Poverenica za zaštitu ravnopravnosti Brankica Janković ocenila je da slučaj smrti bebe u Sremskoj Mitrovici potvrđuje da je "upaljen crveni alarm" za sistemsko rešavanje problema akušerskog nasilja.
Znamo svi dobro kako funkcionisu institucije,zato je odlicno sto se obratila medijima.Jadna žena.A vama svima odgovara da se obrati institucijama i da se zataska .Ovako je pokrenuta citava lavina na zalost stravicnih iskustava zena koje su prosle razne torture,od nesavesnih lekara,babica.Nece zene da imaju decu kada pomisle na porodjajne sale i samo porodiliste.
Kao da su kaznene ustanove ,prolaze kroz horor film uzivo,nagledali smo se svega i dozevele uzasne situacije!A vi ste svi krivi koji radite tamo i cutite ,plasite se otkaza,a ne plasite se Boga i posledica po zene i decu.Svedoci smo svi koji je uzas u porodilistima,Betaniji,vec 30 godina unazad.Ne pravite se ludi.Sestre dolaze nafrakane na posao i briga ih za porodilje,ponasaju se kao da smo po kazni dosle.Cast izuzecima,kojih je mozda 3%.
Teča iz Kanade
26.01.2024 •
19:21
Obratila se jedinoj instituciji u drzavi, predsedniku Srbije. Ministar svih ministarstava i sef svega!
Ralle
26.01.2024 •
09:22
Niko vise ne veruje institucijama..na zalost...ostavljeni smo na milost i nemilost..na prezivljavanje kao u dzungli...ko nas stiti..niko..ili nece ili nije nadlezan..treceg nema...
Ogi
25.01.2024 •
20:25
Ju,ju
Možda bolje da bude PROVERENiCA umesto poverenika.Inače su bruka njeni postupci.
SRSP
25.01.2024 •
15:15
Evo zašto...
Podneta prijava protiv lekara Dečije bolnice u Novom Sadu nadležnim državnim organima i niko ništa nije uradio, tj. sve su uradili da zataškaju. Zato mora da se ide u medije, da bi se prestalo sa takvom praksom, ako dečiji život nije svetinja, onda ne zaslužujemo ništa bolje od ovoga. Među belim mantilima ima dobrih ljudi,ali užasno veliki broj je korumpiran i jedni drugima pokrivaju greške u lečenjima, naročito kad je smrtni ishod u pitanju.
Rajko
25.01.2024 •
09:47
Institucije
U ovoj zemlji ne postoje nikskve institucije niti ko brine o građanima. Bitan je samo lični interes bitan. U Sremskim Karlovcima privatna firma gradi hotel a država je odljučila da je interes građana Srbije da izgrade put do tog hotela. Pritom država prodaje hotele u svom vlazništvu u bescenje jer nema interesa za hotele. To se zove briga za građane. Karlovci su inače u rasulu, ulice propale, fasade se urušavaju, nema novaca za renoviranje osnovne škole koja više liči na štalu a ne na školu ali put mora da se gradi
Voja
25.01.2024 •
08:16
Adresa
Kod nas se uvek upućuje na pogrešnu adresu da bi slučaj nestao.Unormalnim zemljama su baš mediji prava adresa.Institucije su deo sistema i zna se kako postupaju kada štite svog lojalnog zaposlenog i glasača na koga mogu da računaju.
Zemlja čudesa
25.01.2024 •
03:30
Procedura
Da je žena postupila po zamislima tzv. poverenice i prijavila "institucijama" prvo bi se to rastezalo par dana, koliko je potrebno da se uklone dokazi nesavesnog postupanja lekara. Onda bi joj te iste "institucije" zapretile tužbom zbog opanjkavanja "dobrog doktora, dokazanog profesionalca" jer nema materijalnih dokaza, i to bi bila uhodana šema zamazivanja.
Magi
24.01.2024 •
22:39
Sram vas bilo, kome u ovom raspadu od drzave da se obrati. Nijedna institucija ne radi, postoji samo ON
Da li je mozda trebala da se obrati njemu
Da sudovi i policija, a i vi, radite nezavisno ne bi ljudi bili na ulicama
I sta bi se desilo da je prijavila policiji, cusnuli bi predmet na dno fioke
Zato bolje cutite, ovako je vredjate
Vule
24.01.2024 •
13:52
kad institucije ne rade
svoj posao, žena je bila prinužena da nešto uradi. Sram vas bilo gospođo poverenice, bitno da vodite računa o tome da li se nešto kaže prostituitak ili prostitutka
не брини се
24.01.2024 •
13:48
ти
обраћали су се овде многи што коментаришу институцијама па нису добили помоћ а ни одговор само игубљено време или нешто још горе, па зато људи узимају ствари у своје руке. Сви би ми волели да институције стоје иза или можда још боље испред нас, да нас заштите али шипак. Тако да подржавам сваку иницијативу људи јер то нам једино остало као они што су сами направили тоалете у школи.
Sve stručnjaci
24.01.2024 •
12:16
Ako je verovati našim svestručnim komentatorima, da se nesrećna žena prvo obratila institucijama to bi nekako sprečilo da se naknadno obrati i medijima, a mediji poput N1 bi odbili da objave priču jer se gospođa prvo obratila institucijama. Iz nekog razloga, poznatog samo vama a nedokučiv onima koji ne razmišljaju političkom opredeljenošću, obraćanje instituciji isključuje sve medije bez izuzetka.
Upravo ste vi problem i vi održavate taj decenijski stereotip, ne možete tvrditi unapred da institucija ne radi posao kada niste ni pokušali. Kako sada da znamo da li bi institucija odradila posao ili ne kada nije ni pokušano a unapred su optuženi, kako da sada ganjamo eventualne izgrednike u tim institucijama zbog zataškavanja kada nisu ništa zataškali jer im niste ni dali priliku? Kako mislite da pročistimo i izgradimo institucije ako u startu ih svi preskačete i u startu i unapred ih optužujete bez osnova? Ako sutra, tako pravični i sa ustima punim poštenja, vi uđete u te institucije, da li ćete spremno prihvatiti odgovornost za nerad, zataškavanje i sve ostalo za šta ih sada paušalno i unapred optužujete iako vam nije ni data prilika da nešto uradite? Naše institucije definitivno imaju niz problema a ovakvim ponašanjem ne samo da ne pomažete već radite upravo suprotno i doprinosite problemu. To možda i nije iznenađujuće jer kakav je narod takva je i vlast i takve i institucije, nisu prvo nastale institucije pa tek onda narod.
Nenad
24.01.2024 •
11:44
Potpuno je nevažno kome se obratila....da je napisala na tarabi treba nešto preduzeti.
Miki
24.01.2024 •
11:01
Svi se ovde konentatori slazu oko jednog - da institucije u Srbiji ne postoje i ne rade svpj posao u korist građana koji ih plaćaju i zbog kojih one postoje.I onda oper svi glasaju za Vucica?!
Brabus
24.01.2024 •
10:50
Poverenici
Kakve vajde od institucija,ajte nemojmo se zavaravati,odavno kod nas sistem ne funkcionise
Da se prvo
24.01.2024 •
10:49
Obratila institucijama
One bi to samo zataskale. I nista se ne bi moglo promenuti. Dok su drzavne institucije korumpirane, nema promena.
T.J.
24.01.2024 •
10:31
Poverenica za zaštitu ravnopravnosti je apsolutno nedostojna ove funkcije i sve što radi radi prema instrukcijama ove vlasti, koja ju je tu i postavila. Institucije u Srbiji ne žive, a ona neka se ne pravi pametna, jer to nije.
Fuj! Ništa što ova osoba kaže nema tezinu.
mile
24.01.2024 •
10:08
Gde Vi živite gospođo? Gde vidite institucije?
usput
24.01.2024 •
07:57
komentar
Vlast svesno svaki dan čini nasilje nad Narodom Srbije i to sve u cilju ostanka na vlasti........
SMILE
24.01.2024 •
07:37
SODOMA I GOMORA
Nisu njoj dete ubili!
НН
24.01.2024 •
07:28
... које институције ...
... институције секте која је узурпирала све елементе власти у овој тзв. држави ...
... институције нису утврдиле НИКАДА ко је рушио у Херцеговачкој, ко је уплаћивао стаж "првом бати" и отворио фирму на "лажну ЛК", где нестаде два минута снимка са наплатне рампе, ко је наредио пилотима хеликоптера да слете на Сурчин, ко их је квалификовао "пијаницама" , ко годинама пријављује и сељака гласаче по потреби, откуд пријављени гласачи у трафо станици, водоводу ...
... кад неко каже: пустите институције да раде свој посао, значи да дебело лаже и чека да се срање заташка и исплива нова говнарија ...
bivša porodilja
24.01.2024 •
07:16
INSTITUCIJAMA?!?!
"trebalo je da bude obavešteno rukovodstvo klinike u Sremskoj Mitrovici"
...a rukovodstvo ( DIREKTOR ) jeste takođe ginekolog, kolega, i to dobar, uhapšenog ginekologa!
Aleksej
24.01.2024 •
07:10
Uzas...
Ma institucije bi to resile cas posla, samo tako!
Роко Прч
24.01.2024 •
07:03
@Član biblioteke
Друже, питам се у коју то библиотеку идеш, кад пишеш "непостоје"!?
Мијењај је под хитно!
Шалим се, евидентно је да ни обавезну лектиру ниси прочитао.
Tića
24.01.2024 •
06:58
Očito
Bilo bi normalno to što kaže poverenik, da se obrati bilo ko, a ko je loše prošao, upravi. Ali očigledno, bar u ovom slučaju, tu je neko nekog štitio iz straha. E to je problem.
Treba da postoji siguran sistem da do ovakvog ponašanja i ishoda ne dolazi. Ovo što se desilo, desilo se zbog osionog ponašanja lekara i babica. To ne sme...
Devojčica je preminula zbog ozbiljne bahatosti. Strašno. Zdravo dete, a vidite šta se desilo.
Maja
24.01.2024 •
06:38
Aha
"adekvatnu reakciju nadležnog ministarstava." - nakon sto su pravdu morali da traze putem medija. Svi znamo da se carski rez otvoreno naplacuje kao na pijaci i to je jedini razlog zasto ga ne rade. Koliko li se slucajeva zataskalo bas zbog "adekvatne reakcije nadležnog ministarstava." Cak ni kad ih prozovu u medijima ne moze im se nista jer imaju vise para od ljudi kojima su unistili zivot. Niko od ukljucenih nije cak ni rekao zao mi je sto ste izgubili bebu. Ne da bi to majci pomoglo al osnovna ljudskost bi bar to trebala. Kao i u svemu, vlast ce da pokrije sebe i naci zrtveno jagnje. A ginekologa nece biti jer sve sto valja ode iz zemlje, ukljucujuci i ostale specijaliste.
Djordje
24.01.2024 •
00:53
Ma daaaa!
Verovatno je trebala da se obrati onom sto je nadlezan za sve.
hg
24.01.2024 •
00:46
ds
smesno ali jako bezobrazno.jer oni stvarno misle da smo mi svi budale?kakve bre institucije gde to ima u Srbiji?da se zalila istituciji nije nemoguce da bi je ista i pretila na sav bol ili bi je poslali u vodovod da se zali ubili joj dete a ova.sad ser..
/
23.01.2024 •
23:56
/
vec sam pisao slucaj zloupotrebe otiska prsta pismenog ali starog i nemocnog lica u urgentnom.
ni zastitnik pacijenata, ni policija nisu hteli nista preduzeti. a od lekara takodje pretnja dok im nije receno da se razgovor snima
Lupetanje
23.01.2024 •
23:44
Zeno, jesi ti svesna sta govoris?! Koje institucije, mislis one sto zataskavaju sve prljave radnje pa tako i strahote koje se desavaju u zdravstvu! Crveni alarm je trebao davno biti upaljen, mnogi bi zivoti bili spaseni!
Angry
23.01.2024 •
23:15
Ha ha
Mr. No
23.01.2024 •
22:58
Kuda plovi ovaj brod
Poverenica Brankica je očigledno na naprednjačkoj terapiji koju i nad nama pokušava da primeni.
Comby
23.01.2024 •
22:46
...
Kojim institucijama kada ste ih sve sveli na partijski plen,treba svaki put provući kroz medije problem da bi ga neko od vas registrovao.Tužno je to što i kada rešite određeni problem-radite to zbog umirivanja javnosti a ne zato što imate bilo kakvu volju da dovedete sistem u red.
branislav
23.01.2024 •
22:46
Izgubljeni u Svemiru
Nezrele Države samo rat natera na nekakav red...Videli smo to 99.e!
Tamara
23.01.2024 •
22:40
Institucije nista ne rade ....treba svaki problem da izadje u medije
Član biblioteke
23.01.2024 •
22:34
Poverenice,...
...institucije u Srbiji n e p o s t o j e !!!
Тетка из Руме
23.01.2024 •
22:32
Требала је да се обрати руководству болнице. Па погледајте ко је вд директор те исте болнице. Гинеколог Д.М., колега са одељења који исто има путера на глави а то ће се тек чути, баш духовито!
Marija
23.01.2024 •
22:24
A ono što su gledali?
Da li postoji i odgovornost onih koji su svemu tome prisustvovali, a nisu sprečili ili prijavili? Koliko je precutanih iživljavanja, ne samo na porodjaju? Ako ne platite, podmitite, od portira, sestre, doktora do načelnika teško da možete da ocekujete ljudski tretman. Ne zelim da objašnjavam kako to znam. Dve smrti u porodici zbog direktnog nemara lekara. Kad smo želeli da prijavimo, sa dokumentacijom, pretnje su bile žestoke. Njih ne možemo da vratimo ali smo bili naivni da im verujemo.
Dragan
23.01.2024 •
22:00
Sramota
Da li je iko ikada cuo da je neki patolog napisao izvestaj da je neko preminuo od pogresnog lecenja?
Toliko o institucijama gospodjo.
Tty
23.01.2024 •
21:57
Taman posla
Da se prvo obratila institucijama, do istrage ne bi ni došlo. Sve, razorene institucije u tigru rade po vrdalaminom Pa šta? modelu.
Ana
23.01.2024 •
21:48
Hvala joj
Hvala joj što se prvo obratila medijima i navela žene da ne ćute.Ne znam zašto se ljudi ne bune ni kad nemaju pedijatra u domu zdravlja ,kad nemaju ginekologa u domu zdravlja,kad im kažu da kupe flaster za previjanje ili gazu.....
StevaDjubre
23.01.2024 •
21:46
JAVNO!
Sve javno! Apsolutno sve u medije!
Treba bre ceo svet da zna sa kime delimo vazduh!
Đura Vojvođanin
23.01.2024 •
21:43
Kojim institucijama? Ovde nema institucija.
Zovem se Stevo
23.01.2024 •
21:40
INAČE
Ova kao da je hipnotisana lažima. Prešlo joj to u navuku, ne može da ne laže.
Živković
23.01.2024 •
21:40
Pa institucije ne funkcionišu. Da je to uradila alarmirala bi sisteme za zataškavanje. Izjava nije mnogo inteligentna ili je tendenciozna. Dolazi iz nečije kuhinje. Poznato je da je ministarka takođe pozvala na uzdrzanost spominjuci nekakav lov na vestice kako bi se relativizivao problem.
ArthurDent
23.01.2024 •
21:24
Postoji li...
... iko normalan u ovoj zemlji, a da veruje u njene institucije?
Zokix
23.01.2024 •
21:23
Koga ti stitis gradjane ili doktore derikoze sve sto ih vise stimulisu sve su gori uskoro ce i da pocnu da tuku pacijente.
Sonja
23.01.2024 •
21:17
Koleginice, jel tebe sramota, bar malo??Možeš li da se setis ko si bila i da shvatiš šta si sada..tuga
Kvazimodo
23.01.2024 •
21:10
Odmah se sipa lova
Samo razmislite zašto Vučak odmah sipa lovu… 500 hiljada za prvo dete… samo da bi se zataškalo i smirilo medijsko prisustvo sramote i kriminala koje se godinama dešava.
To nije samo oko ove tragedije već oko svega.
Čim se desi nešto gde je “Država zakazala” odmah sledi lova…
NoviS
23.01.2024 •
21:02
Ovakve tragedije
služe da se narod zgražava i saoseća sa porodicom iz svojih fotelja.
Isti taj narod sedi i u institucijama.
I niko neće ništa preduzeti.
Nikola
23.01.2024 •
21:00
*
U ovoj drzavi institucije ne postoje decenijama. Vaša izjava samo pokazuje koliko nemate veze za realnošću.
Čisto
23.01.2024 •
21:00
Da se zna
U dva slučaja smo se obratili institucijama zbog grubih grešaka u lečenju. Druga je dovela do smrtnog ishoda. Grubo su nas "postavili na mesto". Mi smo njihovi zarobljenici. Ako ih tužiš teško ćeš dobiti pomoć kada ti bude potrebno. Imali smo 2 sahrane u 3 meseca zbog nesavesnog lečenja.
Q
23.01.2024 •
20:53
I šta bi se onda desilo, pojeo vuk magarca!!
Bane NS
23.01.2024 •
20:49
Ma da
Ja sam jednom pokušao sa prijavim doktora preko institucija. "Savetovali" su me da odustanem, ako želim ikad da lečim sebe i svoju decu u ovoj državi.
Ahab
23.01.2024 •
20:45
Kojim bre "institucijama" u ovoj dahijskoj kloaci?!
Pa institucije i sluze da zataskaju, sakriju, obesmisle, obesprave i obeshrabre svaki pomak i kritiku sistema reciklirane radikalske bande.
Sram vas bilo!
Apis
23.01.2024 •
20:44
"Institucije" su nas dovde i dovele. Slepi poslušnici u službi režima plaćeni da ne čine ništa. Ova gospođa se u takvoj nesreći još sprda sa nama. Srbija je obična divlja diktatura gde je svaki razgovor o demokratiji i institucijama potpuno zaluđivanje, zatvaranje očiju i zabijanje glave u pesak.
