Mora da se zna da su Turci manje pljačkali Srbe nego ovi sadašni predstavnici ove države ,naplata tunela mostova alo koliki li će danak biti kada krenete i vazduh da nam naplaćuje te . Bravo Sekto bravo Alex Bravo Srbijooooo!!!!
Sa najvećim cenama .
Za "Prohibicionistu" Mađarska 5 dana 8E Slovenija 5 dana 12E Bugarska 30 dana 15E Austrija 5 dana 15E Poljska NEMA putarinu Belgija NEMA putarinu Nemačka NEMA putarinu . O kvalitetu puteva ne treba govoriti dok se ne provoza istim . Kod nas se već raspadaju ,a npr kod Niša već 20 godina saniraju 5 km klizišta ,a o kolotrazima da i ne govorimo.
One što ih vozaju busom na mitinge to ne dotiče. Oni će opet uz poklon sendvič biti vozani jer drugačije ne bi ni videli ni jedno drugo mesto ekonomskog tigra, jer para nemaju ni za struju a ne da idu negde na putovanje u svojoj režiji.
Španija ima 13 156 km auto puta na svojoj teritoriji, a svi gradjani se voze običnim putevima jer nemaju pare da plate skupu putarinu.
Isto če se desiti i sa srpskim auto putevima, pa neće biti isplativi jer nema dovoljno prihoda od skupe putarine, pa nećemo moći vratiti kredite i uzeće nam ih Kinezi zbog duga koji nećemo moći placati.
Srbija nema svoju industriju i ne transportuje svoju robu po putevima.
Na nasim putevima je guzva 3-6 dana kada Turci voze iz EU kući u Tursku na odmor i poslednje sedmice avgusta kada se vracaju nazad, ali od toga ne moze da se održavanje ni struja, a kamoli auto put.
Nemacka nema putarinu, ali vozi svoju robu ,svojim kamionima,i svoja zarada ostaje u svojoj zemlji.
To i nije toliki problem što autopit izbegavaju vozači puničkih vozila nego je problem što ća sve više teških kamiona da voze preko Novog Sada i okolnih sela i što će da nam totalno unište ionako loše lokalne puteve.
Pa? Bar nismo u Italiji
A1: Milano - Rome 556 km € 41.90
A1, A14: Milano - Bari 865 km € 64.40
A4, A23: Tarvisio - Venezia 224 km € 18.20
A10, A26, A7: Sanremo - Milano 269 km € 25.50
tuneli
Brenner motorway (AT/IT) - € 11.00
Great St. Bernard Tunnel (IT/CH) € 31.00
Mont Blanc Tunnel (FR/IT) € 52.30
Tunnel du Fréjus (IT/FR) € 52.30
EU završava ove godine autoput strateški putni koridor pravac sever-jug via Carpatia koji spaja Baltičko more- Litvaniju sa Sredozemljem - Solunom koji zaobilazi Srbiju i neće se naplaćivati i takođe ove godine Rumunija i Bugarska ulaze u zonu Šengena tako da u Evropi neće biti granica. Jedina će granice imati Srbija. Kada se to desi ovu ovde nedođiju će cela Evropa zaobilaziti u širokom luku što zbog čekanja na granici što zbog najskuplje putarine u Evropi.
U okolnim zemljama ljudi kupe vinjete i voze se nedelju dana. U Srbiji se vozite par stotina kilometara za isti novac na jednom od malobrojnih autoputeva.
Svrha autoputa je da bude bezbedniji i brzi, a ne skup do te mere da ga prosecni gradjani izbegavaju.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
"Putevi Srbije": Povećana naknada za korišćenje mostova, tunela i vijadukata, novi popusti...
Autor: 021.rs
Info
•01.01.2024.
•15:45 > 15:53
Komentari 10
Miroslav
9
Za "Prohibicionistu" Mađarska 5 dana 8E Slovenija 5 dana 12E Bugarska 30 dana 15E Austrija 5 dana 15E Poljska NEMA putarinu Belgija NEMA putarinu Nemačka NEMA putarinu . O kvalitetu puteva ne treba govoriti dok se ne provoza istim . Kod nas se već raspadaju ,a npr kod Niša već 20 godina saniraju 5 km klizišta ,a o kolotrazima da i ne govorimo.
Srećica
Rade
zztop
Hannah Montana
Isto če se desiti i sa srpskim auto putevima, pa neće biti isplativi jer nema dovoljno prihoda od skupe putarine, pa nećemo moći vratiti kredite i uzeće nam ih Kinezi zbog duga koji nećemo moći placati.
Srbija nema svoju industriju i ne transportuje svoju robu po putevima.
Na nasim putevima je guzva 3-6 dana kada Turci voze iz EU kući u Tursku na odmor i poslednje sedmice avgusta kada se vracaju nazad, ali od toga ne moze da se održavanje ni struja, a kamoli auto put.
Nemacka nema putarinu, ali vozi svoju robu ,svojim kamionima,i svoja zarada ostaje u svojoj zemlji.
Steva
Prohibicionista
A1: Milano - Rome 556 km € 41.90
A1, A14: Milano - Bari 865 km € 64.40
A4, A23: Tarvisio - Venezia 224 km € 18.20
A10, A26, A7: Sanremo - Milano 269 km € 25.50
tuneli
Brenner motorway (AT/IT) - € 11.00
Great St. Bernard Tunnel (IT/CH) € 31.00
Mont Blanc Tunnel (FR/IT) € 52.30
Tunnel du Fréjus (IT/FR) € 52.30
Plaćač poreza
w/e
Svrha autoputa je da bude bezbedniji i brzi, a ne skup do te mere da ga prosecni gradjani izbegavaju.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H