Infrastruktura železnice Srbije (IŽS) uputila je upozorenje i apel ljudima da se ne penju na vagone i da ne prilaze kontaktnoj mreži, jer su posledice tragične.
Док сам радио у ЖТП ниси смео пипнути дугме за отварање кишобрана када пада киша а пролазиш испод контакт мреже ,удара струја у палац због електрицитета ,једино да праве кишобране са гуменом дршком
Prva stvar sto me je uciteljica naucila je da se hoda levom stranom puta da bi video auto koji iz suprotnog pravca ide blize tebi i da bi mogao da se sklonis u stranu.
Druga stvar je da se ne motas nigde blizu zeleznice (da se ne piski na kablove sa nadvoznjaka napr).
A danas svuda vidjam trudnice ili majke sa kolicima koje idu desnom stranom puta....
Mozda je onaj u pravu kad kaze da je skola postala debilana. Sta ih uce sada uopste..?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Svake godine petoro mladih pogine ili bude povređeno: Ne penjite se na vagone da vas ne udari struja
Autor: Tanjug
Info
•23.12.2023.
•14:53
Komentari 2
Бивши железничар
Miki
Druga stvar je da se ne motas nigde blizu zeleznice (da se ne piski na kablove sa nadvoznjaka napr).
A danas svuda vidjam trudnice ili majke sa kolicima koje idu desnom stranom puta....
Mozda je onaj u pravu kad kaze da je skola postala debilana. Sta ih uce sada uopste..?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H