Marina
23.01.2024 •
20:40
Ma nemoj!
Vucicu da se prvo javi!
Koje gluposti!
To ces ti da uradis,
kada tebe isto snadje!
Stidi se!
Ожалошћен родитељ
23.01.2024 •
20:39
Медецинари
Колико је породица завијено у црном , због немарности и пропуста лекара ? Да ли се води статистика о свим случајевима смртности у лекарским установама и болницама у Србији??? Или су ту институције занемарила извештај и добили високе новчане награде!!???
Vesna
23.01.2024 •
20:36
Sram te bilo bre
?
Perica
23.01.2024 •
20:36
INSTITUCIJE kažete? Koje? Jel one iste što nikada nisu sprovele istragu o fantomskoj kupovini SAP programa izmedju 2013-e i 2022-e? Ili one koje služe jednom čoveku i jednoj partiji? Da li vas to podseća na Nemačku iz tridesetih godina prošlog veka?
Jaja
23.01.2024 •
20:32
Da nije otisla u medije, nista se od ovoga ne bi desilo, lekarska mafija bi sve to zataskala !!!
јесте
23.01.2024 •
20:30
тако је
требала је да пријави институцијама, тачније истинтуције су саме требале да реагују одма. Све је тако али у земљи Данској можда, овде не! Подршка за госпођу која је јавно изнела ову трагичну вест и помогла да се ово не понови, да се санкционише и казне одговорни ! Срамите се "институције"
putnik
23.01.2024 •
20:27
Povereica....
Nemojte tako,u instituijama zaposleni primju platu a pri tom su jako dobro zaštićeni od bilo kakvih kritika.Ako išta i rade rade samo po diktatu i odobrenju pretpostavljenih.
Sale
23.01.2024 •
20:24
Samo polako
Uskoro kad budete skinuti sa vlasti i kad se promene dese u svim institucijama ove drzave svi vi cete biti prve musterije INSTITUCIJA!!! Pa kad onda svi pocnemo da se obracamo institucijama za sve sto ste radili , nece biti mesta u zatvorima!!!!!
maja
23.01.2024 •
20:24
zabrinjavajuce
Ovo je stvarno strasno.Strasno je kakvo misljenje gradjani
Srbije imaju o drzavi.
Nekad bio NS
23.01.2024 •
20:18
Žena im srušila sneška
, a zna se lepo da je sve sjajno u Srbiji zlatnog doba i da se ovo bukvalno nikada ne dešava u porodilistima. Jedinstven slučaj. I onda umesto da se lepo obrati institucijama "koje bi odradile svoj posao i sasvim sigurno uhapsile tog čoveka i donele pravdu", žena lepo zaobiće institucije i podigne nemir u državi i sada su svi u problemu, jer mir nema cenu. Jer tako naprednjaci?????? Stvarno nije u redu ljudi sto zaobilazite institucije kada znate da one rade svoj posao
Neko vas zna
23.01.2024 •
20:09
Ahm, a vi ste o slucaju culi iz medija ili vasih ,,institucija''? Inace, za one koji ne znaju doktore najvise boli kada izadju u javnost jer im kvari rejting i napredovanje u stranci.
Joki
23.01.2024 •
20:05
Ma jeeeeeste... A kod nas je poznato da institucije odmah, blagovremeno, po zakonu i savesti zaposlenih u istim deluju... Da nije ova jadna zena krenula po mrezama nista nikad ne bi bilo... jos bi dobila batina jer se zalila...
Prelepotica
23.01.2024 •
20:01
I da se podnesu krivicne prijave protiv bolničkog osoblja koje je prisustvovalo radnjama nasilja i nije pozvalo policiju!
Lekar u penziji
23.01.2024 •
20:01
Bruka
Jako dobro znam, kako funkcionisu institucije; samo da se zataska.
Samo preko medija, pa u Srbiji, ubise u maju onoliko nevinih i...Institucije stite svoje, jasno kao dan.
Tragucno stanje u drustvu, sramna izjava doticne.
Bruno
23.01.2024 •
19:59
-Ja sam POVERENICA !
- Daj, ne k.njaj.
Ona...
23.01.2024 •
19:58
Kojim insitucijama??? Pa i Zaštitnici prava pacijenata znaju preko 10 godina da zaštita ne radi ni malo i da se lekari nkada ne procesuiraju...
Uskoro neće moći ni medijima...
VV
23.01.2024 •
19:58
Lopovi
E a čini se da botovi više lupaju minuse u prepodnevnim i popodnevnim časovima?
Šta je, slabo vas plaćaju za večernji/noćni rad?
Lea Doronjski
23.01.2024 •
19:56
I tebi kontrolu poslati
Dabome, pa da, trebala je prvo da se obrati institucijama.
A kome da se obrati za tvoj aljkav rad Brankice, dušo? I tvoj rad zaslužuje upravnu kontrolu.
:D
23.01.2024 •
19:55
Poverujmo poverenici, oh ne...
Platon
23.01.2024 •
19:53
Država
Ovde ne treba pričati o institucijama jer ne postoje a društvo je razoreno.Ovo je jedna žabokrečina u kojoj ugroženi jedino mogu upoznati javnost možda ga to malo zaštiti.
Komsija
23.01.2024 •
19:52
Voli nasa Brankica da se nasali nekad, verujem da nije mislila ozbiljno :)
Prijavite uvek!
23.01.2024 •
19:44
Samo sve u medije!
Ko da prijavi rukovodstvu i institucijama? Majka koja je van sebe zbog događaja ili babice koje su sve gledale?
Samo ono što stigne u medije bude možda rešavano a sve što ostane u mraku i tišini prođe neopaženo i nerešeno.
To što je neko završio fakultet i što je doktor medicine ne znači i da je pristojan čovek.
dz0
23.01.2024 •
19:37
Čekaj malo.. nema tu akušersko, navijačko, političko, izborno, školsko.... to je sve NASILJE.
