Autor: 021.rs

Info
13.01.2024.
13:36 > 15:06
Pad sistema Banke Inteze koji se dogodio danas i time izazvao zastoj u radu mobilne aplikacije otklonjen je i korisnici mogu bezbedno i nesmetano da koriste bankarske usluge.
  • ex chapman

    16.01.2024 08:41
    banke
    vratiti SDK :D
    ne moze banci da "padne sistem" i nikom nista. ima i banka da snosi odgovornost i konkretni zaposleni
    isto vazi za sve "sisteme" koji barataju parama gradjana, podacima o licnosti, sudbinama ljudi.
    ne moze "sistem" da "skine" ljudima pare i da bude "nema veze, sve smo vratili"
    dakle ima da se vec jednom uvede odgovonost
    znam da u Srbiji, zbog podzemnih voda i ruze vetrova, ljudi lako zaboravljaju stvari, ali seca li se neko credit cruncha? ono kad je SAD a posle i sve druge "razvijene" zemlje POKLONILe nenormalno velike kolicine novca bankama. navodno svet bi propao da nisu to uradili. a jel se seca neko sta je Island tada uradio? i sta im fali? osim sto je hladno i mracno - za sta zaista ne mozemo da optuzimo ni drzavu ni bankare :)
    fiat iustitia, et pereat mundus
  • Milenko

    16.01.2024 08:39
    Juče je "pao sistem" i u Erste banci.
  • Ja

    15.01.2024 10:08
    Za sada je sve bilo ok
    Sta se desava sa preduzetnicima koji nisu mogli da naplate robu preko post terminala i tako izgubili na prometu?
    A drugo,da li ce zbog ove greske morati da plate penale jer nisu ostvarili promet preko p.terminala po ugovoru??
  • Kvalitet

    14.01.2024 09:01
    Problem je što banke hoće da uštede tamo gde ne treba,tako da nemaju dovoljno ljudi ni resursa da sve testiraju i provere pre puštanju u produkciju.Bilo bi nekih sitnijih problema a ne skidanja novca,nemogućnosti plaćanja itd.Ali zato za direktorsko vozilo i nepotrebne zabave ima novca.
  • Jovan

    14.01.2024 08:33
    ...
    Ne zna se koja banka je gora. Ovi u OTP prosle godine poceli sami bez pitanja da salju poruke cak i za odlive manje od 1000 iako to do sad nije bio slucaj. A svaku poruku naplacuju plus su digli mesecno odrzavanje na 500. Lopovluk.
  • Tatjana

    13.01.2024 22:13
    Erste banka
    Od 29.12.2023.do 12.1.2024.samo jednom 5.1.2024.sam mogla da pristupim svom računu preko mobilne aplikacije (Erste banka).Problemi su počeli u maju prošle godine kada su instalirali novu aplikaciju kada je " pao sistem" i aplikacija nije radila 3 nedelje.Naplatili su punu cenu održavanja računa.Verovstno će isto i sada ursditi.
  • Ja

    13.01.2024 20:54
    Samo cu napisati, bravo Marta za komentar!
  • Ima nas jos

    13.01.2024 20:16
    U Erste banci su juce poslovnice bile pune ljudi kojima su sa racuna skinute pare. Po par eura, nekome u jednoj, nekome u par transakcija. Kao preko aliekspresa…
    Rezultat:
    Unistena kartica, porucena nova i izvestice nas sta se desilo.
  • D

    13.01.2024 18:32
    Prošle subote dođem na kasu, ne mogu da platim karticom, odem do bankomata u okviru objekta ne mogu da podignem novac, jutros da vidim stanje, ne može, server error......too much
  • Joja

    13.01.2024 17:25
    Kakve mobilne apk, plastika,online banking...
    In cash we trust!!!
  • Mile

    13.01.2024 16:08
    Bilo bi nam malo lakše a za njih mnogo uviđavnije i kulturnije da u ovakvim situacijama automatski jave svim korisnicima putem SMS-a ili mejla da je sistem pao a potom da je proradio.
  • Djomla

    13.01.2024 14:41
    Krš od banke
    Bila i biće
  • ee

    13.01.2024 14:10
    super
    Taman da zatvorim ovaj racun sto sam otvorio zbog 100evra
  • Ista sluzba-Spectra

    13.01.2024 14:07
    daje savete
    Slucajnost? A bas su pre koji mesec odlucili da ne salju sms poruke kada se desi promena na racunu. Pa dok se setis da proveris stanje neko se izigra tvojim parama. Nalik one prevare sa oglasnom tablom u sudu.
  • Marta

    13.01.2024 13:49
    Mhm , da, da!
    Pa se sad vi kunite i plastiku i budite jako bitni sto nosite samo kartice!
    "The only thing that never gets old is money!"

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna