispostavi račun na vreme.
Ne znam za hakere, ali taj sajt "Uvid u račun" je i do sada samo povremeno funkcionisao. Za razliku od sajta EV koji je godinama funkcionisao besprekorno. Traljavo odrađen posao, verovatno preambiciozan za, čini se, skromne kapacitete firme koja ga je sačinila.
"ovaj napad ni na koji način nije ugrozio proizvodnju, niti snabdevanje električnom energijom"
Kakva besmislena izjava. Pa naravno da nije - kakve veze ima portal za plaćanje s proizvodnjom struje?? Nego, šta je s privatnim podacima ljudi koji su se registrovali na portal?
Obzirom kakav je kadar zaposlen u EPS-u ni u kakve garancije ne verujem. Niko ne spominje bezbednost naših podataka koje smo ostavljali pri registraciji kako bismo plaćali račune dok poštari nisu radili.
Стари сајт о увиду у рачун је био сасвим ок и нису га нападали.
Сад кад су направили нови на који се нико од мојих пријатеља није могао улоговати протеклих месец дана одједном га хакују.
Не верујем у бајке већ 30ак година.
"Otežan" je kada kako-tako radi, a ovde je "ukinut" pristup. Hteli ste centralizovan sistem, a nemate ljude koji mogu to da podrže? To je cena koja se plaća za glupost.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Otežan vam je pristup sajtu Uvid u račun? EPS kaže: Nezapamćeni hakerski napad
Autor: 021.rs
Info
•19.12.2023.
•11:13
Komentari 65
Zorica
Dule
Alex
Nisu sposobni da potrošačima omoguće uvid u račun već gotovo dva meseca.
Privatizacija je jedini lek i smanjenje broja zaposlenih za polovinu.
Pinokioooo
Samo laži slušam i ponižavanja od mafija koje vode ovu iskvarwnu zemlju...
UŽAS !
Iz emigracije
Dejan
Даниела
Katarina
Snezana
Da treba da udje u istoriske
Anale,ljudi zive od minimalca
A ovolika pljacka na racunima
Za struju.Ovo u svetu nema
Nikad bedniji zivot.Jedino nam
Preostaje da izadjemo na
Ulicu svi i niko da neplati
Racune inace jescemo vazduh.
Boda
Bane
Deda Joca
Norveška posla
Deda Goča
Prebukiran sistem
pera
Lela
Gušimo se u svakodnevnim problemima i "spavamo",dok lopovi kradu i kradu....
Dragan
uuuuuuu prevara...
Nemke
Nina
Božo Jovanović
Već je 21.12 2023 samo sledeca sedmica ima jos u ovom mesecu i godini.
Veliki pozdrav
Ooo
EPS
Brane
Marina
@Ris
Ris
@Struja poskupela 40
Arsenije
Kratko im trajalo najveće dostignuće, a možda je ono bilo ulaz u interni sistem. Ako dohvate SCADE ima Srbija da radi kao lajt šou.
Alex
Zoran
Sreten Stojanović
Prinudili su nas da damo imena, e-mail adrese i jmbg kako bismo mogli da očitamo svoje račune kad poštari nisu radili, a sada će sve to lepo da završi na dark webu po pristupačnim cenama za 1000 komada.
Sve je moglo neuporedivo jednostavnije - ukucaš pretplatnički broj i dobiješ svoj račun, kao što je to do pre dva meseca radilo. Kog đavola je moj račun za struju takva tajna za koju treba takva autorizacija? Da neće neko da ga plati umesto mene?
Statebriga
?
Sve je moglo neuporedivo jednostavnije - ukucaš pretplatnički broj i dobiješ svoj račun, kao što je to do pre dva meseca radilo. Kog đavola je moj račun za struju takva tajna za koju treba takva autorizacija? Da neće neko da ga plati umesto mene? Pročitaće gde stanujem?
Norvežanib Đedo
Ne brinite
Svetlana
Zoro
Boško
Omogućite da radi stari EV.
Olivera
Do pre dva meseca lepo uđem, vidim, platim, a sada šifre, sranja i ostalo, a računa nema
Potrošač
Koji li su "rođaci" radili ovu "centralizaciu" i zašto?
Ili je sve osmišljena provokacija? Ovako ili onako, sram vas i stid bilo!
@nn
Mad Max
НН
Sojic
Potrošač
Majk
Banderaš
NN
Koliko poštenih u Pro tent čeka ugovor? Kome ste ih dali? Oni neka vam rade izbore jer smo mi pokazali slogu i nismo podržali vašu listu
Jana
Hacker My Ass
bh
stivo
Struja poskupela 40%
Ovo može da se završi samo na ulici, prevarili su glasače da je poskupljenje struje 8% !!!!!
Komšiluk
Čika
foto dioda
Aleks
Kakva besmislena izjava. Pa naravno da nije - kakve veze ima portal za plaćanje s proizvodnjom struje?? Nego, šta je s privatnim podacima ljudi koji su se registrovali na portal?
Alex
Рон Џереми
Сад кад су направили нови на који се нико од мојих пријатеља није могао улоговати протеклих месец дана одједном га хакују.
Не верујем у бајке већ 30ак година.
Miroslav
Joca
Zemlja čudesa
Zamisli čuda
Ljilja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H