Šef Lučke kapetanije u Novom Sadu Miroslav Činčurak rekao je da je do nezgode došlo oko 23.30 i da je kapetan objasnio da je došlo do gašenja oba motora zbog panjeva i rastinja u reci.
Ovaj kao da je pentu i čamac vozio pa naleteo na balvan i motor riknuo. Prvo Dunav je već nekoliko nedelja visok i ne nosi toliko granja. Pratim to po pristupnom mostu koji se gradi izmedju NS i Kamenice. Nema granja u poslednjih 10ak dana jer je iz priobalja sve već izvukao. Sve i da je naišao na neku deblo pa nije to penta pa da pukne štift. Čuj oba motora su crkla pa to bi se na elisama itekako videlo da je tako. Biće da je nešto drugo u pitanju. U poslednjih par godina samo Rumuni i Ukrajinci kod nas udaraju u mostove.
Koliko nestrucnih komentara!
-da moglo je da dodje do gasenja oba motora u isto vreme zbog jednog debla
-Navigacija je u ovim uslovima otezana,ali nije zabranjena
-da,naravno da brodovi mogu da plove 24/7/365 kroz sve sektore na Dunavu
-Cincurak je po zvanju Zapovednik broda I relevantan je da da procenu
-kontrola za sve brodove u Srbiji je toliko mizerna(nedostatak kadra u kapetanijama,nema jedinica recne policije,itd..)pa je logicno da postoji mogucnost od alkoholisanja itd
Čitam komentare i imam poriv da odem u klozet.Ne plovite pa ne znate lađarske muke.Jedna budaletina navodi da je brod ugasio motore zbog prodaje goriva,drugi optužuje posadu što nije bačeno sidro...A znate li ko su krivci.Srbija šume.Seku šumu u priobalju i ne izvuku debla.Niko obalu ne održava.A i Činčurak je ekspert za plovidbu.Radno vreme mu je od 9 do 10 sati kao i u svim kapetanijama.
"Šef Lučke kapetanije u Novom Sadu Miroslav Činčurak rekao je da je do nezgode došlo oko 23.30 i da je kapetan objasnio da je došlo do gašenja oba motora zbog panjeva i rastinja u reci."
Ne, Činčurak, do nezgode je došlo zbog toga što je kapetan tog broda odlučio da plovi i noću, kada nema pregled ispred sebe, u uslovima visokog vodostaja iako je znao da reka tada sa sobom nosi sve i svašta.
Pa kod nas sada brodovima upravljaju frilenseri,to je tvrdnja naseg predsednika i onog malog.Culi to stranci pa zaposljavaju iste da upravljaju brodovima od kuce.
A o cemu vi brinete kad sva kanalizacija Hrvatske i Srbije ide u Dunav?
Idemo gore svi znaju da Njemacke farmaceutske firme uzduz Dunava pocev od Pasaua prema gore nocu izbacuju sve farmaceutske odlive i Austrijska strana je to analizirala da je sve zagadjeno pesticidima i lekovima da riba nije za hranu. I vi zbog jedne barze hahaha paranoja.
Ima razlike,da li je u rinfuzi ili u djakovina,jer ako je u dzakovima,koji su verovatno paletirani i uvezani,sa dizalicom bi se mogli polako vaditi,kada se malo vodostaj spusti ,a ako je rinfuz,onda je sve izaslo iz barze. Skupo jeste,al bi se spasila voda i sve u vodi
Ma koji panjevi i granje po ovolikom vodostaju, sta prica ovaj??
Ako su im stali motori, morali su da bace sidro i stanu umesto da ih voda nekotrolisano nosi.
Nikad se do sada nikome nisu ugasila istovremeno oba motora. I pre je Dunav bio visok pa nije pravilo nikome probleme. Kad Dunav nadolazi tad vuce sve sa sobom sa priobalja al Dunav je visok vec preko 10 dana i na povrsini nema nikakvih panjeva ni balvana. PROBLEM JE STO UGASE MOTORE JER IDU NIZVODNO. ŠTEDE GORIVO I PRODAJU GA. DETALJNO TREBA ISPITATI SVE CLANOVE POSADE. LAŽU 100%
A Činčurak je koje struke....? I ko su nadležni za to? Vode Vojvodine, Jaroslav Černi (ha, ha!), svemogući i svevideći jedan jedini, naši "resursi" Benaba i Mali, policija? Da nam pomogne Jovana Jeremić, sa svojim dečkom ili Sarapa, neko od njih? Hitno vađenje barže je jedini način da se ublaži šteta, ali dolazi Božić, valja slaviti, ponedeljak neradni, nadležnima se ne žuri kao i uvek.
"Činčurak je ocenio da ne predstavlja razliku da li je đubrivo koje se nalazilo na barži spakovano u džakove ili je bilo u rinfuzu, pošto je došlo do potpunog potapanja barže, a da će nadležni utvrditi posledice po okolinu"
...svima je jasno da i mi tonemo ka potpunom dnu...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Šef Lučke kapetanije: Do nezgode kod Palanke došlo zbog panjeva i rastinja u Dunavu
Autor: RTS
Info
•05.01.2024.
•13:06 > 13:41
Komentari 19
Markes
Elcapitano
-da moglo je da dodje do gasenja oba motora u isto vreme zbog jednog debla
-Navigacija je u ovim uslovima otezana,ali nije zabranjena
-da,naravno da brodovi mogu da plove 24/7/365 kroz sve sektore na Dunavu
-Cincurak je po zvanju Zapovednik broda I relevantan je da da procenu
-kontrola za sve brodove u Srbiji je toliko mizerna(nedostatak kadra u kapetanijama,nema jedinica recne policije,itd..)pa je logicno da postoji mogucnost od alkoholisanja itd
Turinac
Evropa
vukobrat
Nikola
021
Ne, Činčurak, do nezgode je došlo zbog toga što je kapetan tog broda odlučio da plovi i noću, kada nema pregled ispred sebe, u uslovima visokog vodostaja iako je znao da reka tada sa sobom nosi sve i svašta.
Alex
Ivana
Idemo gore svi znaju da Njemacke farmaceutske firme uzduz Dunava pocev od Pasaua prema gore nocu izbacuju sve farmaceutske odlive i Austrijska strana je to analizirala da je sve zagadjeno pesticidima i lekovima da riba nije za hranu. I vi zbog jedne barze hahaha paranoja.
Molimo Činčurka
9973
zztop
dz0
Ako su im stali motori, morali su da bace sidro i stanu umesto da ih voda nekotrolisano nosi.
Miki
legend
Biba
Marko
0FG
Preteklo od balvan revolucije.
Barem će biti jefitne ribe ispred pijaca i na fejsbucima.
MilanNS
...svima je jasno da i mi tonemo ka potpunom dnu...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H