Iz istog društva iste vrednosti. Zato su bili izbori raspisani.
I?
Svi baš vole nasilje i za to su glasali?
Ili je bilo malo i izbornog nasilja usput onako....
Proći će zima. I proći će Davos.
NS
23.01.2024 •
19:30
Sramota
Institucije su trebale da spreče ovo ili ako se desi reaguju.
Sram vas bilo. Vidi se na čemu vam je fokus - skidanje krivice i upiranje prsta u druge.
sad il’ nikad
23.01.2024 •
19:26
Bravo za majku
Koliko njih je išlo u institucije i ništa! Nemoćni ste sada jer mi smo vest i pričamo pored svih mogućih zabrana. Institucije ne postoje,postoje samo za odabrane(kleveta i sl.)
Ovo je smrt nemoćnog bića.
Svi to znamo i neponovilo se nikad više.
Majke otetih beba su se obratile institucijama. Pitajte njih šta su dobile kao odgovor. Možda i od vas odgovor postoji?!
TBL
23.01.2024 •
19:26
Trebalo je da se obrati Vučiču, samo još babica nije bio!
Sram vas bilo, poverenice, kao da ne znate gde živimo i koji je, uostalom, vaš doprinos tome!
Gvardiola
23.01.2024 •
19:24
Institucije left the chat
Ljubičica
23.01.2024 •
19:24
A jelda? Prvo instituciji?!
Boki
23.01.2024 •
19:22
Sram te bilo
Kojim institucijama?O cemu pricas?
I?
23.01.2024 •
19:19
Da se zataška? I nikom ništa?
institucije
23.01.2024 •
19:17
Gospodji treba neko da objasni da se bajke pricaju deci, a ne mamama.
Globe
23.01.2024 •
19:16
Zašto tu ženu niko nije zaštirio dok je bila u bolnici? Nije bila nasamo s lekarom. E, zato tim i takvim institucijama nema šta da se "obraćamo", to bi bilo kao da molite dekoraciju i zavesu da kazni nekoga ko vam je ubio dete. Vi institucije ste kulisa i krpe.
Kuku lele
23.01.2024 •
19:09
Haha. Ova ima smisla za humor. Pa ljudi prijave pljacku, nasilje pa institucije okrecu glavu.
aha
23.01.2024 •
19:06
To mozda u Diznilendu ili nekoj bajci tako moze. Praviti se da te institucije postoje u ovoj rupcagi je poseban kriminal. Turci su manje dece uzeli nego ovi sarlatani bestidni.
Mama
23.01.2024 •
19:04
Bilo je i ranije izjava o akušerskom nasilju, na koje su institucije morale da reaguju, pa nisu. I sada je ministarka prolupala, ne znam gde ste videli da je dobro postupila. Bolje da je ćutala. Da nije došlo do protesta, ne bi niko reagovao i samo bismo čekali sledeći slučaj!
joe
23.01.2024 •
19:04
Kojim institucijama?!
131
23.01.2024 •
18:59
da li ste u obzir uzeli i postojanje velikog autokrate aleksandra od Srbije, zvanog Aca istina?!to je onaj sto deli novac za porodilista i sl.ustanove sakom i kapom
SSNNSS
23.01.2024 •
18:57
U Srbiji postoji samo jedna "institucija" koja sedi na Andrićevom vencu i da li će se nešto uraditi ili ne zavisi samo od finansijskih interesa i uticaja na popularnost.
miki
23.01.2024 •
18:56
huhuhuu
Brankicina fotelja je takođe udobna, a koverta debela....
Jelena
23.01.2024 •
18:55
Gospođo Brankice, vi kao da ne živite u Srbiji ili se samo pravite! Jer to što govorite imalo bi smisla da živimo u uređenoj pravnoj državi, ovako se na žalost, i to možda, samo preko medija može doći do pravde i to vrlo retko.
Šta je bilo sa rušenjem u Savamali, sa Jovanjicom, Krušikom, nesrećama u rudnicima, blatom u uglju, tetkinim stanom, ubistvima Olivera i Cvijana, krađom izbora....
BGD 011
23.01.2024 •
18:53
Sramota je braniti institucije
Gospodjo Jankovic, nadam se da ste se makar malo postideli, makar kao zena, ove vase bezobrazne i bezdusne izjave kojom nastojite da pravdate postupke akuserskog osoblja prema porodiljama. Veoma dobro znate da u drzavi Srbiji pravda se ne dobija kroz institucije, vec pritiskom javnosti na institucije. Podrzavam cin porodilje koja se obratila javnosti direktno, a to pokazuje i sled dogadjaja svih institucija u Srbiji, inace bi se sve zataskalo, kao sto su mnogi slicni zlocini, a to je zlocin, zataskani. Gospodjo Jankovic bezobrazno je od Vas ako tvrdite da porodilje do sada nisu ukazivale na odnos akuserskog osoblja prema njima, kao sto je porodilja u Narodnog Fronta nazivana kravom, u niskom porodilistu po dve porodilje leze u jednom krevetu, briga o njima je na najnizem nivou, zene su vredjane i ponizavane. A drzava kupuje mir porodilja sa 500 i 600 hiljada dinara! Uzas i sramota! I da Vas pitam gospodjo Jankovic: Sta je drzava ucinila sa kriminalom kradje beba iz porodilista?! Nista gospodjo Jankovic! I kako onda verovati drzavnim institucijama?!
Ajme Nama
23.01.2024 •
18:52
Ma nemoj, nije trebala obavestiti medije, nego, pustiti institucije da "rade svoj posao". Pa nagledali smo se toga kako institucioje rade svopj posao. Ajde još malo pohvali ministarstvo kako je brzo reagovalo, pa baš zbog medija se oglasilo. Mada, videćemo šta će biti, ništa im ne verujem.
Dejo
23.01.2024 •
18:49
Nsorotiv
Bas je dobro ucinila
Frajla
23.01.2024 •
18:48
Da se nije obratila medijima, ne bi do istrage ni došlo,sve bi se zataškalo i puj pike po starom
bananarama
23.01.2024 •
18:48
Da se porodilja prvo obratila institucijama sve bi se zataškalo.
