Samo 10 dana je prošlo od velikog kašnjenja u poletanju aviona na aerodromu »Nikola Tesla« koje je bilo posledica nedovoljnog kapaciteta opreme za odleđivanje i sprečavanje zaleđivanja aviona i došlo je do novog velikog kašnjenja aviona u poletanju. Nije teško zaključiti, da je i za prvo i za drugo kašnjenje aviona u poletanju odgovoran koncesionar aerodroma francuska kompanija Vinci Airports. Zato se sada postavlja pitanje, da li je kompaniji Vinci Airports trebalo dati aerodrom »Nikola Tesla« na upravljanje, odnosno u koncesiju. To pogotovo imajući u vidu, da je 2012. Vinci Airports dao ponudu za kupovinu 75,5% akcija aerodroma Ljubljana, ali se Vlada Slovenije odlučila da prihvati bolju ponudu kompanije Fraportr, kao i da je za koncesiju aerodroma Zagreb ponuda Vinci Airpors odbačena u prvom krugu, pa je 29.02.2012. objavljeno, da je za koncesionara izabran konzorcijum ZAIC u kome »glavnu reč« ima kompanija Airports de Paris Group. Kako je ugovor o koncesiji za aerodrom Zagreb potpisan tek 02.12.2013. nije teško zaključiti, da su pregovori trajali 19 meseci. Dva dana kasnije, 04.12.2013. koncesionar ZAIC je uplatio 4 miliona evra i preuzeo upravljanje aerodroma Zagrebm, a svih 210 strana ugovora o koncesiji je javnosti bilo dostupno na više portala; Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture, HRT, itd. Imajući sve to u vidu, postavlja se pitanje; Zašto je ugovor o koncesiji za aerodrom »Nikola Tesla« nedostupan široj javnosti, a pogotovo stručnoj javnosti.
Eto ga sad, juce polecemo, a danas bas i ne. Sto bi rekli komsije smola, eto ni poletanje da prodje bez problema. Daj brze ta leteca vozila i onaj AI, pa tek da vidimo cirkus....
Opet podmećeš klipove. Neće ovi Francuzi da ti legnu ba rudu, a ni Makron im ne sne ništa, jer to u njegovoj državi povlači krivičnu odgovornost. Srbija, međutim, nije uopšte država, pa ti Vučiću pokušavaš lokalne fore. Grešim nešto?
Aerodrom "Nikola Tesla" otpušta 1.000 zaposlenih i ukida službu saobraćaja, a sve poslove opsluživanja aviona i putnika Er Srbije, koji obavlja 60 odsto prometa, preuzima kompanija Menzis eviejšn, koja bi trebalo da preuzme i zaposlene, saopštila je danas Asocijacija slobodnih i nezavisnih sindikata Srbije.
Koncesionaru, kompaniji Vansi erports ostaju samo zgrada i građevinske mašine, što je, prema oceni ASNS, možda i svođenje na pravu meru, "jer je višemesečni haos od prošle godine najbolji dokaz da Vansi nema kapacitet ni znanje da obezbedi normalan saobraćaj i elementarnu izvesnost putnicima".
- Problem je što se sve ponovo rešava preko leđa 1.000 najstručnijih radnika, koji jedini u Srbiji imaju sve licence za rad u delatnosti vazdušnog saobraćaja i koji, što je navažnije, znaju svoj posao. Uz najgrublje kršenje zakona, oni se teraju u drugu firmu - ukazuje ASNS.
Diretktan primer unistavanja domaceg drustvenog kapitala,naravno niko nece biti odgovoran a advokati ce tuzbama ocerupati budzet aerodroma jer letovi kasne vise od 3h a to osnov za tuzbu! No,vidite na sajtu odlasci kakva je svinjarija !!!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO Velika gužva na Surčinu: Zbog propusta svi putnici moraju ponovo na bezbednosnu kontrolu
Autor: 021.rs
Info
•21.01.2024.
•18:51 > 18:53
Komentari 10
D. Lukić
Sekretar partije
Bravo kolega, Vaše zalaganje će biti posebno spomenuto u beleškama sa radnog zadatka agitpropa.
Ja
Lemuri na odmoru
Niko
Nenadović Uroš
12. 12. 2023.
15:36
"Aerodrom "Nikola Tesla" otpušta 1.000 zaposlenih"
Aerodrom "Nikola Tesla" otpušta 1.000 zaposlenih i ukida službu saobraćaja, a sve poslove opsluživanja aviona i putnika Er Srbije, koji obavlja 60 odsto prometa, preuzima kompanija Menzis eviejšn, koja bi trebalo da preuzme i zaposlene, saopštila je danas Asocijacija slobodnih i nezavisnih sindikata Srbije.
Koncesionaru, kompaniji Vansi erports ostaju samo zgrada i građevinske mašine, što je, prema oceni ASNS, možda i svođenje na pravu meru, "jer je višemesečni haos od prošle godine najbolji dokaz da Vansi nema kapacitet ni znanje da obezbedi normalan saobraćaj i elementarnu izvesnost putnicima".
- Problem je što se sve ponovo rešava preko leđa 1.000 najstručnijih radnika, koji jedini u Srbiji imaju sve licence za rad u delatnosti vazdušnog saobraćaja i koji, što je navažnije, znaju svoj posao. Uz najgrublje kršenje zakona, oni se teraju u drugu firmu - ukazuje ASNS.
Dejan
zztop
Izvidjac Futog
T-Rex
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H