Zbog toga je u ovoj državi pametno obratiti se prvo medijima kako bi se priča raširila da je institucije ne bi ugušile pre toga.
Da priča o Jivanjici nije odmah objavljena u medijima ništa od toga mi danas ne bi znali.
Veka
23.01.2024 •
18:46
Gospođo
poverenice, da li vi živite u Srbiji, ako živite, trebali bi da znate da institucije u ovoj zemlji ne postoje
Adv
23.01.2024 •
18:45
Koje institucije?!
Apsolutno je trebala da se prvo obrati medijima jer bi u suprotnom naišla na zid ćutanja istih tih "institucija".
Rade
23.01.2024 •
18:44
Kakve bre crne institucije, njih je odavno uništio ovaj nakaradni i bolesni sistem!
NSrdjan
23.01.2024 •
18:44
Pravda ovde više ne stanuje
Koje institucije? U kojoj državi ova gospođa živi?
Svako ko se oseti oštećenim ili ugroženim od strane države, državnih organa, insitutucija i slično, treba da postupi na isti način. Samo javno i u centar. Hvala novinarima i udruženjima što su glasno ispratili ceo događaj. Ginekolog čvrsto da drži sapun u zatvoru.
Ns
23.01.2024 •
18:43
Očaj
Trudnica je reagovala kako se osecala tog dana obavestila je javnost.medije
A nadleznima u klinici o smrti bebe trebao je dr da obavesti.Mislim
institucije
23.01.2024 •
18:43
ne reaguju dok ne budu pod pritiskom medija
Mile
23.01.2024 •
18:42
Čuj ovu! Pa, ljudi se obraćaju medijima baš iz razloga što ne postoje institucije ili njihova reakcija.
s
23.01.2024 •
18:41
institucie
A institucije se dosad pokazale sve od reda
bora
23.01.2024 •
18:38
korupcija
Gospodjo tako bi trebalo ali 30 god. institucije ne funkcionisu
zbog korupcije na svim nivoima.Gradjani nemaju poverenje
u institucije zbog korupcije.Za ovo se ne bi nikada saznalo da
je prvo otislo u institucije.
milan
23.01.2024 •
18:36
Jeste, trebala je prvo da se obrati institucijama kako bi dobili na vremenu i stignu sve lepo da sakriju i počiste pod tepih.
Darko
23.01.2024 •
18:36
Kojim institucijama gospodjo?!
Nons
23.01.2024 •
18:33
Porodiliste
Pa da se nije obratila medijima ne bi nista bilo,vuk pojo magarca,znaju oni u bolnici dobro sta se dogodilo,ali se cuti i zataskava.
Haha
23.01.2024 •
18:33
I sad niste stigli da zataskate ceo slucaj je l?!
Sabahudin
23.01.2024 •
18:32
Omerović
Svakako je to trebalo da uradi da ima iole poverenja u sistem...
poruka ovoj nazovi
23.01.2024 •
18:32
poverenici jeste
da institucije ovde odavno ne postoje odnosno postoje samo za zataškavanje.
Uvezi konkretnog slučaja, od vajnih institucija smo čuli samo gluposti prvo od od gospođe ministarke a sada i od gospođe poverenice. Ubili majci bebu a sada je i ova kritikuje.
Citalac
23.01.2024 •
18:32
Brankice Jankovic, apsolutno niste u pravu. Porodilje su upravo ranije radile ovo sto vi navodite javljali su unutrasnjoj kontroli i sta je bilo, da li je neki doktor uhapsen, nije. E zato sada jeste, zato sto se porodilja oglasila putem medija. Dakle samo glasno.
pera
23.01.2024 •
18:32
..
"Pustimo institucije da rade svoj posao."
M je kriknula
23.01.2024 •
18:31
i culi smo svi
da se zalila, sta bi bilo...? 'izvin'te slucajno je...' i nista na kraju...
Lola
23.01.2024 •
18:31
Da je tako bilo slucaj ne bi nikad izasao u javnost!
Poverenice nasa institucije u Srbiji ne postoje!
Vlada
23.01.2024 •
18:31
Ali da li vi uopšte čitate ispovesti žena? Pa koliko njih je ispričalo da je prijavilo doktore za nesavesno lečenje ali da nikada nisu dočekale epilog. Sram vas bre bilo, još ćete na porodilje da prebacite krivicu sistemskog urušavanja i štićenja zlotvora!
Nimbus
23.01.2024 •
18:29
Kojim tacno institucijama? U ovoj drzavi postoji samo jedna institucija, a njega boli uvo za ljude, nego samo za sebe i svoje.
Ivan
23.01.2024 •
18:28
Potpisujem
Da se nista ne bi desilo da nisu obavesteni mediji prvo.
Bb-ns
23.01.2024 •
18:28
Ajde ne lupetaj,da se nije obratila medijima,slučaj bi bio zataškan.
Dušan
23.01.2024 •
18:27
Upravo tako zbog tebe takve i tvojim ponašanjem i selektovnom zaštitom obraćaju se novinama.
Zapitaj se zašto
Sss
23.01.2024 •
18:27
Ggg
Kojim? Sve institucije vodi klan Vucic!
Zvekete
23.01.2024 •
18:27
Borba
Zena je uradila ono sto je mislila da je najbolje za sebe i svoje dete, i za istinu, jer bi verovatno ovo sve bilo zataskano da nije tako postupila.
Mile
23.01.2024 •
18:25
U ovoj zemlji prvo mediji pa onda institucije. Posto institucije bez pomoci (gurke) medija ne funkcionisu.
Bokica
23.01.2024 •
18:25
Istina
Istina, trebalo je da se obrati prvo nadležnima... ALI! Da li bi nadležni odradili svoj posao ili bi se zataškalo sve brže bolje?! Ovako je vest ipak dobila na zvučnosti i medicinsko osoblje će morati da odgovara jer je narod užasno kivan. Neka beba Elena počiva u miru, a porodici iskreno saučešće! Da se nikad više nikome ne ponovi!
Bananamen
23.01.2024 •
18:24
Hahaha. Da nije medija prstom ne biste mrdnuli kao i u svakim slucaju do sad. Uvek uradite kontra od onog sta kaze politicar. Dakle, odmah u medije!
Majka
23.01.2024 •
18:22
Da li bi došao ovaj slučaj do institucije Poverenice da nije bilo u medijima? Da li bi se ikakva pravda sprovela da nije bilo pritiska javnosti? Da li bi se pokrenula tema prisustva osobe po trudnicinom izboru na porođaju da nije bilo ovog slučaja?
NS
23.01.2024 •
18:20
Da, baš
Te iste institucije bi samo sve gurnule pod tepih, kao i do sada... Ovako su morali nešto da urade!
Brat Mili
23.01.2024 •
18:20
E pa trebala je da se obrati medijima i svima da do znanja da joj je dete ubijeno,molim lepo.
Podrška majci UBIJENOG deteta!
EvoOvako
23.01.2024 •
18:19
Gospođa poverenica
Se šali na jedan vrlo neukusan način.
Ili je možda, pak samo vrlo neobaveštena. Ne bih voleo pomisliti da je priglupa i(li) zla?
Prsli Klark
23.01.2024 •
18:19
Da institucije postoje..
..ne bi ovog ni bilo.
Komšinica
23.01.2024 •
18:18
Prijava
Zar saista mislite da bi institucije reagovale???
XY
23.01.2024 •
18:17
Institucije u Srbiji su leva ruka tame!
Alen NS
23.01.2024 •
18:17
U normalnoj drzavi - da. U nasoj drzavi, nazalost, jedino prvo ako ide kroz medije postoji sansa za neki epilog koji nije zataskavanje.
Dr Feel-Ud
23.01.2024 •
18:16
Mojim institucijama.
Sve su uništene
Milan
23.01.2024 •
18:16
Da se obratila prvo institucijama ne bi bilo ništa. Svi bi ćutali, i to bi bilo to.
Гага
23.01.2024 •
18:15
Гага
А које институције? Ако ниси члан СНС нема шта да тражиш у њиховим"институцијама"Велико хвала што N1 постоји и улива неку наду да се чује било који злочин који бар нејће остати незапажен јер о некој правди и казни...нема ништа бар засада?! То вам је АВ Србија и нико више није сигуран ни заштићен ни сами ти чланови СНС!
Kl6
23.01.2024 •
18:14
Kojim institucijama? Nema ih!
Miki Veliki
23.01.2024 •
18:14
Da se obrati institucijama???? Pa mi da imamo funkcionalne institucije ne bi ni bilo takvih problema.
Milana
23.01.2024 •
18:12
U istu tikvu duva
Da se obratila "institucijama", ovaj slučaj bi bio zataškan. Čak i sada osoblje iznosi različite stavove, a "državi" treba dve nedelje da usaglasi izveštaj.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Poverenica: Porodilja nije trebalo da se prvo obrati medijima - već institucijama
Autor: N1, 021.rs
Info
•23.01.2024.
•18:04 > 13:29
Komentari 144
Zgađena
Kao da su kaznene ustanove ,prolaze kroz horor film uzivo,nagledali smo se svega i dozevele uzasne situacije!A vi ste svi krivi koji radite tamo i cutite ,plasite se otkaza,a ne plasite se Boga i posledica po zene i decu.Svedoci smo svi koji je uzas u porodilistima,Betaniji,vec 30 godina unazad.Ne pravite se ludi.Sestre dolaze nafrakane na posao i briga ih za porodilje,ponasaju se kao da smo po kazni dosle.Cast izuzecima,kojih je mozda 3%.
Teča iz Kanade
Ralle
Ogi
SRSP
Rajko
Voja
Zemlja čudesa
Magi
Da li je mozda trebala da se obrati njemu
Da sudovi i policija, a i vi, radite nezavisno ne bi ljudi bili na ulicama
I sta bi se desilo da je prijavila policiji, cusnuli bi predmet na dno fioke
Zato bolje cutite, ovako je vredjate
Vule
не брини се
Sve stručnjaci
Upravo ste vi problem i vi održavate taj decenijski stereotip, ne možete tvrditi unapred da institucija ne radi posao kada niste ni pokušali. Kako sada da znamo da li bi institucija odradila posao ili ne kada nije ni pokušano a unapred su optuženi, kako da sada ganjamo eventualne izgrednike u tim institucijama zbog zataškavanja kada nisu ništa zataškali jer im niste ni dali priliku? Kako mislite da pročistimo i izgradimo institucije ako u startu ih svi preskačete i u startu i unapred ih optužujete bez osnova? Ako sutra, tako pravični i sa ustima punim poštenja, vi uđete u te institucije, da li ćete spremno prihvatiti odgovornost za nerad, zataškavanje i sve ostalo za šta ih sada paušalno i unapred optužujete iako vam nije ni data prilika da nešto uradite? Naše institucije definitivno imaju niz problema a ovakvim ponašanjem ne samo da ne pomažete već radite upravo suprotno i doprinosite problemu. To možda i nije iznenađujuće jer kakav je narod takva je i vlast i takve i institucije, nisu prvo nastale institucije pa tek onda narod.
Nenad
Miki
Brabus
Da se prvo
T.J.
Fuj! Ništa što ova osoba kaže nema tezinu.
mile
usput
SMILE
НН
... институције нису утврдиле НИКАДА ко је рушио у Херцеговачкој, ко је уплаћивао стаж "првом бати" и отворио фирму на "лажну ЛК", где нестаде два минута снимка са наплатне рампе, ко је наредио пилотима хеликоптера да слете на Сурчин, ко их је квалификовао "пијаницама" , ко годинама пријављује и сељака гласаче по потреби, откуд пријављени гласачи у трафо станици, водоводу ...
... кад неко каже: пустите институције да раде свој посао, значи да дебело лаже и чека да се срање заташка и исплива нова говнарија ...
bivša porodilja
...a rukovodstvo ( DIREKTOR ) jeste takođe ginekolog, kolega, i to dobar, uhapšenog ginekologa!
Aleksej
Роко Прч
Мијењај је под хитно!
Шалим се, евидентно је да ни обавезну лектиру ниси прочитао.
Tića
Treba da postoji siguran sistem da do ovakvog ponašanja i ishoda ne dolazi. Ovo što se desilo, desilo se zbog osionog ponašanja lekara i babica. To ne sme...
Devojčica je preminula zbog ozbiljne bahatosti. Strašno. Zdravo dete, a vidite šta se desilo.
Maja
Djordje
hg
/
ni zastitnik pacijenata, ni policija nisu hteli nista preduzeti. a od lekara takodje pretnja dok im nije receno da se razgovor snima
Lupetanje
Angry
Mr. No
Comby
branislav
Tamara
Član biblioteke
Тетка из Руме
Marija
Dragan
Toliko o institucijama gospodjo.
Tty
Ana
StevaDjubre
Sve javno! Apsolutno sve u medije!
Treba bre ceo svet da zna sa kime delimo vazduh!
Đura Vojvođanin
Zovem se Stevo
Živković
ArthurDent
Zokix
Sonja
Kvazimodo
To nije samo oko ove tragedije već oko svega.
Čim se desi nešto gde je “Država zakazala” odmah sledi lova…
NoviS
Isti taj narod sedi i u institucijama.
I niko neće ništa preduzeti.
Nikola
Čisto
Q
Bane NS
Ahab
Pa institucije i sluze da zataskaju, sakriju, obesmisle, obesprave i obeshrabre svaki pomak i kritiku sistema reciklirane radikalske bande.
Sram vas bilo!
Apis
Marina
Vucicu da se prvo javi!
Koje gluposti!
To ces ti da uradis,
kada tebe isto snadje!
Stidi se!
Ожалошћен родитељ
Vesna
Perica
Jaja
јесте
putnik
Sale
maja
Srbije imaju o drzavi.
Nekad bio NS
Neko vas zna
Joki
Prelepotica
Lekar u penziji
Samo preko medija, pa u Srbiji, ubise u maju onoliko nevinih i...Institucije stite svoje, jasno kao dan.
Tragucno stanje u drustvu, sramna izjava doticne.
Bruno
- Daj, ne k.njaj.
Ona...
Uskoro neće moći ni medijima...
VV
Šta je, slabo vas plaćaju za večernji/noćni rad?
Lea Doronjski
A kome da se obrati za tvoj aljkav rad Brankice, dušo? I tvoj rad zaslužuje upravnu kontrolu.
:D
Platon
Komsija
Prijavite uvek!
Samo ono što stigne u medije bude možda rešavano a sve što ostane u mraku i tišini prođe neopaženo i nerešeno.
To što je neko završio fakultet i što je doktor medicine ne znači i da je pristojan čovek.
dz0
Iz istog društva iste vrednosti. Zato su bili izbori raspisani.
I?
Svi baš vole nasilje i za to su glasali?
Ili je bilo malo i izbornog nasilja usput onako....
Proći će zima. I proći će Davos.
NS
Sram vas bilo. Vidi se na čemu vam je fokus - skidanje krivice i upiranje prsta u druge.
sad il’ nikad
Ovo je smrt nemoćnog bića.
Svi to znamo i neponovilo se nikad više.
Majke otetih beba su se obratile institucijama. Pitajte njih šta su dobile kao odgovor. Možda i od vas odgovor postoji?!
TBL
Sram vas bilo, poverenice, kao da ne znate gde živimo i koji je, uostalom, vaš doprinos tome!
Gvardiola
Ljubičica
Boki
I?
institucije
Globe
Kuku lele
aha
Mama
joe
131
SSNNSS
miki
Jelena
Šta je bilo sa rušenjem u Savamali, sa Jovanjicom, Krušikom, nesrećama u rudnicima, blatom u uglju, tetkinim stanom, ubistvima Olivera i Cvijana, krađom izbora....
BGD 011
Ajme Nama
Dejo
Frajla
bananarama
Zbog toga je u ovoj državi pametno obratiti se prvo medijima kako bi se priča raširila da je institucije ne bi ugušile pre toga.
Da priča o Jivanjici nije odmah objavljena u medijima ništa od toga mi danas ne bi znali.
Veka
Adv
Apsolutno je trebala da se prvo obrati medijima jer bi u suprotnom naišla na zid ćutanja istih tih "institucija".
Rade
NSrdjan
Svako ko se oseti oštećenim ili ugroženim od strane države, državnih organa, insitutucija i slično, treba da postupi na isti način. Samo javno i u centar. Hvala novinarima i udruženjima što su glasno ispratili ceo događaj. Ginekolog čvrsto da drži sapun u zatvoru.
Ns
A nadleznima u klinici o smrti bebe trebao je dr da obavesti.Mislim
institucije
Mile
s
bora
zbog korupcije na svim nivoima.Gradjani nemaju poverenje
u institucije zbog korupcije.Za ovo se ne bi nikada saznalo da
je prvo otislo u institucije.
milan
Darko
Nons
Haha
Sabahudin
poruka ovoj nazovi
Uvezi konkretnog slučaja, od vajnih institucija smo čuli samo gluposti prvo od od gospođe ministarke a sada i od gospođe poverenice. Ubili majci bebu a sada je i ova kritikuje.
Citalac
pera
M je kriknula
da se zalila, sta bi bilo...? 'izvin'te slucajno je...' i nista na kraju...
Lola
Poverenice nasa institucije u Srbiji ne postoje!
Vlada
Nimbus
Ivan
Bb-ns
Dušan
Zapitaj se zašto
Sss
Zvekete
Mile
Bokica
Bananamen
Majka
NS
Brat Mili
Podrška majci UBIJENOG deteta!
EvoOvako
Ili je možda, pak samo vrlo neobaveštena. Ne bih voleo pomisliti da je priglupa i(li) zla?
Prsli Klark
Komšinica
XY
Alen NS
Dr Feel-Ud
Sve su uništene
Milan
Гага
Kl6
Miki Veliki
Milana
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H